Zo'n lekker containerbegripquote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is gewoon lightrail. Net als iedere sneltram of metro.
De transactie kosten liggen bij een zakelijke rekening al boven de ¤0,01 dus kost het ze geld (of hele grote ondernemingen moeten daar onderuit komen...)quote:Op maandag 13 maart 2017 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:
In de categorie logica volgens NS:
Als je met Traject Vrij vergeet uit te checken, dan rekent NS daarvoor een boete van ¤ 0,01 (en ja, ook al hanteert met bij het terugbetalen van GTBV een bepaalde drempel waaronder men niet uitkeert, die ene cent wordt daadwerkelijk geïncasseerd).
Wanneer je die gemiste check-uit corrigeert, dan wordt dat niet op de factuur gecorrigeerd, maar vindt een extra transactie plaats om die cent terug te betalen...
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:18 schreef Salatrel het volgende:
nou nou nou die MTL ken ook geen treinen rijden hoor..... schokkend tot stilstand bij elk station weer
Moet je ook geen bankschroef op de rails draaien, drommels jong dat je bentquote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:18 schreef Salatrel het volgende:
nou nou nou die MTL ken ook geen treinen rijden hoor..... schokkend tot stilstand bij elk station weer
Hoe het ook zij, het achtentachtigduizendste voorbeeld van een situatie waar bj invoering niet over nagedacht is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De transactie kosten liggen bij een zakelijke rekening al boven de ¤0,01 dus kost het ze geld (of hele grote ondernemingen moeten daar onderuit komen...)
Dat zie je toch ook bij de abonnementen. OV-fiets is nu gratis, wat in NS-logica betekent dat je 1 cent betaalt "om de rekeninggegevens te controleren". Dat NS die rekeninggegevens bij mensen die tevens een ander abonnement hebben allang gecontroleerd heeft, is geen reden om hiervan af te wijken, er moet en zal een volkomen overbodige transactie plaatsvinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, het achtentachtigduizendste voorbeeld van een situatie waar bj invoering niet over nagedacht is.
Een S-Bahn is vooral wat RR zeker niet is: een trein.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:48 schreef James1988 het volgende:
RR E associeer ik niet met metro, omdat het ding
1) niet ondergronds is tussen Melanchtonweg en Den Haag (sorry )
2) een groot deel buiten de metropool Rotterdam rijdt
Ik vind het vooral een S-Bahn.
over op tijd rijden gesproken: de trillende smartwatch voor HC'squote:Op dinsdag 14 maart 2017 07:37 schreef James1988 het volgende:
Het eerste wat me opviel was dat er "Hierna/next:" stond ipv "Volgende trein:". Verder niks van gemerkt, want vooralsnog rijden mijn treinen op tijd.
Treinen rijden niet op tijd, ze rijden op rails
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
over op tijd rijden gesproken: de trillende smartwatch voor HC'snee hoor is geen grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
over op tijd rijden gesproken: de trillende smartwatch voor HC'sWaarom zou het een grap zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de boel toch wel in de soep looptquote:
viaquote:HENGELO/OLDENZAAL - Tussen Hengelo en Oldenzaal rijden momenteel geen treinen vanwege een defect toestel. Dat meldt de NS.
Zie je wel, ik liep langs een bord op Den Haag Centraal en er viel me iets op aan dat ding, maar wat precies wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 06:40 schreef MTL het volgende:
Sinds vandaag is een update aan de reisinformatieschermen live. Belangrijke berichten staan er nu tweetalig op, veranderingen aan bijvoorbeeld de eindbestemming en de vertraging staan nu in het rood en er worden nu zoveel mogelijk stations worden nu weergegeven om het enorme scrollen tussen de stations zo veel mogelijk te beperken. Daarnaast zijn er nog een aantal andere wijzigingen doorgevoerd.
Nee, de smartwatch lost problemen op die door REIZIGERS veroorzaakt worden. Maar dat zijn er gewoon niet zo veel. Hoe graag men daar ook naar wijst teneinde het eigen falen te verbloemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. Daar helpt geen smartwatch tegen
Kan toestel hier niet gewoon? In Twente dan zeg maarquote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:03 schreef boriq het volgende:
Bij de Tubantia heeft de stagiair weer werk gevonden, aangezien ik niet zou moeten weten wat een toestel op de rails doet.
[..]
via
Nog steeds stapvoets? Jeetje.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker handig, we rijden net stapvoets Borne binnen, gaan ze vast Almelo omroepen. Met alle overstappen die nu al weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |