abonnement Unibet Coolblue
pi_169397409
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Oh er zullen hier ook vast domme boeren rondlopen met dergelijke opvattingen maar in streven tot achterlijke haatbaarden streven die er niet naar om hun achterlijke ideeën vast te leggen in wetten, cultuur en volksgebruiken.
Laat me raden: jij hebt een patent op generalisatie?
pi_169397450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:14 schreef vaduz het volgende:

[..]

Laat me raden: jij hebt een patent op generalisatie?
Nee hoor, dat laat ik graag aan de mongolen over die het voor het zeggen hebben in Saudi Arabië, Qatar, Iran, Irak, Afghanistan, Egypte, Somalië en andere door de Islam verkankerde landen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169397458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor, dat laat ik graag aan de mongolen over die het voor het zeggen hebben in Saudi Arabië, Qatar, Iran, Irak, Egypte, Somalië en andere door de Islam verkankerde landen.
:+
pi_169397491
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor, dat laat ik graag aan de mongolen over die het voor het zeggen hebben in Saudi Arabië, Qatar, Iran, Irak, Egypte, Somalië en andere door de Islam verkankerde landen.
Maar jij pleitte toch net nog voor een totalitaire ideologie? Inhoudelijk weliswaar verschillend, maar net zo goed totalitair.
pi_169397502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

:+
Ooit zul je inzien dat jouw ideologie een kanker is voor de wereld met als een van de doelen vrouwen te onderdrukken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169397550
Word je nou nooit eens misselijk vind je topics, Syndroom?
pi_169397650
Ze lijkt op een budget Arya Stark.

Verder moet ze maar geen lid worden van het corps. Ik snap het probleem niet.
Conscience do cost.
pi_169397811
Ze is er toch zelf erop in gegaan met haar gedrag?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169397992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:29 schreef HSG het volgende:
Ze is er toch zelf erop in gegaan met haar gedrag?
?
Leg eens uit wat je hiermee bedoeld?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169398074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Oh er zullen hier ook vast domme boeren rondlopen met dergelijke opvattingen maar in streven tot achterlijke haatbaarden streven die er niet naar om hun achterlijke ideeën vast te leggen in wetten, cultuur en volksgebruiken.
Over achterlijk gesproken

Waarom zou sletterig gedrag gevierd moeten worden ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169398110
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Over achterlijk gesproken

Waarom zou sletterig gedrag gevierd moeten worden ?
YOLO, instant consumptie etc. Normen en Waarden zijn niet van de 21e eeuw. Het onderscheid tussen goed en kwaad is komen te vervallen. :'( :'( :'(
pi_169398139
quote:
7s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Over achterlijk gesproken

Waarom zou sletterig gedrag gevierd moeten worden ?
Het vieren is ook weer overdreven, gewoon leven en laten leven is meer dan voldoende.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169398150
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

YOLO, instant consumptie etc. Normen en Waarden zijn niet van de 21e eeuw. Het onderscheid tussen goed en kwaad is komen te vervallen. :'( :'( :'(
Vrijwillige seks hebben is het kwaad?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:39:38 #164
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_169398171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ooit zul je inzien dat jouw ideologie een kanker is voor de wereld met als een van de doelen vrouwen te onderdrukken.
Leid je soms aan kanker?
Schijt aan iedereen
pi_169398180
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrijwillige seks hebben is het kwaad?
Met toevallige passanten, gebaseerd op lust in plaats van liefde?
pi_169398212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:39 schreef vaduz het volgende:

[..]

Met toevallige passanten, gebaseerd op lust in plaats van liefde?
Toevallige passanten? Maar ja, gewoon om de lekker idd, vindt je dat het kwaad (behoren tot)?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169398253
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Toevallige passanten? Maar ja, gewoon om de lekker idd, vindt je dat het kwaad (behoren tot)?
Ik denk dat het wel algemeen bekend is dat ik van mening ben dat seks enkel binnen het huwelijk thuishoort.
pi_169398284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel algemeen bekend is dat ik van mening ben dat seks enkel binnen het huwelijk thuishoort.
Dat is dan ook niet mijn vraag aan je....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 maart 2017 @ 19:43:55 #169
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169398307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel algemeen bekend is dat ik van mening ben dat seks enkel binnen het huwelijk thuishoort.
Suckt voor je vrouwtje als ze straks met één of andere stuntelende 2 pump chump amateur tussen de lakens ligt zeg. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169398322
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet mijn vraag aan je....
Is je eigenlijke vraag dus of het tegenovergestelde van Goed kwaad is? Indien ja, moet ik daar instemmend op antwoorden.
pi_169398329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel algemeen bekend is dat ik van mening ben dat seks enkel binnen het huwelijk thuishoort.
Mwa. Over het algemeen geven mensen die hun dagen vullen met druk maken over andermans seksleven meer problemen dan mensen die buiten het huwelijk seks hebben.
Conscience do cost.
pi_169398350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa. Over het algemeen geven mensen die hun dagen vullen met druk maken over andermans seksleven meer problemen dan mensen die buiten het huwelijk seks hebben.
Goed argument :')
pi_169398369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

Is je eigenlijke vraag dus of het tegenovergestelde van Goed kwaad is? Indien ja, moet ik daar instemmend op antwoorden.
Nee,dat is niet mijn eigenlijke vraag. Mijn vraag is of je vindt dat vrijwillige seks hebben behoort tot het kwaad en vooral waarom dan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169398392
Dit soort gedoe is toch typisch bij zo'n corps?
Niet dat ik iets wil goedpraten, maar je niet aansluiten bij een corps is natuurlijk ook een optie..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169398407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee,dat is niet mijn eigenlijke vraag. Mijn vraag is of je vindt dat vrijwillige seks hebben behoort tot het kwaad en vooral waarom dan.
Vrijwillige seks buiten het huwelijk wel, omdat het buiten de huwelijkse gelofte ligt, waarin de gehuwden elkaar plechtig de trouw tijdens het aardse leven beloven.
pi_169398445
Die Milou :')
Wat een aandachtshoer.
Mag ik dat zeggen, jazeker. Je gaat sowieso al bij een corps. Nouja, laat ik het zo zeggen; als je al maagd bent dan ben je dat niet meer na het openingsweekend.
En nu komt uit dat mevrouw lul na lul na lul na lul in haar drie gaten duwde en gaat ze huilie doen.
Ik vind dan net als de zangers van dat liedje dat je een vies klein sletje bent. Niks mis mee toch?
U MAD?
pi_169398463
Al zou ik het gratis krijgen!
pi_169398519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze is te lekker voor je.
Ik ben hier sceptisch over gezien jij naar eigen zeggen dik en lelijk bent.
pi_169398521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

Goed argument :')
Wat is jouw argument voor de intense interesse in het seksleven van anderen? Is het een soort stiekeme fetish?
Conscience do cost.
pi_169398578
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat is jouw argument voor de intense interesse in het seksleven van anderen? Is het een soort stiekeme fetish?
Het welbehagen van mijn medemens. Ik ben ook tegen alcohol,tabak en drugs. Niet omdat mijn lichaam of geest last heeft van het misbruik van een ander, maar omdat ik oprecht zie hoe het de levens van anderen verwoest.
pi_169398633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:55 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het welbehagen van mijn medemens. Ik ben ook tegen alcohol,tabak en drugs. Niet omdat mijn lichaam of geest last heeft van het misbruik van een ander, maar omdat ik oprecht zie hoe het de levens van anderen verwoest.
Tsja. Hetzelfde kan je zeggen over bijvoorbeeld het christendom. Toch ben ik van meningen dat mensen vooral christelijk moeten blijven als ze er plezier van hebben. Ik begrijp gewoon niet zo waarom je je eigen ethiek zou willen opdringen aan anderen.
Conscience do cost.
pi_169398683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:55 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het welbehagen van mijn medemens. Ik ben ook tegen alcohol,tabak en drugs. Niet omdat mijn lichaam of geest last heeft van het misbruik van een ander, maar omdat ik oprecht zie hoe het de levens van anderen verwoest.
Dat zie ik met conservatisme. :r
pi_169398684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja. Hetzelfde kan je zeggen over bijvoorbeeld het christendom. Toch ben ik van meningen dat mensen vooral christelijk moeten blijven als ze er plezier van hebben. Ik begrijp gewoon niet zo waarom je je eigen ethiek zou willen opdringen aan anderen.
Geen kwestie van geforceerd opdringen. Een kwestie van agiteren in de hoop dat andere mensen er gevoelig voor zijn. Niet iedereen zul je kunnen bereiken. Net zoals ik me probeer af te schermen voor de postmodernistische propaganda.
pi_169398727
quote:
9s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:01 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat zie ik met conservatisme. :r
Wat conservatisme doet met het geestelijk welbehagen valt natuurlijk over te twisten. Wat betreft de lichamelijke kant, kun je moeilijk stellen dat er mensen de dood hebben gevonden wegens een overdosis aan conservatisme.
pi_169399223
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ooit zul je inzien dat jouw ideologie een kanker is voor de wereld met als een van de doelen vrouwen te onderdrukken.
Oke. Valt niks in te zien.
pi_169400231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:03 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wat conservatisme doet met het geestelijk welbehagen valt natuurlijk over te twisten. Wat betreft de lichamelijke kant, kun je moeilijk stellen dat er mensen de dood hebben gevonden wegens een overdosis aan conservatisme.
Gezien het verzet tegen bijvoorbeeld medische behandelingen waar conservatievelingen nogal eens mee bezig zijn, durf ik dat te ontkennen.
pi_169400255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Gezien het verzet tegen bijvoorbeeld medische behandelingen waar conservatievelingen nogal eens mee bezig zijn, durf ik dat te ontkennen.
Zoals?
pi_169401120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die Milou :')
Wat een aandachtshoer.
Mag ik dat zeggen, jazeker. Je gaat sowieso al bij een corps. Nouja, laat ik het zo zeggen; als je al maagd bent dan ben je dat niet meer na het openingsweekend.
En nu komt uit dat mevrouw lul na lul na lul na lul in haar drie gaten duwde en gaat ze huilie doen.
Ik vind dan net als de zangers van dat liedje dat je een vies klein sletje bent. Niks mis mee toch?
Ze maakte er bezwaar tegen dat ze recht in haar bek wordt uitgelachen en belachelijk gemaakt. Als een man bij 4 verschillende vrouwen haar gaten heeft mogen vullen zullen ze in het corps anders op hem reageren dan dat ze tegen Milou doen. Mag je er een mening over hebben? Jazeker maar ga nog wel met respect met iemand om.
pi_169401488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:18 schreef potjecreme het volgende:
Als een man bij 4 verschillende vrouwen haar gaten heeft mogen vullen zullen ze in het corps anders op hem reageren dan dat ze tegen Milou doen.
Dus omdat die man verkeerd is, kunnen we Milou vrijpleiten? Het zijn gewoon allebei hoerenlopers. Hetgeen even verachtelijk is, ongeacht geslacht.
pi_169401553
RTLLateNight twitterde op donderdag 09-03-2017 om 14:32:31 Milou Deelen is slachtoffer geworden van 'slutshaming'. Gisteren ging zij viral met haar verhaal op Facebook. Vanav… https://t.co/QBntwTMubK reageer retweet
pi_169401591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dus omdat die man verkeerd is, kunnen we Milou vrijpleiten? Het zijn gewoon allebei hoerenlopers. Hetgeen even verachtelijk is, ongeacht geslacht.
Nee, jij vindt het verkeerd en dat mag. Het is kwetsend om ze beide hoerenlopers te noemen.
pi_169401628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dus omdat die man verkeerd is, kunnen we Milou vrijpleiten? Het zijn gewoon allebei hoerenlopers. Hetgeen even verachtelijk is, ongeacht geslacht.
Die man is niet verkeerd en wordt vooral niet als verkeerd gezien in die kringen.

Zie bv de op, deze meid wordt ervan beschuldigd het met bezette mannen te hebben gedaan. Maar zij is het niet die vreemd ging, dat waren die mannen. Ipv naar die mannen te wijzen wijst men naar die vrijgezelle vrouw.
Zeker in die kringen worden die mannen nog op handen gedragen ook, worden iig niet veroordeeld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169401684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee, jij vindt het verkeerd en dat mag. Het is kwetsend om ze beide hoerenlopers te noemen.
Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam. Een gedraging waarin ze zich beide schuldig aan hebben gemaakt. Een gedraging waarop ze blijkbaar toch niet trots op zijn, gezien ze gekwetsd zouden zijn.
pi_169401771
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam. Een gedraging waarin ze zich beide schuldig aan hebben gemaakt. Een gedraging waarop ze blijkbaar toch niet trots op zijn, gezien ze gekwetsd zouden zijn.
Onzin, je kan prima je goed voelen bij wat je gedaan hebt, maar je niet goed voelen (gekwetst zijn) bij de veroordeling van anderen over dat gedrag.
Als jij blij bent met iets wat je hebt gedaan en anderen schelden je uit erom e.d. zou je je ook gekwetst voelen, niet omdat je stiekem weet dat het 'slecht' is wat je hebt gedaan, maar gewoonweg omdat anderen ontzettend rot doen tegen je.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169401849
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Die man is niet verkeerd
wat?
quote:
en wordt vooral niet als verkeerd gezien in die kringen.
Die kringen zijn toonaangevend voor de moraal van Nederland? Indien ja, moeten wij daar dan niet tegen strijden? Of stemmen wij daar stilzwijgend mee in, opdat morele corruptie de standaard wordt.
quote:
Zie bv de op, deze meid wordt ervan beschuldigd het met bezette mannen te hebben gedaan. Maar zij is het niet die vreemd ging,
Zij heeft zich eveneens aan hoererij bezondigd: door buiten het huwelijk om seks te hebben.
quote:
dat waren die mannen.
dat waren eveneens die mannen. Die zich samen met die vrouw aan hoererij hebben bezondigd.
quote:
Ipv naar die mannen te wijzen wijst men naar die vrijgezelle vrouw.
Omdat men ongerechtvaardigd enkel naar de ene partij wijst, moeten wij naar de andere partij wijzen? Hoewel beiden zich aan hoererij hebben bezondigd?
pi_169401944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

wat?

[..]

Die kringen zijn toonaangevend voor de moraal van Nederland? Indien ja, moeten wij daar dan niet tegen strijden? Of stemmen wij daar stilzwijgend mee in, opdat morele corruptie de standaard wordt.

[..]

Zij heeft zich eveneens aan hoererij bezondigd: door buiten het huwelijk om seks te hebben.

[..]

dat waren eveneens die mannen. Die zich samen met die vrouw aan hoererij hebben bezondigd.

[..]

Omdat men ongerechtvaardigd enkel naar de ene partij wijst, moeten wij naar de andere partij wijzen? Hoewel beiden zich aan hoererij hebben bezondigd?
Nee hoor, gewoon niet naar wie dan ook wijzen. Zeker niet als buitenstaander zijnde.

Als we al ergens voor moeten strijden is het iedereen in zijn waarde laten. Dus niet tegen jou tekeer gaan omdat je het alleen lekker binnen het huwelijk wil doen, maar ook niet tegen degene tekeer gaan die lekker rondwipt.
Op z'n hoogst moeten we ervoor 'strijden' dat men rekening met elkaar houdt, eerlijk is en met hun gedragingen anderen niet kwetst.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169402028
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

YOLO, instant consumptie etc. Normen en Waarden zijn niet van de 21e eeuw. Het onderscheid tussen goed en kwaad is komen te vervallen. :'( :'( :'(
Hoe meer ervaring je hebt des te gelukkiger je word in een relatie. Zoiets was het toch ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169402075
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:46 schreef erodome het volgende:
Als we al ergens voor moeten strijden is het iedereen in zijn waarde laten.
Een zeer belangrijke waarde.
quote:
Dus niet tegen jou tekeer gaan omdat je het alleen lekker binnen het huwelijk wil doen, maar ook niet tegen degene tekeer gaan die lekker rondwipt.
Persoonlijk op de man spelen is inderdaad niet nodig. Echter heeft iedere maatschappij bepaalde morele waarden nodig. De maatschappij kan niet tegelijkertijd 2 verschillende ideologieen omarmen. Daarom zal er altijd een spanningsveld tussen verschilende ideologieen bestaan. De ideologie die pleit voor een vrije seksualiteit zal altijd haaks blijven staan op de ideologie die pleit voor seks binnen het huwelijk.
pi_169402110
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Het vieren is ook weer overdreven, gewoon leven en laten leven is meer dan voldoende.
Nou volgens de liberale gedachtegoed is er heel wat lef voor nodig om je op zon manier, als vrouw zijnde, te profileren

Voor haar walgelijke gedrag word ze niet gestraft maar beloond met tv tijd

Heeft wel iets weg van vieren als je het mij vraagt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169402134
Nou ja, jaarclubjes zijn toch wel gericht op een vertrouwensband en een jarenlange vriendschap. Om dan in je eerste jaar met meerdere vriendjes van je clubgenootjes aan te pappen is wel erg kut.

Als ik probeer om de vriendin van iemand in de vriendengroep te regelen, dan ben ik voorlopig ook niet welkom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')