abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:39:50 #126
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169433217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben gewoon een beetje in shock over hoe tof zeeman de laatste tijd is geworden qua baby spul! O+
Ja! En ook O+ nijntjesokjes enzo O+

Aventura, ik weet niet of je op het werk een dresscode hebt, het zijn allemaal uni shirtjes. Maar ook gewoon zwart, grijs, blauw.. Dat kan altijd wel volgens mij!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:27:19 #127
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169435024
Leuk deze tips, ik ga ook eens bij een Zeeman langs!

Ik had de eerste 16 weken helemaal geen puf om te winkelen voor wat dan ook, dus lang leve de doos met positiekleding die iemand naar binnen schoof, en de mogelijkheden tot online babykleren aanschaffen, al dan niet tweedehands :X

Na de NIPT maakte ik me totaal niet meer druk over de gezondheid, en geslacht wil ik toch niet weten dus 20 weken voelde verder niet als een grens. Nu is het meer ruimtegebrek (ook :X) wat maakt dat nog niet alles het huis in kan. Maar daar wordt héél langzaam aan gewerkt nu. En er hoeft niet een babykamer besteld gelukkig, want er is een familiewieg en een gekregen commode en dat lijkt me zat.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169435113
De Zeeman shirtjes zijn hier na één keer wassen toch net te kort, helaas. Ik ben vrij lang, zal niet helpen :P
Maar gelukkig heeft de Hema extra lange t-shirts, maar die zijn wel een stuk prijziger dan de Zeeman.

Babyspul van de Zeeman is inderdaad supertof (uit de folder), maar hier in Drachten is het niet geleverd. -O-
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169435596
Ik heb voor n appel en n ei wat positiekleding bij bonprix besteld. Vind t allemaal maar lastig qua maten omdat je nooit weet hoeveel je waar gaat aankomen _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169435917
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb voor n appel en n ei wat positiekleding bij bonprix besteld. Vind t allemaal maar lastig qua maten omdat je nooit weet hoeveel je waar gaat aankomen _O-
gewoon je eigen maat bestellen. Bij beide kinderen 20+ kilo aangekomen maar geen andere maat hoeven kopen. Bij mijn zoon wel veel jurkjes gedragen en joggingbroeken want broekbanden gingen niet.
S. 2014
J. 2016
pi_169435948
Zeeman heeft toch ook een webshop?
Ik vond de baby collectie van ter stal ook leuk, en beiden lijken behoorlijk op mijn lievelingsmerk z8.

Hier heb ik via mp een enorme doos positiekleding gekocht voor 25e :')
20 broeken/15 shirts dat idee, alleen even extra goed wassen voor "het gevoel" maar heel blij met het geld dat ik heb bespaard. En idd in mijn eigen maat.

(Dit geld trouwens wel weer kwijt geweest aan bh's 75G :+ die haal ik toch wel liever nieuw).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 17:11:11 ]
pi_169436607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:31 schreef Messina het volgende:
De Zeeman shirtjes zijn hier na één keer wassen toch net te kort, helaas. Ik ben vrij lang, zal niet helpen :P
Maar gelukkig heeft de Hema extra lange t-shirts, maar die zijn wel een stuk prijziger dan de Zeeman.

Babyspul van de Zeeman is inderdaad supertof (uit de folder), maar hier in Drachten is het niet geleverd. -O-
*breekt in* de Action heeft ook fijne lange basic t-shirts. Kost ook 3x niks.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:52:54 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169436820
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Nee idd, ben alleen zo bang dat als ik dat nu al doe, dat ik t komende half jaar minstens twee keer terug moet voor weer n andere maat :X dat vind mn portemonnee minder tof vrees ik :{

Ik ga nu even kijken of t lukt met zo'n tussenstukje, die heb ik nog wel ergens slingeren geloof ik. En als de ladies echt niet meer te containen zijn dan maar n duurdere oplossing
[ afbeelding ]
Breekt in: bij bonprix heb je veel keuze uit beugelloze beha's vaak tot maat 110G - zonder beugel is beter ivm verstopping melkkliertjes door knellende beugels.

Gewon vanalles bestellen en wat niet goed zit terugsturen, de pasvorm is soms WTF en soms heel goed. Beha's kosten tussen de 12 en 20 euro.
Kwak
pi_169436898
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Breekt in: bij bonprix heb je veel keuze uit beugelloze beha's vaak tot maat 110G - zonder beugel is beter ivm verstopping melkkliertjes door knellende beugels.

Gewon vanalles bestellen en wat niet goed zit terugsturen, de pasvorm is soms WTF en soms heel goed. Beha's kosten tussen de 12 en 20 euro.
thnx! Ik zal nog eens kijken daar :) heb er ook ooit n fijne sportbeha gekocht
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:00:52 #135
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169438126
Zo, mijn geboorteplan is al geboren. Want ik weet allang wat ik wel en niet wil, en nu staat het maar vast op papier. Het gaat ook de volgende keer vast mee naar de verloskundige, want ik hoor graag wat overbodig is. Het is al puntsgewijs maar mij lijkt: hoe minder erop staat, hoe beter het gelezen en onthouden kan worden.

Beetje jammer dat dat kind pas over 20 weken komt :')
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169438270
Wel fijn, Lemijn! Ik heb ook niet zo heel veel dingen in mijn plan staan. Maar wel dingen die voor mij belangrijk zijn. Fijn dat dat vastligt.

Ik voel me lichamelijk zo fijn, deze laatste weken. Sowieso heb ik qua kwaaltjes niet zoveel te klagen. Ik slaap goed, heb weer meer lucht en maagzuur ook niet echt. Maar ook gewoon lekker energiek. Vanmiddag fijn een wandeling in het bos gemaakt, heerlijk een poosje gelopen. O+
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:10:44 #137
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169438300
Wat heerlijk joh. Dat lijkt me ook vertrouwen geven richting de bevalling. Niet dat je er veel invloed op hebt, maar je (lichamelijk en geestelijk) goed voelen lijkt me wel een lekker beginpunt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169438924
Ja precies, wel een beetje laat. Maar ach, het is er gekomen dat vertrouwen. O+
pi_169439272
Wat heerlijk Cygne! O+
pi_169445107
Klinkt goed, Cygne. Geniet lekker van deze fase. O+ .

Lemijn, knap, dat je het goed op papier hebt kunnen zetten. Ik ga het geboorteplan van de vorige keer er deze week weer eens bij pakken en die eventueel een beetje aanpassen en opsturen naar de vk,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag wel een fijne dag met vriend en I. I zit zo lekker in haar vel momenteel dat het echt genieten is met haar. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:44:29 #141
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169445474
Wat rot Franny :* Hopelijk komt hij er gewoon met antibiotica doorheen!

En wat betreft dat geboorteplan: ik was een beetje in een boze bui (omdat ik zo moe ben), en dacht 'die bevalling moet wel verlopen zoals ik graag wil' en heb dus heel puntsgewijs opgeschreven: dit wil ik wel, dit niet. Het helpt waarschijnlijk wel dat ik weet wat ik in diverse scenario's kan verwachten en daardoor vrij makkelijk prioriteiten kan stellen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169445937
Franny, wat een tegenslag weer. :*

Mijn schoonmoeder is zo lief. O+ We hadden het over dat naast mijn moeder ook mijn zus bij de bevalling zou zijn. 'Maar wíl je dat zelf wel', vroeg schoonmoeder. Want het was mijn bevalling en het ging erom dat ik me er fijn bij voelde. Ze was gerustgesteld toen ik aangaf dat ik het zélf écht zo wilde. O+

Moeder en zus gaven zelf al aan dat ze zich bescheiden op wilden stellen. Ze komen er alleen bij als ik tijdens de bevalling expliciet om hen, of één van hen vraag. O+
  zondag 12 maart 2017 @ 06:57:41 #143
30252 Soempie
Procreating
pi_169453877
Wat ontzettend naar Franny. Hopen dat de medicatie aanslaat en hij niet op de ic komt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 12 maart 2017 @ 07:18:52 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_169453909
Cygne, wat fijn dat je je zo goed voelt deze weken. En lieve mensen om je heen, die rekening met je houden. O+

Hier een prutnacht gehad. :O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_169453996
Wat een teleurstelling Franny, hopelijk knapt hij toch weer op.

Geboorteplan moet ik nu ook wel gaan maken. Gelukkig weet ik wel wat ik er in wil hebben en kan ook altijd nog die van de vorige keer recyclen. Als mijn bevalling ook als de vorige keren verloopt ben ik een gelukkige moeder.

Cygne dat klinkt heel fijn :)
  zondag 12 maart 2017 @ 08:07:36 #146
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169454074
Franny :* Ik hoop dat de medicijnen aanslaan.
pi_169454148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:44 schreef Lemijn het volgende:
Wat rot Franny :* Hopelijk komt hij er gewoon met antibiotica doorheen!

En wat betreft dat geboorteplan: ik was een beetje in een boze bui (omdat ik zo moe ben), en dacht 'die bevalling moet wel verlopen zoals ik graag wil' en heb dus heel puntsgewijs opgeschreven: dit wil ik wel, dit niet. Het helpt waarschijnlijk wel dat ik weet wat ik in diverse scenario's kan verwachten en daardoor vrij makkelijk prioriteiten kan stellen.
Heb je het wel met een geurpen op gekleurd papier geschreven? Anders werkt het natuurlijk niet he... :o :+

Fijn toch dat je dit stukje alvast af kunt strepen. En een bevalplan is natuurlijk niet statisch. Het groeit vaak met je mee. Kan best dat je er over paar weken toch nog aanvullingen of wijzigingen op doet.
:)
  zondag 12 maart 2017 @ 08:42:28 #148
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169454271
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

Heb je het wel met een geurpen op gekleurd papier geschreven? Anders werkt het natuurlijk niet he... :o :+

Fijn toch dat je dit stukje alvast af kunt strepen. En een bevalplan is natuurlijk niet statisch. Het groeit vaak met je mee. Kan best dat je er over paar weken toch nog aanvullingen of wijzigingen op doet.
Haha, wat heb je me toch goed leren kennen in dit digitale contact! Geen zorgen, ik heb zelfs geprobeerd in comic sans te schrijven en het gedichtje dat ook op het geboortekaartje zal prijken staat er cursief onder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los daarvan: het is zeker bedoeld als levend document. Maar het lijkt me wel fijn om het vast eens met ze te bespreken, omdat het daardoor nog meer gaat leven, en het is een extra bevestiging dat we op één lijn zitten qua denkwijze, verantwoordelijkheden enzo. In dat kader is het trouwens wel leuk dat ik, juist door hun houding, weer beslissingen aan ze terug kan geven. Zodat straks ik niet in control hoef te zijn, alleen maar hoef te baren.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169454346
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:42 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Haha, wat heb je me toch goed leren kennen in dit digitale contact! Geen zorgen, ik heb zelfs geprobeerd in comic sans te schrijven en het gedichtje dat ook op het geboortekaartje zal prijken staat er cursief onder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los daarvan: het is zeker bedoeld als levend document. Maar het lijkt me wel fijn om het vast eens met ze te bespreken, omdat het daardoor nog meer gaat leven, en het is een extra bevestiging dat we op één lijn zitten qua denkwijze, verantwoordelijkheden enzo. In dat kader is het trouwens wel leuk dat ik, juist door hun houding, weer beslissingen aan ze terug kan geven. Zodat straks ik niet in control hoef te zijn, alleen maar hoef te baren.
Je gedichtje _O- :')

Ja! Nou dat is idd fijn! Zoveel vertrouwen dat je je gewoon over kunt geven aan het hele proces. Wat mij betreft zou iedereen al rond 20 weken een (eerste opzet van een) bevalplan maken :Y
:)
pi_169454431
Ik wilde geen gedichtje op het geboortekaartje, maar na het lezen van die van jou begin ik toch te twijfelen! _O-

Ik word al een paar dagen wakker met erge pijn in m'n heup. 's Morgens strompel ik dan door het huis, maar gedurende de dag gaat het beter. Het zijn zulke kleine ongemakken (alles bij elkaar) waardoor ik me een beetje down voel. :@

Ik geniet er wel ontzettend van om contact te maken met de baby. Als 'ie wakker is 'schopt' 'ie tegen m'n hand op m'n buik, maar als ik dan iets zeg ('Hallo baby', 'Hey, ben je wakker?', of vul maar in) dan houdt 'ie heel even stil (alsof 'ie ook daadwerkelijk aan het luisteren is) en beweegt daarna weer vrolijk verder. Als mijn man ook maar enig geluid maakt in de buurt houdt de baby zich compleet stil. Er wordt ook niet geschopt tegen m'n man's hand :')
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')