abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169470548
registreer om deze reclame te verbergen
Iemand heeft op Rotterdam C een tas van de loopbrug op een ICd gegooid. Station deels ontruimt: https://m.facebook.com/st(...)580700698908533%3Cbr
  zondag 12 maart 2017 @ 21:06:19 #102
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169470870
Wordt een leuk dagje morgen in het VK. Conducteurs gaan staken bij Southern, Northern en Merseyrail (Liverpool e.o.).

Reden voor de stakingen is de introductie van treinen zonder conducteur op desbetreffende netwerken, iets waar vakbond RMT het niet mee eens is.
We are shaping the future.
pi_169471200
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:58 schreef b2py het volgende:
Iemand heeft op Rotterdam C een tas van de loopbrug op een ICd gegooid. Station deels ontruimt: https://m.facebook.com/st(...)580700698908533%3Cbr
Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_169471257
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een reiziger die klaar is met het wanproduct genaamd ICd?
Turkse represailles?
pi_169471942
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:06 schreef James1988 het volgende:
Wordt een leuk dagje morgen in het VK. Conducteurs gaan staken bij Southern, Northern en Merseyrail (Liverpool e.o.).

Reden voor de stakingen is de introductie van treinen zonder conducteur op desbetreffende netwerken, iets waar vakbond RMT het niet mee eens is.
Stak0n!!!
pi_169471973
Hoe lang geleden is het dat ze in Belgi gestaakt hebben? Hebben ze dit jaar al wel gestaakt? #Jesuisacod
pi_169477525
registreer om deze reclame te verbergen
Staking afkondigen omdat er al te lang geen mogelijkheid tot staken is geweest dan maar?
Bier.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 09:44:11 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169477951
Ik zie ze er voor aan :P
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  maandag 13 maart 2017 @ 11:30:29 #109
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169479508
En we hebben weer een kapotte ICD :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169485192
http://www.railjournal.co(...)ession-is-legal.html

HSL consessie is legaal. Ik kon geen Nederlands nieuwsbericht vinden
pi_169486181
Zeker vergeten te kijken in de categorie "oud nieuws", van een maand geleden ongeveer?

https://www.rechtspraak.n(...)or-hoofdrailnet.aspx
Waar is toch dat zebrahondje voor?
pi_169486300
Google kwam er niet mee op de proppen toen ik het zocht, gemiste kans voor ze :P.
Bedankt alvast namens Dennis :Y
  maandag 13 maart 2017 @ 17:06:17 #113
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_169486387
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Staking afkondigen omdat er al te lang geen mogelijkheid tot staken is geweest dan maar?
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken. :+
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 13 maart 2017 @ 18:05:51 #114
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169487383
Infoplus is weer goed bezig. Van de vertrektijden van Rotterdam:

8kvNsBsl.png

:')
We are shaping the future.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 18:07:29 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169487423
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:06 schreef Eix het volgende:

[..]

Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken. :+
"Wij eisen elke drie maand een reden om te staken"
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_169487491
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:05 schreef James1988 het volgende:
Infoplus is weer goed bezig. Van de vertrektijden van Rotterdam:

[ afbeelding ]

:')
Prachtig systeem. Niets meer aan veranderen _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 13 maart 2017 @ 18:13:59 #117
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169487593
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Prachtig systeem. Niets meer aan veranderen _O_
1VkkSqrh.jpg
We are shaping the future.
pi_169487696
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:13 schreef James1988 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Duidelijk _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_169491803
Is NS tegenwoordig een sociale werkplaats? Op mijn vraag wat ze gaan doen aan de enorme achterstanden bij het verwerken van claims, krijg ik te horen dat ik ze hun uiterste best doen en dat ze echt niet meer kunnen doen.
Ze sprak nog net niet letterlijk uit dat het vooral heel vervelend voor henzelf is en dat de klant maar wat meer begrip moet hebben.
  maandag 13 maart 2017 @ 20:18:01 #120
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169492416
Ja, zeg dat wel. Ik wacht nu al 2 maanden op de verwerking van twee GtbV-claims.

Er waren tijden waarin claims in twee weken werd goedgekeurd.
We are shaping the future.
pi_169492545
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:18 schreef James1988 het volgende:
Ja, zeg dat wel. Ik wacht nu al 2 maanden op de verwerking van twee GtbV-claims.

Er waren tijden waarin claims in twee weken werd goedgekeurd.
Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".
  maandag 13 maart 2017 @ 20:26:28 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_169492686
Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?

Als een klant bezwaar maakt tegen een automatische afwijzing kun je er altijd nog iemand naar laten kijken.

Ter vergelijking: als je bij c2c reist met een smartcard krijg je volautomatisch compensatie bij Vertragingen vanaf 2 (!) minuten.
We are shaping the future.
pi_169492824
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik hoor ze volgens mij nu al zeker twee jaar roepen dat er "op dit moment helaas sprake is van een achterstand bij het verwerken van de claims".
Aging is a gradual process of answering more and more questions with "meh, it depends"
pi_169493935
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef James1988 het volgende:
Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?
In dit geval is die ov-chipkaart nu precies de reden dat ik mijn claim via de omslachtige manier (invullen formulier) heb moeten indienen.
Voorheen kon ik gewoon via Mijn NS een claim indienen als er geen treinen reden.
pi_169494280
De plee's van de SGM's wordt rond Haarlem afgesloten. Wie hoge nood heeft moet zich bij de HC melden die dan de deur kan ontgrendelen. Dit allemaal vanwege iemand die telkens veel te heet gegeten heeft,

http://www.somda.nl/forum/7577/p610290/Ontwikkelingen+SGM/
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')