abonnement Unibet Coolblue
pi_169389488
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jouwe wel? Ze moet verschillende inzichten krijgen en dit werkt soms.
Jij bent echt gek, gewone penetratie hoort echt geen pijn te doen dus. :|W
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169389578
.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Serieus? :')
Pijn is een teken dat het niet goed is. Het enige wat nuttig is, is leren te ontspannen en meer tijd nemen voor het voorspel.
Dit en anders een bezoekje aan je dokter.
pi_169389831
quote:
13s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Jij bent echt gek, gewone penetratie hoort echt geen pijn te doen dus. :|W
Heb jij een vagina? :)
pi_169389856
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja. Sommigen hebben daar baat bij. Zodat ze begrijpen dat hun hersenen overdrijven
maar de meeste niet en dan heb je echt veel meer kwaad gedaan dan goed
Zelfde voor zeggen dat iemand overdrijft. Dat legt alleen maar meer druk
  donderdag 9 maart 2017 @ 12:14:44 #30
47102 Elvi
miemkwien
pi_169390017
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb jij een vagina? :)
Ik wel, en het hoort geen pijn te doen. Pijn is áltijd een teken dat iets niet goed gaat.
  donderdag 9 maart 2017 @ 12:21:10 #31
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169390116
Je kunt ook proberen dat hij alleen z'n eikel erin indoet en dat hij dan je clitoris stimuleert dan ontspan je meer en kan hij proberen beetje bij beetje binnen te komen probeer ook glijmiddel in je vagina te hebben dat kan bijvoorbeeld doormiddel van een spuitje.
Sweet but not that sweet !
pi_169390164
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:02 schreef Allures het volgende:

[..]

maar de meeste niet en dan heb je echt veel meer kwaad gedaan dan goed
Zelfde voor zeggen dat iemand overdrijft. Dat legt alleen maar meer druk
Deze chick zoekt naar oplossingen. Dit kan een van de vele oplossingen zijn. Soms moet je je hersenen laten weten dat dat het schrikt voor iets terwijl dat niet hoeft. Ze heeft het nu sws groter gemaakt dan het is.
pi_169390208
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Deze chick zoekt naar oplossingen. Dit kan een van de vele oplossingen zijn. Soms moet je je hersenen laten weten dat dat het schrikt voor iets terwijl dat niet hoeft. Ze heeft het nu sws groter gemaakt dan het is.
Hoezo heeft ze het groter gemaakt dan het is? Bij sommige mensen lukt het gewoon echt niet zomaar. Ook niet met ontspannen, glijmiddel, de liefde van hun leven en een glas wijn
Bij sommigen lukt het zelfs nooit. En als je het gaat forceren is de kans dat het lastiger word alleen maar groter

Hoe is het dan een oplossing? Ik ken ook geen seksuoloog die jouw advies zou geven...
pi_169390266
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb jij een vagina?
Genoeg vrouwen hier met een vagina die allemaal denken "huh wat zegt zei nou" volgens mij.

Pijn heeft een functie en is dus niet bedoeld om zomaar te negeren.

Hier is pijn, nog steeds gewoon stoppen. :{w
pi_169390373
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoezo heeft ze het groter gemaakt dan het is? Bij sommige mensen lukt het gewoon echt niet zomaar. Ook niet met ontspannen, glijmiddel, de liefde van hun leven en een glas wijn
Bij sommigen lukt het zelfs nooit. En als je het gaat forceren is de kans dat het lastiger word alleen maar groter

Hoe is het dan een oplossing? Ik ken ook geen seksuoloog die jouw advies zou geven...
Een dildo lukt wel. Zegt wel iets hè.
pi_169390392
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoezo heeft ze het groter gemaakt dan het is? Bij sommige mensen lukt het gewoon echt niet zomaar. Ook niet met ontspannen, glijmiddel, de liefde van hun leven en een glas wijn
Bij sommigen lukt het zelfs nooit. En als je het gaat forceren is de kans dat het lastiger word alleen maar groter

Hoe is het dan een oplossing? Ik ken ook geen seksuoloog die jouw advies zou geven...
Sommigen spreken vanuit ervaring. een arts weer het niet altijd beter.
pi_169390933
Gewoon rammen is een bijzonder slecht idee. Je moet leren ontspannen en zorg dat je nat genoeg bent.
Een paar borrels kan wellicht ook wonderen doen...
pi_169390958
Stimorol- jij praat echt raar, je weet toch niet hoe groot die pik is ten opzichte van die dildo???????????
pi_169391023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:15 schreef Anakoni het volgende:
Stimorol- jij praat echt raar, je weet toch niet hoe groot die pik is ten opzichte van die dildo???????????
Dat doet er niet toe????????????!!!?!????
pi_169391104
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe????????????!!!?!????
Tuurlijk wel.
Misschien is zijn pik wel enorm groot en de dildo relatief klein waardoor inbrengen makkelijker is.

En als het een psychische blokkade is moet je helemaal geen geweld gebruiken. Zij zeg tranen in de ogen dat is niet ffies kwestie v doorbijten toch.
pi_169391190
Dank voor de reacties.

Alcohol drink ik niet dus dat is geen optie. Die dildo is wel kleiner en smaller dan mijn vriend, maar niet heel erg. Die dildo krijg ik er overigens ook in zonder glijmiddel. Als ik het met mijn vriend probeer gebruiken we heel veel glijmiddel maar het lijkt echt niks te helpen.

Mijn vriend voelt zich er ook onzeker door en denkt dat ik niet opgewonden genoeg van hem wordt.
  donderdag 9 maart 2017 @ 13:36:45 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_169391325
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:28 schreef lady9999 het volgende:
Dank voor de reacties.

Alcohol drink ik niet dus dat is geen optie. Die dildo is wel kleiner en smaller dan mijn vriend, maar niet heel erg. Die dildo krijg ik er overigens ook in zonder glijmiddel. Als ik het met mijn vriend probeer gebruiken we heel veel glijmiddel maar het lijkt echt niks te helpen.

Mijn vriend voelt zich er ook onzeker door en denkt dat ik niet opgewonden genoeg van hem wordt.
Daarom ga het samen opbouwen, de kans is zelfs groot dat hij hierdoor ook weer moeilijker hard blijft wat het ook niet vermakkelijkt. Spreek dit samen uit, en ga er aan werken :) en vooral samen!

En onthoud vooral: het kan wel, de dildo lukt je immers ook :) het zijn de zenuwen en de spanning.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_169391367
Staar je er ook niet blind op. Geef je vriend bijvoorbeeld ook de kans om jou (oraal) te verwennen zodat je je wat meer kan ontspannen, en vraag hem daarna om jou met zijn vingers of een dildo te penetreren. Dan kun je aan het gevoel wennen dat iemand anders dat bij je doet, en dat het ook prettig voelt.

Wat ook helpt is bovenop gaan zitten zodat je zelf meer controle hebt over de richting en de diepte.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169391398
Daarom begrijp ik geen seks voor het huwelijk nooit zo, wat als hij niet past :P (grappie)
Ben je in het verleden misschien getraumatiseerd? Of wil je het voor hem te graag? Relaxen is belangrijk.
pi_169391414
TS ben je gewoon Nederlands?
pi_169391431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
TS ben je gewoon Nederlands?
Waarom zou dat relevant moeten zijn?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169391454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
TS ben je gewoon Nederlands?
Jij bent onvoorstelbaar _O-
pi_169391465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
TS ben je gewoon Nederlands?
ja.

Ik merk dat ik bij elke 'probeerbeurt' meer gespannen raak,dat helpt ook niet echt. Mijn vriend zegt dat hij geduld heeft maar het voelt niet echt zo. Ik weet hoe graag hij het wil.
pi_169391601
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:43 schreef lady9999 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik bij elke 'probeerbeurt' meer gespannen raak,dat helpt ook niet echt. Mijn vriend zegt dat hij geduld heeft maar het voelt niet echt zo. Ik weet hoe graag hij het wil.
Je voelt je duidelijk onder druk gezet om te 'presteren' en daardoor bouwt de spanning zich alleen maar meer op. Heb ook het vertrouwen dat hij er geduld in wil hebben en geef dan jezelf ook de tijd om te ontspannen.

Als er dan tijdens een vrijpartij geen penetratie gebeurt, niet te veel over nadenken, maar gewoon van de rest genieten wat wél gebeurt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_169391660
Mijn advies bij dit soort zaken. Spreek samen af om de aankomende tijd eens helemaal niet aan penetratie te doen. Zeker een week of 3.
Wel lekker veel seks hebben, maar geen penetratie, ook niet met vingers of dildo's. Even de druk er helemaal af halen en gewoon gaat genieten van seks zonder dat "het" moment als een zwaard erboven hangt.
Na die 3 weken rustig aan penetratie erbij gaan betrekken, vingers, dildo, als het maar om dingen gaat die kunnen zonder pijn (en vooral ook lekker zijn!). Daar ook een tijdje bij blijven.

Daarna weer rustig gaan proberen met penetratie, neuken dus. Veel voorspel, echt tot aan een orgasme aan toe (of net ervoor als je na een orgasme even te gevoelig bent) voordat je aan penetratie denkt. Neem fijne houdingen aan die je ook al in de weken ervoor hebt gebruikt, waarbij je makkelijk van heerlijk friemelen naar neuken over kan gaan, dat vloeiend kan gaan. Bv lepeltje/lepeltje. Dit om ervoor te zorgen dat het wat minder een moment van nu gaat het gebeuren is.

Werkt dit niet, ga dan naar een seksuoloog. Niet door de pijn heen gaan of andere onzin. Daarmee doe je jezelf echt geen plezier.
Maar dit is iets wat je eerst zelf kan proberen voordat je er gedegen hulp bij haalt. De druk eraf halen en gewoon van seks genieten kan best veel bijdragen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')