abonnement Unibet Coolblue
pi_169396872
"Engeland en Verenigd Koninkrijk verraden Europa", ik weet totaal niet of deze uitspraak klopt. Engeland heeft nooit iets gedaan in Europa, noch bijgedragen aan de Europese Unie. Het lijkt er nu op of Engeland alleen maar moeilijk heeft gedaan al die jaren, moeilijk gedaan om het Europa moeilijk te maken en de andere landen niet heeft willen laten ontwikkelen. En nu proberen ze alle landen in de Europese Unie uit elkaar te spelen met 'onder-de-tafel-onderhandelingen' om zelf zoveel voordeel te behalen.

Nu in het nieuws en in de kranten willen ze Europese beschavingen laten geloven dat Europa niks kan zonder Engeland en dat Europa te zwak is om iets te ontwikkelen. Het zijn alleen maar van dit soot afspreken, pure manipulatie. Alsof ze de boel willen manipuleren en Europa willen doen geloven dat ze niks waard zijn. Vervolgens doen ze lief, maar het lijkt er steeds meer op dat ze alleen lief doen om zoveel mogelijk te winnen. Europa het idee laten hebben dat ze niks kunnen zonder Engeland, waardoor Europa door dit geloof erg toereikend zou worden naar de wensen die Engeland vraagt, of manipulerend eist.

Ik vind dit zo'n onzin gedachte, maar het gevoel te zijn verraden en hard ook geeft een jammerlijke smaak.
Deze gedachte klopt toch totaal niet? Of zijn de britten sociopatish Europa te manipuleren en een verzonnen-waarheid te doen geloven? Het lijken wel ratten en dat maakt ze best wel vies als deze informatie klopt. Of hebben ze het beste met Europa voor?

1. Te doen alsof er veel britten zijn die verdrietig zijn om een brexit en dit vertonen op televisie, om Europa zo sociopatisch te manipuleren en als slaaf af te richten.
2. Enkel britse mensen in het nieuws zetten, zoals bij bloomberg, om te doen alsof Europa niks waard is en de britten juist heel goed zijn in alles.
3. Stiekem alle informatie die ze hebben verkregen binnen de Europese Unie over te dragen naar de andere competitieve allianties die de britten hebben zoals met de Verenigde Staten.

Ze laten erg lang op zich wachten als zijnde nog een tweede referendum te willen doen om in de EU te blijven. Of gaan ze naar hun groep toe: de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland en Canada, om alleen met hun te reizen naar andere planeten.
Elke Britse politicus die met woorden speelt over een tweede referendum wordt de mond gesnoerd en daarna in het nieuws gecensureerd door de BBC of andere netwerken. Of gebruiken ze ook oude politici om Europa te manipuleren en 'te doen alsof'?

Ik noem dit pure paranoia.
Maar voelen jullie je ook verraden?
Mijn informatie is zeer gelimiteerd en wil daarom meer informatie krijgen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 18:56:22 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_169396936
Engeland heeft inmiddels door dat het in z'n eigen voet geschoten heeft met de brexit. 'Logisch' dat ze nu gaan roepen dat de rest van de wereld en met name Europa ze hard nodig heeft. Zonder Europa krijgen ze het moeilijk. Weten ze zelf ook wel, maar gaan ze nooit toegeven.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  donderdag 9 maart 2017 @ 18:57:37 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169396972
Engeland is altijd erg conservatief en terghoudend geweest naar Europa toe.
"We are not Europe, but we tolerate Europe".

Een beetje zoals Zwitserland ook heeft.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 maart 2017 @ 18:59:44 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169397029
UK hoorde nooit in de EU.
Zijn toegetreden toen ze economisch in elkaar stortten.
En nu gaan ze weg omdat ze denken dat ze beter af zijn.
Heb vandaag nog geen Engels product gekocht. Iemand hier wel? :')

Wel jammer; want de Fransen en Duitsers hebben nu iedereen binnen de EU in hun macht.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169397184
Duitsland verraad Europa. In plaats van zogenaamde gezamelijke Europeese belangen te dienen, verrijken ze zich over de rug van niet-Duitsers. Gelukkig hebben ze niet de militaire heerschappij over Europa.
pi_169397205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:59 schreef Hyperdude het volgende:
Heb vandaag nog geen Engels product gekocht. Iemand hier wel? :')
Niet dagelijks een jag kopen. wat is dezen?
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:07:23 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169397244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

Niet dagelijks een jag kopen. wat is dezen?
Sorry.
Heb alleen nog maar mijn 30 cm. over van de Fok!-standaarduitrusting.
De rest vergokt. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169397267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:59 schreef Hyperdude het volgende:
UK hoorde nooit in de EU.
Zijn toegetreden toen ze economisch in elkaar stortten.
En nu gaan ze weg omdat ze denken dat ze beter af zijn.
Heb vandaag nog geen Engels product gekocht. Iemand hier wel? :')

Wel jammer; want de Fransen en Duitsers hebben nu iedereen binnen de EU in hun macht.
Ja.
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:09:34 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_169397300
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja.
Marmite zeker, gezien je uitbundige reactie. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_169398964
Nee het is omgekeerd het is de EU die het volk verraden heeft.
Ура для россии
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 20:14:45 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169399005
Ik zou beginnen om Engeland en het VK niet door elkaar te halen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169399156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:53 schreef GeleOctopus het volgende:
"Engeland en Verenigd Koninkrijk verraden Europa", ik weet totaal niet of deze uitspraak klopt. Engeland heeft nooit iets gedaan in Europa,
Nooit ? Europa bevrijd in 44-45 , samen met anderen.
Telt dat niet ?
pi_169401163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zou beginnen om Engeland en het VK niet door elkaar te halen.
Ik haal volgens mij niet Engeland en het Verenigd Koninkrijk door elkaar.
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 23:17:28 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169403957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:20 schreef GeleOctopus het volgende:

[..]

Ik haal volgens mij niet Engeland en het Verenigd Koninkrijk door elkaar.
Je praat over Engeland alsof het een onafhankelijk land is met een eigen bestuur, dat is niet het geval. Het enige land wat relevant is in deze is het VK. Engeland is slechts een deel daarvan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169404227
De EU verraadt Europa lijkt mij een betere conclusie.
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 23:38:30 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169404452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:29 schreef bluemoon23 het volgende:
De EU verraadt Europa lijkt mij een betere conclusie.
Dat mag je vinden, het slaat niet echt ergens op maar goed, dat mag ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 9 maart 2017 @ 23:44:05 #17
414785 sirdanilot
pi_169404616
Ik ben het VK liever kwijt dan rijk uit Europa, hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169412085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
Dat mag je vinden, het slaat niet echt ergens op maar goed, dat mag ook.
Je snapt zelf niet dat de reden dat veel inwoners van de EU landen een afkeer van de EU krijgen, de EU zelf is ?
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 14:27:29 #19
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169412253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:15 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Je snapt zelf niet dat de reden dat veel inwoners van de EU landen een afkeer van de EU krijgen, de EU zelf is ?
Ik snap dat veel inwoners van de EU geen flauw benul hebben waar ze over praten en dat de EU fantastisch slecht is in PR en dat nationale politici constant de EU neerhalen om zichzelf beter/groter te doen lijken. Als er iets fout gaat is het de EU, als het goed gaat nemen nationale politici de eer voor zichzelf.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169416230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 18:53 schreef GeleOctopus het volgende:
"Engeland en Verenigd Koninkrijk verraden Europa", ik weet totaal niet of deze uitspraak klopt.
Nee, klopt niet.
Ga toch gamen!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 19:22:54 #21
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169417738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:29 schreef bluemoon23 het volgende:
De EU verraadt Europa lijkt mij een betere conclusie.
Daar ben ik het wel mee eens. Men had zich moeten beperken tot vrije handel.
a man convinced against his will is of the same opinion still
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')