abonnement Unibet Coolblue
pi_169746324
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of het was die avond/week gewoon erg gezellig en daarbij blijft het.

[..]
Dat het daar bij zou blijven was vanaf het begin wel duidelijk. Het ging mij meer of ik de signalen van aantrekking wel goed had begrepen. Of dat het misschien een cultuur dingetje is.
Ik bedoel als ik fysiek ben met iemand en het klikt ook emotioneel dan is er zeker wel aantrekkingskracht van mijn kant uit, anders zou ik het niet eens doen.

Ik kan mij dan ook moeilijk voorstellen dat zij dat wel zou doen.
quote:
De onbereikbaarheid? Jij weet wss zelf beter wat je in hun aantrekt dan wij.
Geen idee en eerlijk gezegd denk ik van niet want ik haat de afstand. Mijn vorige vriendin was de dochter van een Singaporese dominee. Het is echt niet dat ik opzoek ben naar die doelgroep. Maar op een of andere manier zijn dat wel de types die ik tegenkom en leuk vind. En dan heb ik het niet eens over uiterlijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 16:09:02 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169746618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat het daar bij zou blijven was vanaf het begin wel duidelijk. Het ging mij meer of ik de signalen van aantrekking wel goed had begrepen. Of dat het misschien een cultuur dingetje is.
Ik bedoel als ik fysiek ben met iemand en het klikt ook emotioneel dan is er zeker wel aantrekkingskracht van mijn kant uit, anders zou ik het niet eens doen.

Ik kan mij dan ook moeilijk voorstellen dat zij dat wel zou doen.

[..]

Geen idee en eerlijk gezegd denk ik van niet want ik haat de afstand. Mijn vorige vriendin was de dochter van een Singaporese dominee. Het is echt niet dat ik opzoek ben naar die doelgroep. Maar op een of andere manier zijn dat wel de types die ik tegenkom en leuk vind. En dan heb ik het niet eens over uiterlijk.
Amerikanen zijn vaak wel uitbundiger en handtastelijkeren bv dan Europeanen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Met onbereikbaarheid bedoel ik niet daadwerkelijke afstand. Meer als in dat er beren op de weg zitten of omdat iemand niet open staat voor ene relatie of te veel verschillen. En dat je daar juist (onbewust) de uitdaging in ziet en iemand daardoor leuker.

Ik vind bv bezette mannen vaak leuker dan de vrijgezelle versie. Niet handig, maar t is wel gebleken.
pi_169746893
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Amerikanen zijn vaak wel uitbundiger en handtastelijkeren bv dan Europeanen. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Ok kan ik mij in vinden. Ik bedenk mij echter dat ik ook gevraagd heb of ze zo ook is met (een) andere kerel(s) (er was een vriend van hun daar die overduidelijk op haar verliefd is). En ze zei: Nee dit is maar om te flirten. Ik snap dat dan niet ik flirt niet met iemand waar ik geen aantrekking voor voel, ik kan het waarschijnlijk niet eens. Maar het zou idd een reden kunnen zijn.
quote:
Met onbereikbaarheid bedoel ik niet daadwerkelijke afstand. Meer als in dat er beren op de weg zitten of omdat iemand niet open staat voor ene relatie of te veel verschillen. En dat je daar juist (onbewust) de uitdaging in ziet en iemand daardoor leuker.

Ik vind bv bezette mannen vaak leuker dan de vrijgezelle versie. Niet handig, maar t is wel gebleken.
Ah zo. Voor mijn gevoel niet echt, ik heb normaal gesproken een hekel aan dat soort uitdagingen/spelletjes.
Bij mijn ex bleek trouwens later dat ze ook al maanden verliefd op mij was maar praktische bezwaren had en daarom gezegd had geen aantrekking te voelen. Daar was mijn signalering dus wel in orde en heb ik ook een half jaar verward rondgelopen totdat ze het toegaf. |:( .
Ik bedoel ik kan de praktische bezwaren heel goed begrijpen en zal er ook vrede mee hebben maar verwar mij dan niet met zo'n leugen terwijl al het andere (dagelijks een lange email sturen toen ik weg was, lichaamstaal, etc.) duidelijk wat anders aangeeft. Dan kan ik dat ook beter plaatsen.

Overigens wat mij aantrekt is natuurlijk uiterlijk maar beiden zijn geen modellen. Qua innerlijk, moeten ze slim zijn, humor hebben en je moet er een gesprek mee kunnen voeren. En natuurlijk aardig zijn en zo. Maar een eigenschap waar ik dus niet op zoek is of zo christelijk zijn of niet.
Aparte is dat mijn ex erg academisch was (PHD nu) maar dat nieuwe meisje absoluut niet (alleen highschool en tradeschool). Toch merk je dat ze intelligent is en slimmer overkomt dan veel studentes die ik gekend heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 24-03-2017 16:48:52 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169748644
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:47 schreef Maarten het volgende:
Ik had vd week mijn allereerste dating-app-date ooit. Dat was een groot succes (uiteraard). Leuke vrouw, knap, intelligent, kinderloos en interessant. (ik negeer de minpunten nog even)
Aan het eind van de avond vroeg ze of we binnenkort nog een keer gaan afspreken. Dus dat doen we binnenkort.

Blijft wel een raar fenomeen. Afspreken met iemand die je totaal niet kent.
Waarom de minpunten negeren? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169748688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Toch meer een vraag hier. Ben een week terug uit de states en heb daar een leuke tijd gehad.
Heb een week bij vrienden gelogeerd en die hadden een huisgenote waar het goed mee klikte.
Op een avond waren we alleen thuis en hadden we het over relaties en dergelijke (vraag mij niet hoe we erbij kwamen) maar beide komen we uit een relatie (mij een jaar geleden haar bijna 2 jaar). En ze vertrouwde mij zeer omdat ze dingen vertelde die mijn vrienden niet eens weten (de vragen gingen steeds verder).
Ook was ze best fysiek de gehele week (mijn hand door haar haar halen, haar abs voelen etc. En maakten we veel grappen over en weer, ze reed mij de halve week rond, etc, kortom het klikte. Het eerste meisje na een jaar waar ik wat voor voelde en een band mee had.
Na een week daar geweest te zijn ging ik verder met mijn roadtrip (en zij ging naar haar grootouders en California) en die avond vroeg ik haar gewoon direct of ze interesse had in mij. Overigens niet om een relatie te beginnen want dat was voor beiden uitgesloten maar meer of ik de signalen goed begrepen had. Ze zei toen nee ik flirte alleen. Ok kon ik ik begrijpen al was ik verrast.
De dag erop bedacht ik mij dat ik misschien het verkeerde woord had gebruikt interested ipv attracted. Dus ik vroeg of ze aangetrokken was tot mij, ze antwoorden: een klein beetje maar niet echt.

Mijn vraag aan jullie is nu, ben ik nu gek en lees ik die signalen verkeerd of is ze niet eerlijk om zichzelf te beschermen?

Ik mis haar nu wel en het contact is er nog wel. Al gaat het nooit werken want wij zien elkaar waarschijnlijk een geheel jaar (of langer) niet meer.

Ander kritiek punt:
Waarom val ik altijd op (zeer) protestantse meisjes die wonen op andere continenten :'( .

Ik bedoel als ik dit al niet als geïnteresseerd kan aflezen dan vraag ik mij af hoe dat straks voor het echt moet. Bij mijn vorige vriendin trouwens hetzelfde. Ook niet, niet echt totdat we een relatie hebben gehad van bijna 6 jaar. :?
ik weet niet zo goed wat je van ons wil. Waarom zouden wij, vreemden die haar niet kennen, twijfelen aan haar woord?
ik zou er dus echt vanuit gaan dat je de signalen verkeerd las
pi_169749376
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:13 schreef Allures het volgende:

[..]

ik weet niet zo goed wat je van ons wil. Waarom zouden wij, vreemden die haar niet kennen, twijfelen aan haar woord?
ik zou er dus echt vanuit gaan dat je de signalen verkeerd las
Omdat vrouwen vreemde wezens zijn die soms een ding zeggen maar het andere bedoelen of voelen.

Ik snap dat je haar niet kent ik geef echter naar mijn mening een objectieve weergave wat er gebeurd is. Ik kan de uitspraak niet met haar gedrag rijmen. Dus ik vraag om ervaringen zeker omdat het niet de eerste keer is dat dit mij overkomt. Het is niet erg als ik er naast zit, ik leer er alleen graag van.

En haar hiermee lastig vallen via WhatsApp werkt niet echt handig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169749915
Maar je hebt het toch ook al meerdere keren op meerdere manieren (verschillende woorden en zo) gevraagd. Wat zou nog eens via WhatsApp vragen op moeten leveren?

Als vrouwen echt zo raar zijn dan gaat het ons toch ook niet lukken om haar te doorgronden?
Wat maakt het voor verschil als wij zeggen 'zou kunnen'? Wat wil je daar uit halen?
Klinkt eerder alsof je heel graag je eigen beeld bevestigd wil zien (als zij het niet doet, dan maar door ons) ipv je beeld aanpassen aan wat er voor je ligt. Ik vraag me af waarom/wat daarin zo belangrijk is
pi_169750533
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:08 schreef Allures het volgende:
Maar je hebt het toch ook al meerdere keren op meerdere manieren (verschillende woorden en zo) gevraagd. Wat zou nog eens via WhatsApp vragen op moeten leveren?

Als vrouwen echt zo raar zijn dan gaat het ons toch ook niet lukken om haar te doorgronden?
Wat maakt het voor verschil als wij zeggen 'zou kunnen'? Wat wil je daar uit halen?
Klinkt eerder alsof je heel graag je eigen beeld bevestigd wil zien (als zij het niet doet, dan maar door ons) ipv je beeld aanpassen aan wat er voor je ligt. Ik vraag me af waarom/wat daarin zo belangrijk is
Omdat het zeer kort was, we moesten beide weg en ik bedacht mij dat ik nieuwsgierig was.
Verder zijn haar antwoorden niet echt eenduidig: Ja, Nee, Een klein beetje, Normaal doe ik dit niet maar nu.., Het is maar flirten, etc. Maar wat mij het meeste verbaasd is de fysiekheid van de contacten. Ik vroeg er niet om en heb daar ook nooit echt op gezinspeeld.

Het is niet dat ik gelijk wil krijgen want zelfs als ik het heb schiet dat met haar en 6000km ertussen toch niet op. Het is meer dat ik van de verwarring af wil. Zeker gezien het verleden.

Wat ik dus verwacht hier is zoiets als: Oh ik als vrouw doe dat ook vaak maar dan voel ik er idd niets bij of: Als ik dat doen dan is er altijd wel iets.

Kortom ervaringen. Niet: Ik ken haar niet dus het zal wel kloppen wat ze zegt.
Kortom ik wil het gedrag begrijpen. Ik flirt bijvoorbeeld niet zonder me aangetrokken te voelen tot iemand. Als veel mensen dat wel doen dan ik er dus niet meer vanuit gaan dat wat ik denk klopt. Maar het lijkt mij zo'n raar iets.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 maart 2017 @ 19:40:48 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169750642
En sommige vrouwen doen dat ook niet, anderen juist weer wel. Daar is ook geen touw aan vast te knopen.

Maar om je vraag te beantwoorden.
Heb soms erg leuke avonddn bv in de kroeg waar de man dat zou kunnen interpreteren als flirten, terwijl het voor mij niet meer dan gewoon gezellig is en ik me niet seksueel ofzo aangetrokken voel tot hem.
Andere avonden is t weer heel duidelijk dat ik dat niet heb bij iemand.
Tja, lastig online uit te leggen :')
pi_169750659
Maar die verwarring doe je 100% zelf door haar woord niet te nemen voor wat het is
Ik zie hem namelijk niet. Je vroeg het, kreeg een duidelijk antwoord. Nog eens, en weer. Waarom is dat verwarrend
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:44:36 #266
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169756865
O god, hij is te leuk om waar te zijn op papier. Surft, klust, drinkt speciaalbier, houdt van plantjes op het balkon, is sportief, houdt van theater, leuke lach, speelt gitaar, politiek links georiënteerd.... Zondag gaan we het weten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169756966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef Andromache het volgende:
O god, hij is te leuk om waar te zijn op papier. Surft, klust, drinkt speciaalbier, houdt van plantjes op het balkon, is sportief, houdt van theater, leuke lach, speelt gitaar, politiek links georiënteerd.... Zondag gaan we het weten.
Veel succes en plezier :)
Hell To The Liars
pi_169757345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef Andromache het volgende:
O god, hij is te leuk om waar te zijn op papier. Surft, klust, drinkt speciaalbier, houdt van plantjes op het balkon, is sportief, houdt van theater, leuke lach, speelt gitaar, politiek links georiënteerd.... Zondag gaan we het weten.
Elk jaar naar Biarritz of Hawaii, elk weekend met vrienden lam van het speciaal bier en op zondag klussen aan de auto... ;)


Ik troll, enjoy ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 23:04:40 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169757393
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Elk jaar naar Biarritz of Hawaii, elk weekend met vrienden lam van het speciaal bier en op zondag klussen aan de auto... ;)

Ik troll, enjoy ^O^
Hoe wéét je dit! Hij is idd een autoklussert maar ook een huisklussert geloof ik. Ik het laatste, en mijn broer het eerste :P Godsamme niet te needy overkomen. Verdomme ik heb weer te veel voorpret. Zucht. Dat gekke ding dat de zoektocht naar liefde heet *lichte weemoedige burp wegens streekbierfestival*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169758108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:41 schreef Allures het volgende:
Maar die verwarring doe je 100% zelf door haar woord niet te nemen voor wat het is
Ik zie hem namelijk niet. Je vroeg het, kreeg een duidelijk antwoord. Nog eens, en weer. Waarom is dat verwarrend
Omdat ze dus geen duidelijk antwoord geeft. Maar ik zal het laten rusten want veel wijzer wordt ik er niet van. Het is misschien ook te moeilijk voor online.

Overigens als ik op woorden af moest gaan had ik ook 6 jaar geen relatie gehad. Vandaar mijn voorzichtigheid/twijfel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169758269
Bah deze shit zit ook alleen nog maar tegen tegenwoordig. Vorig weekend oorspronkelijk 2 dates gepland. Beiden gingen uiteindelijk niet door. Dit weekend opnieuw een date met een nieuwe dame maar ook deze gaat niet door. Elke keer met hetzelfde type kutsmoes. Gaap. Weer een weekend voor Jan lul vrijgehouden.

Ligt het aan mij of was online dating in de pre-tinder periode stukken makkelijker? Vroeger had ik vaak na 2 keer Relatieplanet doorscrollen al beet :') nu ben ik al weken bezig zonder ook maar 1 serieus resultaat...
pi_169760439
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 23:40 schreef GlenSpey het volgende:
Bah deze shit zit ook alleen nog maar tegen tegenwoordig. Vorig weekend oorspronkelijk 2 dates gepland. Beiden gingen uiteindelijk niet door. Dit weekend opnieuw een date met een nieuwe dame maar ook deze gaat niet door. Elke keer met hetzelfde type kutsmoes. Gaap. Weer een weekend voor Jan lul vrijgehouden.

Ligt het aan mij of was online dating in de pre-tinder periode stukken makkelijker? Vroeger had ik vaak na 2 keer Relatieplanet doorscrollen al beet :') nu ben ik al weken bezig zonder ook maar 1 serieus resultaat...
Vroeger was je een jonge god...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169761518
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 03:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vroeger was je een jonge god...
Zou bijna denken dat het wel een rol speelt ja :')
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:54:41 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169761533
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zou bijna denken dat het wel een rol speelt ja :')
naast dat je andere dingen belangrijk gaat vinden als je ouder wordt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 25 maart 2017 @ 14:30:45 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169766267
Voor de geïnteresseerden, Lexa doet iets met gratis abonnementen. Geen idee hoelang ze geldig zijn verder.
Hoorde er iets over op de radio dus dacht, deel t even hier :)
pi_169781927
Ha en zo ist wekenlang niks, en op t andere moment heb je opeens een spontane zaterdagavonddate :') gezellig!
  zondag 26 maart 2017 @ 06:21:20 #277
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_169784066
quote:
14s.gif Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ha en zo ist wekenlang niks, en op t andere moment heb je opeens een spontane zaterdagavonddate :') gezellig!
Zo gezellig dat je tijdens je date zit te Fok!en? Of is de date al afgelopen?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_169785871
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 06:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zo gezellig dat je tijdens je date zit te Fok!en? Of is de date al afgelopen?
Was net thuis.
pi_169785900
Was je al langer met haar aan het praten?
pi_169785971
Ze reageert wel als ik app ook lijkt er plezier in te zitten en ook is ze niet kortaf maar toch stopt ze met reageren na paar dagen, alsof ze vergeet dat ze aan het appe is met iemand 8)7
pi_169786841
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:05 schreef Allures het volgende:
Was je al langer met haar aan het praten?
Paar dagen pas eigenlijk O-)
pi_169787033
Dat vind ik altijd zo raar. Als iemand mij dat vraagt dan. Waar is het op gebaseerd? Dat je gewoon perse op een date wil? Want mij ken je niet, dus ook niet of we een goede match zouden zijn

Er zijn toch zo veel dingen die wel de moeite zijn om even te checken voor je tot die stap over gaat? Voor mij heeft het geen zin om tijd te stoppen in iemand die op bepaalde vlakken niet matched en na een paar appjes op en neer heb je daar toch nog geen zicht op?

Doen meer mensen dit wel?
pi_169787081
Ik had het laatst met iemand en ik legde bovenstaande uit en vertelde over iets waarvan ik denk dat het voor veel mensen een dealbreaker is.
We hebben er nog 2 minuten overgekletst en toen werd ik geblokkeerd.
Zou toch zonde van mijn tijd zijn geweest om daar mee af te spreken
  zondag 26 maart 2017 @ 11:45:05 #284
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169787326
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:28 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. Als iemand mij dat vraagt dan. Waar is het op gebaseerd? Dat je gewoon perse op een date wil? Want mij ken je niet, dus ook niet of we een goede match zouden zijn

Er zijn toch zo veel dingen die wel de moeite zijn om even te checken voor je tot die stap over gaat? Voor mij heeft het geen zin om tijd te stoppen in iemand die op bepaalde vlakken niet matched en na een paar appjes op en neer heb je daar toch nog geen zicht op?

Doen meer mensen dit wel?
Wát vraagt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169787330
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:28 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. Als iemand mij dat vraagt dan. Waar is het op gebaseerd? Dat je gewoon perse op een date wil? Want mij ken je niet, dus ook niet of we een goede match zouden zijn

Er zijn toch zo veel dingen die wel de moeite zijn om even te checken voor je tot die stap over gaat? Voor mij heeft het geen zin om tijd te stoppen in iemand die op bepaalde vlakken niet matched en na een paar appjes op en neer heb je daar toch nog geen zicht op?

Doen meer mensen dit wel?
Het laatste jaar ben ik daar ook wel kieskeuriger in geworden wie ik echt wil daten, niet daten om te daten. Sommige gaan blijkbaar af op 1 grappig gesprek en voelen een klik maar weten dan nog totaal niets over mij.

Soms vraag ik waarom ze willen afspreken en denken dat het toch zou leuk zou zijn tussen ons... :P
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_169788515
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:28 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. Als iemand mij dat vraagt dan. Waar is het op gebaseerd? Dat je gewoon perse op een date wil? Want mij ken je niet, dus ook niet of we een goede match zouden zijn

Er zijn toch zo veel dingen die wel de moeite zijn om even te checken voor je tot die stap over gaat? Voor mij heeft het geen zin om tijd te stoppen in iemand die op bepaalde vlakken niet matched en na een paar appjes op en neer heb je daar toch nog geen zicht op?

Doen meer mensen dit wel?
Ik heb het zelf ook nog nooit op deze manier gedaan eigenlijk. Meestal leer ik iemand eerst wat beter kennen, probeer ik voor mezelf te peilen of we een beetje bij elkaar zouden passen en als dat goed genoeg is spreek ik een date af.

Deze spontane date was op haar initiatief, en ondanks dat ik vrijwel niets van haar wist vond ik het wel leuk om eens uit de comfortzone te stappen ^O^ Tis me goed bevallen hoor, alleen omdat ik zo weinig van haar weet weet ik nu ook totaal niet of er een wederzijdse klik was :')
  maandag 27 maart 2017 @ 01:30:56 #287
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169806504
mijn date was geslaagd, hij is net zo leuk als ik verwachtte, hij zegt binnenkort eens naar mij te willen komen. Er is gezoend *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 27 maart 2017 @ 01:33:41 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169806530
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 01:30 schreef Andromache het volgende:
mijn date was geslaagd, hij zegt binnenkort eens naar mij te willen komen. Er is gezoend *O*
Post jouw unhappy twin met hetzelfde account? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 maart 2017 @ 01:37:43 #289
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169806577
nee hoor, het is mij. De huilbui was na een dag waarin mijn moeder en meerdere vrienden belangstellend vroegen naar hoe het staat met de liefde c.q. Zaaddonor. Daar word ik altijd zo verdrietig van omdat ik door die intens goed bedoelde belangstelling mezelf enorm voel falen.

Dat daargelaten, ben ik daarnaast zo links e rechts wat aan het daten om toch, vanuit mezelf, los van de externe druk de liefde probeer te vinden. En dat pakt soms heel leuk uit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169807356
Maar binnen 5 minuten switchen?
Heb je nog hulp? Je zult wel weer tegen me gaan schreeuwen maar ik maak me oprecht zorgen om je
  maandag 27 maart 2017 @ 07:15:08 #291
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169807385
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:03 schreef Allures het volgende:
Maar binnen 5 minuten switchen?
Heb je nog hulp? Je zult wel weer tegen me gaan schreeuwen maar ik maak me oprecht zorgen om je
Dit is iets voor in een pb of dm vind ik :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_169807636
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:03 schreef Allures het volgende:
Maar binnen 5 minuten switchen?
Heb je nog hulp? Je zult wel weer tegen me gaan schreeuwen maar ik maak me oprecht zorgen om je
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:50:33 #293
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169808404
Nee dat was niet binnen 5 minuten, er zat 16 uur tussen. En nu weer ontopic met dateplannen en -verhalen!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169810312
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:50 schreef Andromache het volgende:
Nee dat was niet binnen 5 minuten, er zat 16 uur tussen. En nu weer ontopic met dateplannen en -verhalen!
De post waren wel beide op 27-3 achter elkaar geplaatst met een tijdsverschil van 5 minuten.

Dat die gebeurtenissen 16 uur verschil hebben is uit de post niet af te leiden....

Ot: geen dates en ik weet weer waarom ik gestopt was met Paiq... Die site probeert je alleen maar aan oudere vrouwen te koppelen terwijl ik toch echt in mijn profiel heb gezegd voor jonger te gaan :')

Ik date pas 48-jarigen als ik zelf 55+ ben en mijn ballen op mijn knieën hangen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 27 maart 2017 @ 12:48:14 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169811316
quote:
4s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

De post waren wel beide op 27-3 achter elkaar geplaatst met een tijdsverschil van 5 minuten.

Dat die gebeurtenissen 16 uur verschil hebben is uit de post niet af te leiden....

Ot: geen dates en ik weet weer waarom ik gestopt was met Paiq... Die site probeert je alleen maar aan oudere vrouwen te koppelen terwijl ik toch echt in mijn profiel heb gezegd voor jonger te gaan :')

Ik date pas 48-jarigen als ik zelf 55+ ben en mijn ballen op mijn knieën hangen...
Kutje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169812056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:56 schreef Andromache het volgende:
K44S en m1st1g, wat bedoelen jullie?
Je date met te veel verwachtingen. Daardoor denk je bij elke potentiele match dat het de "ware" is. Laat dat varen en mr right staat ineens voor je deur.
pi_169812500
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:25 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Je date met te veel verwachtingen. Daardoor denk je bij elke potentiele match dat het de "ware" is. Laat dat varen en mr right staat ineens voor je deur.
Ben het eens met je advies, maar dat laatste werkt niet zo helaas.
pi_169812547
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 11:28 schreef Allures het volgende:
Dat vind ik altijd zo raar. Als iemand mij dat vraagt dan. Waar is het op gebaseerd? Dat je gewoon perse op een date wil? Want mij ken je niet, dus ook niet of we een goede match zouden zijn

Er zijn toch zo veel dingen die wel de moeite zijn om even te checken voor je tot die stap over gaat? Voor mij heeft het geen zin om tijd te stoppen in iemand die op bepaalde vlakken niet matched en na een paar appjes op en neer heb je daar toch nog geen zicht op?

Doen meer mensen dit wel?
Ik denk dat het afhangt van hoe je een date ziet. :) Aan de ene kant heb je mensen die pas gaan daten als ze het gevoel hebben dat het iets kan worden, aan de andere kant heb je mensen die op basis van één leuk gesprek besluiten de ander beter te willen leren kennen. Die laatste groep zal sneller willen afspreken, niet in de laatste plaats om uit te vinden hoe iemand in het echt is. (Aangezien online chatten toch anders is.)
Twee vrienden van me zijn daar bijvoorbeeld heel tegenovergesteld in. De ene gaat zo snel mogelijk iets drinken, want dat is gezellig en dan kun je iemand leren kennen, de ander chat eerst 3-4 weken en plant dan een date voor nog eens 2 weken daarna. (Levert soms wel leuke discussies op. :P)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 28 maart 2017 @ 00:10:09 #299
206731 Mortaxx
Doomer
pi_169828145
Hebben jullie al Tinder select?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169828339
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik denk dat het afhangt van hoe je een date ziet. :) Aan de ene kant heb je mensen die pas gaan daten als ze het gevoel hebben dat het iets kan worden, aan de andere kant heb je mensen die op basis van één leuk gesprek besluiten de ander beter te willen leren kennen. Die laatste groep zal sneller willen afspreken, niet in de laatste plaats om uit te vinden hoe iemand in het echt is. (Aangezien online chatten toch anders is.)
Twee vrienden van me zijn daar bijvoorbeeld heel tegenovergesteld in. De ene gaat zo snel mogelijk iets drinken, want dat is gezellig en dan kun je iemand leren kennen, de ander chat eerst 3-4 weken en plant dan een date voor nog eens 2 weken daarna. (Levert soms wel leuke discussies op. :P)
ja dat snap ik. Maar waarom iemand leren kennen waarmee het toch niks gaat worden? Met een paar 'basisvragen' kun je die er zo uit filteren.
Naja misschien denk ik ook zo omdat mijn tijd beperkt is en ik wel echt dealbreakers ervaar. Geen zin om die schaarse tijd te stoppen in iemand waarmee het sowieso niks word
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:20:22 #301
416020 K44S
The bearded man
pi_169830573
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:25 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Je date met te veel verwachtingen. Daardoor denk je bij elke potentiele match dat het de "ware" is. Laat dat varen en mr right staat ineens voor je deur.
Dit.

Als een spits te graag wil scoren,raakT hij geen pepernoot.

Als hij "gewoon " weer het plezier in voetbal ziet. .. scoort 'ie aan de lopende band.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')