abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169383726


;(
pi_169383812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed, de scheids is anderzijds geen excuus om een 4-0 voorsprong weg te geven. Dan heb je zelf ook iets goed verneukt.
Dit precies inderdaad. De overtuiging en het zelfvertrouwen waarmee ze in Parijs wisten aan te treden leken ze te hebben omgewisseld voor angst en apathie :).

Ik denk dat na vanavond Barca ook de CL gaat winnen, ze hebben gewoon absoluut de meeste kwaliteit van alle overgebleven ploegen. Bovendien verlaten de meeste teams Camp Nou niet zo snel zonder kleerscheuren.
pi_169383889
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja bij Real is deze irritatie er niet. Maar ook Real wordt flink geholpen.

Bij Bayern heb ik er minder het gevoel bij.
Ach, op dit forum moet je verplicht tegen Barcelona zijn of wat dan ook. Real Madrid heeft de meest belachelijke lotingen, bizarre scheidsrechtersbeslissingen at some times et cetera. Maar daar hoor je dan weer helaas niemand over. Dan wordt er alleen een CR7-gifje op dit forum gepost.

Bayern en Barcelona worden vaak genoeg getest, alleen zijn de ploegen in de achtste finales vaak dusdanig zwak.
pi_169383950
Waterkneus :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169383966
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, op dit forum moet je verplicht tegen Barcelona zijn of wat dan ook. Real Madrid heeft de meest belachelijke lotingen, bizarre scheidsrechtersbeslissingen at some times et cetera. Maar daar hoor je dan weer helaas niemand over. Dan wordt er alleen een CR7-gifje op dit forum gepost.

Bayern en Barcelona worden vaak genoeg getest, alleen zijn de ploegen in de achtste finales vaak dusdanig zwak.
over het algemeen zijn ajacieden toch wel voor barca lijkt me? (en tegen real)
pi_169384010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

over het algemeen zijn ajacieden toch wel voor barca lijkt me? (en tegen real)
Dat valt wel mee. Het gaat in de Primera-topics bij Barcelona-wedstrijden alleen maar over vermeende schwalbes, scheidsrechters, subjectieve commentatoren bla bla.
pi_169384032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Het gaat in de Primera-topics bij Barcelona-wedstrijden alleen maar over vermeende schwalbes, scheidsrechters, subjectieve commentatoren bla bla.
Ach, dat is als ajax fan herkenbaar toch
  woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:10 #158
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_169384055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Het gaat in de Primera-topics bij Barcelona-wedstrijden alleen maar over vermeende schwalbes, scheidsrechters, subjectieve commentatoren bla bla.
Het wemelt er net zo goed van de vervelende fanboys zoals Dagobert en zo.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:09:39 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, op dit forum moet je verplicht tegen Barcelona zijn of wat dan ook. Real Madrid heeft de meest belachelijke lotingen, bizarre scheidsrechtersbeslissingen at some times et cetera. Maar daar hoor je dan weer helaas niemand over. Dan wordt er alleen een CR7-gifje op dit forum gepost.

Bayern en Barcelona worden vaak genoeg getest, alleen zijn de ploegen in de achtste finales vaak dusdanig zwak.
Ja, maar dit is toch gewoon geen leuk toernooi meer? De enige reden dat ik EK en WK eindtoernooien zo leuk vind, normaal gesproken, is omdat je eigenlijk niet echt weet welk land er nu gaat winnen. Of in ieder geval, er is een veel grotere verrassingsfactor. Ik zit niet meer te wachten op de twaalfde Real/Bayern/Barca goednieuwsshow, en dat Barca nu door de scheids is geholpen aan zo'n belachelijke cumbek is de druppel. Maar ik heb als Realfan recent geroepen dat het heerlijk zou zijn als Real weggespeeld zou worden door Napoli over 2 potjes. Dat zegt toch voldoende over mijn mening over de erbarmelijke staat van de CL.

Ik kijk liever biatlon. Serieus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169384082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ach, dat is als ajax fan herkenbaar toch
Ik zie het op zoveel voetbalvelden gebeuren, dus ik zie geen reden waarom ik dan bij bepaalde clubs extra moet jammeren of iets dergelijks. Als ik weet dat er een kutclub speelt, kijk ik gewoon niet. Simpel zat.
pi_169384123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, op dit forum moet je verplicht tegen Barcelona zijn of wat dan ook. Real Madrid heeft de meest belachelijke lotingen, bizarre scheidsrechtersbeslissingen at some times et cetera. Maar daar hoor je dan weer helaas niemand over. Dan wordt er alleen een CR7-gifje op dit forum gepost.

Bayern en Barcelona worden vaak genoeg getest, alleen zijn de ploegen in de achtste finales vaak dusdanig zwak.
Misschien een tegengeluid, ik heb in Nederland betreft Spaans voetbal juist altijd gevoel dat echt het merendeel Barca een warm hart toedraagt. Wel op een manier van successupporter, vieren als er iets te vieren is en anders is men stil ... maar toch ;)

Vooral in de media is dat vaak goed merkbaar, vond het in die tijd van Pep zelfs echt storend op een bepaald moment. En ik heb absoluut niets tegen Barca :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 23:11:25 ]
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:11:17 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zie het op zoveel voetbalvelden gebeuren, dus ik zie geen reden waarom ik dan bij bepaalde clubs extra moet jammeren of iets dergelijks. Als ik weet dat er een kutclub speelt, kijk ik gewoon niet. Simpel zat.
Ik ga misschien nog wel de andere CL-wedstrijden kijken als ik niets te doen heb, maar wedstrijden van Barcelona komen hier dit seizoen gewoon niet meer op. Ik doe het mezelf niet meer aan, echt niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169384226
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar dit is toch gewoon geen leuk toernooi meer? De enige reden dat ik EK en WK eindtoernooien zo leuk vind, normaal gesproken, is omdat je eigenlijk niet echt weet welk land er nu gaat winnen. Of in ieder geval, er is een veel grotere verrassingsfactor. Ik zit niet meer te wachten op de twaalfde Real/Bayern/Barca goednieuwsshow, en dat Barca nu door de scheids is geholpen aan zo'n belachelijke cumbek is de druppel. Maar ik heb als Realfan recent geroepen dat het heerlijk zou zijn als Real weggespeeld zou worden door Napoli over 2 potjes. Dat zegt toch voldoende over mijn mening over de erbarmelijke staat van de CL.

Ik kijk liever biatlon. Serieus.
Ik heb BAR-PSG niet gezien dus ik kan het je niet zeggen hoe de vork in de steel zit, maar ik vind het steeds vervelender om te zien dat er zeker in het geval van Real Madrid geeneens een gedachte of tactisch idee meer achter hoeft te zitten om te winnen. Gelukkig zijn er dan nog wel enkele coaches/clubs die het wel lukt om ze omver te krijgen, maar goede coaches en bovenal een goed afgerichte selectie kunnen er niet altijd zijn.
pi_169384273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ga misschien nog wel de andere CL-wedstrijden kijken als ik niets te doen heb, maar wedstrijden van Barcelona komen hier dit seizoen gewoon niet meer op. Ik doe het mezelf niet meer aan, echt niet.
Omdat? Scheidsrechters? Schwalbes?

Dan moet je ook wel zo netjes zijn om meteen Real Madrid erbij te boycotten. Dat gaat ook nergens over en dat weet je heel goed.
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:15:16 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb BAR-PSG niet gezien dus ik kan het je niet zeggen hoe de vork in de steel zit, maar ik vind het steeds vervelender om te zien dat er zeker in het geval van Real Madrid geeneens een gedachte of tactisch idee meer achter hoeft te zitten om te winnen. Gelukkig zijn er dan nog wel enkele coaches/clubs die het wel lukt om ze omver te krijgen, maar goede coaches en bovenal een goed afgerichte selectie kunnen er niet altijd zijn.
De top zit gewoon bij 4, 5 clubs en ze kunnen inmiddels ook gewoon goed en verstandig inkopen. En de UEFA versterkt het hele effect alleen maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:15:29 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat? Scheidsrechters? Schwalbes?

Dan moet je ook wel zo netjes zijn om meteen Real Madrid erbij te boycotten. Dat gaat ook nergens over en dat weet je heel goed.
Laat ze maar tegen elkaar spelen en dan allebei eruit vliegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169384303
Ik kijk ook nooit uefalona en Real is ook kut.
pi_169384364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De top zit gewoon bij 4, 5 clubs en ze kunnen inmiddels ook gewoon goed en verstandig inkopen. En de UEFA versterkt het hele effect alleen maar.
Omdat de UEFA niet anders kan. Dan zetten ze hun eigen competitie op.
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:18:52 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk ook nooit uefalona en Real is ook kut.
Een verstandig man spreekt. Het helpt ook niet dat iedereen zo met Barcelona dweept. Maar ik heb wel een persoonlijke aversie tegen Barcelona gekregen door hun hele 'wij zijn tegen alle spanjaarden'-houding als supportersgroep.

Ik begrijp elke ergernis jegens Real, maar ja die support ik zelf van huis uit, dat voelt toch anders. Al worden ze twaalfde.

Ik weet nog dat ik in 2009 (gematigd) blij was toen Barcelona van Chelsea won. Sindsdien is er echter veel veranderd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:19:16 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat de UEFA niet anders kan. Dan zetten ze hun eigen competitie op.
Minachting van de sport.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169384467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Laat ze maar tegen elkaar spelen en dan allebei eruit vliegen.
Ach, dit hele forum kan me weer uitlachen en wat dan ook, maar geen enkele idioot zag dit op basis van alle wedstrijden die Barça dit seizoen heeft gespeeld zien aankomen. Die ploeg is kwetsbaar als de neten.
  Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 23:21:45 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169384511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, dit hele forum kan me weer uitlachen en wat dan ook, maar geen enkele idioot zag dit op basis van alle wedstrijden die Barça dit seizoen heeft gespeeld zien aankomen. Die ploeg is kwetsbaar als de neten.
PSG heeft gewoon totaal laf gespeeld met het idee dat ze het met 4-0 voor (en na de 3-1) wel zouden redden. Dat het ineens nog 6-1 werd is ook wel fucking bizar overigens. Maar ze hadden het nooit tot 3-0 mogen laten komen, natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169384521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Een verstandig man spreekt. Het helpt ook niet dat iedereen zo met Barcelona dweept. Maar ik heb wel een persoonlijke aversie tegen Barcelona gekregen door hun hele 'wij zijn tegen alle spanjaarden'-houding als supportersgroep.

Ik begrijp elke ergernis jegens Real, maar ja die support ik zelf van huis uit, dat voelt toch anders. Al worden ze twaalfde.

Ik weet nog dat ik in 2009 (gematigd) blij was toen Barcelona van Chelsea won. Sindsdien is er echter veel veranderd.
Het meest walgelijke aan Barca is dat hypocriete gelul. Alles aan Real is kut, maar zelf zijn ze zo heilig, terwijl ze alleen maar smeerlappen onder contract hebben. Kut club. Alleen Bayern, BVB en Atleti waardeer ik.
pi_169384527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Nee, ik stop al.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')