abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169384541
En nog steeds Real>> Barca
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:22:47 #177
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169384547
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het meest walgelijke aan Barca is dat hypocriete gelul. Alles aan Real is kut, maar zelf zijn ze zo heilig, terwijl ze alleen maar smeerlappen onder contract hebben. Kut club. Alleen Bayern, BVB en Atleti waardeer ik.
Ik hoop dat BVB, Atleti of Juve de CL wint maar die kans lijkt me klein helaas.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_169384567
verkeerde topique
Je gaat het pas zien als je het door hebt
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:23:33 #179
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169384573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik hoop dat BVB, Atleti of Juve de CL wint maar die kans lijkt me klein helaas.
Waarom zou Juventus niet de CL kunnen winnen?
‘Wie het mooie voetbal opoffert voor het resultaat, mogen ze van mij kastijden. De armsten onder ons hebben alleen maar voetbal als ontspanning. Ik zou het verschrikkelijk vinden als we hen enkel resultaten zouden geven.’
- Bielsa
pi_169384605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat het matig is dit jaar. Ze winnen nooit
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:25:13 #181
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169384612
quote:

[..]

Omdat Real, Bayern en Barca meer ERVARING en ROUTINE hebben, de betere selectie hebben, de wind de laatste jaren constant mee hebben, etc etc.

Het wordt 'gewoon' 1 van die 3 hier, want why the fuck zou het moderne voetbal spannend moeten zijn.

Gelukkig wint Sevilla eens een keer niet de EL.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:27:23 #182
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169384685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat Real, Bayern en Barca meer ERVARING en ROUTINE hebben, de betere selectie hebben, de wind de laatste jaren constant mee hebben, etc etc.

Het wordt 'gewoon' 1 van die 3 hier, want why the fuck zou het moderne voetbal spannend moeten zijn.

Juventus kan Real Madrid prima hebben.
‘Wie het mooie voetbal opoffert voor het resultaat, mogen ze van mij kastijden. De armsten onder ons hebben alleen maar voetbal als ontspanning. Ik zou het verschrikkelijk vinden als we hen enkel resultaten zouden geven.’
- Bielsa
pi_169384696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt cl is voorspelbaar
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:30:10 #184
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169384770
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt cl is voorspelbaar
tis ook elke keer mazzel wat die clubs hebben, real dat wint van atleti met pingels en met een goaltje in de laatste minuut, bayern dat in de laatste minuten wint van dortmund, ook in de rondes daarvoor zwijnen die clubs vaak en weten ze het toch nog om te buigen. Is natuurlijk ook een stukje kwaliteit, behalve deze 3 clubs en misschien City (gezien het erbarmelijke niveau van PSG vandaag aanvallend) had geen enkele club dit tegen PSG kunnen ombuigen.

Maar er zit ook al jaren een gelukscomponent bij. Geef me verdomme Sjelsie dat met betonvoetbal en die pauperdrogba de CL wint. :'(
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:30:21 #185
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169384775
Jullie slaan wel iets te ver door na vanavond. Als ik begrijp dat er slechte scheidsrechters zijn, kan ik alleen maar zeggen dat dat op een willekeurig grasveld in Groesbeek of Zevenhoven niet anders is.
- Bielsa
pi_169384809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie slaan wel iets te ver door na vanavond. Als ik begrijp dat er slechte scheidsrechters zijn, kan ik alleen maar zeggen dat dat op een willekeurig grasveld in Groesbeek of Zevenhoven niet anders is.
Ook die scheidsrechters hadden Suarez een tweede gele kaart gegeven voor opnieuw een schwalbe.
People tell me I'm crazy. "You take that 'Jesus-thing' too seriously."
Well, Christ took me really seriously, when he died for me on that cross.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:34:48 #187
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169384903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

tis ook elke keer mazzel wat die clubs hebben, real dat wint van atleti met pingels en met een goaltje in de laatste minuut, bayern dat in de laatste minuten wint van dortmund, ook in de rondes daarvoor zwijnen die clubs vaak en weten ze het toch nog om te buigen. Is natuurlijk ook een stukje kwaliteit, behalve deze 3 clubs en misschien City (gezien het erbarmelijke niveau van PSG vandaag aanvallend) had geen enkele club dit tegen PSG kunnen ombuigen.
Ehm, die campagne van Bayern in 2012/13 was gewoon steengoed met zeges op Juventus, Barcelona in de QF/SF.

Barcelona had in 2014/15 ook gewoon een solide campagne en zijn nauwelijks van hun stuk gebracht, ook niet door Peps Bayern.

Het zit hem niet in geluk, maar tegen de absurde individuele klasse die in veel wedstrijden de baas is. Zeker bij Bayern München worden af en toe met horten en stoten de punten over de streep getrokken, Barcelona wordt in de competitie ook zo vaak getest en Real Madrid heeft gewoon een coach van niets die één leuke scalp had in San Siro.
- Bielsa
pi_169384955
quote:

[..]

Juventus mist toch bepaalde individuele kwaliteiten heb ik het idee. Barca en Bayern hebben al een aantal jaar een perfecte mix van teamgeest en belachelijke goede individuele kwaliteiten. Real kan je hier soms bij optellen, soms ook niet omdat dan de egootjes zich niet willen wegvinken voor het team en dan is het eigenlijk los zand.

Ik zie Juventus best weer de finale halen, maar daarin moet het wel heel gek lopen willen ze winnen van een van die drie, hebben gewoon echt teveel kwaliteiten.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:36:55 #189
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169384968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ook die scheidsrechters hadden Suarez een tweede gele kaart gegeven voor opnieuw een schwalbe.
Dat heb ik niet gezien dus ik kan er niet veel over zeggen. In de competitie wordt Barça ook wel eens genaaid dus het is niet zo dat die met allerlei bonden een complot samenspannen. Real Madrid heeft ook discutabele situaties in de Liga, wel niet wel niet welles nietes wat dan ook.
- Bielsa
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:38:30 #190
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169385015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ehm, die campagne van Bayern in 2012/13 was gewoon steengoed met zeges op Juventus, Barcelona in de QF/SF.

Barcelona had in 2014/15 ook gewoon een solide campagne en zijn nauwelijks van hun stuk gebracht, ook niet door Peps Bayern.

Het zit hem niet in geluk, maar tegen de absurde individuele klasse die in veel wedstrijden de baas is. Zeker bij Bayern München worden af en toe met horten en stoten de punten over de streep getrokken, Barcelona wordt in de competitie ook zo vaak getest en Real Madrid heeft gewoon een coach van niets die één leuke scalp had in San Siro.
Maar je moet toch gewoon toegeven dat het kwaliteitsverschil van die 3 en de rest immens is en dat de laatste jaren er maximaal 1 club enigszins bij mee kan. Af en toe heeft 1 van de 3 een mager jaar, waarbij een mager jaar betekent dat ze niet de halve finale halen.

Dan kunnen we toch wel stellen dat de spanning volslagen zoek is. Kijk, die clubs vinden het niet erg, maar het is wel een failliet voor het voetbal. Als het nu een competitie is oke, maar in een knockout toernooi zou je dat toch niet mogen verwachten. Het is sinds Reals dominantie en Benficas dominantie in 1955-1962 uitslagtechnisch niet zo saai geweest in de hoogste Europese competitie.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:40:34 #191
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169385100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Juventus mist toch bepaalde individuele kwaliteiten heb ik het idee. Barca en Bayern hebben al een aantal jaar een perfecte mix van teamgeest en belachelijke goede individuele kwaliteiten. Real kan je hier soms bij optellen, soms ook niet omdat dan de egootjes zich niet willen wegvinken voor het team en dan is het eigenlijk los zand.

Ik zie Juventus best weer de finale halen, maar daarin moet het wel heel gek lopen willen ze winnen van een van die drie, hebben gewoon echt teveel kwaliteiten.
Bayern verloor ook gewoon in Calderon, Barcelona wordt in Spanje ook zo vaak van winst gehouden door ik weet niet wat veel ploegen. Ze verslaan kan echt wel, alleen is de CL een podium waar ze twee/drie stappen meer zetten, en terecht.
- Bielsa
pi_169385134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar je moet toch gewoon toegeven dat het kwaliteitsverschil van die 3 en de rest immens is en dat de laatste jaren er maximaal 1 club enigszins bij mee kan. Af en toe heeft 1 van de 3 een mager jaar, waarbij een mager jaar betekent dat ze niet de halve finale halen.

Dan kunnen we toch wel stellen dat de spanning volslagen zoek is. Kijk, die clubs vinden het niet erg, maar het is wel een failliet voor het voetbal. Als het nu een competitie is oke, maar in een knockout toernooi zou je dat toch niet mogen verwachten. Het is sinds Reals dominantie en Benficas dominantie in 1955-1962 uitslagtechnisch niet zo saai geweest in de hoogste Europese competitie.
mex god. Ik mis zelfs Chelsea bijna
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:44:09 #193
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169385227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kijk niet per se alleen naar of dezelfde ploegen meedoen, maar voor mij speelt ook enigszins mee op welke manier ze het bewerkstelligen. Het Real Madrid van Ancelotti was hartstikke leuk om naar te kijken, het Barcelona van Guardiola bracht het positiespel tot ongekende hoogten etc.

Maar zoals ik al eerder zei: het probleem is dat je moet hopen dat er leuke/toffe coaches op die zetels ziet belanden en niet figuren als Enrique en Zidane die maar wat doen en je vooral laten denken dat voetbal een kutsport is.
- Bielsa
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:48:28 #194
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169385344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kijk niet per se alleen naar of dezelfde ploegen meedoen, maar voor mij speelt ook enigszins mee op welke manier ze het bewerkstelligen. Het Real Madrid van Ancelotti was hartstikke leuk om naar te kijken, het Barcelona van Guardiola bracht het positiespel tot ongekende hoogten etc.

Maar zoals ik al eerder zei: het probleem is dat je moet hopen dat er leuke/toffe coaches op die zetels ziet belanden en niet figuren als Enrique en Zidane die maar wat doen en je vooral laten denken dat voetbal een kutsport is.
Mooi spel is natuurlijk ook een ding, ik heb genoten van Monaco - City en ik had hier ook van genoten als het City - PSG was geweest ipv Barca - PSG gok ik.

Maar het is wel zorgelijk dat het jaar in jaar uit die 3 clubs zijn die dicteren. Daar hoeven ze 3 nieuwe spelers voor te kopen, ze stellen een debiel aan als trainer die ooit een balletje heeft getrapt en hop, je komt ver in de CL. Dit was de kans om dat een keer een halt toe te roepen, en dan gebeurt het op zo'n kutmanier niet.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:50:10 #195
214643 Nober
#TeamJH84
pi_169385385
Real Madrid - Leicester City/Sevilla (1-2)
Bayern München - Juventus/FC Porto (2-0)
FC Barcelona - AS Monaco/Manchester City (3-5)
Borussia Dortmund - Atlético Madrid/Bayer Leverkusen (4-2)

Zeg 't maar jongens.

[ Bericht 37% gewijzigd door Nober op 10-03-2017 19:57:14 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14" target="_blank" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=Hl05kFaPq14</a>
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:51:09 #196
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169385418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

Maar het is wel zorgelijk dat het jaar in jaar uit die 3 clubs zijn die dicteren. Daar hoeven ze 3 nieuwe spelers voor te kopen, ze stellen een debiel aan als trainer die ooit een balletje heeft getrapt en hop, je komt ver in de CL. Dit was de kans om dat een keer een halt toe te roepen, en dan gebeurt het op zo'n kutmanier niet.
Ik heb nog genoeg vertrouwen in andere ploegen die waarschijnlijk in de koker gaan zitten, maar het is vooral hopen dat de clubs elkaar eens een keertje vroeg loten en niet pas in de semi's. Dat Barcelona v Bayern of de Clasico een keer de kwartfinale is of zo. Dat zien we godverdomme nooit, hoogstens Barcelona v Atletico of zo.
- Bielsa
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:53:25 #197
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169385489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb nog genoeg vertrouwen in andere ploegen die waarschijnlijk in de koker gaan zitten, maar het is vooral hopen dat de clubs elkaar eens een keertje vroeg loten en niet pas in de semi's. Dat Barcelona v Bayern of de Clasico een keer de kwartfinale is of zo. Dat zien we godverdomme nooit, hoogstens Barcelona v Atletico of zo.
In wat dan? City? Sevilla? Het moet van de andere 3 komen en die zie ik het ook niet doen dit jaar.
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:55:05 #198
324445 Ajacied422
Rechts met den bijbel
pi_169385548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In wat dan? City? Sevilla? Het moet van de andere 3 komen en die zie ik het ook niet doen dit jaar.
Juventus zie ik er echt wel in slagen om een kartel van die ploegen te doorbreken. Laten we wel zijn; die waren in de Allianz Arena hard op weg om Bayern eruit te kegelen en werd zelfs onterecht een doelpunt ontnomen.
- Bielsa
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:55:50 #199
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169385563
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Juventus zie ik er echt wel in slagen om een kartel van die ploegen te doorbreken. Laten we wel zijn; die waren in de Allianz Arena hard op weg om Bayern eruit te kegelen en werd zelfs onterecht een doelpunt ontnomen.
Nog zo'n potje waar een van de grote 3 met alle geluk van de wereld overleefde. Ook weer vroeg in het toernooi.
pi_169385632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Houd toch eens op met Juve joh. Ik zie ze wekelijks en het is geen schim meer van die ploeg. Koffieplanter kan dit beamen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')