abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169411714
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


pi_169412005
Twente verslaan!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:23:46 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169412193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Twente verslaan!
Ik zal het doorgeven.
Oh.
pi_169412247
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven.
Thanks! :D
pi_169412419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Twente verslaan!
Goeie tip wel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169413222
Ik zie 't niet meer zitten in deze trainert.
wooblabalurg
pi_169413771
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:18 schreef Baconbus het volgende:
Ik zie 't niet meer zitten in deze trainert.
RON JANS
pi_169413798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:49 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

RON JANS
Liever Jimmy Floyd Hasselbaink, Frank Rijkaard of Clarence Seedorf.
wooblabalurg
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:54:18 #9
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169413856
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:51 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Liever Jimmy Floyd Hasselbaink, Frank Rijkaard of Clarence Seedorf.
Rijkaard is overal mislukt op Barcelona na (waar jij en ik ook wel successen hadden geboekt met dat materiaal) en Seedorf heeft op een matig jaartje Milan ook nergens visie laten zien.
Oh.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:58:18 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169413915
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:18 schreef Baconbus het volgende:
Ik zie 't niet meer zitten in deze trainert.
Mocht Ajax doorkomen. Is Bosz de eerste trainer die de kwartfinale EL haalt met Ajax.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169413970
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:18 schreef Baconbus het volgende:
Ik zie 't niet meer zitten in deze trainert.
Want?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:02:08 #12
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169413979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rijkaard is overal mislukt op Barcelona na (waar jij en ik ook wel successen hadden geboekt met dat materiaal) en Seedorf heeft op een matig jaartje Milan ook nergens visie laten zien.
Rijkaard, Hasselbaink en Seedorf zijn voor mij mensen die het spel 'zien' en weten wat er gevraagd wordt in de top. Dat ze verder weinig gepresteerd hebben als trainer vind ik minder belangrijk. Ik geloof namelijk niet dat zij iemand als Younes elke wedstrijd basis zouden zetten.
wooblabalurg
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:03:02 #13
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169413990
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mocht Ajax doorkomen. Is Bosz de eerste trainer die de kwartfinale EL haalt met Ajax.
Dat is best knap. Vond dat seizoen met Koeman ook leuk, tegen AC Milan. 2004 ofzo. :D
wooblabalurg
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:04:24 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169414013
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Rijkaard, Hasselbaink en Seedorf zijn voor mij mensen die het spel 'zien' en weten wat er gevraagd wordt in de top. Dat ze verder weinig gepresteerd hebben als trainer vind ik minder belangrijk. Ik geloof namelijk niet dat zij iemand als Younes elke wedstrijd basis zouden zetten.
Dan ben je vreselijk naïef, want Younes staat er vooral omdat er niet veel beters is. En waaruit blijkt dat zij het zo goed zien dan? Rijkaard was de eerste trainer die degradeerde met Sparta en ook bij Galatasaray was het een flopshow. Sowieso was hij vooral iemand die meer peoplemanager was bij Barça, maar het tactische gedeelte liet hij over aan Henkie ten Cate.
Oh.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:05:26 #15
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414028
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Want?
Sinkgraven op linksback. Ziyech enkel kritiek geven. Younes stdd basis. Teveel krediet voor Traore. Spelers als Riedewald, Tete, Bazoer laten vallen. Te late wissels. Niet weten hoe je spelers aan de kanten moet laten spelen. Dat soort dingen. Verder geen nare man gun m mooie club.
wooblabalurg
pi_169414034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan ben je vreselijk naïef, want Younes staat er vooral omdat er niet veel beters is. En waaruit blijkt dat zij het zo goed zien dan? Rijkaard was de eerste trainer die degradeerde met Sparta en ook bij Galatasaray was het een flopshow. Sowieso was hij vooral iemand die meer peoplemanager was bij Barça, maar het tactische gedeelte liet hij over aan Henkie ten Cate.
Juist Henk Ten Cate was de peoplemanager voor zover ik begrijp. Die gaf alle figuren met hun egootjes uit de pan als het nodig was. Toevalligerwijs verloor Rijkaard meteen de grip op de kleedkamer toen Ten Cate vertrok, tralala.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:08:20 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169414075
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Juist Henk Ten Cate was de peoplemanager voor zover ik begrijp. Die gaf alle figuren met hun egootjes uit de pan als het nodig was. Toevalligerwijs verloor Rijkaard meteen de grip op de kleedkamer toen Ten Cate vertrok, tralala.
Ja hij was de strenge gast, maar ook degene die tactisch sterk was. Deed ook de veldtrainingen daar.

Rijkaard was vooral het boegbeeld naar buiten toe en de warme man voor de spelers waar ze voor door het vuur gingen.
Oh.
pi_169414089
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Sinkgraven op linksback. Ziyech enkel kritiek geven. Younes stdd basis. Teveel krediet voor Traore. Spelers als Riedewald, Tete, Bazoer laten vallen. Te late wissels. Niet weten hoe je spelers aan de kanten moet laten spelen. Dat soort dingen. Verder geen nare man gun m mooie club.
Sinkgraven op linksback blijf ik een goede zet vinden. Mensen verwachten veel te veel, dat kereltje is 21 of zo? Heeft zich best verbeterd op die positie vind ik :).

In het algemeen zijn de verwachtingen een beetje te hoog gespannen denk ik. Wie wil je dan zien? Neres? Cerny? En dan na vijf wedstrijden: ja ze presteren niet, wissel maar, kutspelers, waarom spelen ze überhaupt? Bosz snapt er niks van.

Zo werkt het toch een beetje? Van buitenaf is het altijd makkelijk lullen ;)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:10:29 #19
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan ben je vreselijk naïef, want Younes staat er vooral omdat er niet veel beters is. En waaruit blijkt dat zij het zo goed zien dan? Rijkaard was de eerste trainer die degradeerde met Sparta en ook bij Galatasaray was het een flopshow. Sowieso was hij vooral iemand die meer peoplemanager was bij Barça, maar het tactische gedeelte liet hij over aan Henkie ten Cate.
Neres zou het beter doen dan Younes, zelfs Sinkgraven zie ik daar meer rendement en teambelang hebben. Maar David mag banken en Daley wordt ten schande gemaakt achterin.

Dat zij het goed zien blijkt voor mij uit de wedstrijden die ik van ze gezien heb. Tactisch en technisch zeer sterke spelers. Natuurlijk is er het ruiterargument, alleen dat vind ik te makkelijk. Kan prima een type Spijkerman/Bruins Slot/Cate naast bijv zoals je zelf ook al weet. En anders zou ik echt niet weten wie wel de juiste poppetjes opstelt.
wooblabalurg
pi_169414116
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Sinkgraven op linksback. Ziyech enkel kritiek geven. Younes stdd basis. Teveel krediet voor Traore. Spelers als Riedewald, Tete, Bazoer laten vallen. Te late wissels. Niet weten hoe je spelers aan de kanten moet laten spelen. Dat soort dingen. Verder geen nare man gun m mooie club.
Waar gaf hij Ziyech precies kritiek? Sowieso zou ik het niet enorm vreemd vinden als hij kritiek krijgt, omdat er op het middenveld veel concurrentie is, dat kan die jongens ook stimuleren. Gisteren speelde hij sowieso niet vanwege zijn fitheid.

Bazoer liet vooral zichzelf vallen, ik kan er niet over uit dat mensen nog steeds Bosz daarover de schuld geven. Die man is mentaal zo slap, want onder De Boer al kwam hij op de bank en hij heeft geen enkele intentie getoond om terug te vechten.

Qua Tete is het simpelweg een verschil in visie. Hij heeft liever aanvallend denkende spelers als back dan een Tete die eens in de zoveel wedstrijden wat goed raakt voorin, en dat begrijp ik ook. In de meeste wedstrijden speel je vanuit de pressie op de helft van de tegenstander en dan wil je mensen die meteen een redelijke vervolgactie in de benen hebben, zo denk ik ook over Sinkgraven.

Younes heeft gewoon geen concurrentie voor zich dus de enige die je iets kan verwijten is Marc Overmars. Wij op dit forum schreeuwen al sinds de zomer of eerder dat er zeker op de backposities en vleugelposities versterking moest komen, dat komt er niet en raad eens wie er van onder uit de zak krijgt? Juist ja, Bosz omdat hij noodgedwongen moet improviseren door dat wanbeleid van Overmars.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:14:21 #21
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Sinkgraven op linksback blijf ik een goede zet vinden. Mensen verwachten veel te veel, dat kereltje is 21 of zo? Heeft zich best verbeterd op die positie vind ik :).

In het algemeen zijn de verwachtingen een beetje te hoog gespannen denk ik. Wie wil je dan zien? Neres? Cerny? En dan na vijf wedstrijden: ja ze presteren niet, wissel maar, kutspelers, waarom spelen ze überhaupt? Bosz snapt er niks van.

Zo werkt het toch een beetje? Van buitenaf is het altijd makkelijk lullen ;)
Sinkgraven mist zoveel kwaliteiten om linksback te kunnen spelen. Hij kan niet anticiperen en staat positioneel te vaak als een F-je. Is niet erg want is niet zijn positie maar goed ziet het er niet uit.

Neres, Sinkgraven of Cerny idd. Hell, als Younes zo presteert kun je ook de linksbuiten van de B3 een kans geven. En dan niet de rest van het seizoen laten staan, rouleren als er geen prestaties zijn, want ik ben geen Bosz.
wooblabalurg
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:16:12 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169414186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan ben je vreselijk naïef, want Younes staat er vooral omdat er niet veel beters is. En waaruit blijkt dat zij het zo goed zien dan? Rijkaard was de eerste trainer die degradeerde met Sparta en ook bij Galatasaray was het een flopshow. Sowieso was hij vooral iemand die meer peoplemanager was bij Barça, maar het tactische gedeelte liet hij over aan Henkie ten Cate.
Hij was/is tactisch juist wel goed, dat gedeelte deed hij, het veldtrainen liet hij over aan Ten Keet
pi_169414215
Eerlijk gezegd ben ik wel lichtelijk teleurgesteld in Bosz ja, waarbij ik totaal niet zeg dat ik Bosz weg wil hebben.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:20:52 #24
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar gaf hij Ziyech precies kritiek? Sowieso zou ik het niet enorm vreemd vinden als hij kritiek krijgt, omdat er op het middenveld veel concurrentie is, dat kan die jongens ook stimuleren. Gisteren speelde hij sowieso niet vanwege zijn fitheid.

Bazoer liet vooral zichzelf vallen, ik kan er niet over uit dat mensen nog steeds Bosz daarover de schuld geven. Die man is mentaal zo slap, want onder De Boer al kwam hij op de bank en hij heeft geen enkele intentie getoond om terug te vechten.

Qua Tete is het simpelweg een verschil in visie. Hij heeft liever aanvallend denkende spelers als back dan een Tete die eens in de zoveel wedstrijden wat goed raakt voorin, en dat begrijp ik ook. In de meeste wedstrijden speel je vanuit de pressie op de helft van de tegenstander en dan wil je mensen die meteen een redelijke vervolgactie in de benen hebben, zo denk ik ook over Sinkgraven.

Younes heeft gewoon geen concurrentie voor zich dus de enige die je iets kan verwijten is Marc Overmars. Wij op dit forum schreeuwen al sinds de zomer of eerder dat er zeker op de backposities en vleugelposities versterking moest komen, dat komt er niet en raad eens wie er van onder uit de zak krijgt? Juist ja, Bosz omdat hij noodgedwongen moet improviseren door dat wanbeleid van Overmars.
Ik doel op de kritiek in het begin. Ajax speelde waardeloos, Ziyech was koud binnen en kreeg gelijk in de pers te horen dat het niet best was. Vond ik geen stijl.

Klopt dat Bazoer zelf weg wou, en hij speelde niet goed. Alleen kreeg ik t idee dat hem al vrij snel duidelijk was dat zijn kans niet meer zou komen. Dan snap ik wel dat je verder gaat kijken. Denk dat je met een meer Hiddink/Beenhakker achtige benadering dat soort jongens binnenboord kan houden.

Ik snap best dat Tete geen Alves is , alleen zie ik Veltman vaak schutteren. Dat hij dan af en toe een voorzet geeft vind ik niet zaligmakend.

Younes heeft wel concurrentie, als jij niet presteert betekent het dat je vervanger niet van hoge kwaliteit hoeft te zijn. Verder kun je ook nog zeggen dat iemand vaker wisselen of rouleren kan motiveren tot betere prestaties.
wooblabalurg
pi_169414254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar gaf hij Ziyech precies kritiek? Sowieso zou ik het niet enorm vreemd vinden als hij kritiek krijgt, omdat er op het middenveld veel concurrentie is, dat kan die jongens ook stimuleren. Gisteren speelde hij sowieso niet vanwege zijn fitheid.

Bazoer liet vooral zichzelf vallen, ik kan er niet over uit dat mensen nog steeds Bosz daarover de schuld geven. Die man is mentaal zo slap, want onder De Boer al kwam hij op de bank en hij heeft geen enkele intentie getoond om terug te vechten.

Qua Tete is het simpelweg een verschil in visie. Hij heeft liever aanvallend denkende spelers als back dan een Tete die eens in de zoveel wedstrijden wat goed raakt voorin, en dat begrijp ik ook. In de meeste wedstrijden speel je vanuit de pressie op de helft van de tegenstander en dan wil je mensen die meteen een redelijke vervolgactie in de benen hebben, zo denk ik ook over Sinkgraven.

Younes heeft gewoon geen concurrentie voor zich dus de enige die je iets kan verwijten is Marc Overmars. Wij op dit forum schreeuwen al sinds de zomer of eerder dat er zeker op de backposities en vleugelposities versterking moest komen, dat komt er niet en raad eens wie er van onder uit de zak krijgt? Juist ja, Bosz omdat hij noodgedwongen moet improviseren door dat wanbeleid van Overmars.
Ik vind Sinkgraven consequent opstellen ongeacht de tegenstander eigenlijk de enige fout die hem echt aan te rekenen valt. Veltman / Tete is een keuze die je kunt maken. Tete lijkt in de wedstrijden waarin hij speelt wel weer aardig terug in vorm en ook aanvallend zijn bijdrage wel steeds meer te leveren, dus op zich zou het mooi zijn als Veltman verkocht kon worden aan het eind van het seizoen. Bazoer speelde ook echt tijden als een natte krant, geen idee waarom mensen zo kritisch zijn op het feit dat die jongen even mocht banken. Riedewald valt helaas gewoon een beetje tussen wal en schip. Met Sanchez en Viergever heb je gewoon een solide centraal duo. Moet wel zeggen dat ik zo langzamerhand ook zelf liever een verdediging Viergever, Riedewald, Sanchez, Veltman / Tete zie.
En wat de vleugels betreft is het inderdaad zo dat er gewoon een imbalans in de selectie zit. Op de vleugels heb je enkel Kluivert en nu Neres als alternatief. Dat die beiden rustig worden gebracht vind ik prima te begrijpen. Over Younes ben ik weer wat milder gestemd de laatste wedstrijden. Die lijkt beter in vorm te komen en ook eens wat afwisseling in zijn spel te stoppen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169414290
Gaat niet alleen om wie hij opstelt, ook het veldspel vind ik soms verschrikkelijk, ook bij bosz is het een terugkerend fenomeen dat middenvelders veel te diep staan. Wat dat betreft hoop ik dat frenkie er in komt, dat lijkt me nu wel een speler die graag die bal komt halen. Dit resulteert trouwens in opbouwen via de backs, waardoor ook traore en younes al veel te snel balbezit krijgen, daar kunnen ze vaak geen drol mee. Hoop dat we volgend jaar basisplekken zien voor neres en kluivert die wel diep kunnen gaan en een opbouw die vaker via het middenveld gaat met spelers die die bal wel komen halen.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:25:35 #27
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169414321
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel lichtelijk teleurgesteld in Bosz ja, waarbij ik totaal niet zeg dat ik Bosz weg wil hebben.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er niet meer in zit bij Ajax, dit is het niveau waar we het mee gaan doen.
Oh.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:26:34 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169414343
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben tot de conclusie gekomen dat er niet meer in zit bij Ajax, dit is het niveau waar we het mee gaan doen.
ik vrees dat je gelijk hebt
pi_169414352
Onderbezetting op de vleugel is overdreven. We hebben 4 opties en Cerny. We willen volgens mij een Neymar of messi op de vleugel.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:27:18 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169414358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Juist Henk Ten Cate was de peoplemanager voor zover ik begrijp. Die gaf alle figuren met hun egootjes uit de pan als het nodig was. Toevalligerwijs verloor Rijkaard meteen de grip op de kleedkamer toen Ten Cate vertrok, tralala.
Ten Cate maakte de spelers beter. Rijkaard was het gezicht naar buiten toe. Ze waren een perfect koppel.
Edgar Davids heeft ooit ook gezegd dat Ten Cate de reden is dat Barca toen zo goed voetbalde.
Je zag het ook toen Ten Cate trainer van Ajax was. Er zijn toen een heleboel spelers flink gegroeid en naar grote clubs gegaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169414366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:27 schreef MichelWuyts het volgende:
Onderbezetting op de vleugel is overdreven. We hebben 4 opties en Cerny. We willen volgens mij een Neymar of messi op de vleugel.
Nee, maar het gros van die spelers is onder de 20, huurling, pas aangekocht, geblesseerd, niet in vorm.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:29:13 #32
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:27 schreef MichelWuyts het volgende:
Onderbezetting op de vleugel is overdreven. We hebben 4 opties en Cerny. We willen volgens mij een Neymar of messi op de vleugel.
Niveau Ruben Schaken ben ik al tevreden mee.

Lekker rennen langs die lijn en een voorzet geven op je spits die klaar staat om die bal erin te rammen. Simpel voetbal is zo mooi.
wooblabalurg
pi_169414395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik doel op de kritiek in het begin. Ajax speelde waardeloos, Ziyech was koud binnen en kreeg gelijk in de pers te horen dat het niet best was. Vond ik geen stijl.
Geen idee wat je bedoelt, denk ik. Toen Ziyech binnenkwam, liet Bosz expres hem op rechtsbuiten spelen om te wennen voor het middenveld. Die jongen moet nog steeds af en toe een wissel krijgen om bij te komen van al zijn inspanningen op het middenveld. Nu beheerst hij het meer dan prima, alleen is de fitheid een probleem. Tsja.

quote:
Klopt dat Bazoer zelf weg wou, en hij speelde niet goed. Alleen kreeg ik t idee dat hem al vrij snel duidelijk was dat zijn kans niet meer zou komen. Dan snap ik wel dat je verder gaat kijken. Denk dat je met een meer Hiddink/Beenhakker achtige benadering dat soort jongens binnenboord kan houden.
Zou best kunnen allemaal, maar als we naar de reden kijken waarom zelfs al De Boer hem eruit hield: de laksheid in zijn spel, de ongeïnteresseerdheid en alles wat daarbij hoort. Ik geloof best dat Bosz op basis daarvan al schrikt. In zijn systeem is 100% geconcentreerd van groot belang, metertjes kunnen een groot verschil maken.

quote:
Ik snap best dat Tete geen Alves is , alleen zie ik Veltman vaak schutteren. Dat hij dan af en toe een voorzet geeft vind ik niet zaligmakend.
Bij Veltman is het vooral laksheid en concentratie, maar Veltman zijn schutteracties komen vaak voort uit de eerste fase van de opbouw en niet in het tweede of derde gedeelte en dat is juist waar Veltman goed van pas kan komen met de veel naar binnentrekkende Traoré of binnenkort Neres die daar vaak ruimte zullen laten.

quote:
Younes heeft wel concurrentie, als jij niet presteert betekent het dat je vervanger niet van hoge kwaliteit hoeft te zijn. Verder kun je ook nog zeggen dat iemand vaker wisselen of rouleren kan motiveren tot betere prestaties.
Kluivert is zijn enige directe concurrentie en zeker voor een jongen als hem zou het vrij bizar zijn als je hem het hele seizoen al laat spelen. Ik snap dat we het allemaal fantastisch vinden dat er jong talent in de basis kan staan, maar het moet wel een goede mix blijven. Ook Kluivert heeft zijn mindere wedstrijden en dan moet je die jongen vooral niet afbranden. Bij Roda-uit raakte hij bijvoorbeeld geen flikker, net als de andere 10, dat geheel terzijde. Talenten hebben pieken en dalen, dus de ene week zingen we dat het fantastisch is en de andere keer komt iedereen weer schreeuwen dat het een hype is.
pi_169414426
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Niveau Ruben Schaken ben ik al tevreden mee.

Lekker rennen langs die lijn en een voorzet geven op je spits die klaar staat om die bal erin te rammen. Simpel voetbal is zo mooi.
Precies, wat dat betreft is kopenhagen gewoon een prima team. 2 vleugels die wij dan wss blinde dravers zouden noemen, maar iig voorzetten die aankomen op een lange kopsterke spits. Tsja daar pak je wel gewoon punten mee.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:32:34 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169414449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Gaat niet alleen om wie hij opstelt, ook het veldspel vind ik soms verschrikkelijk, ook bij bosz is het een terugkerend fenomeen dat middenvelders veel te diep staan. Wat dat betreft hoop ik dat frenkie er in komt, dat lijkt me nu wel een speler die graag die bal komt halen. Dit resulteert trouwens in opbouwen via de backs, waardoor ook traore en younes al veel te snel balbezit krijgen, daar kunnen ze vaak geen drol mee. Hoop dat we volgend jaar basisplekken zien voor neres en kluivert die wel diep kunnen gaan en een opbouw die vaker via het middenveld gaat met spelers die die bal wel komen halen.
Sowieso meer opbouwen via het middenveld, maar dat heb ik wel genoeg gezien eerder in het seizoen opzich. Maar Schöne en Ziyech zijn nu echt in hele slechte vorm, dus dan heb je er niet zoveel aan. En we hebben gewoon niet de kwaliteit om op een hoger tempo te spelen.
Oh.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:33:11 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169414461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vrees dat je gelijk hebt
En dat is vrij triest als je dan gisteren zo'n Lyon zag spelen, nu hebben die ook wel een hogere begroting. Maar hebben ook wel redelijk wat jeugdspelers erin, dat is toch net iets beter dan bij ons.
Oh.
pi_169414476
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso meer opbouwen via het middenveld, maar dat heb ik wel genoeg gezien eerder in het seizoen opzich. Maar Schöne en Ziyech zijn nu echt in hele slechte vorm, dus dan heb je er niet zoveel aan. En we hebben gewoon niet de kwaliteit om op een hoger tempo te spelen.
Gisteren liep Ajax lekker te ballen tot die 2-1 uit het niets viel.
pi_169414504
Het enige wat ik niet snap aan Bosz is dat hij zegt dat hij een hekel heeft aan middenvelders die de bal op komen halen. De laatste wedstrijden wordt dat wel vrij extreem. Tuurlijk moet Schøne niet inzakken tussen Viergever en Sanchez, maar nu blijft Schøne voor de lol in de dekking staan.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:37:18 #39
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169414542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar gaf hij Ziyech precies kritiek? Sowieso zou ik het niet enorm vreemd vinden als hij kritiek krijgt, omdat er op het middenveld veel concurrentie is, dat kan die jongens ook stimuleren. Gisteren speelde hij sowieso niet vanwege zijn fitheid.

Bazoer liet vooral zichzelf vallen, ik kan er niet over uit dat mensen nog steeds Bosz daarover de schuld geven. Die man is mentaal zo slap, want onder De Boer al kwam hij op de bank en hij heeft geen enkele intentie getoond om terug te vechten.

Qua Tete is het simpelweg een verschil in visie. Hij heeft liever aanvallend denkende spelers als back dan een Tete die eens in de zoveel wedstrijden wat goed raakt voorin, en dat begrijp ik ook. In de meeste wedstrijden speel je vanuit de pressie op de helft van de tegenstander en dan wil je mensen die meteen een redelijke vervolgactie in de benen hebben, zo denk ik ook over Sinkgraven.

Younes heeft gewoon geen concurrentie voor zich dus de enige die je iets kan verwijten is Marc Overmars. Wij op dit forum schreeuwen al sinds de zomer of eerder dat er zeker op de backposities en vleugelposities versterking moest komen, dat komt er niet en raad eens wie er van onder uit de zak krijgt? Juist ja, Bosz omdat hij noodgedwongen moet improviseren door dat wanbeleid van Overmars.
Veltman is aanvallend echt niet veel beter. Miss opbouwend, maar tete is dreigender.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:38:03 #40
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169414556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Geen idee wat je bedoelt, denk ik. Toen Ziyech binnenkwam, liet Bosz expres hem op rechtsbuiten spelen om te wennen voor het middenveld. Die jongen moet nog steeds af en toe een wissel krijgen om bij te komen van al zijn inspanningen op het middenveld. Nu beheerst hij het meer dan prima, alleen is de fitheid een probleem. Tsja.

[..]

Zou best kunnen allemaal, maar als we naar de reden kijken waarom zelfs al De Boer hem eruit hield: de laksheid in zijn spel, de ongeïnteresseerdheid en alles wat daarbij hoort. Ik geloof best dat Bosz op basis daarvan al schrikt. In zijn systeem is 100% geconcentreerd van groot belang, metertjes kunnen een groot verschil maken.

[..]

Bij Veltman is het vooral laksheid en concentratie, maar Veltman zijn schutteracties komen vaak voort uit de eerste fase van de opbouw en niet in het tweede of derde gedeelte en dat is juist waar Veltman goed van pas kan komen met de veel naar binnentrekkende Traoré of binnenkort Neres die daar vaak ruimte zullen laten.

[..]

Kluivert is zijn enige directe concurrentie en zeker voor een jongen als hem zou het vrij bizar zijn als je hem het hele seizoen al laat spelen. Ik snap dat we het allemaal fantastisch vinden dat er jong talent in de basis kan staan, maar het moet wel een goede mix blijven. Ook Kluivert heeft zijn mindere wedstrijden en dan moet je die jongen vooral niet afbranden. Bij Roda-uit raakte hij bijvoorbeeld geen flikker, net als de andere 10, dat geheel terzijde. Talenten hebben pieken en dalen, dus de ene week zingen we dat het fantastisch is en de andere keer komt iedereen weer schreeuwen dat het een hype is.
Bazoer had denk ik een goed gesprek nodig, want ik zag de potentie wel en ben denk ik niet alleen. Dat het profvoetbal is en er doorgeselecteert wordt ben ik dan weer zeker met je eens.

Veltman vind ik zoals gezegd aanvallend ook niet veel brengen. Dat er soms ruimte ligt klopt wel maar deze gemankeerde weggepromoveerde centrumverdediger gaat nooit een Trabelsi worden.

Ja nee het is niet alles of niks. Younes is de duidelijke eerste keus en dat is een keuze maar als je niks presteert met je egoistische speelwijze vind ik het bizar dat je trainer je zonder uitzondering altijd in de basis zet. Als niemand presteert blijf je rouleren, en dat gebeurt niet.
wooblabalurg
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')