abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:29:44 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406294
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nou wat toevallig dat je het vraagt *) Wij wilden vanavond ff een ep en toen bleek er tijd voor 2 en toen fucking gasmaskers galore en paniek en toen konden we niet zomaar stoppen dus nu is het laat :(

We zijn heel blij ermee *O*
Maar nou gaan we dit weekend weg. Alles staat op de nas (cloud mirror) en ik kan t als het goed is kijken met Plex op de Chromecast daar.
Maar. Plex herkent alleen de echte eps, niet de specials en daar zijn we over 3 eps al aan toe.
Hoe los ik dit op?
Oh, lastig! Wij keken de gedownloade specials gewoon vanaf een in de teevee geprikt usb-stickje..

Maar fijn dat het bevalt! *O* De 'are you my mummy'-afleveringen met de gasmaskers markeerden voor ons het punt dat we dachten: okee, nu willen we de rest toch ook wel zien O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 10-03-2017 08:41:12 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:40:23 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406372
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:25 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Hihi, grapjas. Hij verwacht dat we 5 x 10 werken. :')
En daar kom ik vaak wel aan... ongeveer...
Zou je, naar eigen inzicht, al je werk in theorie ook in minder uur af kunnen krijgen?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:52:40 #103
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169406470
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Zou je, naar eigen inzicht, al je werk in theorie ook in minder uur af kunnen krijgen?
Ik ben oud en chaotisch. Als ik alleen op een kamer zou zitten zou ik mijn werk in helft vd tijd kunnen doen.

Maar dan kan je geen telefoon opnemen en vragen beantwoorden. Daarvoor is het wel makkelijk dat iedereen altijd aanwezig is.

En in piektijden zoals laatst helemaal. Dan is het alle hands aan dek.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:59:58 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406538
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik ben oud en chaotisch. Als ik alleen op een kamer zou zitten zou ik mijn werk in helft vd tijd kunnen doen.

Maar dan kan je geen telefoon opnemen en vragen beantwoorden. Daarvoor is het wel makkelijk dat iedereen altijd aanwezig is.

En in piektijden zoals laatst helemaal. Dan is het alle hands aan dek.
Duidelijk :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_169406597
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Omdat parttime lastig is met plannen? Iedereen wil vrijdag of maandag vrij :)
Maandag :? Ik heb nog nooit in een omgeving gewerkt waar meer dan 20% fulltime werkte, bijna al mijn vrienden werken parttime en ik ken echt niemand die op maandag vrij is. Woensdag is veel populairder.

Los daarvan, waarom is het lastig voor je baas? Je maakt toch gewoon een nette planning om alles te verdelen en je houdt overleggen op een vaste dag waarop iedereen er moet zijn. Ik vind het zo'n geneuzel, het ongemak van parttime werken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169406600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:48 schreef Bluezz het volgende:
FFT wat is pizzaretten?
dat plaatje van mini dus :D

Schijnt lekker, gezellig en avondvullend te zijn (duurt ff per elke mini pizza) en ben bij 2 vrienden uitgenodigd morgen die zo'n ding hebben. Ze zijn er blij mee dus ben benieuwd :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_169406649
En 5 April start het nieuwe seizoen Prison Break..
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 09:10:41 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169406650
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maandag :? Ik heb nog nooit in een omgeving gewerkt waar meer dan 20% fulltime werkte, bijna al mijn vrienden werken parttime en ik ken echt niemand die op maandag vrij is. Woensdag is veel populairder.

Los daarvan, waarom is het lastig voor je baas? Je maakt toch gewoon een nette planning om alles te verdelen en je houdt overleggen op een vaste dag waarop iedereen er moet zijn. Ik vind het zo'n geneuzel, het ongemak van parttime werken.
Ja dinsdag en donderdag zijn iedereen er. Oftewel je mag voor 30 fte werkruimte hebben terwijl er maar 22fte zijn.

Vraag een roostermaker op een school eens wat ze van parttimers vinden _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:15:01 #110
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406705
Als ik geen 32-urig contract mocht hebben kon mijn baas iemand anders zoeken om zijn servicedesk te leiden. :7 Maar goed, ik kon dat gelukkig gewoon afdwingen. En ik werk geregeld onbetaald veel meer uren dan dat (af en toe vijftig), maar omdat ik dat aanbied, niet omdat ik me daartoe verplicht voel. Werkt voor mij en mijn baas echt prima zo. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_169406708
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maandag :? Ik heb nog nooit in een omgeving gewerkt waar meer dan 20% fulltime werkte, bijna al mijn vrienden werken parttime en ik ken echt niemand die op maandag vrij is. Woensdag is veel populairder.

Los daarvan, waarom is het lastig voor je baas? Je maakt toch gewoon een nette planning om alles te verdelen en je houdt overleggen op een vaste dag waarop iedereen er moet zijn. Ik vind het zo'n geneuzel, het ongemak van parttime werken.
Ikke! Iedere 2 weken op maandag vrij en sinds dit jaar in de andere week de woensdagmiddag.
Maar mocht ik echt naar 4 dagen gaan, dan is het ook iedere maandag. Naast dat 2 collega's op vrijdag vrij zijn is een maandag eigenlijk heel fijn (had ik ook niet gedacht) maar het is vaak een veel minder "moeten" dag, tenminste voor mij. Boodschappen zijn meestal wel binnen, huis dingen zijn ook gedaan.
In mijn vorige baan was ik iedere andere vrijdag vrij en dan ging ik vaak naar de vrijdagmarkt maar het blijkt dat de zaterdagmarkt eigenlijk veel leuker is (alleen staat er dan niet de geweldige olijvenkraam)
We have far more in common than that which devides us..
pi_169406725
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja dinsdag en donderdag zijn iedereen er. Oftewel je mag voor 30 fte werkruimte hebben terwijl er maar 22fte zijn.

Vraag een roostermaker op een school eens wat ze van parttimers vinden _O-
Ja en? Alsof er geen oplossingen voor te vinden zijn. Beetje flexibel en buiten de box denken brengt een hoop hoor. Ik hoef toch niet verplicht te worden om fulltime te werken omdat mijn baas geen zin heeft in gedoe?

Roosters maken is sowieso een hondenbaan en heeft met veel meer te maken dan werkdagen. Bovendien krijg je bij ons gewoon je dagen toebedeeld, daarin gaat echt niemand zitten kijken wanneer toevallig mijn vrije dag is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:16:39 #113
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169406727
Ik zou het liefste ook wel een doordeweekse dag vrij willen zijn.
Het liefst de vrijdag en maandag (lekker lang weekend). Helaas zit dat er hier niet in.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:16:48 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406728
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag een roostermaker op een school eens wat ze van parttimers vinden _O-
Je bent wel een reteluie roostermaker als je parttimers niet trekt. :')

Als iedereen er altijd zou zijn zou je een aap de roosters kunnen laten maken. :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:20:43 #115
221912 minilot
Nancy boy
pi_169406779
Ik werk vandaag op kantoor van 13:00 tot 19:00 en dan nog vanuit huis tot 21:00 wegens koopavond.
Ik zou in theorie nog allerlei nuttigs kunnen doen voordat ik naar mijn werk moet, maar ik geloof dat ik een beetje lui ben vandaag. :O
Wie schopt mij?
Let me see you stripped down to the bone
pi_169406792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ikke! Iedere 2 weken op maandag vrij en sinds dit jaar in de andere week de woensdagmiddag.
Maar mocht ik echt naar 4 dagen gaan, dan is het ook iedere maandag. Naast dat 2 collega's op vrijdag vrij zijn is een maandag eigenlijk heel fijn (had ik ook niet gedacht) maar het is vaak een veel minder "moeten" dag, tenminste voor mij. Boodschappen zijn meestal wel binnen, huis dingen zijn ook gedaan.
In mijn vorige baan was ik iedere andere vrijdag vrij en dan ging ik vaak naar de vrijdagmarkt maar het blijkt dat de zaterdagmarkt eigenlijk veel leuker is (alleen staat er dan niet de geweldige olijvenkraam)
Dus kun jij mooi op maandag vrij zijn omdat er niemand anders vrij is dan :P ik heb nu op maandag opleiding en ben dus niet op m'n werk en ik vind het ook een hele fijne manier om de week te beginnen. Maar als je parttime werkt vanwege kinderen is het gewoon geen praktische dag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169406834
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dus kun jij mooi op maandag vrij zijn omdat er niemand anders vrij is dan :P ik heb nu op maandag opleiding en ben dus niet op m'n werk en ik vind het ook een hele fijne manier om de week te beginnen. Maar als je parttime werkt vanwege kinderen is het gewoon geen praktische dag.
Met kinderen is het zeker niet praktisch, maar die heb ik niet. En als je naar een museum wilt ook niet, want die zijn bijna allemaal dicht op maandag. Maar omdat ik alleen ben is de maandag echt "mijn dag" want op vrijdag is het vaak, zullen dit gaan doen of daar heen.
Gelukkig zijn ze hier flexibel genoeg dat ik ook makkelijk een andere dag kan nemen ipv de maandag mocht ik iets willen doen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:27:36 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169406889
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag een roostermaker op een school eens wat ze van parttimers vinden _O-
Als er geen parttimers zouden zijn, zou de roostermaker parttimer zijn.
Spoilers!
pi_169406922
Hier is het half 10 en het grootste deel van de afdeling is leeg. Gisteren was het nog vechten voor een plekje. Ik hou van vrijdagen.
pi_169406954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:29 schreef Myraela het volgende:
Hier is het half 10 en het grootste deel van de afdeling is leeg. Gisteren was het nog vechten voor een plekje. Ik hou van vrijdagen.
Hier zijn we (tot nu toe) met 7 ipv 30. Lekker rustig
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 maart 2017 @ 09:32:33 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169406965
Maandag en dinsdag is iedereen aanwezig. De rest van de week is dat minder :+. Waarbij op woensdag en vrijdag het hier wel uitgestorven is.

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 10-03-2017 09:53:02 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169406966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:29 schreef Myraela het volgende:
Hier is het half 10 en het grootste deel van de afdeling is leeg. Gisteren was het nog vechten voor een plekje. Ik hou van vrijdagen.
flexwerkplekken?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:35:59 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_169407021
Ik ben lekker om de week op woensdag vrij. Zou wel echt 4 dagen willen maar qua salaris vind ik dat te krap nog.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:36:20 #124
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169407031
Vrijdagen zijn hier juist werkdagen. Vanmiddag aan de bak en vannacht weer. Het kan wel zijn dat rooster makers een hekel hebben aan parttimers, maar veel bedrijven kiezen er ook zelf voor met flexwerkerspools. Dat is geen luxe voor de werknemers.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 09:38:34 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169407062
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja en? Alsof er geen oplossingen voor te vinden zijn. Beetje flexibel en buiten de box denken brengt een hoop hoor. Ik hoef toch niet verplicht te worden om fulltime te werken omdat mijn baas geen zin heeft in gedoe?

Roosters maken is sowieso een hondenbaan en heeft met veel meer te maken dan werkdagen. Bovendien krijg je bij ons gewoon je dagen toebedeeld, daarin gaat echt niemand zitten kijken wanneer toevallig mijn vrije dag is.
Als er voor 1 fte werk is kan ik me voorstellen dat een werkgever liever een persoon aanneemt dan twee.

In het geval van onderwijs zal er altijd wel een oplossing komen, maar of dat nou de meest efficiënte is... Scheikunde in een lokaal waar Engels wordt gegeven, veel tussenuren etc.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')