Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?quote:Op zondag 12 maart 2017 20:58 schreef b2py het volgende:
Iemand heeft op Rotterdam C een tas van de loopbrug op een ICd gegooid. Station deels ontruimt: https://m.facebook.com/st(...)580700698908533%3Cbr
Turkse represailles?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?
Stak0n!!!quote:Op zondag 12 maart 2017 21:06 schreef James1988 het volgende:
Wordt een leuk dagje morgen in het VK. Conducteurs gaan staken bij Southern, Northern en Merseyrail (Liverpool e.o.).
Reden voor de stakingen is de introductie van treinen zonder conducteur op desbetreffende netwerken, iets waar vakbond RMT het niet mee eens is.
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Staking afkondigen omdat er al te lang geen mogelijkheid tot staken is geweest dan maar?
"Wij eisen elke drie maand een reden om te staken"quote:Op maandag 13 maart 2017 17:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken.
Prachtig systeem. Niets meer aan veranderenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:05 schreef James1988 het volgende:
Infoplus is weer goed bezig. Van de vertrektijden van Rotterdam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prachtig systeem. Niets meer aan veranderen
Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".quote:Op maandag 13 maart 2017 20:18 schreef James1988 het volgende:
Ja, zeg dat wel. Ik wacht nu al 2 maanden op de verwerking van twee GtbV-claims.
Er waren tijden waarin claims in twee weken werd goedgekeurd.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".
In dit geval is die ov-chipkaart nu precies de reden dat ik mijn claim via de omslachtige manier (invullen formulier) heb moeten indienen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef James1988 het volgende:
Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |