abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2017 @ 16:11:51 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169485327
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hier ben ik ook een beetje van geschrokken, dit standpunt ligt in de lijn van DENK, een bij uitstek polariserende partij. Ik ga mijn keuze voor deze partij nog maar eens heroverwegen.
Dat zegt de partij helemaal niet. Ze zijn het totaal oneens met Turkije en willen de discussie liever aan dan dat ze hun verbieden überhaupt te landen. Dat die discussie met de nederlandse overheid en de Turkse minister bij voorbaat een kansloze excercitie is doet niet echt ter zake verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Redactie Frontpage maandag 13 maart 2017 @ 16:19:19 #152
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169485501
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Het standpunt komt mijn inziens voort uit het feit dat ze vinden dat vrijheid van meningsuiting voor iedereen moet gelden en dat je dat niet in moet perken, ook al ben je het niet met ze eens. Daar sta ik volledig achter.

Wat ze schijnbaar gemist hebben is dat we dat stadium door de houding van Turkije en de oproep om ondanks een demonstratietverbod toch te gaan demonstreren gepasseerd waren.
Als een andere mogendheid wil gaan vertellen hoe wij dingen moeten regelen dan valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting, maar als politieke inmenging in een soevereine staat. Dat Nederland vervolgens uitgemaakt wordt voor nazistisch en fascistisch land omdat we niet aan hun eisen tegemoet komen heeft betreffende dat punt al helemaal geen enkel houvast.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169485579
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als een andere mogendheid wil gaan vertellen hoe wij dingen moeten regelen dan valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting, maar als politieke inmenging in een soevereine staat. Dat Nederland vervolgens uitgemaakt wordt voor nazistisch en fascistisch land omdat we niet aan hun eisen tegemoet komen heeft betreffende dat punt al helemaal geen enkel houvast.
Daar ging het niet over. Dat kwam pas daarna.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 13 maart 2017 @ 16:38:54 #154
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_169485931
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zegt de partij helemaal niet. Ze zijn het totaal oneens met Turkije en willen de discussie liever aan dan dat ze hun verbieden überhaupt te landen. Dat die discussie met de nederlandse overheid en de Turkse minister bij voorbaat een kansloze excercitie is doet niet echt ter zake verder.
Dat zegt men toch wel? Misschien zie ik het anders, maar hoe ik de huidige rel interpreteer:
- Ankara wil actie voeren voor hun referendum;
- Rutte/regering NL doet via diplomatie verzoek om dit niet in de verkiezingsweek te doen;
- Ankara zegt toe dit te respecteren;
- Ankara wil plotsklaps alsnog komen:
- NL overlegt over vorm, Ankara gaat dreigementen uiten;
- NL trekt landingsrechten in;
- Ankara stuurt minister per auto;
- Ankara roept op tot protest;
- Rutte/regeringNL wil die hele minister met auto en al de grens over slepen waarop ze uiteindelijk vertrekt.

En dan komt de Piratenpartij met een pacifistisch statement dat ze het niet eens zijn met het landingsverbod. Sterker, men vindt het 'zeer onverstandig'. Een partij die zich sterk maakt voor privacy issues en digitalisering die zich nu zo profileert vind ik onverstandig. Te meer omdat ze zich inspannen voor 'bottom-up e-democracy' en juist in dat licht vind ik dit soort bruuske stellingname niet passend. Het is namelijk een issue dat te ver weg ligt van hun kernpunten.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 13 maart 2017 @ 16:56:33 #155
177940 Tunafish
met staart
pi_169486237
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Dat zegt men toch wel? Misschien zie ik het anders, maar hoe ik de huidige rel interpreteer:
- Ankara wil actie voeren voor hun referendum;
- Rutte/regering NL doet via diplomatie verzoek om dit niet in de verkiezingsweek te doen;
- Ankara zegt toe dit te respecteren;
- Ankara wil plotsklaps alsnog komen:
- NL overlegt over vorm, Ankara gaat dreigementen uiten;
- NL trekt landingsrechten in;
- Ankara stuurt minister per auto;
- Ankara roept op tot protest;
- Rutte/regeringNL wil die hele minister met auto en al de grens over slepen waarop ze uiteindelijk vertrekt.

En dan komt de Piratenpartij met een pacifistisch statement dat ze het niet eens zijn met het landingsverbod. Sterker, men vindt het 'zeer onverstandig'. Een partij die zich sterk maakt voor privacy issues en digitalisering die zich nu zo profileert vind ik onverstandig. Te meer omdat ze zich inspannen voor 'bottom-up e-democracy' en juist in dat licht vind ik dit soort bruuske stellingname niet passend. Het is namelijk een issue dat te ver weg ligt van hun kernpunten.
Kernpunt of niet, ze mogen er net als iedere andere partij een standpunt over innemen en zich hierin profileren. Het ligt te ver weg van hun expertise; buitenlands beleid en diplomatie zal niet hun sterkste punt zijn, en met dit statement is ook blijk gegeven dat er in deze situatie weinig gevoel voor buitenlandse zaken was.

Vandaar dat ik ook zo benieuwd ben naar hoe men bij dit standpunt is gekomen; komt dat uit de hele partij en de liquid democracy, of is dit door de top opgesteld en naar buiten gebracht? Ik kan me niet voorstellen dat de hele partij het eens is met zo'n sterk standpunt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 13 maart 2017 @ 17:08:11 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169486432
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Dat zegt men toch wel? Misschien zie ik het anders, maar hoe ik de huidige rel interpreteer:
- Ankara wil actie voeren voor hun referendum;
- Rutte/regering NL doet via diplomatie verzoek om dit niet in de verkiezingsweek te doen;
- Ankara zegt toe dit te respecteren;
- Ankara wil plotsklaps alsnog komen:
- NL overlegt over vorm, Ankara gaat dreigementen uiten;
- NL trekt landingsrechten in;
- Ankara stuurt minister per auto;
- Ankara roept op tot protest;
- Rutte/regeringNL wil die hele minister met auto en al de grens over slepen waarop ze uiteindelijk vertrekt.

En dan komt de Piratenpartij met een pacifistisch statement dat ze het niet eens zijn met het landingsverbod. Sterker, men vindt het 'zeer onverstandig'. Een partij die zich sterk maakt voor privacy issues en digitalisering die zich nu zo profileert vind ik onverstandig. Te meer omdat ze zich inspannen voor 'bottom-up e-democracy' en juist in dat licht vind ik dit soort bruuske stellingname niet passend. Het is namelijk een issue dat te ver weg ligt van hun kernpunten.
Volgens mij kwam de pairatenpartij met de aankondiging toen de poep nog ver van de ventilator af was. Ergens tussen de toezegging van Ankara en het alsnog negeren van de politieke wens van Nederland. Nu is het een janboel van jewelste en is de beeldvorming ook deels dat de piratenpartij dus wilde buigen voor het grote enge Turkije terwijl deze juist de discussie aan wilde gaan. Denk niet dat iemand had kunnen verzinnen dat Turkije na de toezegging alles af te blazen alsnog 2(!) pogingen zou gaan doen om het land binnen te dringen (zogezegd dan _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Grootste baggeraar 2022 maandag 13 maart 2017 @ 18:19:27 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169487779
Beste Ancilla. Wat is het standpunt van, en wat doet de piratenpartij inhoudelijk om leeftijdsdiscriminatie tegen te gaan? De laatste tijd wordt er veel gesproken over quota, met vrouwen en allochtonen is dat vooral zo. Waarom niet een quotum op de doorsnede van de samenleving waar het de werkzame leeftijd betreft?

Voorbeeld: Als Nederland bestaat uit 35% 55-plussers, leg het quotum voor de werkgevers dan ook op of rond dat percentage. Zoniet, dan geen of minder (belasting)voordeel voor dat bedrijf. Allerlei constructies zijn mogelijk.
Eventueel op of down te levelen met extra stimuleringsquota waar de noodzaak zich voordoet.

Tevens zou ik graag de vogeltjesdans voor je doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169487803
Als Ancilla een zetel krijgt, schmink ik mijn gezicht blauw en ga naar Den Haag. Dit is geen vraag, meer een mededeling.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 13 maart 2017 @ 18:21:56 #159
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169487841
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Dat zegt men toch wel? Misschien zie ik het anders, maar hoe ik de huidige rel interpreteer:
- Ankara wil actie voeren voor hun referendum;
- Rutte/regering NL doet via diplomatie verzoek om dit niet in de verkiezingsweek te doen;
- Ankara zegt toe dit te respecteren;
- Ankara wil plotsklaps alsnog komen:
- NL overlegt over vorm, Ankara gaat dreigementen uiten;
- NL trekt landingsrechten in;
- Ankara stuurt minister per auto;
- Ankara roept op tot protest;
- Rutte/regeringNL wil die hele minister met auto en al de grens over slepen waarop ze uiteindelijk vertrekt.

En dan komt de Piratenpartij met een pacifistisch statement dat ze het niet eens zijn met het landingsverbod. Sterker, men vindt het 'zeer onverstandig'. Een partij die zich sterk maakt voor privacy issues en digitalisering die zich nu zo profileert vind ik onverstandig. Te meer omdat ze zich inspannen voor 'bottom-up e-democracy' en juist in dat licht vind ik dit soort bruuske stellingname niet passend. Het is namelijk een issue dat te ver weg ligt van hun kernpunten.
En dat het een afgesproken een-tweetje is om zowel stemmen te trekken voor zowel Rutte als Edogan, zo vlak voor de verkiezingen, komt niet bij je op?
Na 15 maart weer business as usual.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 13 maart 2017 @ 18:22:56 #160
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169487891
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:20 schreef LangeJan het volgende:
Als Ancilla een zetel krijgt, schmink ik mijn gezicht blauw en ga naar Den Haag. Dit is geen vraag, meer een mededeling.
Als Ancilla een zetel krijgt, kom ik die persoonlijk versieren met slingers.

En doe ik natuurlijk alsnog de vogeltjesdans voor haar. En de hele tweede kamer, if so.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 13 maart 2017 @ 18:42:56 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169488812
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij kwam de pairatenpartij met de aankondiging toen de poep nog ver van de ventilator af was.
Dat is een leugen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 13 maart 2017 @ 18:51:42 #162
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169489226
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:09 schreef DrDentz het volgende:
Ancilla, weet je dat je ooglapje erg kwetsend is voor hele bevolkingsgroepen? Waarom kwetsen jullie mensen?

[ afbeelding ]
Wat een raar verhaal.
pi_169489614
Top. ^O^

Hoe willen jullie het basisinkomen bekostigen?
  Grootste baggeraar 2022 maandag 13 maart 2017 @ 19:03:27 #164
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169489678
Wat is het standpunt van de piratenpartij inzake het principe van directe burgerinspraak in de politieke besluitvorming, zoals GeenPeil dat voor ogen heeft?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169489907
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:54 schreef Anne het volgende:
Stel hier alvast je vragen aan Ancilla van de Leest van de Piratenpartij

Aanstaande maandag, 13 maart, zal Ancilla van de Leest van 20.00 tot 21.00 uur live op FOK! aanwezig zijn om jullie vragen te beantwoorden. Zij heeft hiervoor tijd vrij gemaakt in deze drukke campagnetijd van de Piratenpartij in de aanloop naar de verkiezingen, waarvoor wij haar uiteraard erkentelijk zijn.

Als je op dit moment twee avonden voor de verkiezingen tijd hebt om op Fok vragen te beantwoorden dan gaat t gewoon slecht met je campagne en word je gewoon nergens anders uitgenodigd..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 13 maart 2017 @ 19:15:21 #166
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169490093
Ancilla leest ons de les. :D
Fade to Black
  maandag 13 maart 2017 @ 19:16:36 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169490150
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is een leugen.
Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169490211
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Als je op dit moment twee avonden voor de verkiezingen tijd hebt om op Fok vragen te beantwoorden dan gaat t gewoon slecht met je campagne en word je gewoon nergens anders uitgenodigd..
Of, zij zit dan in de auto van noord naar zuid en tijdens dat haar chauffeur haar vervoert de vragen via 4G te beantwoorden?
pi_169490269
Ancilla, wat is jouw kijk op het vuurwerkbesluit? Vind je het goed momenteel, of moet er wat veranderen. Zo ja, wat en hoe dan?

quote:
Wat is jullie standpunt met betrekking tot consumenten- en professioneel vuurwerk? Men pleegt liever vandalisme met illegaal vuurwerk en zodoende worden er maatregelen getroffen op legaal consumentenvuurwerk.

Stel als het afgeschaft wordt, is dan jullie standpunt dat voor de echte liefhebbers (lees: ik) wat makkelijk wordt gemaakt om te certificeren? Het is namelijk nu onmogelijk om iedere grote gemeente te voorzien van een professionele vuurwerkshow. Er zijn maar 100+ mensen die in Nederland dat mogen doen en deze opleiding is vrijwel onmogelijk aangezien het een kleine ons-kent-ons wereldje is waar niet naar een buitenstaander wordt omgekeken. Het is namelijk verplicht om mee te draaien met shows alvoorens je examen mag doen. Elk vuurwerkschietbedrijf wil dit niet zomaar doen want zo creëeren ze concurentie voor zichzelf.

Wat doen jullie aan de misgelopen winsten op vuurwerk bij importeurs, belastingaccijns, controleurs die hun banen kwijtraken, bunker/sprinkler installateurs die geen vuurwerkbunker verkopen aan verkooppunten, etc? Ik zie liever Spaanse en Engelse soortgelijke wetten hier als het vuurwerkbesluit hervormt wordt. Neem maar met mij contact als je dit wil ;)


[ Bericht 84% gewijzigd door Qunix op 13-03-2017 19:27:25 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 19:41:35 #170
132191 -jos-
Money=Power
pi_169491118
Op Fok! zijn FvD en de Piratenpartij oververtegenwoordigd. Welk advies heb je voor Fok!-ers die twijfelen tussen FvD en de Piratenpartij?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_169491304
Het zal best een beetje suf van mij zijn maar ik lees nergens waar zij vanaf 20:00 sharp te bewonderen is. Is dat in dit topic?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169491442
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is het standpunt van de piratenpartij inzake het principe van directe burgerinspraak in de politieke besluitvorming, zoals GeenPeil dat voor ogen heeft?
Of FvD :D
pi_169491524
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef Bart2002 het volgende:
Het zal best een beetje suf van mij zijn maar ik lees nergens waar zij vanaf 20:00 sharp te bewonderen is. Is dat in dit topic?
VKZ / Stel hier je vragen aan Ancilla van de Leest van de Piratenpartij!

hier zal je haar de kleren van het lijf kunnen vragen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169491571
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:53 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

VKZ / Stel hier je vragen aan Ancilla van de Leest van de Piratenpartij!

hier zal je haar de kleren van het lijf kunnen vragen
Aha. Dank u!
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  maandag 13 maart 2017 @ 19:57:36 #175
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')