abonnement Unibet Coolblue
pi_169457418
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen jammer dat ik alleen de eerste paragraaf kon lezen. Kindvrije plekken. O+
Ivm. copyright heb ik het artikel weggehaald.
Sorry, maar het is niet anders.

Groetjes
Droopie

[ Bericht 37% gewijzigd door Droopie op 12-03-2017 13:28:31 ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:42:02 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169457427
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alleen jammer dat ik alleen de eerste paragraaf kon lezen. Kindvrije plekken. O+
Ivm. copyright heb ik het artikel weggehaald.
Sorry, maar het is niet anders.

Groetjes Droopie

[ Bericht 12% gewijzigd door Droopie op 12-03-2017 13:27:44 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_169457474
Ghehehe. Lekker gechargeerd O+

Houd ik wel van.
Ja doei.
pi_169457491
Wat een slechte "columns" schrijft zo'n man toch.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169457666
Is verder niet echt serieuze krant materiaal, overigens. Gewoon lekker bloggen voor de liefhebber.
Ja doei.
pi_169458564
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ivm. copyright heb ik het artikel weggehaald.
Sorry, maar het is niet anders.

Groetjes Droopie

Oh oeps, sorry
Wist ik niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_169458569
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehehe. Lekker gechargeerd O+

Houd ik wel van.
Ik ook
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_169458656
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oh oeps, sorry
Wist ik niet.
Geen probleem.
Ik ook niet, nu wel, werd erop gewezen door anderen uit dit topic.

Waarvoor ook mijn publiekelijke dank <3
Hell To The Liars
pi_169460929
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:17 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die hier in de straat zijn komen wonen wel heb ik het idee :')
Er zijn altijd uitzonderingen. Toevallig net een paar uurtjes in de tuin bezig geweest en verderop achterin mijn tuin is een grotere groep buurtkinderen aan het spelen. Ik hen er niet een horen krijsen.
pi_169460974
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

4 tientjes in de week zijn ook de kosten niet, dus dan lijkt tegemoetkoming me sowieso zinloos, tenzij je een alleenstaande ouder bent of om een andere reden geen geld hebt en dit niet kon voorzien voor je kinderen kreeg.
Het is een percentage. Dus ook als we 40 uur af zouden nemen (wat bij een psz niet kan) zou het dat percentage zijn.
pi_169461019
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een slechte "columns" schrijft zo'n man toch.
Het is een wereldvreemde autist, dus wat verwacht je?
  zondag 12 maart 2017 @ 15:17:20 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169461098
You guys, dit is een topic voor kinderloze mensen. Discussies over vergoedingen voor kinderopvang hoort hier echt niet thuis. Thanks alvast.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169461401
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:19 schreef Chai het volgende:
Valt me toch op dat de ouders die dit topic lezen zich toch wel erg snel aangevallen voelen of in ieder geval onnodig in de verdediging schieten. Aanstoot nemen aan elke generalisatie terwijl duidelijk is dat die niet letterlijk bedoeld is. Is dat een stukje ratio wat je kwijtraakt door de hormonen? Bij moeders zie ik het idd vaker, maar kennelijk hebben de vaders er ook last van.

En nee, ik ben niet van de kindvrije fundamentalistenmaffia ;), maar heb idd nog geen kinderen.
Ah joh, laat lekker. :') Snap het ook wel een beetje, niet dat ik het erg vind, maar sommige posts zijn ook wel een beetje cringe hoor (van kindloos zijde), dat daar cringe post van pro-kind op wordt gereageerd is niet heel vreemd.
pi_169461479
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Even delen hoor O-)

[ afbeelding ]

Gripper, leuk hoor, 5 weken Nepal O+ Maar iets zegt me dat je zoiets ook heus wel kan doen met kinderen. Iets meer gedoe, maar vast net zo leuk.


Urrdamnday
  zondag 12 maart 2017 @ 15:37:27 #215
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_169461559
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:19 schreef Chai het volgende:
Valt me toch op dat de ouders die dit topic lezen zich toch wel erg snel aangevallen voelen of in ieder geval onnodig in de verdediging schieten. Aanstoot nemen aan elke generalisatie terwijl duidelijk is dat die niet letterlijk bedoeld is. Is dat een stukje ratio wat je kwijtraakt door de hormonen? Bij moeders zie ik het idd vaker, maar kennelijk hebben de vaders er ook last van.

En nee, ik ben niet van de kindvrije fundamentalistenmaffia ;), maar heb idd nog geen kinderen.
Wij ouders zijn bezig met de opvoeding van onze kinderen, en willen ze graag afleren om generalisaties te gebruiken. Dat slaat dan misschien een beetje door naar de niet-kinderen in dit topic. Maar misschien kun je er wat van leren. Door de bank genomen voegen generalisaties namelijk niets toe in discussies.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_169461681
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:37 schreef Bart het volgende:

[..]

Wij ouders zijn bezig met de opvoeding van onze kinderen, en willen ze graag afleren om generalisaties te gebruiken. Dat slaat dan misschien een beetje door naar de niet-kinderen in dit topic. Maar misschien kun je er wat van leren. Door de bank genomen voegen generalisaties namelijk niets toe in discussies.
Ik ben ouder, ben inderdaad bezig met opvoeden van mijn kind (zover dat nu buiten ja nee lief zijn voor de poes kan met 14 maanden), maar het heeft toch helemaal geen zin je druk te maken om de mening van mensen in dit topic? Ze zijn je kinderen niet, en willen je kinderen niet. Lekker belangrijk. Als je ze je eigen mening op gaat dringen, maak je het denk ik alleen maar erger. Laat ze lekker blij zijn met hun vrijheden en krijskindloze leven, hun ei bij elkaar kwijt kunnen. Storen aan mensen met wel kinderen.

Nogmaals; Lekker belangrijk. Jouw leven. Hun leven. Ver van bed show. En als ze niet tegen krijskinderen in een restaurant kunnen (tot een bepaalde leeftijd dan, vanaf een jaar of 4 kunnen kinderen inderdaad wel redelijk netjes zitten en rustig zijn als je ze onder controle hebt), gaan ze lekker ergens anders zitten. Moet jij je heul niet druk om maken, net als dat zij niet kunnen verwachten dat een kind van nog geen 2 rustig kan zijn in een restaurant, of denken dat ouders dan maar lekker thuis moeten blijven. Uhm. Nee. Flikkerop. Net als dat je op moet flikkeren als je je kind door een restaurant laat rennen en niet moet janken als er dan personeel over ze geen struikelt of je lelijk aankijken omdat je je kinderen niet koest probeert te houden.

Twee kanten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 15:47:34 ]
pi_169461822
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ben ouder, ben inderdaad bezig met opvoeden van mijn kind (zover dat nu buiten ja nee lief zijn voor de poes kan met 14 maanden), maar het heeft toch helemaal geen zin je druk te maken om de mening van mensen in dit topic? Ze zijn je kinderen niet, en willen je kinderen niet. Lekker belangrijk. Als je ze je eigen mening op gaat dringen, maak je het denk ik alleen maar erger. Laat ze lekker blij zijn met hun vrijheden en krijskindloze leven, hun ei bij elkaar kwijt kunnen. Storen aan mensen met wel kinderen.

Nogmaals; Lekker belangrijk. Jouw leven. Hun leven. Ver van bed show. En als ze niet tegen krijskinderen in een restaurant kunnen (tot een bepaalde leeftijd dan, vanaf een jaar of 4 kunnen kinderen inderdaad wel redelijk netjes zitten en rustig zijn als je ze onder controle hebt), gaan ze lekker ergens anders zitten. Moet jij je heul niet druk om maken.
Dus je vindt het acceptabel om een compleet restaurant lastig te vallen met jouw kinderen?
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 15:50:52 #218
45833 crew  Fogel
pi_169461907
Als kinderen lastig doen in een restaurant zijn ze gewoon niet goed opgevoed.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Grootste filosoof 2022 zondag 12 maart 2017 @ 15:51:20 #219
442397 UitStraling
pi_169461925
Je kunt met kinderen toch naar een pannenkoekenhuis of all you cat eat vreetschuur, daar stikt het van de kinderen, ga ik lekker wel lekker naar een relaxte tent zonder krijsend grut O+
pi_169461932
Ligt ook aan het restaurant.
Net zoals bejaarden in een rij bij de Appie irritant zijn
Hell To The Liars
pi_169461966
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt met kinderen toch naar een pannenkoekenhuis of all you cat eat vreetschuur, daar stikt het van de kinderen, ga ik lekker wel lekker naar een relaxte tent zonder krijsend grut O+
Dat ja, vd Valk ofzo en bepaalde makkelijke vreetschuren prima.

Maar de wat betere restaurants waar beleving een onderdeel is, mogen ze wegblijven.
Hell To The Liars
pi_169462005
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dus je vindt het acceptabel om een compleet restaurant lastig te vallen met jouw kinderen?
Compleet? Nou nee, ik ga niet midden in een restaurant zitten. Gezien de muziek, rumoer, bestekgeluid, zijn er niet veel tafels die er echt lastig mee zijn gevallen. Doorgaans ben ik als ouder van een klein kind juist degene die lastig wordt gevallen door anderen, die steeds contact zoeken met mijn kind en ons. Ik wil gewoon rustig eten met mijn gezin, laat ons met rust.

Dus... Als jij je lastig gevallen voelt, in een maatschappij, of laten we zeggen, wereld... omdat er kinderen zijn, moet je zelf misschien op zoek gaan naar een restaurant waar geen jonge gezinnen komen.

Nogmaals, zodra mijn kind de leeftijd heeft dat het echt snapt dat krijsen en rondrennen niet wenselijk is, zal ik er echt wel voor zorgen dat dat niet gebeurt, en anders gewoon verkassen (ik ben ook gewoon sociaal snap je), maar tot die tijd? Zoek het uit met je zure hoofd als je er last van hebt. Kinderen onder een bepaalde leeftijd houden geen rekening met anderen en zijn ook niet echt te temmen. Hij weet best dat hij niet aan bepaalde dingen mag komen, maar ik kom met een kind ook niet echt in vijfsterren restaurants.
pi_169462046
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat ja, vd Valk ofzo en bepaalde makkelijke vreetschuren prima.

Maar de wat betere restaurants waar beleving een onderdeel is, mogen ze wegblijven.
En daar ben ik het mee eens, maar in dat soort tenten zie je doorgaans ook geen mensen met onopgevoed gebroed.

Als ouder zit je daar ook echt niet op te wachten, je kind meenemen. Je wil zelf namelijk ook gewoon genieten van zo'n avond, zonder gezeik en gejank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 15:56:25 ]
pi_169462053
En de slimme kindloze mens, kan beter na 1930 gaan eten als ze jengelende kinderen willen vermijden :P
Hell To The Liars
  zondag 12 maart 2017 @ 15:58:41 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169462089
Waarom zou je met een krijsend en rondrennend kind uit eten gaan? Dat is voor jezelf als ouder toch ook niet leuk?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169462104
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je met een krijsend en rondrennend kind uit eten gaan? Dat is voor jezelf als ouder toch ook niet leuk?
Je kind kan de hele dag heel erg leuk zijn, de hele dag lang, en OPEENS besluiten een klootzak te worden. Daar heb je 0 controle over in de eerste levensjaren.
pi_169462120
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je met een krijsend en rondrennend kind uit eten gaan? Dat is voor jezelf als ouder toch ook niet leuk?
Soms zijn kinderen ook gewoon lief en stil hoor.
Hell To The Liars
  zondag 12 maart 2017 @ 16:02:41 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169462171
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je kind kan de hele dag heel erg leuk zijn, de hele dag lang, en OPEENS besluiten een klootzak te worden. Daar heb je 0 controle over in de eerste levensjaren.
Snap ik. Maar als je kind zich opeens gaat misdragen dan, en dat is mijn gedachtegang he, ga je toch lekker naar huis?

Ik kan me zo indenken dat t voor niemand leuk is met een driftkikker in een restaurant te zitten. Dus waarom blijven?

Dit is geen aanval trouwens. Oprechte interesse, want ik snap t niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 maart 2017 @ 16:03:01 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169462185
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Soms zijn kinderen ook gewoon lief en stil hoor.
Ja no shit. Dat is mijn vraag toch niet?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169462189
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat ja, vd Valk ofzo en bepaalde makkelijke vreetschuren prima.

Maar de wat betere restaurants waar beleving een onderdeel is, mogen ze wegblijven.
Lekker verdraagzaam ook.

Niemand hoeft weg te blijven. Als jij je stoort asn kinderen in een restaurant, ga dan ergens naartoe waar ze niet zijn, maar eis niet dat ouders wegblijven van waar jij heen wil.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:03:48 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169462209
Ik neem m'n 6-jarige ook niet mee naar een restaurant dat in de Michelingids staat, we willen 's zomers nog wel eens wat op een terrasje zitten en dan probeer ik altijd een plek aan de rand van het terras naast het plein te krijgen, kan hij rondlopen (op het plein :6 ) en kan ik hem in de gaten houden.
En verder proberen we, als we naar een wat beter restaurant gaan, te zorgen dat we vroeg zijn, en we weer weg zijn voor het gros van de eters komt.
Verder is het sowieso geen jankerd, gewend in de horeca te komen en geen "lust ik niet" miepert.
En als hij iets drukker is dan mij lief is (en mijn grens is wat dat betreft behoorlijk in de kinderhatersmarge) dan vertel ik hem dat mensen een hoop geld uitgeven om een leuke avond te hebben en dat ze niet zitten te wachten op een luidruchtige 6-jarige.

Restaurants die geen kindermenu hebben mijd ik in principe met hem sowieso al, want die zitten er duidelijk niet op te wachten, niet dat we een kindermenu voor hem bestellen als ze het wel hebben, maar het al dan niet op de kaart staan is wel een punt wat dat betreft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 16:04:53 #232
45833 crew  Fogel
pi_169462236
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als je kind zich opeens gaat misdragen dan, en dat is mijn gedachtegang he, ga je toch lekker naar huis?

Ik kan me zo indenken dat t voor niemand leuk is met een driftkikker in een restaurant te zitten. Dus waarom blijven?

Dit is geen aanval trouwens. Oprechte interesse, want ik snap t niet.
Het soort ouders dat zich niet druk maakt over de overlast van hun kind zijn gewoon asociaal.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 12 maart 2017 @ 16:15:04 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169462470
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:04 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het soort ouders dat zich niet druk maakt over de overlast van hun kind zijn gewoon asociaal.
En dit.
Ik snap best dat een baby soms huilt, maar ga er dan even mee naar buiten ofzo, ga zeker niet doen alsof het vanzelf wel over gaat, want dat gaat het waarschijnlijk niet, en in zo'n vreemde omgeving met herrie, pratende mensen, bestek enz. zeker niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169462728
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat ja, vd Valk ofzo en bepaalde makkelijke vreetschuren prima.

Maar de wat betere restaurants waar beleving een onderdeel is, mogen ze wegblijven.
Vd Valk lijkt mij nou niet echt een plek waar je met kinderen heen gaat. Toen ik er was (alleen) zaten er voornamelijk ouderen en zakenlui. Denk dat die liever een rustige avond hebben ipv gekrijs en gejengel om zich heen.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:27:12 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169462796
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vd Valk lijkt mij nou niet echt een plek waar je met kinderen heen gaat. Toen ik er was (alleen) zaten er voornamelijk ouderen en zakenlui. Denk dat die liever een rustige avond hebben ipv gekrijs en gejengel om zich heen.
Van der Valk is op de meeste plekken idd niet meer het restaurant met de kers op de appelmoes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169462811
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als je kind zich opeens gaat misdragen dan, en dat is mijn gedachtegang he, ga je toch lekker naar huis?

Ik kan me zo indenken dat t voor niemand leuk is met een driftkikker in een restaurant te zitten. Dus waarom blijven?

Dit is geen aanval trouwens. Oprechte interesse, want ik snap t niet.
Nou, dan leg ik het graag uit.

9 van de 10 keer gaat het hier spontaan, doordat iemand uit de kring roept 'Laten we uit eten gaan!' Okay, hoe is hij vandaag? Heeft hij een sprong? Is 'ie lief? Heeft hij voldoende geslapen? Tot hoe laat gaan we er ongeveer zijn? Moet hij niet slapen nu of binnen enkele uren? Wanneer alles een check is; Prima. Hele zooi inpakken, eten voor baby maken/pakken, meenemen, enz. Kortom; Wij houden van tevoren overal rekening mee. De gaat het wel of niet goed factoren. Als hij al de hele dag een bitch is, is het vanzelfsprekend geen uit eten.

Anyways, als je er dan uiteindelijk wel zit (wat al meer moeite kost omdat je eerst zijn eten klaar moet maken, tenzij je potjes haalt, maar potjes doe ik doorgaans niet aan, al is daar weinig mis mee), wil je gewoon eten. Je hebt honger. Het is gezellig. Je hebt al besteld. Iets lekkers als het goed is, daar heb je dan zin in. Als je kind dan vervelend word? Ja, so it. Eerst ga je gewoon eten, daarna ga je naar huis.

Je gaat echt niet terwijl de chef je eten aan het klaarmaken is, waar je gewoon voor moet betalen, halsoverkop naar huis met een lege maag, omdat je kind aan het klieren is. Je kind bekijkt het maar even, net als de mensen om je heen die niet in een Michelen restaurant zitten je gaat niet je eigen plezier onderbreken en het hem naar zijn zin maken omdat hij besluit een klootzak te zijn. Hij dealt er maar even mee, tot je klaar bent met eten. Dat is ook opvoeding. Wel tot op een zekere hoogte, als hij echt zichzelf alle kanten op werpt, is het een ander verhaal, maar bij een beetje moeilijk gedrag, tja...

Maargoed, hij heeft nog maar 1 keer moeilijk gedaan met hooguit vijf minuten een beetje trappelen en kernen. Verder is het een lief kind dat voor zijn leeftijd gewoon goed luistert en niet moeilijk doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 16:31:10 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 16:28:42 #237
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_169462834
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dus je vindt het acceptabel om een compleet restaurant lastig te vallen met jouw kinderen?
Dit is een perfect voorbeeld van zo'n (zinloze) generalisatie, dank daarvoor :).

1. Niet alle kinderen veroorzaken overlast.
2. Niet alle mensen hebben last van kinderen.
3. Het staat eenieder vrij om een kindervrij restaurant te beginnen, als daar genoeg vraag naar is zal het ongetwijfeld een succes worden.
4. Ik weet zeker dat er ook ouders zonder hun kinderen naar zo'n restaurant zouden gaan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_169462952
Nichtje was laatst overigens wel van plan door het restaurant heen te rennen, en die heb ik gewoon direct tot de orde geroepen en daar heeft ze best een zure kop om gehad (en ook een kwartier lang boos onder de tafel op de grond gelegen), maar ze kan luisteren gezien ze vier is. Zelf ook jaren horeca gewerkt, rondrennende kinderen zijn ten eerste heel kut en ten tweede gevaarlijk (koffie, thee).

Dus ja, ik snap jullie. Dan sommigen van jullie ons niet snappen, tja, so it. De meesten van ons doen ons best het voor iedereen aangenaam te maken.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 16:34:23 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 16:40:23 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169463146
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:27 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nou, dan leg ik het graag uit.

9 van de 10 keer gaat het hier spontaan, doordat iemand uit de kring roept 'Laten we uit eten gaan!' Okay, hoe is hij vandaag? Heeft hij een sprong? Is 'ie lief? Heeft hij voldoende geslapen? Tot hoe laat gaan we er ongeveer zijn? Moet hij niet slapen nu of binnen enkele uren? Wanneer alles een check is; Prima. Hele zooi inpakken, eten voor baby maken/pakken, meenemen, enz. Kortom; Wij houden van tevoren overal rekening mee. De gaat het wel of niet goed factoren. Als hij al de hele dag een bitch is, is het vanzelfsprekend geen uit eten.

Anyways, als je er dan uiteindelijk wel zit (wat al meer moeite kost omdat je eerst zijn eten klaar moet maken, tenzij je potjes haalt, maar potjes doe ik doorgaans niet aan, al is daar weinig mis mee), wil je gewoon eten. Je hebt honger. Het is gezellig. Je hebt al besteld. Iets lekkers als het goed is, daar heb je dan zin in. Als je kind dan vervelend word? Ja, so it. Eerst ga je gewoon eten, daarna ga je naar huis.

Je gaat echt niet terwijl de chef je eten aan het klaarmaken is, waar je gewoon voor moet betalen, halsoverkop naar huis met een lege maag, omdat je kind aan het klieren is. Je kind bekijkt het maar even, net als de mensen om je heen die niet in een Michelen restaurant zitten je gaat niet je eigen plezier onderbreken en het hem naar zijn zin maken omdat hij besluit een klootzak te zijn. Hij dealt er maar even mee, tot je klaar bent met eten. Dat is ook opvoeding. Wel tot op een zekere hoogte, als hij echt zichzelf alle kanten op werpt, is het een ander verhaal, maar bij een beetje moeilijk gedrag, tja...

Maargoed, hij heeft nog maar 1 keer moeilijk gedaan met hooguit vijf minuten een beetje trappelen en kernen. Verder is het een lief kind dat voor zijn leeftijd gewoon goed luistert en niet moeilijk doet.
Kan ik me iets bij voorstellen :Y. Vijf minuten is niks. Je hebt ze die een half uur lang alles bij elkaar schreeuwen en doen. Dat is gewoon niet tof meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169463161
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:24 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vd Valk lijkt mij nou niet echt een plek waar je met kinderen heen gaat. Toen ik er was (alleen) zaten er voornamelijk ouderen en zakenlui. Denk dat die liever een rustige avond hebben ipv gekrijs en gejengel om zich heen.
Ik kom nogal eens bij vdValk (met een Tesla valt de vdValk wat lastig te ontlopen) en ik zie er geregeld gezinnen. Horen doe je ze niet, enerzijds omdat het bij vdValk doorgaans niet zo rustig is en anderzijds omdat mensen die hun kinderen meenemen naar iets anders als die vreetschuren (niet dat veel vdValkjes daar ander niveau tegenover stellen) gewoon hun kinderen opgevoed hebben.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:42:09 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169463208
Ik had trouwens aangegeven dat ik dit weekend bezig ging met argumenten opschrijven voor mijn sterilisatie gesprek. Ben al een eindje op weg... Wil volgende week gaan bellen voor een afspraak en ik vind het best spannend :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169463257
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen :Y. Vijf minuten is niks. Je hebt ze die een half uur lang alles bij elkaar schreeuwen en doen. Dat is gewoon niet tof meer.
Die laatste versie herinner jij je. Al die andere rustige kinderen niet.

Daarnaast: als je iets gelooft (zoals: kinderen zijn lawaaiige overlastgevertjes), dan zul je bewijzen zien die daarmee in lijn zijn.
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 16:44:13 #243
5428 crew  miss_sly
pi_169463263
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik kom nogal eens bij vdValk (met een Tesla valt de vdValk wat lastig te ontlopen) en ik zie er geregeld gezinnen. Horen doe je ze niet, enerzijds omdat het bij vdValk doorgaans niet zo rustig is en anderzijds omdat mensen die hun kinderen meenemen naar iets anders als die vreetschuren (niet dat veel vdValkjes daar ander niveau tegenover stellen) gewoon hun kinderen opgevoed hebben.
Van der Valk heeft tevens een uitgebreid kindermeni en een speelruimte op veel locaties.
Lijkt me prima dus om daar met kind te eten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_169463448
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik had trouwens aangegeven dat ik dit weekend bezig ging met argumenten opschrijven voor mijn sterilisatie gesprek. Ben al een eindje op weg... Wil volgende week gaan bellen voor een afspraak en ik vind het best spannend :@.
Ik snap die overweging nooit zo. Hoewel ik nooit heb getwijfeld aan mijn wens geen kinderen te krijgen heb ik nooit het gevoel gehad dat mijn mogelijkheden te beperkt zijn hierin.

Ik zie dat minimale stukje extra zekerheid niet als een legitieme reden voor zo'n zware ingreep met verstrekkende gevolgen.

Offtopic? Of juist totaal niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 16:51:51 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169463478
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die laatste versie herinner jij je. Al die andere rustige kinderen niet.

Daarnaast: als je iets gelooft (zoals: kinderen zijn lawaaiige overlastgevertjes), dan zul je bewijzen zien die daarmee in lijn zijn.
Oh die herinner ik me ook wel hoor. Voor een paar weken terug nog wezen lunchen met een moeder en haar zoon. No harm :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 maart 2017 @ 16:52:53 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169463499
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap die overweging nooit zo. Hoewel ik nooit heb getwijfeld aan mijn wens geen kinderen te krijgen heb ik nooit het gevoel gehad dat mijn mogelijkheden te beperkt zijn hierin.

Ik zie dat minimale stukje extra zekerheid niet als een legitieme reden voor zo'n zware ingreep met verstrekkende gevolgen.

Offtopic? Of juist totaal niet?
Welke verstrekkende gevolgen bedoel je?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 maart 2017 @ 16:54:56 #247
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169463542
Overal mensen die met kids aan het wandelen zijn. 'Ik heb dorst' ik heb honger. Ik heb zere voeten. Huilen zeuren schreeuwen. Echt leuk vrij zijn weekends als ouder. Wat een verschrikking! Mijn vriend en ik kijken elkaar dan aan en dan denken we beide: never nooit 😅
  zondag 12 maart 2017 @ 16:57:10 #248
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169463611
Uit eten gaan is trouwens ook vaak vreselijk als er veel kinderen zijn. Ze rennen langs je tafeltje en ze zijn irritant. En de ouders?? Die zeggen helemaal NIKS. Opvoeden is er amper nog bij. Kinderen zijn de baas
pi_169463622
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:54 schreef Lexa31 het volgende:
Overal mensen die met kids aan het wandelen zijn. 'Ik heb dorst' ik heb honger. Ik heb zere voeten. Huilen zeuren schreeuwen. Echt leuk vrij zijn weekends als ouder. Wat een verschrikking! Mijn vriend en ik kijken elkaar dan aan en dan denken we beide: never nooit 😅
wij zijn gewoon gaan hermit-en vandaag. Nou ja, huis schoonmaken. We zijn daar zo slecht in :@ ben ook altijd blij dat wij de enige zijn die last hebben van ons gebrek aan schoonmaakregelmaat. En dat het niet 10x zo erg is. :D
Ja doei.
pi_169463973
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke verstrekkende gevolgen bedoel je?
Een lichamelijk pittige operatie en een effect op je hormoonhuishouding wat niet helemaal te voorzien valt vind ik,
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464019
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij zijn gewoon gaan hermit-en vandaag. Nou ja, huis schoonmaken. We zijn daar zo slecht in :@ ben ook altijd blij dat wij de enige zijn die last hebben van ons gebrek aan schoonmaakregelmaat. En dat het niet 10x zo erg is. :D
:D Ik combineer genieten van het mooie weer ookmet schoonmaken *O*

(lees af en toe sta ik op van mijn plekje, zorgvuldig in de zon geplaatst, maar dan zo dat zowel mijn ogen als mijn scherm geen last hebben van de zon :') ) Met af en toe opstaan en iets verschuiven of ergens een lappie over halen O+

Beste zondag oooooit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464062
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een lichamelijk pittige operatie en een effect op je hormoonhuishouding wat niet helemaal te voorzien valt vind ik,
je eileiders worden dichtgemaakt, wat voor effect heeft dat op hormoonhuishouding?
pi_169464161
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je eileiders worden dichtgemaakt, wat voor effect heeft dat op hormoonhuishouding?
Toch ook kans dat je in de overgang schiet? Of is dat een bakerpraatje?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 17:22:50 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169464262
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een lichamelijk pittige operatie en een effect op je hormoonhuishouding wat niet helemaal te voorzien valt vind ik,
Welk effect dan? Ben je niet in de war met het verwijderen van eierstokken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169464263
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toch ook kans dat je in de overgang schiet? Of is dat een bakerpraatje?
Eerste keer ever dat ik dat hoor. Bakerpraatje. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 12 maart 2017 @ 17:24:39 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169464312
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toch ook kans dat je in de overgang schiet? Of is dat een bakerpraatje?
Dat is een bakerpraatje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169464332
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welk effect dan? Ben je niet in de war met het verwijderen van eierstokken?
Ik denk dat ik sowieso in de war ben met een andere operatie, want dit klinkt ook als een lichte operatie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 17:26:08 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169464353
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat ik sowieso in de war ben met een andere operatie, want dit klinkt ook als een lichte operatie?
Een sterilisatie is een vrij lichte operatie ja. Misschien in de war met een hysterectomie? Dat is wel een heel zware operatie waarbij de baarmoeder verwijderd wordt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169464354
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:57 schreef Lexa31 het volgende:
Uit eten gaan is trouwens ook vaak vreselijk als er veel kinderen zijn. Ze rennen langs je tafeltje en ze zijn irritant. En de ouders?? Die zeggen helemaal NIKS. Opvoeden is er amper nog bij. Kinderen zijn de baas
Ja, dat krijg je als je alleen naar Mc Donalds gaat.
pi_169464357
Nou ja, hoe dan ook, ik heb nooit het gevoel gehad dat de middelen die er nu beschikbaar zijn te kort schieten.

Zelfs pre-mirena (die mijn leven wel min of meer verandert heeft) had ik dat idee niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464367
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een sterilisatie is een vrij lichte operatie ja. Misschien in de war met een hysterectomie? Dat is wel een heel zware operatie waarbij de baarmoeder verwijderd wordt.
Mogelijk... Waarom wordt er dan zo moeilijk over gedaan zeg :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464368
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:54 schreef Lexa31 het volgende:
Overal mensen die met kids aan het wandelen zijn. 'Ik heb dorst' ik heb honger. Ik heb zere voeten. Huilen zeuren schreeuwen. Echt leuk vrij zijn weekends als ouder. Wat een verschrikking! Mijn vriend en ik kijken elkaar dan aan en dan denken we beide: never nooit 😅
Wat een geweldig leven heb jij als jij jouw lol moet halen uit dat anderen het kutter zouden hebben dan jij.

Leef eens je eigen leven zeg!
pi_169464372
En als jullie onverhoopt toch zwanger raken? Anticonceptie is ook maar 99.9%.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 17:27:41 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 17:27:21 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169464391
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mogelijk... Waarom wordt er dan zo moeilijk over gedaan zeg :@
Omdat het in de praktijk zo goed als onomkeerbaar is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169464425
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:26 schreef Myrr het volgende:
En als jullie onverhoopt toch zwanger raken?
MAP, overtijdsbehandeling, abortus.

Met name de MAP stelt echt geen reet voor. Ik heb het nu een keer of moeten doen. (Klinkt alsof ik het licht opvat, anticonceptie, maar dat is over een jaar of 15 en ik nam hem direct, bij de minste twijfel.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 17:29:16 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169464477
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

MAP, overtijdsbehandeling, abortus.

Met name de MAP stelt echt geen reet voor. Ik heb het nu een keer of moeten doen. (Klinkt alsof ik het licht opvat, anticonceptie, maar dat is over een jaar of 15 en ik nam hem direct, bij de minste twijfel.)
Same :Y.

Ik heb ook 1 keer een MAP moeten nemen omdat het condoom achteraf kapot bleek.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169464508
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een geweldig leven heb jij als jij jouw lol moet halen uit dat anderen het kutter zouden hebben dan jij.

Leef eens je eigen leven zeg!
Misschien is het wel eens in je opgekomen dat dit topic niet jou ding is?
Je mag hier blijven hoor, daar niet van.

Maar als je niet van voetbal houd, ga je ook niet iedere week naar het stadion toe.

Altijd dat ageren op anderen.
En nee je bent niet de enige.
Hell To The Liars
pi_169464520
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

MAP, overtijdsbehandeling, abortus.

Met name de MAP stelt echt geen reet voor. Ik heb het nu een keer of moeten doen. (Klinkt alsof ik het licht opvat, anticonceptie, maar dat is over een jaar of 15 en ik nam hem direct, bij de minste twijfel.)
Die heb ik inmiddels ook wel drie keer genomen sinds de geboorte (bij iets te laat innemen pil, ik slik de minipil en die is nogal snel niet meer betrouwbaar, overgeven, diarree e.d.). Stelt idd geen fuck voor, maar die gebruik je voor je zwanger raakt.

Zou je denk je toch gaan twijfelen, wanneer je toch een positieve test in handen hebt? Zat 'klachten' van mensen te vinden die door een Mirena heen en zelfs door de MAP zwanger zijn geraakt.

Ik weet wel dat wanneer ik nu zwanger zou raken, dat echt dwars door de pil heen zou gaan. Die slik ik steevast tussen 23:00 en 01:00. Reis er zelfs voor naar huis als het moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 17:36:57 ]
pi_169464691
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:30 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschien is het wel eens in je opgekomen dat dit topic niet jou ding is?
Je mag hier blijven hoor, daar niet van.

Maar als je niet van voetbal houd, ga je ook niet iedere week naar het stadion toe.

Altijd dat ageren op anderen.
En nee je bent niet de enige.
Kennelijk is het wel mijn ding, anders zou ik hier niet komen.
pi_169464726
Kamperen bij de abortuskliniek tot ze de parasiet kunnen verwijderen hier. ;( wegwezen ermee, mocht het onverhoopt misgaan en de MAP-tijd voorbij is. Bij directe twijfel MAP en blijven testen met een maandvoorraad plastesten voor de zekerheid.
Ja doei.
pi_169464728
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:

[..]

Die heb ik inmiddels ook wel drie keer genomen sinds de geboorte (bij iets te laat innemen pil, ik slik de minipil en die is nogal snel niet meer betrouwbaar, overgeven, diarree e.d.). Stelt idd geen fuck voor, maar die gebruik je voor je zwanger raakt.

Zou je denk je toch gaan twijfelen, wanneer je toch een positieve test in handen hebt? Zat 'klachten' van mensen te vinden die door een Mirena heen en zelfs door de MAP zwanger zijn geraakt.

Ik weet wel dat wanneer ik nu zwanger zou raken, dat echt dwars door de pil heen zou gaan. Die slik ik steevast tussen 23:00 en 01:00. Reis er zelfs voor naar huis als het moet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er niet over twijfelen en een abortus kiezen. Ik weet niet eens of mijn relatie die keuze zou overleven, maar ik wil gewoon geen kind. Daarnaast zou ik het ook een kind niet gunnen, geboren worden bij iemand die dat niet ziet zitten.

Op de blaren zitten omdat je een oopsy had is terecht als je een snelheidsboete krijgt, maar niet passend bij ineens voor een ander leven verantwoordelijk zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464757
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kamperen bij de abortuskliniek tot ze de parasiet kunnen verwijderen hier. ;( wegwezen ermee, mocht het onverhoopt misgaan en de MAP-tijd voorbij is. Bij directe twijfel MAP en blijven testen met een maandvoorraad plastesten voor de zekerheid.
Dan kun je eerst nog overtijdbehandelen he. Weet er niet veel van, maar is volgens mij nog wel minder ingrijpend dan abortus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464779
Overigens wil dat niet zeggen dat het "moeten" ondergaan van aan abortus me geen verdriet zou doen oid. Dat ik het zou laten doen alsof ik naar de manicure ga. Zo koud ben ik ook niet. Maar wel zo rationeel dat ik gewoon zeker weet dat het krijgen van een kind geen optie is voor me.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169464780
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou er niet over twijfelen en een abortus kiezen. Ik weet niet eens of mijn relatie die keuze zou overleven, maar ik wil gewoon geen kind. Daarnaast zou ik het ook een kind niet gunnen, geboren worden bij iemand die dat niet ziet zitten.

Op de blaren zitten omdat je een oopsy had is terecht als je een snelheidsboete krijgt, maar niet passend bij ineens voor een ander leven verantwoordelijk zijn.
dat blaren zitten argument is dan ook zum kotzen ;( :r
Ja doei.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:41:46 #275
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169464831
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kennelijk is het wel mijn ding, anders zou ik hier niet komen.
Vem is gewoon elke keer vervelend, elke keer als ik wat plaats hier trouwens. I wonder why 😅
pi_169464834
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kamperen bij de abortuskliniek tot ze de parasiet kunnen verwijderen hier. ;( wegwezen ermee, mocht het onverhoopt misgaan en de MAP-tijd voorbij is. Bij directe twijfel MAP en blijven testen met een maandvoorraad plastesten voor de zekerheid.
_O- godsamme.

Wel chill dat het gebeurt in de rijstkorrel-periode. :') Al die anti abortus mensen die aankomen met half volwassen foetussen. Ja leuk, maar dat is echt niet de regel. Kan me ook wel weer voorstellen dat je er, als je zorgvuldig bent met je anticonceptie, pas vrij laat achter komt. Denk dat je ook met pil nog wel een onttrekkingsbloeding zou kunnen krijgen terwijl je zwanger bent.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 17:43:27 ]
pi_169464850
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:41 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Vem is gewoon elke keer vervelend, elke keer als ik wat plaats hier trouwens. I wonder why 😅
Wellicht omdat zijn trollfilter uit staat.
pi_169464872
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kennelijk is het wel mijn ding, anders zou ik hier niet komen.
Nou ja, open forum dit dat.
Je komt over als iemand die campagne loopt te voeren en gelijkgestemden hun plek niet gunt.

Misschien niet waar, maar t komt wel zo over.
En er zijn ook ouders die minder storend overkomen.
Hell To The Liars
  zondag 12 maart 2017 @ 17:43:10 #279
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169464877
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:26 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je als je alleen naar Mc Donalds gaat.
Op je teentjes getrapt schat?
pi_169464896
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:43 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt schat?
Ik? Welnee. Je leest het topic amper.
pi_169464941
En de rest ook normaal doen :(
Stelletje kinderen :')
Hell To The Liars
pi_169465004
Nah. Ik ga blaag maar wakker maken... Het moet gevoederd worden. Was weer een heerlijk uurtje rust. O+

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 17:47:24 ]
pi_169465036
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:41 schreef Myrr het volgende:

[..]

_O- godsamme.

Wel chill dat het gebeurt in de rijstkorrel-periode. :') Al die anti abortus mensen die aankomen met half volwassen foetussen. Ja leuk, maar dat is echt niet de regel. Kan me ook wel weer voorstellen dat je er, als je zorgvuldig bent met je anticonceptie, pas vrij laat achter komt. Denk dat je ook met pil nog wel een onttrekkingsbloeding zou kunnen krijgen terwijl je zwanger bent.
Zwanger worden is echt mijn persoonlijke hel. :@ als ik nu een keer door stress later ben schiet ik ook in de stress. :') en dan duurt het nóg langer (geen pil, had nare bijwerkingen, maar ga morgen als ik bij huisarts voor wat anders ben toch weer eens vragen of ze wat kunnen bieden, of prikpil ofzo, zekerheid, eigen hand, dit-dat-alles ) :P
Ja doei.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:49:24 #284
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169465080
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik? Welnee. Je leest het topic amper.
I started this shit hahahahaha. Ik heb dit topic gemaakt.
pi_169465098
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou ja, open forum dit dat.
Je komt over als iemand die campagne loopt te voeren en gelijkgestemden hun plek niet gunt.

Misschien niet waar, maar t komt wel zo over.
En er zijn ook ouders die minder storend overkomen.
Waar loop ik campagne voor te voeren? Van mij hoeft niemand kinderen te nemen. Ik heb wel een probleem met onverdraagzaamheid. Of dat nu hier is of in de overvloed aan anti-moslim, anti-buitenlanders topics, of whatever op fok.

Als jij je daar aan wil storen: ga je gang. Heb je alleen jezelf mee.
pi_169465100
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zwanger worden is echt mijn persoonlijke hel. :@ als ik nu een keer door stress later ben schiet ik ook in de stress. :') en dan duurt het nóg langer (geen pil, had nare bijwerkingen, maar ga morgen als ik bij huisarts voor wat anders ben toch weer eens vragen of ze wat kunnen bieden, of prikpil ofzo, zekerheid, eigen hand, dit-dat-alles ) :P
MIrena Blo. Mirena.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 17:50:24 #287
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169465112
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:47 schreef Myrr het volgende:
Nah. Ik ga blaag maar wakker maken... Het moet gevoederd worden. Was weer een heerlijk uurtje rust. O+
Als je een kind hebt wat doe je dan eigenlijk in dit topic? Dit is eigenlijk voor mensen die bewust geen kinderen willen dus ik snap het niet helemaal.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:50:59 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169465127
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zwanger worden is echt mijn persoonlijke hel. :@ als ik nu een keer door stress later ben schiet ik ook in de stress. :') en dan duurt het nóg langer (geen pil, had nare bijwerkingen, maar ga morgen als ik bij huisarts voor wat anders ben toch weer eens vragen of ze wat kunnen bieden, of prikpil ofzo, zekerheid, eigen hand, dit-dat-alles ) :P
Even twee sneetjes laten maken bij je eega. Zo klaar, groot plezier.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169465157
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:50 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Als je een kind hebt wat doe je dan eigenlijk in dit topic? Dit is eigenlijk voor mensen die bewust geen kinderen willen dus ik snap het niet helemaal.
Ik post ook vaak in Lesbeau :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 maart 2017 @ 17:54:36 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169465229
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik post ook vaak in Lesbeau :@
Ben je niet lesbisch? :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_169465289
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Even twee sneetjes laten maken bij je eega. Zo klaar, groot plezier.
dat mag hij helemaal zelf weten. En vooralsnog vindt hij dat engig. Want snijden, dus dat kan ik begrijpen, want het is een van de redenen dat ik die van mij cancelde.
Ja doei.
pi_169465297
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zwanger worden is echt mijn persoonlijke hel. :@ als ik nu een keer door stress later ben schiet ik ook in de stress. :') en dan duurt het nóg langer (geen pil, had nare bijwerkingen, maar ga morgen als ik bij huisarts voor wat anders ben toch weer eens vragen of ze wat kunnen bieden, of prikpil ofzo, zekerheid, eigen hand, dit-dat-alles ) :P
Oh god ja, ga aan de pil. Ik was ook niet aan de pil, en werd onregelmatig, en toen helemaal amper ongesteld en iedere keer YOOOOO NOOOOO WTF. Maar heb pcos, waardoor ik niet ongesteld werd en steeds dacht zwanger te zijn. En toen was ik ineens bezwangerd van seks op mijn vijfde cyclusdag. Totaal niet logisch. Dus, gebruik IETS. Eieren zijn raar en komen onverwacht.

Misschien is het iets als je de pil die ik nu slik probeert. Ik kan namelijk ook nergens tegen (pil, prikpil, Mirena). Deze wel. Die slik je normaal als je borstvoeding geeft en een zoontje hebt, omdat er geen Oestrogeen in zit. Had alleen de eerste twee maanden bijwerkingen (misselijk en langdurig bloeden) maar daarna niets meer. Desogestrel. Probeer het een paar maanden, beter dan niets. Je slikt hem zonder stopweek, maar mag hem absoluut niet vergeten omdat er dus veel minder hormoon in zit.
pi_169465363
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:56 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh god ja, ga aan de pil. Ik was ook niet aan de pil, en werd onregelmatig, en toen helemaal amper ongesteld en iedere keer YOOOOO NOOOOO WTF. Maar heb pcos, waardoor ik niet ongesteld werd en steeds dacht zwanger te zijn. En toen was ik ineens bezwangerd van seks op mijn vijfde cyclusdag. Totaal niet logisch. Dus, gebruik IETS. Eieren zijn raar en komen onverwacht.

Misschien is het iets als je de pil die ik nu slik probeert. Ik kan namelijk ook nergens tegen (pil, prikpil, Mirena). Deze wel. Die slik je normaal als je borstvoeding geeft en een zoontje hebt, omdat er geen Oestrogeen in zit. Had alleen de eerste twee maanden bijwerkingen (misselijk en langdurig bloeden) maar daarna niets meer. Desogestrel. Probeer het een paar maanden, beter dan niets. Je slikt hem zonder stopweek, maar mag hem absoluut niet vergeten omdat er dus veel minder hormoon in zit.
*noteert*

In spiraaltjes (ook koper) zit toch ook wat nikkel? :@ daar kan ik niet tegen.
Ja doei.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:58:25 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169465372
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat mag hij helemaal zelf weten. En vooralsnog vindt hij dat engig. Want snijden, dus dat kan ik begrijpen, want het is een van de redenen dat ik die van mij cancelde.
'Engig' vs. 'hel'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169465387
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:50 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Als je een kind hebt wat doe je dan eigenlijk in dit topic? Dit is eigenlijk voor mensen die bewust geen kinderen willen dus ik snap het niet helemaal.
Omdat ik het wel een boeiend topic vind verder en verder mensen niet overhaal om kinderen te nemen of krampachtig kinderen promoot en op alles en iedereen in ga die tegen krijsende kinderen is.

quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:49 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

I started this shit hahahahaha. Ik heb dit topic gemaakt.
Dus? Blijkbaar heb je mijn restaurantposts niet gelezen.
pi_169465413
Nou jongens, als we het dan niet over kinderhaat kunnen hebben, de McDonalds, kinderbijslag en Holebi's met kinderen.

Dan kan dit topic bv weer over sterilisatie gaan en andere relevante reacties/ discussies.
Hell To The Liars
pi_169465443
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*noteert*

In spiraaltjes (ook koper) zit toch ook wat nikkel? :@ daar kan ik niet tegen.
Geen idee, maar zou eerst die pil die ik heb dus proberen. Spiralen zijn kut. Helemaal de koper. Daarvan ga je extra extra heftig bloeden. Wil je ook niet. Ben nu zelf gemiddeld eens in de twee/drie maanden een paar dagen bloedend. Voor de rest hormonaal helemaal stabiel mentaal en qua gedragingen richting vrind. O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 18:02:19 ]
pi_169465445
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*noteert*

In spiraaltjes (ook koper) zit toch ook wat nikkel? :@ daar kan ik niet tegen.
Je kan toch ook depressief worden als je gevoelig bent voor staafjes en/ of spiraaltjes.
Hell To The Liars
pi_169465483
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

'Engig' vs. 'hel'.
het is niet aan mij. Hij weet dat hij de keuze heeft, da's genoeg. Er zijn andere manieren :) .
Ja doei.
pi_169465586
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Geen idee, maar zou eerst die pil die ik heb dus proberen. Spiralen zijn kut. Helemaal de koper. Daarvan ga je extra extra heftig bloeden. Wil je ook niet. Ben nu zelf gemiddeld eens in de twee/drie maanden een paar dagen bloedend. Voor de rest hormonaal helemaal stabiel mentaal en qua gedragingen richting vrind. O-)
ja, da's ook een overweging, heb nu nagenoeg nergens last van bij ongesteldheid. Ja, bloed, maar normaal en geen hoofdpijnhel enzo.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')