abonnement Unibet Coolblue
pi_169407894
Ik heb deze plant http://timschuhmacher.nl/fok/20170310_100102.jpg en hij verliest in een rap tempo zijn blaadjes.

Eerst stond hij in een hoek bij de kachel. Misschien was het de directe warmte dus heb ik hem verplaatst maar dat hielp niet. Hij heeft nieuw modder gekregen en ook regelmatig pokon. Dat lijkt ook niet te helpen.

Ik weet niet welke plant het is, dus vroeg me af of jullie hem hier herkennen? En wat er met hem aan de hand is en wat ik er aan kan doen?
  Forum Admin vrijdag 10 maart 2017 @ 10:34:15 #2
35723 crew  GGMM
pi_169407946
Dit is een hele aparte plant. Ik heb hem ook gehad.

Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar deze plant deed het opeens heel goed nadat ik er een beetje bleekmiddel in gooide. Nog nooit een plant zó hard zien groeien. :D _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169408145
Het lijkt wat op een Schefflera of een Polyscias...

Het is nu winter, dus hoef je kamerplanten praktisch geen water te geven en al helemaal geen pokon. Vermoedelijk heb je hem doodgeknuffeld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169408219
@GGMM hmm bleek durf ik niet aan, waar is dat op gebaseerd?

@Jordy-B Geldt dat winter voor kamerplanten ook als het binnenshuis gewoon warm is? En geen water, maar dan wordt de aarde heel droog of gebruikt de plant dan ook niets. Het is niet dat de aarde constant zeiknat blijft.
pi_169408351
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
@Jordy-B Geldt dat winter voor kamerplanten ook als het binnenshuis gewoon warm is? En geen water, maar dan wordt de aarde heel droog of gebruikt de plant dan ook niets. Het is niet dat de aarde constant zeiknat blijft.
Ja. Al is het voor eventuele bloei vaak wel bevorderlijk om de planten 's winters in een koelere ruimte te zetten dan de huiskamer. Planten als cactussen kan je op die manier heel makkelijk in de bloei trekken.

Groene planten gebruiken 's winters nauwelijks water en mogen rustig een paar dagen droog komen te staan. Alleen als ze dicht bij een verwarming staan, en er dus veel water verloren gaat aan verdamping, blijf je ze regelmatig water geven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169408433
Dus dan ga ik hem op een water rantsoen zetten en geen pokon meer. Maar denk je dat het nog iets kan worden? En wanneer zou ik weer blaadjes kunnen verwachten dan?
pi_169408492
Persoonlijk zou ik mijn verlies nemen en hem vervangen voor een nieuwe.

Tenzij je het natuurlijk leuk vindt om een hele tijd tegen zo'n sneu hoopje plant aan te kijken, in de hoop dat het nog wat wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169409457
Dan kijk ik het nog even aan, maar iig dank!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')