abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169414860
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik hoop nu via het cosplayen wat nieuwe mensen te leren kennen en zo dus vrienden te maken.

Vroeger had ik er nooit veel en de beste verhuisden naar het buitenland zo ongeveer
Als volwassene maak je toch minder snel vrienden voor mijn gevoel, het werkt toch anders dan iemand die je al jaren kent.
Heb nog 1 goede vriendin die ik al heeel lang ken O+ maar die woont zo tering ver dat je niet ff langs gaat.
Net als nu, je voelt je kut maar je kan niet ff bij een vriendin uithuilen. Gelukkig wel mn lieve ouders O+
Cosplay lijkt me inderdaad een goede manier om toch nog nieuwe vrienden op een 'oudere' leeftijd tegen te komen :Y
Fijn dat je bij je ouders terecht kan :*
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:53:00 #77
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169414861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat een kwestie van niet kunnen of niet willen?
Ik heb ook vele momenten in mijn leven gehad dat ik geen vrienden had maar als ik er over na dacht was dat eigenlijk altijd een keuze.
Ik ben slecht in het onderhouden van relaties. Vertrouw niet snel mensen(ben heel snel achterdochtig), voel mij altijd het buitenbeentje van de groep wat voor mijn gevoel ook heel vaak wordt bevestigd kortom > heel onzeker.

Ik wil het heel graag. Maar vaak kap ik afspraken af omdat ik mij gewoon veel te onzeker voel en toch niet gewenst(ook al wordt ik uitgenodigd)

let wel op, dit soort dingen heb ik eigenlijk alleen in een groep, niet als ik met 1 of 2 mensen samen ben :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:53:22 #78
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169414865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:50 schreef golfer het volgende:
Ik ga het kassahok ook dichtgooien en de administratie afsluiten Op naar huis. (5 minuten verderop). *O*
Wat doe je nu eigenlijk voor werk?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169414868
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heel veel sterkte. :*

Wel fijn dat hij nog wil kijken hoe en wat en hopelijk gaat het werken

Mijn ex trok z'n bek überhaupt pas open toen hij voor zichzelf al 'n besluit genomen had. En zag ik echt niet aankomen toen. Op paar dagen na ook alweer 'n jaar geleden na 4 jaar relatie.
volgens mij is het eerste jaar altijd het lastige, dan is alles weer voor het eerst....
pi_169414870
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:45 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik probeer namelijk mijn hele leven al vrienden te krijgen en te behouden..Maar ik kan mij niet herrinderen dat ik ooit een/enkele beste vrienden had.
same en dan ben Ik alweer 29 :')
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:54:05 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169414876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:53 schreef zeefje het volgende:

Wat doe je nu eigenlijk voor werk?
Vrijwilligerswerk bij Openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169414879
Het is al weekend voor velen. :+
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:54:31 #83
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169414882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk bij Openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Fijn ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169414888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het is al weekend voor velen. :+
Om 21:00 pas hier! 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_169414894
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Om 21:00 pas hier! 8)7
oh gutje :*
pi_169414899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

zo outgoing ben ik serieus niet (ik ben heel verlegen ook...... geloof me)en ik ben nou ook niet een heel standaard iemand, herken opzich the stuggle, om het maar een naampje te geven, wel, vaak dus ook gekke mensen om me heen die daar dus prima doorheen kunnen kijken, dat helpt
nouja hier ontbreekt het aan die mensen. En over die meet, ik had meer dan de helft al irl eens gezien hoor. ;)
pi_169414900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

same en dan ben Ik alweer 29 :')
ik was vroeger ook altijd het buitenbeentje (van die hockeytutten in de klas en i kwas "punk"), maar heb me gewoon nooit willen aanpassen aan wat anderen dan vinden...uiteindelijk levert het volgens mij alleen maar leuke en eerlijke mensen in je omgeving op...maar ik heb ook niet echt vrienden in de buurt wonen ofzo....
pi_169414911
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja hier ontbreekt het aan die mensen. En over die meet, ik had meer dan de helft al irl eens gezien hoor. ;)
ja weet ik wel...maar meer wel tof dt je last minute dat gewoon toch doet!!! vind ik echt stoer
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:56:28 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169414916
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heel veel sterkte. :*

Wel fijn dat hij nog wil kijken hoe en wat en hopelijk gaat het werken

Mijn ex trok z'n bek überhaupt pas open toen hij voor zichzelf al 'n besluit genomen had. En zag ik echt niet aankomen toen. Op paar dagen na ook alweer 'n jaar geleden na 4 jaar relatie.
Ja hier dit jaar 12 jaar, en hij liep er wel al langer mee hoor.
Heb ik heust wel gemerkt maar kop in het zand enzo.
Pas als het hard op gezegd wordt is het echt ;)

ben nu ook 29, moet er niet aan denken op deze leeftijd te daten. Van die mannen met kinderen enzo :')
pi_169414937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:53 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik ben slecht in het onderhouden van relaties. Vertrouw niet snel mensen(ben heel snel achterdochtig), voel mij altijd het buitenbeentje van de groep wat voor mijn gevoel ook heel vaak wordt bevestigd kortom > heel onzeker.

Ik wil het heel graag. Maar vaak kap ik afspraken af omdat ik het gewoon super kut vind.

let wel op, dit soort dingen heb ik eigenlijk alleen in een groep, niet als ik met 1 of 2 mensen samen ben :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow -O- kan me voorstellen dat dat geen fijne start geeft :*
Misschien nu je er bewust van bent, minder snel proberen af te houden? Ook al voelt het niet fijn.

Ik ben ook wel een paar keer echt op zoek gegaan naar vrienden in een grotere groep en daar heb ik nu 2 vriendinnen aan over gehouden. Gelukkig ook meiden die ik soms een half jaar niet zie maar dat het nog steeds wel goed zit.
Verder ook erg goed contact met een mededanseres die ik wel 2x in de week zie.
pi_169414938
Ik ben zo iemand die heel makkelijk met mensen optrekt op werk of school of whatever, maar zodra dat dan stopt, kan ik zo'n 'vriendschap' niet meer onderhouden. Ik heb maar één vriendin die ik echt al jaren heb. Maar ik denk dat ik nu tijdens m'n studie wel vriendinnen heb gemaakt voor de rest van m'n leven. Daar wil ik ook echt wel een beetje energie in stoppen, maar hopelijk lukt dat ook als we afgestudeerd zijn.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:57:44 #92
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169414939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja hier dit jaar 12 jaar, en hij liep er wel al langer mee hoor.
Heb ik heust wel gemerkt maar kop in het zand enzo.
Pas als het hard op gezegd wordt is het echt ;)

ben nu ook 29, moet er niet aan denken op deze leeftijd te daten. Van die mannen met kinderen enzo :')
Of mannen die juist kinderen willen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169414944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Om 21:00 pas hier! 8)7
22:30 uur hier. :6
pi_169414952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja hier dit jaar 12 jaar, en hij liep er wel al langer mee hoor.
Heb ik heust wel gemerkt maar kop in het zand enzo.
Pas als het hard op gezegd wordt is het echt ;)

ben nu ook 29, moet er niet aan denken op deze leeftijd te daten. Van die mannen met kinderen enzo :')
mn buurvrouw is vorig jaar gescheiden (ook rond de 30 gok ik) huis gekocht net jaar getrouwd etc...ze heeft gelukkig (was ook onzeker en hij ging er vandoor) het huis zelf kunnen houden, nieuwe baan nu en sprak dr gisteren ook weer een nieuw vriendje....zo tof voor dr (ze komt ergens uit Twente en hij woont daar ook, dus hoop niet dat ze gaat verhuizen....)
pi_169414954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja weet ik wel...maar meer wel tof dt je last minute dat gewoon toch doet!!! vind ik echt stoer
ik voelde me die dag wat down ook dus wilde onder de mensen zijn :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:58:49 #96
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169414960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:57 schreef zeefje het volgende:

[..]

Of mannen die juist kinderen willen
Ja bah die hoef ik ook niet! :D
pi_169414971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
ben nu ook 29, moet er niet aan denken op deze leeftijd te daten. Van die mannen met kinderen enzo :')
Zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:00:28 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169414982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:58 schreef liedetector het volgende:

[..]

mn buurvrouw is vorig jaar gescheiden (ook rond de 30 gok ik) huis gekocht net jaar getrouwd etc...ze heeft gelukkig (was ook onzeker en hij ging er vandoor) het huis zelf kunnen houden, nieuwe baan nu en sprak dr gisteren ook weer een nieuw vriendje....zo tof voor dr (ze komt ergens uit Twente en hij woont daar ook, dus hoop niet dat ze gaat verhuizen....)
Wij hebben 2 jaar geleden gekocht maar dat huis zal toch echt verkocht moeten worden dan.
Echt al die rompslomp alleen al! Dan een nieuwe woning vinden.. blegh
En we zijn ook getrouwd dus dat moet ook nog dan, geen idee hoe zoiets werkt :')
pi_169414987
geloof dat mijn vriendinnetje een jaar of 42 was toen ik dr tegen kwam en had een relatie van 19 jaar gehad (nog steeds best mates met ex dat wel....en das ook een lieverd)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:00:50 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169414991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten? ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')