abonnementen ibood.com bol.com
pi_169427076
Oh Logi wat eng, wat een rotnieuws ;(. Veel sterkte voor jou en je gezin!!
J.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 06:14:16 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169427081
Logi wat een rot nieuws, veel sterkte... :*.
Kuiken Guppy
  zaterdag 11 maart 2017 @ 08:08:35 #103
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169427289
Ohh nee logi wat erg :{
Verschrikkelijk.
Heel veel sterkte en en en en :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169427968
logi, wat enorm naar om te horen. sterkte voor jou en je gezin. heeft dit nog invloed op de baby? dikke kus xx
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:00:12 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169428260
Sterkte Logi :*
pi_169428324
Oh Logi wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte, hoop op de beste uitslag :*
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:12:31 #107
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_169428446
Bedankt O+

Sam, woensdag als ik weer word geopereerd ben ik 32wk zwanger.

De oncoloog gaf aan dat deze vorm heel erg traag groeit en de komende 4wk dan voor de baby van meer belang zouden zijn dan de snelheid van de groei.

Ze gaf er wel bij aan dat dit de inschatting nu is, en dat daar pas na de operatie een echt antwoord op is qua hoe snel.

Ik ben nog steeds helemaal mat qua gevoel.. ik had vanaf het moment van het horen telkens dat ik dacht dat ik ging huilen en toch heb ik dit nog steeds niet gedaan..

Ps: waar blijven alle leuke verhalen en de dames met meldplicht! :( O+
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_169429173
Logi heel veel sterkte.
pi_169429915
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:12 schreef Logician2.0 het volgende:
Bedankt O+

Sam, woensdag als ik weer word geopereerd ben ik 32wk zwanger.

De oncoloog gaf aan dat deze vorm heel erg traag groeit en de komende 4wk dan voor de baby van meer belang zouden zijn dan de snelheid van de groei.

Ze gaf er wel bij aan dat dit de inschatting nu is, en dat daar pas na de operatie een echt antwoord op is qua hoe snel.

Ik ben nog steeds helemaal mat qua gevoel.. ik had vanaf het moment van het horen telkens dat ik dacht dat ik ging huilen en toch heb ik dit nog steeds niet gedaan..

Ps: waar blijven alle leuke verhalen en de dames met meldplicht! :( O+
Dat matte gevoel is denk ik best logisch, het is ook gewoon zo'n rare situatie... Nogmaals een knuffel..

En tja, die leuke verhalen, volgens mij is iedereen een beetje ontdaan van je nieuws. Het voelt (in ieder geval voor mij) raar om dan gewoon weer over zwangere koetjes en kalfjes te gaan praten.

Maar okee, ik doe een poging. Vanochtend (na een kutnacht) fijn gesport bij MiB en vanmiddag gaan we naar babypark om de laatste dingen te halen. Hoeveel moltons, lakens en dekens zijn handig om in huis te halen? We hebben een wiegje en een ledikantje, wiegje is voor nu het belangrijkste, maar denk dat ik ook gewoon voor de ledikant alles al in huis wil halen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:50:11 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_169429934
Logi, is de operatie van woensdag dan te vergelijken met de vorige? Alleen dan om de vorm en groeisnelheid te bepalen? Dat je nog niet gehuild hebt en je mat voelt klinkt voor mij als een logische reactie op zulk beangstigend nieuws. Zo heftig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:54:43 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_169430011
Wat gogo zegt, ontdaan is ook het juiste woord.

Hier had ik van alles twee stuks, maar ik geloof dat we er later nog een set bij hebben gehaald i.v.m. spugen en spuitluiers.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:59:54 #112
421575 Logician2.0
Ate vista! @Enschede
pi_169430133
Ja misschien is dat ook zo... het is gewoon allemaal zo onwerkelijk...

Ja ze gaan hetzelfde doen proberen nog meer weg te halen en kijken in welke fase het zit.

Ik heb net een apart topic geopend over mijn situatie ik zal de updates daar ingooien, dan kan het hier gewoon weer gaan over babies hormonen etc O+

Mbt wiegje, wij hebben ook een ledikant en een cosleeper. En qua lakentjes van alles 4 :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Logician2.0 op 11-03-2017 12:10:06 ]
A gravidade não é responsável pelas pessoas se apaixonarem.
pi_169430243
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:54 schreef Soempie het volgende:
Wat gogo zegt, ontdaan is ook het juiste woord.

Hier had ik van alles twee stuks, maar ik geloof dat we er later nog een set bij hebben gehaald i.v.m. spugen en spuitluiers.
Dit. Hier nog alles rustig. ;)
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:10:43 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_169430392
Bij de tweede hebben we het wiegje trouwens helemaal niet gebruikt. De eerste weken sliep ze alleen op mij en daarnaast naast me in ons bed.
pi_169430608
Wij slaan t wiegje ook over :Y waarschijnlijk een ikea ledikantje tijdelijk ombouwen to cosleeper en daarna dicht en op het eigen kamertje. Is het plan iig :D we moeten alles nog kopen maar ik probeer me in te houden tot na de 20 wk echo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169430759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij slaan t wiegje ook over :Y waarschijnlijk een ikea ledikantje tijdelijk ombouwen to cosleeper en daarna dicht en op het eigen kamertje. Is het plan iig :D we moeten alles nog kopen maar ik probeer me in te houden tot na de 20 wk echo.
Haha, goed zo. :) Althans, weet niet of je het geslacht wil weten, maar wij hebben om die reden voor de twintig weken ook bijna niks gekocht, alleen een leuk kledingsetje geloof ik.. Maar hier valt het dus mee met de koopdrang, gezien het feit dat ik nu nog best wat in huis moet halen vanmiddag. Als er ineens spontaan een baby zou zijn, dan is er geen man over boord hoor, alle essentiële dingen hebben we wel en de rest halen we dus deze week bij babypark/etos/hema.. En dan is het klaar voor de baby en wil ik alleen nog verder nestelen door wat kasten op te ruimen enzo.
pi_169430791
Mijn broer heeft het wiegje van ons van vroeger, ik denk dat we die wel gaan gebruiken de eerste weken. O+

Oh man wat ben ik blij met m`n positiebroeken. Ik kan vanaf een uurtje of 2-3 m`n gewone broeken echt niet meer dicht hebben (heb altijd hoge broeken) en kreeg er buikpijn van. Heb 's avonds een behoorlijke (darmen) buik. Ach nouja, ik ga dan maar voor comfort.
pi_169430882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:27 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Haha, goed zo. :) Althans, weet niet of je het geslacht wil weten, maar wij hebben om die reden voor de twintig weken ook bijna niks gekocht, alleen een leuk kledingsetje geloof ik.. Maar hier valt het dus mee met de koopdrang, gezien het feit dat ik nu nog best wat in huis moet halen vanmiddag. Als er ineens spontaan een baby zou zijn, dan is er geen man over boord hoor, alle essentiële dingen hebben we wel en de rest halen we dus deze week bij babypark/etos/hema.. En dan is het klaar voor de baby en wil ik alleen nog verder nestelen door wat kasten op te ruimen enzo.
ja idd ivm het geslacht en nog een laatste "is alles goed/gezond" check :).

Ik wil wel graag al vanalles in huis halen maar het kamertje moet ook eerst leeg (staat nog een mountainbike in die nog verkocht moet bijv :') en een hele stellingkast met spullen die n andere plek moeten krijgen) het is sowieso echt n uitdaging qua ruimte, er past net aan een commode en een ledikantje in :|W deur die naar binnen open gaat, openslaande deuren aan de andere kant en een mega onhandige radiator aan de muur. Dus t vergt wat creativiteit (en weinig excessieve koopdrang :') :@)
pi_169430919
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:29 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn broer heeft het wiegje van ons van vroeger, ik denk dat we die wel gaan gebruiken de eerste weken. O+

Oh man wat ben ik blij met m`n positiebroeken. Ik kan vanaf een uurtje of 2-3 m`n gewone broeken echt niet meer dicht hebben (heb altijd hoge broeken) en kreeg er buikpijn van. Heb 's avonds een behoorlijke (darmen) buik. Ach nouja, ik ga dan maar voor comfort.
ik liep in week 10 ofzo ook al in die positiedingen. Niet dat de anderen niet meer dicht konden, maar zat gewoon niet meer chill. Dit is net een grote joggingbroek O+ t voelt niet heel sexy haha maar t zit heerlijk :D
pi_169431042
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik liep in week 10 ofzo ook al in die positiedingen. Niet dat de anderen niet meer dicht konden, maar zat gewoon niet meer chill. Dit is net een grote joggingbroek O+ t voelt niet heel sexy haha maar t zit heerlijk :D
Nee het voelt gewoon echt niet lekker meer. Ach nouja, deze zitten hemels haha. Ben pas 7+3 nu dus hoop dat m`n buik nog wel eventjes een beetje binnenboord blijft, nog een week of 4.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:22:57 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169431829
Herkenbaar, hier ook 7,8 weken en een paar broeken gaan niet meer dicht. Niet zonder een vervelend gevoel in ieder geval.
Mijn zwangerschapsskinnys liggen bij zus, mooi dat ik die snel terughaal (ze is al bevallen, dus het ligt daar maar).
Moet wel even shoppen voor langere truien en shirts, ik heb alleen maar aansluitende en korte truitjes en blouses. Die kunnen nu al niet meer.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:31:08 #122
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_169431990
Een tip voor lange shirts: bij de zeeman hebben ze basic tshirts met heel veel stretch. Ze maken zelfs reclame dat zwangere buiken er in kunnen! De mijne bij 22 weken gaat in elk geval nog prima en het shirt valt nu nog tot op mijn heupen.
2 voor 5 euro, kun je je ook niet echt aan verkopen natuurlijk. Blijf wel weg bij de babykleding, want die zijn óók heel goedkoop, maar als je het dan allemaal koopt is het opeens niet meer heel goedkoop :')
pi_169432662
Ik ben gewoon een beetje in shock over hoe tof zeeman de laatste tijd is geworden qua baby spul! O+
pi_169432683
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben gewoon een beetje in shock over hoe tof zeeman de laatste tijd is geworden qua baby spul! O+
Ja ik ook. :o
Mijn moeder heeft de halve toko al leeggekocht. _O-
  zaterdag 11 maart 2017 @ 14:13:54 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169432807
Bedankt voor de tip Stroopwafelmeisje. Shirts lijken inderdaad een oplossing, daar kan ik dan mijn vestjes en jasjes overheen doen eventueel.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')