abonnementen ibood.com bol.com
pi_169486256
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:35 schreef Quoi het volgende:
Lekker Vivi, 2 uur wandelen met de emeibaby is een goede training voor je buikspieren ;)
Oh, mijn buikspieren waren voor de zwangerschap al weinig functioneel en sindsdien al helemaal niet. :') Mijn onderrug compenseert daarvoor, die voelde ik gisteravond wel even. Ik ga wel beter op mijn houding letten tijdens het wandelen. :)
pi_169502784
Wat een rust! Ik ouwehoer wel door hoor :) En grote stront-Max wakker gemaakt vanmorgen, omdat hij naar de gastouder moest. We geven sinds een weekje granenpap 's ochtends, en dat is te merken :X

Kan iemand me zeggen welke super Pampers ik kan gebruiken voor de nacht? Doorslapen heeft ook nadelen, it's true. Ik heb pampers super duper protective premium (echt, al die termen, ik zie door de bomen het bos niet meer), maar zo geweldig protective vind ik 'm niet tot nu toe. Overdags gebruiken we gewoon DA luiers (nr.4) btw, maar voor de nacht wil ik iets meer.

quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Oh, mijn buikspieren waren voor de zwangerschap al weinig functioneel en sindsdien al helemaal niet. :') Mijn onderrug compenseert daarvoor, die voelde ik gisteravond wel even. Ik ga wel beter op mijn houding letten tijdens het wandelen. :)
Hier ook hoor. Ik vind het best werken soms dat dragen. Ik pak de laatste tijd wat vaker de wagen, maar hoop met het mooiere weer vaker de Tula om te doen.
reis ver I denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_169502834
Nachtluiers: pampers baby dry. Zit ie in 4? Die of 4+.. of 5 :7 die werken hier iig het best!
pi_169502932
Kruidvatluiers volstaan hier nog altijd prima en drukken ook niet zo op de kosten.
Bij lekkages grotere maat voor de nacht nemen, of huidige maat aandoen en een grotere voor overloop eroverheen trekken
pi_169503376
Ik gebruik nog steeds New Baby :7 Maar M zit nog in maat 3 dus dat kan ook nog wel dan. Denk dat ik hierna Baby Dry ga proberen en Kruidvat luiers, daar hoor ik vaak goede dingen over.
M slaapt nog niet echt door, maar 's nachts verschonen we haar eigenlijk niet (behalve bij explosies uiteraard :+), dus ze heeft de luier 's nachts zo'n 8-12 uur om ofzo? Meestal plast ze alleen 's nachts (ja overdag plast ze ook, maar jullie weten wel wat ik bedoel :P). Vanochtend werd ze wakker en ging ze meteen poepen :9 :')
pi_169503386
Quote in plaats van wijziging :')
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:27:24 #107
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169503593
Ik gebruik dag en nacht dezelfde maat kruidvat luiers, nog nooit lekkage gehad. En ik gooi mijn moppie er maar weer eens in. Ze is zo leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:36:06 #108
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169503726
Mnoohhh dat snoetje O+

Mijn schoonvader had vorig jaar tig pakken pampers in verschillende maten gekregen op zijn werk en die zijn we nu aan het opmaken. Is wel met een of ander buitenlands schrift wat ik niet kan lezen.. dus geen idee welke soort pamper het zijn.. maarja.. gratischh en ze werken goed :)

De gratisch luiers die onze grote jongen gebruikt zijn al lang op.. en voor hem gebruiken we nu active fit.. maar omdat hij vaak doorlekte 's nachts gebruiken we nu voor hem Baby Dry 's nachts (maar hij is al 2 jr).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169503936
Wat lief Snoenk O+
pi_169504120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik gebruik nog steeds New Baby :7 Maar M zit nog in maat 3 dus dat kan ook nog wel dan. Denk dat ik hierna Baby Dry ga proberen en Kruidvat luiers, daar hoor ik vaak goede dingen over.
M slaapt nog niet echt door, maar 's nachts verschonen we haar eigenlijk niet (behalve bij explosies uiteraard :+), dus ze heeft de luier 's nachts zo'n 8-12 uur om ofzo? Meestal plast ze alleen 's nachts (ja overdag plast ze ook, maar jullie weten wel wat ik bedoel :P). Vanochtend werd ze wakker en ging ze meteen poepen :9 :')
Oh my ik heb spekbillie hier al lang en breed in maat 3 zitten, ze heeft ook nooit luiers maat 1 aangehad :')
En ze is vandaag 11 weken 'oud' al O+
Plus sinds gisteren aan het regelen wat nu resulteert aan a 1 uur aan de borst hangen, enorm plakkerig zijn en piept bij wegleggen. Handig met buitenspeelpeuter die al de halve zandbak in huis gehobbeld heeft inmiddels :D
pi_169504129
Snoenk wat een heerlijk plaatje O+
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:02:47 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169504167
Grotere maat voor de nacht :).
Snoenk O+!
Kuiken Guppy
pi_169504210
Kruidvat volstaat hier ook prima. Bij doorlekken in de nacht een maat groter werkt hier altijd wel. L. zit al in maat 3, mijn lekkere speklap. :9

Wat een heerlijke foto Snoenk! O+

Ik doe mee, mijn beertje viel al schommelend in de zon op mijn arm in slaap terwijl dreumes lekker met man aan het uitrazen is in de speeltuin. O+
uaueqjM.jpg

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 14-03-2017 14:00:18 ]
pi_169504518
Och mooie Kitten Selv O+
pi_169504794
ommegot Selvaria O+ O+ O+ Had je nog gebeld over je bloedverlies?

snoenk, wat een heerlijk droppie heb je daar!

Wij zijn vanmorgen naar het consultatiebureau geweest voor de gehoortest en na honderd pogingen (darmkrampjes, jeej :') ) toch geslaagd. En in 17 dagen tijd even 1100 gram spek erbij gekweekt :o :D
Die nachtelijke lekkages zijn heel herkenbaar, wij staan dus ook 1x per nacht een plasluier te verschonen. Een maat groter nemen is nog geen optie, die kan tot aan zijn neus zeg maar. Dus nou ja, mocht iemand nog een andere oplossing weten?
pi_169505123
Ik verschoon drie keer per nacht anders moet ie schone kleren :')
Mooie stats Wup! Slagroom!!

En selvaria omg O+
disclaimer
Noud
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:07:04 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169505253
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

En selvaria omg O+
Ook met een luier van Mauw?
Kuiken Guppy
pi_169505343
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook met een luier van Mauw?
nee het heeft daar niks mee te maken. Het gaat er gewoon nog makkelijk langs. Straks als er meer vlees aan zit sluiten die luiers vanzelf beter aan.
disclaimer
Noud
pi_169505382
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

En selvaria omg O+
Ja maar jouwe is nog versch :9 Toen deed ik dat ook.
En nu omvallen van de slaap als ze 2 keer per nacht komt drinken :')

Wat lief Selv O+ O+ Zo schattig met dat mondje zo, volgens mij heb ik ook nog een foto van M dat ze precies zo ligt op mijn arm O+

Goede stats Wup!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:14:09 #120
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169505390
Ik gebruik 4+ voor de nacht en 4 voor overdag. Eerste keer op de buik slapen had ik daardoor een nat pak. Nu trek ik de voorkant wat hoger (charmant :')) en dan gaat het beter. Vannacht twijfelde ik over verschonen omdat ze toch wakker was, maar uiteindelijk niet gedaan. Poepen doet ze bijna niet 's nachts dus geen probleem. Wel is 4+ topzwaar in de ochtend :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:14:29 #121
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169505399
Snoenk en selv *rammel rammel* O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169505521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:36 schreef WupWup het volgende:
ommegot Selvaria O+ O+ O+ Had je nog gebeld over je bloedverlies?
Ja, de vk dacht aan een menstruatie (ik niet, ivm geen kramp, het is niet veel) en gaf aan dat ik het nog even aan moest kijken en anders over een week de ha kon bellen. Eigenlijk weet ik dus nog niks, maar het gaat nog wel steeds door.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:40:08 #123
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169505806
Selv wat een heerlijk beertje O+

Groeit goed wup! Slagroom :Y)
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:46:35 #124
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169505910
Sel O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169513598
Aaah snoenk O+ mooi kindje heb je gebakken. En prachtige kleur doek ook

Selv die lipjes O+ zo schattig
En dat pakje is ook super :D O+
H bah ben je nu al ongesteld dan? Dat is wel heel snel vooral ook omdat je bv geeft.
Maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Bij twijfel of klachten gewoon weer bellen

Quoi fijn zulke poepluiers :')
Hier helpt het vaak ook om een maatje groter te gebruiken. Voor peuter heb ik nu jumbo luiers. Die heb ik daar uit nood gekocht maar zitten echt super fijn.
Ik heb ook wel eens gehoord dat je de luier achterstevoren aan kan trekken als je veel lekkage hebt bij buikslapers. Maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan dus of het echt werkt weet ik niet.

Wup goede slagroom heb je!! Hard gegroeid joh. Fijn dat de gehoortest goed was. Doen ze dat bij jullie trouwens standaard op het cb? Bij ons kwamen ze daar namelijk voor aan huis.

Ze belde vanmiddag van het kdv of ik eerder wilde komen omdat Stijn ziek is. Toen ik daar kwam sliep hij lekker en ondanks dat we hem wakker hebben gemaakt was hij heel vrolijk en oogde helemaal niet ziek.
Thuis kakte hij wel weer helemaal in en kreeg hij ook koorts.
We gaan vanavond maar vroeg naar bed want hij zal vannacht wel een paar keer wakker worden :7 arm manneke
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')