Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef Donder het volgende:
He wat? Zij zat toch te soppen op die Karim?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.
Nee zeggen, ja willen.. Een echte vrouw dusquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Zgn. geen klik met hem, maar ondertussen zou ze wel willen dat hij haar keihard onderspuit.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:05 schreef Donder het volgende:
[..]
Nee zeggen, ja willen.. Een echte vrouw dus
Die liegt keihard in de camera, al vaker.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind die Natasja echt helemaal niks.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik vind Saartje zo'n lelijk gezicht hebben. Bijna om te van kotsen
haar ogen ookquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Saartje heeft wel wat. Natasja haar mond staat raar.
D'r hoofd is gewoon raar... Weet niet precies wat het is, maar staat mij niet aan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Saartje heeft wel wat. Natasja haar mond staat raar.
Alleen Pommelien is leuk van de 4 die je ziet, de rest geen idee.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idem.
Maar dat zijn de meeste verleidsters wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |