abonnementen ibood.com bol.com
pi_169412497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:37 schreef antiderivative het volgende:
via CNBC desk reporter:

SteveKopack twitterde op vrijdag 10-03-2017 om 14:31:51 TRUMP's first jobs report: A blowout 235,000 vs. estimate of 190,000 https://t.co/2gXfPqPhZy reageer retweet
[ afbeelding ]
3000 minder dan vorige maand :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:48:27 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169412592
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:43 schreef invalidusername het volgende:

[..]

3000 minder dan vorige maand :)
Buiten dat is het natuurlijk niet zo dat deze jobs toe te schrijven zijn aan het kabinet wat er net zit en nog geen beleid heeft doorgevoerd; net zoals de joblosses onder het begin van Obama nog toe schrijven waren aan W. Bush; voor zover presidenten uberhaupt een enorme invloed daarop hebben...
pi_169412640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Buiten dat is het natuurlijk niet zo dat deze jobs toe te schrijven zijn aan het kabinet wat er net zit en nog geen beleid heeft doorgevoerd; net zoals de joblosses onder het begin van Obama nog toe schrijven waren aan W. Bush; voor zover presidenten uberhaupt een enorme invloed daarop hebben...
Donald kan alvast substantieel hogere renteuitgaven in zijn budget opnemen :P

1% van 20T hoeveel is dat, wellicht kan antiderivative dat even uitrekenen?
pi_169412792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb me niet echt verdiept in wat dat nieuwe trumpcare omhelst, maar als je geen republikein bent, ben je toch opzich wel blij dat hij tenminste met een careplan komt of ?
Op welke Trumpcare doel je? En waarom zouden mensen die geen Republikein zijn daar blij mee moeten zijn?
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_169412846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op welke Trumpcare doel je? En waarom zouden mensen die geen Republikein zijn daar blij mee moeten zijn?
Laat ik me eerst maar eens inlezen wat zijn plan dan precies is, maar ik hoorde iig veel ophef onder zijn achterban over zijn plannen, dus ik kan me voorstellen dat hij bepaalde delen van obamacare intact laat?
Je gaat het pas zien als je het door hebt
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:00:50 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169412864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Laat ik me eerst maar eens inlezen wat zijn plan dan precies is, maar ik hoorde iig veel ophef onder zijn achterban over zijn plannen, dus ik kan me voorstellen dat hij bepaalde delen van obamacare intact laat?
Dat is vrijwel onmogelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169413015
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Er is geen plan van Trump. Er is een plan van Ryan. Trump steunt dat.
Het probleem is dat de Republikeinse partij enerzijds een vleugel heeft die feitelijk vindt dat de overheid zich op generlei wijze te bemoeien heeft met de zorg en ook allerlei andere vleugels met specifieke belangen om bepaalde 'entitlements' wel in stand te houden. Zoals ik van de week ergens las is eigenlijk de enige gemene deler in de weerstand tegen Obamacare het feit dat het plan van Obama afkomstig is.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_169414118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:41 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Que? In India betalen ze een hogere wiinstbelasting dan nu al in de USA hoor.

Trump kan toch niet medicijnen in het buitenland kopen - ze met tarifs belasten - en tegelijkertijd de kosten omlaagbrengen en zijn Make American, Buy American voor elkaar krijgen. Zijn "beleid" is volstrekt tegenstrijdig, en alleen gericht op PR middels de soundbyte. Even nog los van het feit dat voor productie in de USA er een substantiele arbeidsmigratie van kennis nodig is.
We hebben het over dezelfde pillen van dezelfde fabrikant die in bvb Canada goedkoper zijn dan in de VS. Daarom kochten vooral oudere Amerikanen vaak hun medicijnen in Canada. Er zijn periodes geweest waarin dit gedoogd werd, maar de laatste jaren worden zulke zendingen vaker in beslag genomen.
Die prijsverschillen hebben niets te maken met produktiekosten, maar met prijsafspraken met de overheid.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_169414407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

We hebben het over dezelfde pillen van dezelfde fabrikant die in bvb Canada goedkoper zijn dan in de VS. Daarom kochten vooral oudere Amerikanen vaak hun medicijnen in Canada. Er zijn periodes geweest waarin dit gedoogd werd, maar de laatste jaren worden zulke zendingen vaker in beslag genomen.
Die prijsverschillen hebben niets te maken met produktiekosten, maar met prijsafspraken met de overheid.
Volgens mij verdom je gewoon te lezen. Doe eens.
pi_169414460
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:30 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Volgens mij verdom je gewoon te lezen. Doe eens.
Look who's talking.
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
pi_169414637
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Look who's talking.
I am talking about medicijnen kopen in het buitenland <> Make Ameircan Buy American.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:00:26 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169414980
Is Trump al naar Maralago om te golfen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:02:30 #88
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169415030
Trump promised $1 trillion for infrastructure, but the estimated need is $4.5 trillion

quote:
The Trump administration promises to pump $1 trillion into improving the country’s crumbling infrastructure, but a benchmark report says it will take almost $4.6 trillion over the next eight years to bring all those systems up to an acceptable standard.
Het kan ietsjes meer worden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
What the mind can conceive and believe, it can achieve
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:06:45 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169415111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:08 schreef Monolith het volgende:
Zoals ik van de week ergens las is eigenlijk de enige gemene deler in de weerstand tegen Obamacare het feit dat het plan van Obama afkomstig is.
Dat is toch de bottom line van de Amerikaanse politiek sinds Clinton? Dat elk plan dat het stempel van de Democraten draagt, door de Republikeinen wordt afgekeurd, en andersom?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:07:48 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169415124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Was die hyperloop niet een Nederlandse vinding van een paar studenten van de TU Delft? Die hadden al een soort prototype ofzo.
Nee, TU delft had meegedaan aan een competitie om met verschillende bruikbare ontwerpen te komen. Maar er zijn veel bedrijven bezig met de Hyperloop momenteel. Sterker nog, er worden al test trajecten gebouwd. Verschillende landen hebben interesse getoond, waaronder de emiraten en zelfs India.

https://tweakers.net/nieu(...)nevada-woestijn.html

2001432623.jpeg

Gaat uiteraard nog vele jaren duren voordat het ontwerp geoptimaliseerd en goed getest is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:14:56 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169415236
Prijsafspraken over medicijnen zijn juist miniem gestuurd door de overheid, er is wel wat rebate en discount maar geen regulering zoals Europa. Trump wil Europa trouwens laten betalen voor de medicijnen alleen vergeet hij dat er hier veel meer afspraken zijn tussen overheid en farma
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169415307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:37 schreef antiderivative het volgende:
via CNBC desk reporter:

SteveKopack twitterde op vrijdag 10-03-2017 om 14:31:51 TRUMP's first jobs report: A blowout 235,000 vs. estimate of 190,000 https://t.co/2gXfPqPhZy reageer retweet
[ afbeelding ]
Ugh, daar gaat Trump natuurlijk credits voor nemen, terwijl dit nog gewoon dankzij Obama policies is.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_169415537
pi_169416222
quote:
Hij acclimatiseert snel in de overheid :)
in a crowd you lose humanity
pi_169417294
Een iets luchtigere beschouwing van de zorgwet van de GOP:
pi_169418285
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Moeilijk om iemand op policy aan te vallen die geen samenhangende policies heeft.
Te gemakkelijk. Hij had wel degelijk beleidsplannen, ze waren zeer oppervlakkig en zeer slecht uitgewerkt maar je kon hem op de inhoud aaanvallen.

Ondertussen wordt het leed nog veel groter.

Juist de mensen die Trump in het zadel hielpen - Afro-Americanen en in mindere mate Hispanics, die zich zo erg lieten beduvelen door de Clintons en op basis van een vaag sentiment uit een ver verleden voor de persoon stemde die minder voor hen zou doen dan de andere kandidaat - zullen als groepen het meest het slachtoffer worden van de gevolgen hiervan. Best ironisch. Eerder werd bekend dat veel mensen hun zorgverzekering verliezen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 10 maart 2017 @ 19:54:03 #97
54278 Tijger_m
Smartass has returned, rejoice
pi_169418421
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Te gemakkelijk. Hij had wel degelijk beleidsplannen, ze waren zeer oppervlakkig en zeer slecht uitgewerkt maar je kon hem op de inhoud aaanvallen.

Ondertussen wordt het leed nog veel groter.

Juist de mensen die Trump in het zadel hielpen - Afro-Americanen en in mindere mate Hispanics, die zich zo erg lieten beduvelen door de Clintons en op basis van een vaag sentiment uit een ver verleden voor de persoon stemde die minder voor hen zou doen dan de andere kandidaat - zullen als groepen het meest het slachtoffer worden van de gevolgen hiervan. Best ironisch. Eerder werd bekend dat veel mensen hun zorgverzekering verliezen.
Je maakt een mooi verhaal maar het zijn niet de minderheden die Trump in het zadel geholpen hebben maar de blanke mannen en vrouwen die op hem gestemd hebben in meerderheid.
"The intelligence of the creature known as a crowd, is the square root of the number of people in it." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 19:58:15 #98
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_169418517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je maakt een mooi verhaal maar het zijn niet de minderheden die Trump in het zadel geholpen hebben maar de blanke mannen en vrouwen die op hem gestemd hebben in meerderheid.
Omdat die een electorale meerderheid vormen. Als de democraten hadden gewonnen had je hetzelfde kunnen zeggen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_169418543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onzin. Ze hebben inmiddels uitgebreid uitgezocht waardoor Trump won en HC verloor, het kwam niet doordat Trump zoveel stemmen trok, het kwam doordat zij zo weinig stemmen trok, met name onder de zogenaamde independent voters en de jongeren maar niet uitstluitend! HC is zo erg establishment en zo erg corrupt dat zij gewoon niet te slikken was voor de ietwat progressievere stemmers, zij bleven thuis of stemden op een derde kandidaat (Stein of die gekke libertariėr).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 10 maart 2017 @ 20:02:27 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169418631
Yadyyadyya
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')