abonnement Unibet Coolblue
pi_169390201
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


Game on! *O*
..
pi_169390443
De foto's in het vorige topic! Madivi je twins! O+ O+ En Arja jouwe is ook zo leuk!

Gefeliciteerd nog Razz, een heuse dreumes! Wat bizar, alweer een jaar geleden, die enorme opluchting ook toen Tas geboren werd en gewoon helemaal gezond was! O+

Hier alles best, baby is groooooot en zo lief! En opeens heeft hij het eten door, zo gezellig! Slapen doet ie nog matig helaas. Verder kletst hij de hele dag, ontdekt alles, zet achter zo'n loopwagentje en langs de bank wat voorzichtige stapjes en is nog steeds verliefd op z'n zus.

Geheel passend bij de rest van het gezin is hij ookbehoorlijk ongeduldig. *) oh en de eenkennigheid begint opeens te komen! Het hoort erbij maar dat is soms toch wel sip, en maakt het moeilijk om even uit beeld te lopen.
pi_169390579
Madivi, wat een heerlijke pretkoppies O+ .

En ze stellen geen vragen nee, maar weten al van voordat ze het begrepen hoe de vork in de steel zit ;-). Ik probeer er wel gewoon over te praten als het zich zo voordoet en laat hun reacties er ook zijn. Vaak gaat het over hele praktische dingen. "Waarom kunnen wij niet daar wonen?" "Omdat we maar één inkomen hebben" "Ik wil best een papa hebben, die kan dan met mij timmeren" "Ja, dan moet ik wel een papa uitzoeken die kan timmeren :P " dat soort zinnetjes...

Quoi, je merkt echt wel aan je baby of hij teveel of te weinig drinkt hoor. Komt helemaal goed met die kleine hongerlap van jullie O+ .
  donderdag 9 maart 2017 @ 14:03:58 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169391966
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Quoi, je merkt echt wel aan je baby of hij teveel of te weinig drinkt hoor. Komt helemaal goed met die kleine hongerlap van jullie .
Noem je mijn kind nu een hongerlap?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

De gastouder appt dat het misschien verstandig is om Dentinox/Chamodent in huis te halen :o Nu is hij idd de laatste dagen al erg veel in zijn mondje bezig met bijten/knokkels van zijn handje HARD langs tandvlees halen, maar ik voelde nog niks. Maar hij kan natuurlijk wel al last hebben. Wel fijn, zo'n meedenkende/kijkende gastouder O+

Ik wil nog helemaal geen tandjes }:| Ik vind het zo lief zonder.
pi_169392186
Madivi O+ wat een knappe mannetjes heb je daar

Miezz wat lastig zeg als je je niet gesteund voelt. Ze is er maar heel even dus hopelijk kan je dat soort opmerkingen het ene oor in en t andere oor weer uit laten gaan. De manier waarop jij het doet is hartstikke goed :*

Arja hoe is het vandaag met je meisje? 2x achter elkaar ziek ;( bah zeg

Welkom tombola :W

Quoi :D lekker spekkie heb je daar.
Ik zou hem ook lekker laten drinken als je denkt dat hij het nodig heeft. Als hij dadelijk meer vast voedsel eet dan gaat er vanzelf een fles af.
Tandjes mogen van mij ook nog wel even weg blijven :7 maar dan omdat ik nog geen zin heb in alles wat er bij komt kijken

Mijn baby is alweer 7 maanden :o
En hij is zo leuk O+
Vanmorgen voor het eerst een stukje mango en sinaasappel op en hij vond het lekkerrr!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 maart 2017 @ 14:44:14 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169392661
Lekker menneke Ikke! Alleen jammer zo, zonder voetjes :+

Ik zit tijdens mijn werk constant foto's te kijken van de kleine man.
pi_169392795
Quoi en Ikke O+ O+

Kan een baby ook rode billen krijgen van bijvoorbeeld fruit eten? /noob
Maandag en dinsdag heeft M fruit gehad bij mijn schoonmoeder (uit mijn hoofd appel, peer en mango) en dinsdag had ze opeens flink rode billen. Gister en vandaag geen fruit gegeven en gesmeerd met Bepanthen en het ziet er alweer rustiger uit. Verder hebben we dezelfde luiers/doekjes etc, dus vandaar dat ik aan het fruit moet denken.
pi_169394995
Wat een leuke foto's quoi en ikke!

Miezziej, ja, fruit kan idd wat zuurdere poep opleveren.

Haat aan darmkrampjes! Het is maar goed dat er zoiets als verlof is, want 's nachts slapen is er amper bij. Maar goed, manneke drinkt verder goed, poept, plast en groeit aan zijn wangen en onderkin te zien, dus ff doorbijten... 6 weken toch?
pi_169395679
Wat een leuke eet-fotos haha ze hebben de smaak te pakken.

Emmy is geen 2 keer achter elkaar ziek, maar het sleept een beetje. Dan denk ke dat het goed gaat en ze is vrolijk maar vandaaf toch weer een keer flink gespuugd. Ze wil nu geen melk en thee meer, wel yoghurt. Ik weet niet zo goed wat ik haar straks als laatste voeding dan moet geven als ze geen melk wil
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 9 maart 2017 @ 21:27:32 #10
269689 crew  Viv
pi_169401399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:44 schreef Quoi het volgende:
Ik zit tijdens mijn werk constant foto's te kijken van de kleine man.
Dat had je zeker niet verwacht van jezelf hè? ;)

Arja, beterschap met Emmy! :*
  donderdag 9 maart 2017 @ 23:12:32 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169403831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:27 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat had je zeker niet verwacht van jezelf hè? ;)

Arja, beterschap met Emmy! :*
Zoals met alles: nee :D
pi_169406414
Meer dan snotzuigen, zoutwaterspoelen, kilo uien in je bed, rechtop houden en voeden kun je niet dorn tegen snot, toch?
Please vertel me dat er een geheim wondermiddrl is tegen snot? Ik zou wel weer eens willen slapen :'(
pi_169406429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Meer dan snotzuigen, zoutwaterspoelen, kilo uien in je bed, rechtop houden en voeden kun je niet dorn tegen snot, toch?
Please vertel me dat er een geheim wondermiddrl is tegen snot? Ik zou wel weer eens willen slapen :'(
+1
pi_169406690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Meer dan snotzuigen, zoutwaterspoelen, kilo uien in je bed, rechtop houden en voeden kun je niet dorn tegen snot, toch?
Please vertel me dat er een geheim wondermiddrl is tegen snot? Ik zou wel weer eens willen slapen :'(
sorry ;(
S. 2014
J. 2016
pi_169406739
Een zakdoek!


Douchen/badderen al geprobeerd?
pi_169407119
Badderen helpt wel even, maar midden in de nacht is een beetje een gedoe.
Pff. Hij was een week snotvrij, en toen kwam het in alle hevigheid terug. En nu heb ik zin om te huilen en thee te dringen en chocolade te eten maar de tranen komen niet en we hebben geen chocolade.

Zo. Dat is er uit.
Hij is nu 64 cm en 7170 gram heerlijkheid. Hij vindt mij heel grappig en ik vind hem heel lief. En hij is zo zacht 😍
pi_169407243
Ik zweer echt bij tijmolie _O_ Een kommetje heet water met 1 of 2 druppeltjes naast het bed of een vochtig doekje met 1 of 2 druppeltjes op de verwarming doet hier echt wonderen.
pi_169407419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Badderen helpt wel even, maar midden in de nacht is een beetje een gedoe.
Pff. Hij was een week snotvrij, en toen kwam het in alle hevigheid terug. En nu heb ik zin om te huilen en thee te dringen en chocolade te eten maar de tranen komen niet en we hebben geen chocolade.

Zo. Dat is er uit.
Hij is nu 64 cm en 7170 gram heerlijkheid. Hij vindt mij heel grappig en ik vind hem heel lief. En hij is zo zacht 😍
Ze mogen in principe voor een week
Xylometazoline gebruiken,max 7 dagen en dan een maand helemaal niet. maar weet niet of jullie daar net zo makkelijk aan kunnen komen als wij in NL...

Jullie kindjes halen mijn kabouter allemaal in O+
S. 2014
J. 2016
pi_169407497
Vast wel. Wilde sowieso even langs de apotheek om te kijken wat er is. Thijmolie gaan we ook proberen!

Haha, compensatie voor dat Saar ons voorbij sjeest ;) Hoe gaat het met J nu?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:03 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169407877
Ik wilde ook xylo voorstellen, maar dacht dat dat alleen op recept was?
KuikenGuppy
pi_169409228
Otrivin hier heeft een spray met xylo maar die is vanaf 2 jr. Denk dat ik de ha even een belletje geef, of dat ok is.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:00:51 #22
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169409503
Oke mijn werkveld, ik ga mij er even mee bemoeien, want dat ze het mogen is best gevaarlijk advies.

er is zeker xylometazoline wat ook geschikt is voor kinderen onder de 1, er zijn echter verschillende soorten en sterktes dus het is zeker goed opletten welke je hebt.
Bij XYLOMETAZOLINE 0,025% of 0,025mg is wat je denk ik nodig hebt, ik gok dat de spray die je hebt 0,05 is?
Dat is iets om op te letten en even met je huisarts te bespreken.
pi_169409862
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:00 schreef Budabuddumbam het volgende:
Oke mijn werkveld, ik ga mij er even mee bemoeien, want dat ze het mogen is best gevaarlijk advies.

er is zeker xylometazoline wat ook geschikt is voor kinderen onder de 1, er zijn echter verschillende soorten en sterktes dus het is zeker goed opletten welke je hebt.
Bij XYLOMETAZOLINE 0,025% of 0,025mg is wat je denk ik nodig hebt, ik gok dat de spray die je hebt 0,05 is?
Dat is iets om op te letten en even met je huisarts te bespreken.
Groot gelijk hoor, ik heb em ook niet gekocht. HA was er niet vandaag dus we zitten het weekend maar uit. Geen idee hoeveeldie Otrivin bevat, maar hem em laten liggen :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:26:18 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169409944
Daarom zei ik dat ik dacht dat het alleen op recept was :). Gup kreeg het met 3 weken van de kinderarts. Voor babies zou ik idd niet zelf zoiets gaan proberen.
KuikenGuppy
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:29:09 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169410009
Ik zou xylometazoline niet gebruiken bij een kind < 2. Zoutoplossing :Y Maar goed, ik ben dan ook al een eeuwigheid verslaafd aan dat spul (in kinderdosering dan wel), dus heb een blinde vlek daarvoor. Sowieso eventjes met de apotheek/arts overleggen lijkt me de beste optie :)

Net weer naar de fysio geweest voor een meting van Max' hoofdje. Zo op het eerste oog zag het malletje er veel beter uit dan de vorige. Top! Had ik niet verwacht. Je zou zeggen: mooi, inpakken en wegwezen. Gingen ze toch nog even kijken naar het omrollen en weer van die motoriektestjes doen. Voortaan doe ik dan: kssssst weg! Maar nu: OK. Het was alleen 11:00 uur, de tijd dat hij normaal slaapt + alle impulsen daar, die zorgden ervoor dat onze rolkoning - die con-ti-nu aan den rol is thuis - niks deed. Uiteindelijk met hangen en wurgen en daar kwam de p10 curve weer hoor :{

En nu ben ik boos. Ik kom toch verdikkeme voor zijn hoofdje? Ons ventje is de allerknapste sterkste superMax die er is, ga weg met die curves. Het zal misschien hormonaal zijn ofzo, want mijn vriend, die mee was, vond het wel meevallen. Ik vind het soms overvloedig, al die zorgverleners rondom een gewoon heel gezond ventje. Volgende keer toch maar eens aankaarten dat het voor mij zo wel goed is.
pi_169410040
Die lage dosering xylo is alleen op recept.
Toevallig vandeweek nog farmacotherpaeutisch kompas erover gelezen en wordt bij 3-24 maanden ook niet aangeraden, alleen in uitzonderingsgevallen.
pi_169410564
Fijn dat zijn hoofdje er beter uit zag! Was je daar vanwege afplatting? Dan vind ik de motoriekcheck zo gek nog niet.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:12:20 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169410837
Yep, afplatting. Het is alleen allemaal zo marginaal. Ik kom apetrots binnen (hij kan dit en dit en dit en dit) en ga weg met: alsjeblieft, p10 :{ ook omdat hij dat natuurlijk allemaal niet op dat matje bij de fysio doet. Ja, hij rolt over zijn dominante kant, maar doet verder alles met links en rechts. Ik zie vooral de stijging van zijn curve, waar die ook loopt (p10,25 of 75).

het is ook wennen, mensen die iets over je kind zeggen :X
pi_169411138
Ik snap het wel Quoi, hoe je je voelt. Het is niet alsof je hem een commando kan geven van Nu Rollen! :P
M rolt eigenlijk ook bijna altijd dezelfde kant op.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:26:40 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169411164
Waar scoort hij P10 op dan :?.
KuikenGuppy
pi_169411313
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:00 schreef Budabuddumbam het volgende:
Oke mijn werkveld, ik ga mij er even mee bemoeien, want dat ze het mogen is best gevaarlijk advies.

er is zeker xylometazoline wat ook geschikt is voor kinderen onder de 1, er zijn echter verschillende soorten en sterktes dus het is zeker goed opletten welke je hebt.
Bij XYLOMETAZOLINE 0,025% of 0,025mg is wat je denk ik nodig hebt, ik gok dat de spray die je hebt 0,05 is?
Dat is iets om op te letten en even met je huisarts te bespreken.
Hier idd wel alleen via de kinderarts de druppels gekregen, sterkte geen idee maar James is natuurlijk een apart geval :P

Ik heb vanmorgen met hem in de zon gezeten terwijl zn zus buiten speelde. Echt heerlijk en zo nodig voor hem. Het gaat op het moment heel goed met hem maar durf nog niet echt te ontspannen.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:52:09 #32
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169411696
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:30 schreef BlueEyes het volgende:
Die lage dosering xylo is alleen op recept.
Toevallig vandeweek nog farmacotherpaeutisch kompas erover gelezen en wordt bij 3-24 maanden ook niet aangeraden, alleen in uitzonderingsgevallen.
ik ben heeeeel geitenwollensok maar als je een baby hebt die nog zo weinig snapt van ziek zijn zich beter kan laten voelen vind ik het al snel vallen binnen die uitzonderingsgevallen.

Natuurlijk eerst de gewone dingen maar als een kind last heeft ben ik wel voor. :Y
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:59:00 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169411807
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:26 schreef Burdie het volgende:
Waar scoort hij P10 op dan :?.
Motoriektestjes. Rollen, hoofd hoog houden, dingen pakken, dat soort spul.

Maarjaaaaaa, zijn hoofd is weer symmetrisch en hij ligt lekker te slapen - vast op zijn dominante kant :P
pi_169412354
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:52 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

ik ben heeeeel geitenwollensok maar als je een baby hebt die nog zo weinig snapt van ziek zijn zich beter kan laten voelen vind ik het al snel vallen binnen die uitzonderingsgevallen.

Natuurlijk eerst de gewone dingen maar als een kind last heeft ben ik wel voor. :Y
Mee eens hoor, maar ben ook ervoor dat dat soort dingen goed in overleg gaan met een HA ipv vrije verkoop.
Ik heb zelf nog wel eens overlegd met een van onze kinderartsen op het werk over pcm bij mijn eigen kind qua dosering.
Het zijn maar kleine lijfjes en geen mini volwassenen die er net zo op reageren.

En neeeeeee ik zeg niet dat iemand hier dat doet! Gewoon my 2 cents.
Voor we weer gestruikel krijgen :D
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:16:28 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169413168
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Motoriektestjes. Rollen, hoofd hoog houden, dingen pakken, dat soort spul.

Maarjaaaaaa, zijn hoofd is weer symmetrisch en hij ligt lekker te slapen - vast op zijn dominante kant :P
Oh, ik wist helemaal niet dat daar curves etc voor zijn. Maar mijn jongens zijn beide snelle jelles, dus misschien hebben ze het daarom nooit genoemd bij het CB.
KuikenGuppy
pi_169413218
Ik ben niet anti-medicatie maar als er niks in mn kind hoeft dan niet (Uitzondering vaccinaties) Maar met James mochten ze van mij alles geven als mn kind maar beter werd
:@ :@ En die heeft een hoop troep binnengekregen hoor...
S. 2014
J. 2016
pi_169413414
Ik geef een pcm voor de nacht als de kinderen zich ellendig voelen en alle andere middeltjes maar matig of niet werken.
Ook heb ik z'n aroma verdamper. Die zet ik voor het slapen gaan 10 minuten aan met eucalyptus druppeltjes erin.
Bedje zal je vast al wel goed schuin hebben staan? En de rest van de tips die ik kan bedenken staan er al.
Zo sneu als je kindje ziek is ;(

Wup krampjes zijn echt zo rot. Hier waren ze idd na 6 weken weg.

Quoi wat goed dat zijn hoofdje mooier is. Van de rest moet je je niet zo veel aantrekken. Als je zelf weet dat hij al die dingen wel kan dan is het prima toch.
Maar ik snap je gevoel wel ;) Hoe durven ze iets over onze baby's te zeggen o|O

Wat een heerlijk weertje is het he O+ Net lekker gewandeld met mijn kleine mannetje in de buggy en mijn grote op zijn fiets. Genieten van simpele dingen O+
pi_169414180
S heeft de hele dag gebruld. Niet alleen zijn neus zat verstopt, maar ik had gisteren knoflook op, en daar reageert hij erg op. Ik dacht dat het wel mee zou vallen :'(
En ik snotter gewoon mee, want ben ook snotverkouden. S heeft ook een beetje verhoging dus we zitten weer lekker in de lappenmand. Juist nu mijn s-ouders op reis zijn, en er dus geen hulp is.
Echt he, het is nooit ernstig hier, maar er is altijd wel iemand ziek. Tot nu toe ben ik zelf de dans ontsprongen en heb ik iedereen verzorgd en geholpen, maar nu ben ik toch ook zelf aan de beurt. En slechts 2 u slaap helpt ook niet.

Zo. Einde klaagzang weer. Hier is het ook lenteachtig. 6 graden en zon, dus alle sneeuw smelt lekker weg. Kom maar door met die lente!
pi_169415373
Ach room wat sneu... En jij ook beterschap!

L is al weken beetje snotterig en heeft al dik een week flinke keelpijn met heesheid. En ik dacht er vanmiddag pas aan om er pcm in te stoppen :@ en hij dronk gelijk beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nazil op 10-03-2017 18:09:02 ]
pi_169415472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Motoriektestjes. Rollen, hoofd hoog houden, dingen pakken, dat soort spul.

Maarjaaaaaa, zijn hoofd is weer symmetrisch en hij ligt lekker te slapen - vast op zijn dominante kant :P
Maar het cb vond dat hij alles goed deed en dat ie zelfs in de kinderstoel mag toch? Beetje tegenstrijdig zo.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 19:27:48 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169417857
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:29 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Maar het cb vond dat hij alles goed deed en dat ie zelfs in de kinderstoel mag toch? Beetje tegenstrijdig zo.
Die doen geen officiële testen enzo. En dat klopt ook nog steeds wel, dat zijn nekje/rugje daar sterk genoeg voor is.

Maar genoeg hoor hierover ;) Hoe gaat het bij jou Mies?

Max weer eens in de draagzak meegenomen vanmiddag. Net pas thuis en hij was zo moe dat hij heel lief in zijn bedje op zijn zij ging liggen en zijn ogen dicht deed O+ Ik had gewoon geen tijd om zijn slaapzakje aan te doen :')
pi_169418160
He mies :W Hoe is het met jou en je mooie meisje?

Quoi heb je wat leuks gedaan?
pi_169418684
Ah wat zielig die zieke en snotterige kindjes. Beterschap!

Groetjes vanaf Texel. Emmy heeft de reis zo goed doorstaan. En nu ze weer beter is, heeft ze de hele dag hongerrr dus ik vul het maar lekker aan.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 21:53:12 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169421459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 19:43 schreef ikke_84 het volgende:
He mies :W Hoe is het met jou en je mooie meisje?

Quoi heb je wat leuks gedaan?
Blijven hangen in de horeca. Eén van mijn/onze grootste hobby's :+

Arja, leuk Texel! Gaan wij in de zomer ook heen. Veel plezier! Lekker dat je meisje weer is opgeknapt!
pi_169427546
Quoi lekker dagje gehad dus. Terrasjes weer is weer inzicht, ik kijk er naar uit *O*

Room hoe is jullie nacht gegaan?

Arja wat heerlijk! Geniet ervan met je mooie gezinnetje O+

Mijn baby gaat de hele tijd vanuit kruip positie zitten. Alleen vergeet hij even dat hij nog niet kan zitten :o hij is dus al een paar keer op zijn hoofd gevallen. Arm ding

Miezz leeft je moeder inmiddels nog? :P ze heeft het wel getroffen met het weer. Lekker naar buiten dit weekend

Heeft of weet iemand een kleine rietjes beker zonder anti lek? Stijn pakt steeds de hema beker van peuter maar die is zo groot. Ik zoek net z'n beker maar dan een formaatje kleiner
pi_169429055
En toen had ik een heel verhaal getypt en drukte ik verkeerd en was alles weg ;( Herkansing.

Wat leuk naar Texel, geniet ervan Arja :Y

Schattig is dat he Quoi, wanneer ze op hun zij in slaap vallen O+

Haha dat moet hij even aan M laten zien Ikke, zij wil graag zitten maar kan nog niet zelf tot zit komen. En soms als ze moe is van het zitten valt ze ook om :+
Geen ervaring met bekers hier, M krijgt nog steeds alles uit een fles.

Ja, mijn moeder leeft nog hoor :9 Ze is nu even bij andere familie. We gaan vanavond met zijn allen uit eten omdat het de sterfdag is van mijn vader. Ik ben benieuwd hoe M het gaat doen.
Mijn moeder weet wel dat ik niet altijd zin heb in haar opmerkingen, tijdens de zwangerschap ook een aantal keer aangegeven. Volgens mij houdt ze zich ook wel aardig in :+ Al laat ze af en toe wel doorschemeren dat ze eigenlijk had willen scheiden van mijn vader (toen hij 8 jaar geleden overleed waren ze gewoon nog getrouwd), en dat hoef ik nou niet per se allemaal te horen. Als ze er nog eens over begint ga ik dat maar eens aangeven.

Verder is M heel lief O+ De leidster bij het kdv vinden haar ook heel leuk. Alleen weinig slapen, maar ja dat is thuis weinig anders :P
pi_169429482
Lief dat je het vraagt Ikke!

Ik moest er 4x uit voor peuter, die uiteindelijk bij mij in bed belandde ("ik wil niet alleen slapen" O+ ) en ongeveer 4 voedingen voor S, maar de uien deden beter werk vannacht, want hij sliep na elke voeding verder! En hoe bizar ook, ik werd uitgerust wakker :') _O-
Echt, ik weet niet hoe het mogelijk is :D

Nu is man even met peuter uitrazen in een indoor speelhel en ik ga wegens fokwet niet zeggen wat S nu doet. Maar ik heb al een kop thee en ontbijt op en ik ga nu even opruimen en uitmesten. De zon schijnt en ik krijg de lente in mijn bol *O* Vanmiddag een stuk wandelen denk ik O+
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:31:56 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169440429
Ha, wij kunnen ook bij #teamsnot :')

Hopelijk een rustige nacht, want morgen loop ik mijn eerste hardloopwedstrijd sinds een dik jaar O+
pi_169440763
Wij waren afgelopen 1,5 week #teamhoestenhees. Of iedereen werd wakker van een hoestbui of hij kon niet huilen zo hees was hij. Volgens mij eindelijk aan de beterende hand. Vandaag gewerkt en dus niet echt meegekregen hoe het ging, maar de fles bij oma ging aardig en thuis voor het slapen ook.

Wel zielig : Man was L.'s knuffel vergeten naar oma |:( L. Heeft de 2,5 uur bij oma niet kunnen slapen. Blijkbaar is die knuffel onmisbaarder dan wij dachten. Oma gelijk maar een reserve knuffel gegeven. Nu hebben alle oppassen (oma, oma en kdv) een exemplaar.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:43:22 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_169440922
Hoi! Ik heb ook weer een baby!

Ik ga proberen een beetje aan te haken maar ik waarschuw alvast dat ik niet aan mega bijleesposts doe en dat dat niks persoonlijks is :+ ;) (meelezen doe ik sowieso al tijden :Y )

Guuske doet het fantastisch. Drinkt goed, poept goed, en slapen leert ie vanzelf een keer. Ik blijf hem hier lekker noud noemen trouwens ;)


disclaimer
pi_169441075
SQ wat een droppie O+
Wij doen ook mee met team snot :(
Zo sneu als ze half van slag raakt omdat dr neus zo dicht zit ;(
Uitzuiger en zoutoplossing tot the (tijdelijke) rescue zeg maar :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_169441649
wat een lekker ventje heb je daar SQ, echt hollands welvaren O+

Tombola, succes met al het snot.

James kwijlt en kwijlt en kwijlt eb bij op mn vingers en zn uilenspeeltje, Ik had gehoopt dat hij iets trager zou zijn qua tandjes dan zn zus maar daar lijkt het niet op. }:|
S. 2014
J. 2016
pi_169441772
Sq O+ wat een mooierd!
pi_169443063
Sq gefeliciteerd met je knappe mannetje O+ en wat een super toffe naam!

:* voor alle zieke

Room fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Hopen dat de piek is geweest en jullie snel weer snot vrij zijn.
Heerlijk hè die zon en de lente in aantocht O+ ik kan daar zo vrolijk van worden

Quoi nu al een hardloop wedstrijd? Je bent toch pas begonnen met lopen? Knap hoor ^O^ alvast succes voor morgen!

Ik ga na de vakantie ook maar starten met sporten. Ik moet nog 3.5 kilo tot ik weer op mijn start gewicht zit maar blijkbaar mag er nog wel wat meer af. Peuter riep vanmiddag, terwijl hij in mijn buik duwde 'mama jij hebt een baby in je buik'
En bedankt hè lieverd :')
pi_169443686
SQ! O+ Wat een lekker ventje! Nog heel even samen aan de baby :)

Ik ben hier niet meer zo vaak, maar wij zijn inmiddels de laatste babyweek ingegaan. Mevrouw wandelt al een tijdje als een heuse dreumes los en is een echt dametje, gek op schoenen, borstels en vooral alles wat haar grote broer heeft.

Verkoudheid is echt killing bij die muppies hè :{ Doorslapen is bij ons echt een unicum en snot is een veelvoorkomende oorzaak voor nachtelijke partijen. Met neusspray kijk ik wel uit sinds ik een keer een krijsbaby had omdat ik de verkeerde te pakken had :@ Bedje schuin werkt vaak het beste en ook wat Luuf. Ruikt ook beter dan die uien :)
pi_169443937
Sq welkom en wat een cutie heb je daar.

Dot de verkeerde gepakt? De verkeerde wat?
Een week nog een baby, zo gek lijkt me dat. Maar hier gaat het ook hard die kant op. Al bijna even lang uit de buik als in de buik. Ook een gek idee dat een zwangerschap gewoon net zo lang duurt als dat Emmy al bij ons is.
pi_169444478
Haha Ikke, van je kinderen moet je het niet hebben :P

Wat een droppie Sq! O+ En leuk dat je een poging gaat doen mee te posten.

Room, klinkt als een heerlijke dag O+

Wat wordt Emmy groot, Arja! Bijna even lang uit de buik als in de buik, wauw...

Bizar hoe snel de tijd gaat he? Vrijdag is mijn welp al zes maanden. Een half jaar! Het klinkt zo lang en het voelt aan de ene kant alsof ze er altijd al is geweest en aan de andere kant alsof ze er net is, omdat we nog steeds dingen aan het uitvinden zijn.
M. zit ook al een paar weken in teamsnot, zo sneu. Slapen blijft een ding hier, maar ik heb wat handvatten gekregen door een boek dat ik gelezen heb en daar gaan we mee aan de slag (vooral meer regelmaat en ritme toevoegen). Verder geniet ik me suf, wat een heerlijk meisje! O+ O+
Van de week had ik weer een vlaag van besef dat ik iemands moeder ben! Zo'n iemand waar je je altijd veilig bij voelt en waar je geborgenheid vindt en die jou altijd het liefste en mooiste ter wereld vindt ongeacht wat er gebeurd, zo'n iemand ben ik gewoon O+ en ik hoop zo dat ze altijd bij mij komt als er iets is en zich veilig voelt.
Wat een heerlijkheid! *; En die ontwikkeling mee mogen maken vind ik een eer. Niet verwacht dat ik dat ik dat zo leuk zou vinden.

Quoi, succes met je eerste hardloopwedstrijd!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 11 maart 2017 @ 22:54:19 #58
269689 crew  Viv
pi_169445890
SQ dat spokenpakje hebben wij in maat 68 :D mooi kindje heb je erin gestopt!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:26:41 #59
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169447180
Ahwww SQ wat een schatje O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169448108
Ah mies, wat klink je heerlijk O+
  zondag 12 maart 2017 @ 00:18:55 #61
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169449163
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi! Ik heb ook weer een baby!

Ik ga proberen een beetje aan te haken maar ik waarschuw alvast dat ik niet aan mega bijleesposts doe en dat dat niks persoonlijks is :+ ;) (meelezen doe ik sowieso al tijden :Y )

Guuske doet het fantastisch. Drinkt goed, poept goed, en slapen leert ie vanzelf een keer. Ik blijf hem hier lekker noud noemen trouwens ;)


[ afbeelding ]
O+ op deze foto is alweer heeel anders! Vind hem nu veel meer op jou lijken O+
Kwak
pi_169453457
Noh SQ! O+

Ik ben uitgeslapen en klaarwakker. :') :D Ik lig sinds half 9 in bed met L. en we sliepen twee keer drie uur. Heerlijk! Hopelijk kan ik er zo nog wat uurtjes bij aan plakken, maar ik vrees ervoor. _O-
  zondag 12 maart 2017 @ 08:12:24 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_169454102
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ op deze foto is alweer heeel anders! Vind hem nu veel meer op jou lijken O+
echt he. Zou wel leuk zijn als mijn dna ook nog ergens zichtbaar was!

Lekker geslapen selv? Ik kreeg ook zomaar 3 uur ononderbroken kado O+
disclaimer
  zondag 12 maart 2017 @ 08:33:46 #64
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_169454209
Ik kwam ff kijken hier of er al een SQ update was, jeetje wat lijkt hij veel op je! Leuk!!
pi_169454251
SQ wat een schattig vers babietje O+

Hier kom ik afscheid van het topic nemen, m'n kleine helden zijn vandaag jarig. Vind het heel bijzonder hoeveel dat doet. Het terugdenken aan de eenzame bevalling, hun heftige start, de zorgen, maar ook een soort trots... Ik heb het afgelopen jaar dag en nacht die kleine jongetjes gevoed, verzorgd en liefde gegeven waardoor ze zulke vrolijke, gezonde, mooie dreumesjes zijn nu. Met stip mijn beste prestatie ooit. Ze hebben mij een beter en sterker mens gemaakt en mij het mooiste cadeau ooit gegeven: Thuis. O+ O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Madivi op 13-03-2017 21:16:53 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 08:44:17 #66
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169454283
Och Madivi, wat een prachtige collage! Van harte gefeliciteerd van deze meelezer. Je doet het fantastisch met je mannen! Op naar een goed tweede jaar hoop ik. *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 12 maart 2017 @ 08:51:32 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169454337
Prachtig Madivi! Van harte met je mooie tweetal w/ En je mag oprecht trots zijn :Y

SQ hoooi! Wat een kereltje is Guuske al O+ Fijn dat het goed gaat.

Hoe is het met alle snotlapjes gegaan vannacht?

Hier 3x geweest :') Vanmorgen zijn hele fles er weer uit gedonderd. Maar hij is vrolijk gelukkig. En ik ga met mijn duffe hoofd dus de city pier city lopen, met blote benen. Den Haag, draagt uwer zonne (zoniet las-)bril! :o

Dat stelt trouwens weinig voor hoor. Vijf kilometer op een zeer rustig tempo. Maar ik moest ergens beginnen hè? Eerste stipje aan de horizon.
pi_169454561
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:58 schreef Arja het volgende:
Sq welkom en wat een cutie heb je daar.

Dot de verkeerde gepakt? De verkeerde wat?
Een week nog een baby, zo gek lijkt me dat. Maar hier gaat het ook hard die kant op. Al bijna even lang uit de buik als in de buik. Ook een gek idee dat een zwangerschap gewoon net zo lang duurt als dat Emmy al bij ons is.
De verkeerde neusspray. Ik had de 6+ variant met eucalyptus en die was wat te heftig voor een baby.

Gefeliciteerd madivi! Wat een mooie mannen heb je O+
  zondag 12 maart 2017 @ 09:23:30 #69
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169454626
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:39 schreef Madivi het volgende:
SQ wat een schattig vers babietje O+

Hier kom ik afscheid van het topic nemen, m'n kleine helden zijn vandaag jarig. Vind het heel bijzonder hoeveel dat doet. Het terugdenken aan de eenzame bevalling, hun heftige start, de zorgen, maar ook een soort trots... Ik heb het afgelopen jaar dag en nacht die kleine jongetjes gevoed, verzorgd en liefde gegeven waardoor ze zulke vrolijke, gezonde, mooie dreumesjes zijn nu. Met stip mijn beste prestatie ooit. Ze hebben mij een beter en sterker mens gemaakt en mij het mooiste cadeau ooit gegeven: Thuis. O+ O+

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Madivi met je mooie mannen *O* *O* Ze zien er al zo groot uit!
Ik heb altijd veel bewondering voor jou, hoe je het allemaal alleen redt en met hoeveel liefde je over jouw jongens schrijft. O+

Tot zo bij de dreumesjes! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169454687
Madivi *G* *G* Gefeliciteerd met jouw duo, en ik heb echt bewondering voor je, Hoe je het toch allemaal hebt aangepakt.
S. 2014
J. 2016
pi_169454771
Wauw madivi een jaar alweer! _O_ wat een knapperds zijn het en wat een superprestatie van jou O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 12 maart 2017 @ 09:40:52 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_169454853
Wauw wat zeg je dat mooi madivi! Van harte gefeliciteerd met je prachtknullen!
disclaimer
  zondag 12 maart 2017 @ 09:50:46 #73
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169454961
Madivi gefeliciteerd O+ zoveel respect voor jou!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169455752
Madivi gefeliciteerd! Goed gedaan en mooi verwoord
pi_169455781
Dubbel gefeliciteerd Madivi!
pi_169456169
Wow, wat een leuke ventjes. Dubbel gefeliciteerd! En man, wat heb jij een hoop om trots om te zijn!
pi_169456270
Gefeliciteerd Madivi, wat doe je het goed :Y

Stormqueen, wat een leukerd!

Steeds meer minibaby's hier, leuk! *meelurk en af en toe aanhaak*
Ook leuk van alle hapjes en rollen en zitten, dat is lang geleden en nog ver weg tegelijk :D
pi_169456673
Wát een prachtige ventjes Madivi! En wat zeg je het mooi en wat kun je trots zijn op jezelf, de zorg voor twee mensjes helemaal in je eentje, ik vind het een enorme prestatie _O_ O+
Gefeliciteerd!
  zondag 12 maart 2017 @ 14:05:28 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169459388
Hier weer beroerde nachten en zure poep. Maar tand nr 5 is door en zie nu een verdikking waar nr 6 gaat komen.

En vrijdag belde mij LG einde van de dag met de mededeling dat ik een vast contract krijg (tenzij ik het tot juni nog verpruts natuurlijk) *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169459863
Wat een heerlijke post Madivi. O+ Gefeliciteerd!

Chanty ook gefeliciteerd, fijn zeg! *O*

Zijn er hier nog meer mensen die ineens weer meer zijn beginnen te vloeien? :? L. is vandaag 6 weken en ineens vloei ik weer helderrood bloed. Het is niet schrikbarend veel, maar 2 dagen geleden dacht ik dat het eindelijk eens was afgelopen. }:| Morgen bel ik de vk sowieso even, maar wellicht herkent een van jullie het?
  zondag 12 maart 2017 @ 15:11:47 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169460985
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:26 schreef Selvaria het volgende:
Wat een heerlijke post Madivi. O+ Gefeliciteerd!

Chanty ook gefeliciteerd, fijn zeg! *O*

Zijn er hier nog meer mensen die ineens weer meer zijn beginnen te vloeien? :? L. is vandaag 6 weken en ineens vloei ik weer helderrood bloed. Het is niet schrikbarend veel, maar 2 dagen geleden dacht ik dat het eindelijk eens was afgelopen. }:| Morgen bel ik de vk sowieso even, maar wellicht herkent een van jullie het?
Niet het leukste antwoord dat je wilt horen, maar ja, dat had ik en er bleek nog een stukje placenta te zitten :{ Maar goed om gewoon ff aan te geven :)

Ons mannetje heeft me slapend aangemoedigd langs de kant. Tevens eerste terrasje: check!
  zondag 12 maart 2017 @ 15:19:04 #82
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169461130
Madivi gefeliciteerd! Wat een leuke mannen en je mag echt wel trots zijn op jezelf!

Chanty gefeliciteerd!

Sq, dat heb je goed gebakken O+

Beterschap aan alle snotneusjes, ik hoop dat die virussen nu eindelijk eens ophoepelen :(

Ik heb vanochtend heerlijk gezwommen met de dames O+ I. Had ontzettend veel pret met spetteren en alles bekijken O+
pi_169461430
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Niet het leukste antwoord dat je wilt horen, maar ja, dat had ik en er bleek nog een stukje placenta te zitten :{ Maar goed om gewoon ff aan te geven :)

Ons mannetje heeft me slapend aangemoedigd langs de kant. Tevens eerste terrasje: check!
Ik kon me nog zoiets herinneren bij jou ja. Hoe zijn ze daar achter gekomen? Via een echo, of werkt dat anders?

Ik hoest flink en moet flink kracht zetten bij het snuiten (taai slijm }:| ), dus ik vraag me ook wel af of het misschien niet daardoor komt, maar ik neem sowieso wel even contact op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 12-03-2017 15:54:54 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 15:35:22 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169461512
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:32 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik kon me nog zoiets herinneren bij jou ja. Hoe zijn ze daar achter gekomen? Via een echo, of werkt dat anders?

Ik hoest flink en moet flink kracht zetten bij het sluiten (taai slijm }:| ), dus ik vraag me ook wel af of het misschien niet daardoor komt, maar ik neem sowieso wel even contact op.
Inwendige echo :Y Ik vond alles erg meevallen, ook het weghalen.
pi_169461718
Dat hoesten kan er wel invloed op hebben ja. Maar kan het misschien zo zijn dat je ongesteld bent?
Een placentarest is altijd een optie die je verloskundige ook zal beoordelen op waarschijnlijkheid.
pi_169462041
Ongesteld heb ik ook aan gedacht, maar verder helemaal geen krampen oid en ik geef volledig borstvoeding, dus dat leek me ook niet zo waarschijnlijk eigenlijk.
pi_169463422
Het stoppen met vloeien ging hier een beetje met horten en stoten. Ook eventje klaar en toen nog een beetje en toen écht klaar. Hopelijk geen placenta. En ook geen menstruatie, das veel te vroeg man :{w ;)
pi_169463746
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:55 schreef Selvaria het volgende:
Ongesteld heb ik ook aan gedacht, maar verder helemaal geen krampen oid en ik geef volledig borstvoeding, dus dat leek me ook niet zo waarschijnlijk eigenlijk.
Ik hoop het echt niet voor je, maar onmogelijk is het ook niet helaas. Het meest waarschijnlijk is het nog 'gewoon' vloeien, al dan niet verergerd door het hoesten. Maar mocht je echt gaan leeglopen, moet je natuurlijk niet wachten met bellen ;)
pi_169464257
Chanty wat een hoop tandjes(leed) en super van je contract!
pi_169465817
Chanty, van harte met het contract en wat zielig voor je meisje, hopelijk zijn ze gauw door!

Selvaria, dat klinkt niet helemaal ok. Ik werd na 6 weken weer ongesteld, maar het bloeden was wel bij mij even echt gestopt daarvoor, zeker even laten checken als het aanhoudt!

Dank allemaal, zó veel lieve reacties...

Aangezien hier nooit iets normaal gaat is de verjaardag óók bijzonder verlopen. Jongens deden het hartstikke goed, lekker verwend en alles was gezellig en vrolijk tot ik hun (zelfgemaakte) taartjes met 1 kaarsje bracht.. En m'n haar daarin waait... gelijk een giga vlam, gelukkig mijn vader naast me zo alert om op me te duiken en het direct te doven.. Maar m'n haar is heel erg uitgedund aan één kant en m'n hals en nek licht verbrandt. Maar vooral ben ik zo enorm geschrokken, zit nu nog wat te trillen ervan (vooral het idee dat ik ineens weg zou zijn voor de jongens...). Gelukkig viel het uiteindelijk mee, maar toch brrr :'( ...

Anyway, tijd om vooruit te gaan weer, tot gauw in t volgende topic! :W
  zondag 12 maart 2017 @ 18:27:13 #91
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169466159
Jeetje Madivi :o brrrr gelukkig was je vader alert. Nog naar de brandwond laten kijken?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169467099
Oh no, madivi :o
Dat is schrikken.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:10:27 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169467170
Wat absurd Madivi! Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren? Dan ook maar niet doen. Hopelijk valt de schade bij jou mee.

Het snotteren gaat hier met een dikke glimlach door. Maar het gejammer vanwege doorkomende tandjes valt nu toch wel erg op. Ik smeer meerdere keren tandgel op zijn tandvlees en zal morgen wat van die bijtringen in de koelkast leggen. Verder nog tips?

Hij is afgelopen weekend echt alleen maar mee geweest - lekker weg, en heeft heerlijk tukjes gedaan overal. Voorbeeldig hoor :) En hij ligt nu al te slapen - doodmoe natuurlijk van alle indrukken. Morgenochtend even zwemmen en dan mag hij lekker de hele dag op zijn eigen kleedje klooien.
pi_169467394
Madivi gefeliciteerd met je jongens! En wat is dat schrikken zeg... Wat goed dat je vader zo alert is.

Quoi fijn dat hij zo goed sliep overal. L heeft vandaag ook zo goed overal geslapen, 1.5 uur op een babyshower in een campingbedje en vanochtend bij oma nog daar in z'n bed.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:42:51 #95
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169469932
Madi gefeliciteerd met je ventjes! En gelukkig was je snel geblust... brrr.

SQ knap manneke met mooie haartjes! Slaap is overrated joh :P

Chanty gefeliciteerd met je contract!

Quoi weer lekker actief zeg :)

Genoten van het lekkere weer... ukkie in de wagen in de tuin terwijl peuter alle bladeren die ik net had verzameld in een emmer weer in het rond strooit en zich kletsnat maakt bij de watertafel O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169472008
Madivi O+ wat een knappe ventjes. Van harte gefeliciteerd :*
Je mag zeker trots zijn op alles wat je hebt gedaan en wat je voor elkaar hebt gekregen.
Wow dat is schrikken als je haar vlam vat. Hopelijk heb je niet zo veel last van die brandwonden.
Tot over 5 maanden :W

Quoi top gedaan ^O^
5 km vind ik best ver hoor :D je kan mij na 5 stappen al opvegen.

Chanty gefeliciteerd *O*
Pfff hopen dat al die tandjes er snel door zijn. Ellendige dingen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 12 maart 2017 @ 22:26:28 #97
269689 crew  Viv
pi_169473420
Madivi jij supermama, gefeliciteerd met je ondeugende dreumesjes! O+ Wat een topprestatie lever jij, in verhouding hetzelfde als een stel met een vierling, en dan ook nog maandenlang fulltime kolven, de eerste hapjes zelf koken, etc. _O_ Wel eng van dat kaarsje zeg!

Wat was het lekker weer vandaag! Mijn ouders waren hier en we hebben een wandeling van 2 uur gemaakt met ZZ bij mij in de emeibaby. O+
  maandag 13 maart 2017 @ 11:35:55 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169479580
Lekker Vivi, 2 uur wandelen met de emeibaby is een goede training voor je buikspieren ;)

Ik ben houten klaas vandaag, na het lopen van gister. Maar alweer gewandeld richting zwembad en natuurlijk 'gezwommen' met de kleine man, die gewoon weer als vanouds onder de indruk was en zijn vuistje opat ...... en weer in een slaapcoma ligt.
pi_169481626
Wat lief SQ O+

Nog gefeliciteerd Madivi, wat een leuke collage O+ En wat omschrijf je het allemaal mooi O+
Wel schrikken van het kaarsje zeg! Hopelijk vallen de brandwonden mee.

Wat leuk weer een evenement Quoi, goed bezig! ^O^
Zwem je ook weleens los, of alleen babyzwemmen? Man wil graag een keer zwemmen met M, maar ik weet niet of zo'n les iets voor hem is :P Als hij bijvoorbeeld moet gaan zingen, gaat het al niet lukken want hij kent geen Nederlandse kinderliedjes :+

M had een paar onrustige nachten. Denk dat ze veel indrukken te verwerken had. Hopelijk slaapt ze snel beter. Vandaag eerste echte dag dat mijn moeder oppast. Ze zijn net wezen wandelen en M slaapt nog in de wagen. Hopelijk kan ze de gemiste slaap een beetje inhalen, want zo weinig als ze afgelopen weekend heeft geslapen lijkt me ook weer niet helemaal goed :P
  maandag 13 maart 2017 @ 15:05:57 #100
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169483946
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef Miezziej het volgende:

Wat leuk weer een evenement Quoi, goed bezig! ^O^
Zwem je ook weleens los, of alleen babyzwemmen? Man wil graag een keer zwemmen met M, maar ik weet niet of zo'n les iets voor hem is :P Als hij bijvoorbeeld moet gaan zingen, gaat het al niet lukken want hij kent geen Nederlandse kinderliedjes :+

M had een paar onrustige nachten. Denk dat ze veel indrukken te verwerken had. Hopelijk slaapt ze snel beter. Vandaag eerste echte dag dat mijn moeder oppast. Ze zijn net wezen wandelen en M slaapt nog in de wagen. Hopelijk kan ze de gemiste slaap een beetje inhalen, want zo weinig als ze afgelopen weekend heeft geslapen lijkt me ook weer niet helemaal goed :P
In veel zwembaden hebben ze ook gezinszwemmen. Vaak is het water dan iets warmer en dus alleen gezinnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')