abonnement Unibet Coolblue
pi_169382471
Wat is dat toch met sommige mensen? :{

Die lijken maar één doel in het leven te hebben : zo snel mogelijk een suffe kutbaan, een tweedehands opel astra station, een hypotheek waar je met zijn tweeën krom voor moet liggen, voor je 25e al drie kinderen en een vriendin die er op die leeftijd al uit ziet als veertig. En daarna zo snel mogelijk de kist in.

Ik weet dat het niet mijn zaak is hoe andere mensen hun leven leven, maar ik erger me daar bijzonder aan. Doe eens relaxed, je bent nog niet eens dertig, waarom alles al veilig vastleggen?

Op de middelbare school stoer praten over dat je een lekker wijf en een BMW 5 serie wil, en nog geen tien jaar later met een afgetrapte kutbak en een lelijke walvis opgescheept zitten. Ik snap wel dat een fotomodel vriendin niet voor iedereen is weggelegd, maar als ik zie dat sommige mensen voor de eerste de beste persoon willen settelen zodat ze in het weekend niet meer de deur uit hoeven en The Voice of Holland kunnen kijken op de bank, word ik echt wat verdrietig.

Laatst nog een berichtje van een oud scharrel op Facebook. Hoe het met mij ging, en toen kreeg ik haar klaagzang : haar vriend blijkt een gedragsstoornis te hebben waardoor hij geen goede baan kan krijgen, en telkens van uitzendbaan naar uitzendbaan holt. Beiden liggen krom voor de hypotheek van de huurflat. Vriend heeft ook nog allerlei problemen met familie en zij heeft daar ook stress door bla bla bla.

Jezus christus ik kan dat gezeik echt nog niet aanhoren op deze leeftijd. Maak het dan fucking uit, spaar wat geld bij elkaar en ga lekker een paar maanden in Azie chillen ofzo. Of doe gewoon iets leuks met je leven, je bent toch nog veel te jong om voor je dertigste te kiezen voor een leven vol problemen, gezeik, stress om je relatie en hypotheek enzo.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:32:31 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169382535
Facebook. :').
Hypotheek voor je huurflat. :').
And so is the past
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:34:00 #3
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169382571
TS is 20. :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_169382616
Lastige kwestie. Haten op burgerlijkheid is zo burgerlijk, maar dat snelle "volwassen" willen zijn is ook niks. Ik hoop zo kinderachtig mogelijk te sterven. Bij voorkeur in een botsauto-ongeluk.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:37:14 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169382708
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef AnanYaw het volgende:
Lastige kwestie. Haten op burgerlijkheid is zo burgerlijk, maar dat snelle "volwassen" willen zijn is ook niks. Ik hoop zo kinderachtig mogelijk te sterven. Bij voorkeur in een botsauto-ongeluk.
Heeft niets met willen te maken. Als die trein eenmaal rolt rolt ie.
And so is the past
pi_169382818
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef AnanYaw het volgende:
Lastige kwestie. Haten op burgerlijkheid is zo burgerlijk, maar dat snelle "volwassen" willen zijn is ook niks. Ik hoop zo kinderachtig mogelijk te sterven. Bij voorkeur in een botsauto-ongeluk.
Burgerlijkheid is op zich ook niet zo veel mis mee, maar als ik zie hoe enorm slecht sommige mensen van mijn leeftijd er al uit zien, denk ik echt : Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?

Kwam gisteren nog een oud klasgenoot van de middelbare school tegen. Toen nog wel leuk om te zien, nu (26) echt een enorme dikke pens, onverzorgd, en inderdaad twee kleine kinderen om haar heen jengelend.

Vriend van mij ook : enige wat hij wil is samen met zijn vriendin een huis kopen. En dan gaan ze ook echt helemaal de maximaal mogelijke hypotheek aanvragen, terwijl ze beiden slechts een intentieverklaring hebben. Dan raakt er straks één het inkomen kwijt, en dan begint het gezeik al met deurwaarders, schulden en zit je over een paar jaar in het TV programma Meester Visser rijdt Visite en stem je PVV omdat het allemaal de schuld van de Rabobank is.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:50:55 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169383385
Terechte klacht. De jeugdjaren zijn het leukste daarna gaat het enkel bergafwaarts.
Fade to Black
pi_169383540
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Heeft niets met willen te maken. Als die trein eenmaal rolt rolt ie.
Ik merk het zelf ook wel. Maar je moet het leven ook gewoon zelf een beetje leuk houden. Als je bijvoorbeeld kinderen hebt kun je er altijd nog mee dwergwerpen. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:39 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Burgerlijkheid is op zich ook niet zo veel mis mee, maar als ik zie hoe enorm slecht sommige mensen van mijn leeftijd er al uit zien, denk ik echt : Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?

Kwam gisteren nog een oud klasgenoot van de middelbare school tegen. Toen nog wel leuk om te zien, nu (26) echt een enorme dikke pens, onverzorgd, en inderdaad twee kleine kinderen om haar heen jengelend.

Vriend van mij ook : enige wat hij wil is samen met zijn vriendin een huis kopen. En dan gaan ze ook echt helemaal de maximaal mogelijke hypotheek aanvragen, terwijl ze beiden slechts een intentieverklaring hebben. Dan raakt er straks één het inkomen kwijt, en dan begint het gezeik al met deurwaarders, schulden en zit je over een paar jaar in het TV programma Meester Visser rijdt Visite en stem je PVV omdat het allemaal de schuld van de Rabobank is.
Zonde is het wel inderdaad.
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:57:22 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169383626
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik merk het zelf ook wel. Maar je moet het leven ook gewoon zelf een beetje leuk houden. Als je bijvoorbeeld kinderen hebt kun je er altijd nog mee dwergwerpen. :D

[..]

Snap dat gezeik niet zo over je vrijheid en dat je niet meer naar de kroeg kan. Mensen zonder fantasie zijn dat en die beschuldigen mij dan van burgerlijkheid...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so is the past
pi_169386863
Kom je uit een dorp, ts?
pi_169387306
Mensen die op hun 25 al verlept zijn. Wss zie ik er dan alleen maar beter uit. En mijn vriendin ook anders ga ik haar ruilen :P
pi_169387447
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:56 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die op hun 25 al verlept zijn. Wss zie ik er dan alleen maar beter uit. En mijn vriendin ook anders ga ik haar ruilen :P
Dat dachten die gasten waar TS het over heeft ook.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:18:31 #13
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_169387505
Hypotheek voor een huurflat...
pi_169387853
TS is een werkloze kunstenaar die hele dagen op zijn verpauperde huurflatje ergens in de achterbuurt staat. :') En maar roepen dat hij zo vrij is. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:46:46 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_169388683
Goed topic TS.

Zo snel mogelijk slaaf van de bank worden door een hypotheek te nemen :')

Deze knul blijft nog een jaar of 3 a 5 reizen voordat ik ga settelen. Als je alleen al kijkt naat de vaste lasten in Nederland :/ belasting op belasting etc. Krankzinnig.

Liever eerst wat van de wereld zien voordat ik de keuze maak.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_169388792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:46 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic TS.

Zo snel mogelijk slaaf van de bank worden door een hypotheek te nemen :')

Deze knul blijft nog een jaar of 3 a 5 reizen voordat ik ga settelen. Als je alleen al kijkt naat de vaste lasten in Nederland :/ belasting op belasting etc. Krankzinnig.

Liever eerst wat van de wereld zien voordat ik de keuze maak.
Good busy, jij..
pi_169393607
Gatverdamme, dan kan je net zo goed gelijk in je rot kist gaan liggen zeg, jeetje....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')