abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2017 @ 10:08:56 #154
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169455173
De Republikeinen laten wel hun ware onderdrukkende gezicht zien zeg.

Ze hebben het systeem ook zo ontworpen dat het omhoog gooien van belasting voor de rijken als een poison pill werkt.

De partij van repressie en racisme. Afbraak van sociale mobiliteit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 maart 2017 @ 10:17:58 #155
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_169455271
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:08 schreef Klopkoek het volgende:
De Republikeinen laten wel hun ware onderdrukkende gezicht zien zeg.
Gelukkig wel! Nu maar hopen dat de gewone mensen wakker worden en dat ze in de gaten hebben dat het bij de Democrats niet veel beter zal worden zolang de NV's, BV's en miljardairs het voor het zeggen hebben binnen die partij.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_169455513
quote:
3s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:07 schreef Re het volgende:
Go Hillary!

tieft toch eens op man :')
De dominee preekt op volle toeren door, maar inhoudelijke reacties worden genegeerd. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 10:43:24 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169455560
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig wel! Nu maar hopen dat de gewone mensen wakker worden en dat ze in de gaten hebben dat het bij de Democrats niet veel beter zal worden zolang de NV's, BV's en miljardairs het voor het zeggen hebben binnen die partij.
En, leg uit, waar gaan ze dan op stemmen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169455806
Brownback lijkt weggepromoveerd te gaan worden:
http://theatln.tc/2m74UKz
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 11:12:26 #159
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169455913
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

OMG begrijpt er dus weinig van. Het gaat niet om trol Hillary Clinton, het gaat om wel of niet democratie, het volk dienen of de multinatinals, andere grote bedrijven en miljardairs dienen.
OMG die in Amerika woont, bedoel je? Die OMG? Gaat er bij jou echt geen belletje rinkelen als een user die vrij goed aansluit bij het Democratische kiezersbestand het niet met je eens is?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169455956
Op BuZa loopt het nog niet zo soepel:
http://www.npr.org/sectio(...)utm_content=20170311
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 11:20:36 #161
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169456032
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig wel! Nu maar hopen dat de gewone mensen wakker worden en dat ze in de gaten hebben dat het bij de Democrats niet veel beter zal worden zolang de NV's, BV's en miljardairs het voor het zeggen hebben binnen die partij.
Ach. Mensen trappen nu eenmaal snel in het startup sprookje. Ook al wijzen de data een trend tegengesteld aan de perceptie uit.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 maart 2017 @ 11:35:00 #162
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169456246
"Republicans don’t believe in the imagination, partly because so few of them have one, but mostly because it gets in the way of their chosen work, which is to destroy the human race and the planet. Human beings, who have imaginations, can see a recipe for disaster in the making; Republicans, whose goal in life is to profit from disaster and who don’t give a hoot about human beings, either can’t or won’t. Which is why I personally think they should be exterminated before they cause any more harm."

_O_
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Games zondag 12 maart 2017 @ 12:17:42 #163
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169456974
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef Klopkoek het volgende:
"Republicans don’t believe in the imagination, partly because so few of them have one, but mostly because it gets in the way of their chosen work, which is to destroy the human race and the planet. Human beings, who have imaginations, can see a recipe for disaster in the making; Republicans, whose goal in life is to profit from disaster and who don’t give a hoot about human beings, either can’t or won’t. Which is why I personally think they should be exterminated before they cause any more harm."

_O_
Mensen uitroeien op basis van politieke kleur ja?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169457138
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mensen uitroeien op basis van politieke kleur ja?
Zie daar de pure haat die Klopkoek heet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 12:38:35 #165
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457346
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mensen uitroeien op basis van politieke kleur ja?
Het komt uit Village Voice maar ik las dit citaat in het werk van Jonathan Haidt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 maart 2017 @ 12:39:56 #166
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457377
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zie daar de pure haat die Klopkoek heet.
Voor de eeuwige appeaser en normaliseren van nieuwe status quos lijkt dat vast zo.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169457378
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mensen uitroeien op basis van politieke kleur ja?
Dat is klopkoek he, zo democratisch en mensenlievend dat hij iedereen die dat niet is kapot wil maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:44:16 #168
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457473
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is klopkoek he, zo democratisch en mensenlievend dat hij iedereen die dat niet is kapot wil maken.
Dat wil ik niet.

Zou echter wel logischer zijn dan homohaters en conservatieven (Republikeinen, Frits Bolkestein in Nederland​) die andere conservatieven willen opsluiten (moslims). En dan de verworvenheden waar zij zelf tegen waren als argument te gebruiken.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 maart 2017 @ 12:45:36 #169
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457500
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zie daar de pure haat die Klopkoek heet.
Of het pure dedain in jouw onderschrift ;)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 12:48:03 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169457556
Klopkoek kan men een gerust hart gaan slapen, de Trump aanhang pleegt blijkbaar collectief zelfmoord

http://www.msn.com/en-us/(...)kt5R&ocid=spartanntp
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:53:15 #171
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457684
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
Klopkoek kan men een gerust hart gaan slapen, de Trump aanhang pleegt blijkbaar collectief zelfmoord

http://www.msn.com/en-us/(...)kt5R&ocid=spartanntp
Is dat echt de hardcore Trump achterban?

Kunnen ook niet-stemmers zijn.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Games zondag 12 maart 2017 @ 12:55:51 #172
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169457745
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het komt uit Village Voice maar ik las dit citaat in het werk van Jonathan Haidt.
Afkomstig van een omhooggevallen theatercriticus. De opmerking over gebrek aan inbeeldingsvermogen vind ik wel leuk, maar om dan meteen met ongediertevergelijkingen te komen, meh.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:04:48 #174
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169457936
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Afkomstig van een omhooggevallen theatercriticus. De opmerking over gebrek aan inbeeldingsvermogen vind ik wel leuk, maar om dan meteen met ongediertevergelijkingen te komen, meh.
Waar precies de ongedierte vergelijking?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Games zondag 12 maart 2017 @ 13:11:59 #175
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169458102
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar precies de ongedierte vergelijking?
Ongedierte, untermenschen... In ieder geval non/sub-mensen gezien de vergelijking 'humans' vs. 'republicans'. Door die vergelijking te maken is Feingold zelf juist degene zonder inlevingsvermogen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:23:37 #176
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169458353
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ongedierte, untermenschen... In ieder geval non/sub-mensen gezien de vergelijking 'humans' vs. 'republicans'. Door die vergelijking te maken is Feingold zelf juist degene zonder inlevingsvermogen.
Ja, op zo'n manier kun je dat interpreteren.

Dat de Republikeinen de basale humanistische waarden geweld aan doen lijkt me een te verdedigen stelling, inclusief fantasiën over eugenetica. Gold ook voor de stalinisten van weleer trouwens.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169460227
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Of het pure dedain in jouw onderschrift ;)
Dedain lijkt me een wat minder kwalijke houding dan haat. Als je mensen omwille van hun politieke opvattingen wilt uitroeien, dan zitten er toch wel heel wat steekjes los. Al is het vrij gebruikelijk onder communisten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 15:01:45 #178
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169460777
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dedain lijkt me een wat minder kwalijke houding dan haat. Als je mensen omwille van hun politieke opvattingen wilt uitroeien, dan zitten er toch wel heel wat steekjes los. Al is het vrij gebruikelijk onder communisten.
Dat wil ik dus helemaal niet. In tegenstelling tot een deel van D66 en genocide topic openers (libertariërs en conservatieven). De Republikeinen zelf zijn een martel en moordenaarspartij. Om politieke en financiële motieven.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 maart 2017 @ 15:06:07 #179
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169460859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou is er sowieso al wel een vrij grote groep mensen die het in de VS vrij aardig heeft en die niet heel gek veel heeft met links beleid, zeker niet van het type Sanders. De steun voor het verhogen van het minimumloon is best groot, die voor het verhogen van het minimumloon naar $15 echter niet. Vergeet niet dat hoewel in alle mooie modelletjes in links beleid de 'rijken' de zwaarste lasten dragen de lasten in de praktijk toch vaak bij de middeninkomens terecht komen. Zo is er bijvoorbeeld om Obamacare (deels) te bekostigen een maatregel bedacht om dividend voor mensen met hoge inkomens extra te belasten. Die hebben echter alweer manieren gevonden om daar onderuit te komen, waardoor de inkomsten 60 miljard lager uitvallen dan verwacht. Verder trap je in dezelfde valkuil als veel Trumpfans doen, namelijk dat beleid onmiddelijk z'n weerslag zal hebben op mensen. Dat is hooguit het geval als er heel rigoreus een streep gaat door allerlei verworvenheden, maar dat is niet al te waarschijnlijk. Dat zie je wel aan het zorgplan van de GOP. Daar blijven heel veel zaken gewoon overeind. De uitbreiding van Medicare wordt pas afgebouwd in 2020. Als je cynisch aangelegd bent, dan zou je haast zeggen dat men het even over de verkiezingen heen tilt.
Zaken als deregulering hebben op de korte termijn juist vaak een positief effect. De Republikeinen hebben sowieso de economische wind mee. Hooguit zit de Fed ze dwars door eens wat aan de rentetarieven te gaan doen.

Sowieso heb ik nog geen onderzoeken gezien met een duidelijke correlatie is tussen ellende en hogere opkomst. Boosheid schijnbaar wel, maar dat is toch wat anders. Zeker in de VS gaat ellende voor de wat minder bedeelden vaak gepaard met juist een lagere opkomst. Al was het maar omdat stemmen wat lastig is wanneer je twee baantjes moet nemen om rond te komen.

Verder zal ik nog even voor de honderdste keer benadrukken dat het wel vrij hilarisch is dat jij vanuit je veilige verzorgingsstaatje hoopt dat mensen eens even grondig de tyfus krijgen zodat jij je gewenste revolutie krijgt.
Een minimumloon van 15 dollar per uur zou gecorrigeerd voor koopkracht ook 40% hoger liggen dan het Nederlandse bruto minimumloon. Zelfs significant hoger dan het toppunt van de jaren 70 en eerste helft jaren 80.

Daar verandert jouw dedain naar de immer goedhartige Bram niets aan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169461644
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Een minimumloon van 15 dollar per uur zou gecorrigeerd voor koopkracht ook 40% hoger liggen dan het Nederlandse bruto minimumloon. Zelfs significant hoger dan het toppunt van de jaren 70 en eerste helft jaren 80.

Daar verandert jouw dedain naar de immer goedhartige Bram niets aan.
'ik hoop dat ze creperen, zodat ik mijn zin krijg', wat enorm goedhartig. Verder heeft te post geen betrekking op hetgeen ik stel. Ik heb je over de publieke opinie in de VS op dat vlak. Geen waarom jij denkt dat een vergelijking met het minimumloon in Nederland relevant zou zijn. Overigens hebben jij een Bram ook behoorlijk last van dedain jegens anderen, maar zien jullie dat niet omdat jullie verblind door ideologie overtuigd zijn van jullie eigen gelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169461689
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat wil ik dus helemaal niet. In tegenstelling tot een deel van D66 en genocide topic openers (libertariërs en conservatieven). De Republikeinen zelf zijn een martel en moordenaarspartij. Om politieke en financiële motieven.
Je aanbid een citaat waarin exact dat gesteld wordt. Wie probeer je nou voor de gek te houden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 15:55:17 #183
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169462030
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

'ik hoop dat ze creperen, zodat ik mijn zin krijg', wat enorm goedhartig. Verder heeft te post geen betrekking op hetgeen ik stel. Ik heb je over de publieke opinie in de VS op dat vlak. Geen waarom jij denkt dat een vergelijking met het minimumloon in Nederland relevant zou zijn. Overigens hebben jij een Bram ook behoorlijk last van dedain jegens anderen, maar zien jullie dat niet omdat jullie verblind door ideologie overtuigd zijn van jullie eigen gelijk.
Het geeft aan hoe extreem 15 dollar per uur is. Daarom de vergelijking.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169462131
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het geeft aan hoe extreem 15 dollar per uur is. Daarom de vergelijking.
Ik snap waarom jij dat aangeeft, maar het is volstrekt irrelevant, want daar ging de discussie niet over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 maart 2017 @ 16:07:58 #185
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169462293
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

'ik hoop dat ze creperen, zodat ik mijn zin krijg', wat enorm goedhartig.
Dat zegt Bram toch helemaal niet.

De (sluipende) genocide, oorlogs en martelfantasietjes komen tegenwoordig toch echt van mainstream rechts. De beroeps appeasers houden graag hun mond.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169462518
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat zegt Bram toch helemaal niet.

De (sluipende) genocide, oorlogs en martelfantasietjes komen tegenwoordig toch echt van mainstream rechts. De beroeps appeasers houden graag hun mond.
Dat is wel degelijk wat hij hier keer op keer stelt. Hij hoopt op ellende voor mensen zodat ze de volgende keer massaal op de linkse vleugel van de Democraten gaan stemmen. Daar ging mijn hele post ook over. Je lijkt nogal eens een willekeurig puntje uit een post te pakken om je eigen monologen af te steken zonder oog te hebben voor het onderwerp van de discussie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169462785
Een kleine (procedurele) opsteker voor de nieuwe travel ban:
http://bbc.in/2mcLtBb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 17:58:55 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169465388
Toch leuk, na een campagne waarin Clinton de hawk was die troepen naar Syrie zou sturen zijn we nu nog geen 2 maanden in de Trump administratie en wat schetst onze verbazing?

2100 US Marines bevinden zich nu in Syrie. Toch maar goed dat ze niet voor Clinton hebben gekozen, he? :|W
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169466048
quote:
quote:
Such programs — which offer workers a variety of carrots and sticks to monitor and improve their health, such as lowering cholesterol — have become increasingly popular with companies. Some offer discounts on health insurance to employees who complete health-risk assessments. Others might charge people more for smoking. Under the Affordable Care Act, employers are allowed to discount health insurance premiums by up to 30 percent — and in some cases 50 percent — for employees who voluntarily participate in a wellness program.

[..]

But the House legislation would allow employers to impose penalties of up to 30 percent of the total cost of the employee's health insurance on those who choose to keep such information private.
Anderzijds kan men nu reeds dezelfde of zelfs hogere boetes opleggen aan rokers. Stoppen met roken is moeilijker dan een mouth swab laten afnemen.

De vraag is vooral hoe die genetische informatie gebruikt wordt en wie inzage heeft. Als het enkel gebruikt wordt voor een preventieprogramma en noch de verzekeringsmaatschappij noch het bedrijf inzage hebben zou er geen probleem zijn. Maar in de VS lijkt dat twijfelachtig...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169466130
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:21 schreef crystal_meth het volgende:

Anderzijds kan men nu reeds dezelfde of zelfs hogere boetes opleggen aan rokers. Stoppen met roken is moeilijker dan een mouth swab laten afnemen.
Maar wel een eigen keuze of althans een gevolg daarvan. Daarnaast zit ik er persoonlijk niet op te wachten om te weten dat ik 2000% meer kans op prostaatkanker heb of iets van dien aard.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169466247
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dedain lijkt me een wat minder kwalijke houding dan haat. Als je mensen omwille van hun politieke opvattingen wilt uitroeien, dan zitten er toch wel heel wat steekjes los. Al is het vrij gebruikelijk onder communisten.
Mijn pa komt nog uit de tijd van voor de oorlog. Die ging naar school tot en met zijn twaalfde en werd daarna geacht mee te werken op de boerderij van mijn grootouders. Mijn pa had meer gezond verstand dan 90% van de politici.

Dit naar aanleiding van jouw onderschrift
pi_169466274
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:31 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Mijn pa komt nog uit de tijd van voor de oorlog. Die ging naar school tot en met zijn twaalfde en werd daarna geacht mee te werken op de boerderij van mijn grootouders. Mijn pa had meer gezond verstand dan 90% van de politici.

Dit naar aanleiding van jouw onderschrift
Bedankt Hans.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 12 maart 2017 @ 18:39:36 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169466431
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:27 schreef Monolith het volgende:
Een kleine (procedurele) opsteker voor de nieuwe travel ban:
http://bbc.in/2mcLtBb
Ik denk dat dat best steek kan houden bij de rechter. Het is inderdaad praktisch hetzelfde behalve dat er nu wat specificatie is voor green cards en -1 land.

Ik zou het echt grappig vinden als deze ook faalt. Dan gaat ie helemaal uit zijn Twotterdak.
Carpe Libertatem
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 20:51:27 #194
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169470318
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:31 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Mijn pa komt nog uit de tijd van voor de oorlog. Die ging naar school tot en met zijn twaalfde en werd daarna geacht mee te werken op de boerderij van mijn grootouders. Mijn pa had meer gezond verstand dan 90% van de politici.

Dit naar aanleiding van jouw onderschrift
Jammer dan wel dat jij het verstand van je moeder hebt gekregen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169471456
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:27 schreef Monolith het volgende:
Een kleine (procedurele) opsteker voor de nieuwe travel ban:
http://bbc.in/2mcLtBb
Heel slim van Robart, hij zorgt dat hij zijn uitspraak casatieproof maakt. Als hij zijn opschorting van de ban klakkeloos had dorogerold, zou die nat gegaan zijn, nu vraagt hij om een extra ronde van arguments, zodat dat geen reden voor cassate kan zijn.
  zondag 12 maart 2017 @ 22:32:01 #196
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169473619
De twitter van Trump is niet meer zo boeiend. Is zijn energielevel low ofzo :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169477875
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:32 schreef Falco het volgende:
De twitter van Trump is niet meer zo boeiend. Is zijn energielevel low ofzo :?
Hij is moe van het winnen.
  maandag 13 maart 2017 @ 09:46:54 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169477981
http://www.nu.nl/buitenla(...)-van-trump-zien.html

Kijk eens aan, men wil bewijs zien van Trump
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169478248
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:32 schreef Falco het volgende:
De twitter van Trump is niet meer zo boeiend. Is zijn energielevel low ofzo :?
Hij lijkt nu toch wel daadwerkelijk aan het werk geslagen te zijn, dus misschien is hij nu gewoon te druk.

Aan de andere kant, als er straks een voorstel van hem weggestemd wordt levert dat weer voldoende nieuwe vijanden op om een paar tirades af te steken natuurlijk. Als dat dan weer samenvalt met het bericht dat zijn nieuwe travel ban ook weer niet mag van de rechter wordt het smullen. Ik verwacht dan iets in de trant van 'Obama heeft mijn kat gewurgd in 2013 (sick guy)'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169478279
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-van-trump-zien.html

Kijk eens aan, men wil bewijs zien van Trump
Dit kan nog wel eens pijnlijk worden voor Trump. "I was given that information" !!! :D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169478577
Drain the swamp, nou, dat is toch ook toevallig.

http://www.rigzone.com/ne(...)in_Met_New_Exxon_CEO

"Special treatment". Zouden ze wellicht besproken hebben wie de mysterieuze loper van dat 19% van Rosneft is? Alle andere discussieonderwerpen vallen immers onder een boycot.

quote:
MOSCOW, March 10 (Reuters) - Kremlin spokesman Dmitry Peskov told reporters on Friday that President Vladimir Putin had met new Exxon Mobil chief executive officer Darren Woods on Thursday.

Russia's energy minister, Alexander Novak, and Rosneft head Igor Sechin attended the meeting, according to the spokesman.

"This is a very big company and it is a major investor. This is why it receives special treatment," Peskov said in reference to Exxon Mobil.

He also said Moscow will keep working on improving the environment for all foreign investors.
pi_169479757
Trump agenda vandaag:

* Intelligence briefings
* Healthcare session (including "victims of Obamacare to hear their stories and discuss how Obamacare is failing them,")
* Meeting/lunch with Vice President Mike Pence and Secretary of Transportation Elaine Chao
* Cabinet meeting
* Signing of Executive order "Reorganizing the Executive Branch"
* Meeting/dinner with Secretary of State Rex Tillerson and National Security Advisor HR McMaster

[ Bericht 11% gewijzigd door antiderivative op 13-03-2017 13:33:17 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_169480750

Als FOX News je nieuwe plannen bekritiseerd dan weet je dat je echt slecht bezig bent...

Wat is dit voor bullshit dan, als Trump supporters dit blijven steunen dan zijn ze echt hersendood... Gewoon stockholm syndroom

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 12:51:37 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 13:33:03 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169481677
Gaat hij trouwens ook nog ooit mensen nomineren? Hij loopt een paar honderd posities achter op schema.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')