abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:37:29 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169376025
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169376032
zoekt rode draad....
pi_169376039
@ laatste paar posts :P

  woensdag 8 maart 2017 @ 18:38:26 #4
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169376041
Hebben we een hekel aan Mini vandaag?
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:40:31 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169376064
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:38 schreef Maarten het volgende:
Hebben we een hekel aan Mini vandaag?
Niet alleen vandaag hoor
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:40:37 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169376067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:28 schreef Myraela het volgende:
Seks met naalden?
In de bdsm scene is er een stroming die daar ware kunstwerken mee maakt op mensen die genieten van die vorm van pijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169376085
Ik heb wel al gehoord van een soort van zwaarden die in de plasbuis gaan. Maar naalden nog nooit.
pi_169376097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

In de bdsm scene is er een stroming die daar ware kunstwerken mee maakt op mensen die genieten van die vorm van pijn.
niet alleen in die scene hoor (kent rob en marjolein al jaren...)
pi_169376098
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:43:17 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169376111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb wel al gehoord van een soort van zwaarden die in de plasbuis gaan. Maar naalden nog nooit.
Sounding (is de google term)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169376120
Ik zal t voor Mini fluisteren.
plastisch chirurg vond het goed dat ik er was, zag oud trauma aan de vinger waardoor nagel ook rare sprongen in t nagelbed aan t doen was. Flinke reep nagel verwijderd en zijkant vinger opengesneden. Nu 2 - 3 maanden afwachten wat ie gaat doen.
/lastig typen ook :{
Is nu nog helemaal verdoofd, voel mn halve hand niet, zo raar!

spulletjes klaarleggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169376125
Dry needling oid nog nooit geprobeerd, gaat geloof ik ook niet gebeuren. En manipuleren door de manueel therapeut laat ik ook nooit meer doen, hoe fijn het gevoel na afloop ook is :N

Qua studie heb ik een poos lang gewenst dat ik op de middelbare school meer mij best had gedaan zodat ik wél ingeloot was voor geneeskunde. Maar inmiddels ben ik allang blij dat ik geen arts ben geworden en zou ik niet weten wat ik liever zou doen dan dit. Ook qua vakkenpakket op de middelbare school is mijn interesse (exacte vakken en talen) niet verander de afgelopen 15 jaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169376145
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal t voor Mini fluisteren.
plastic chirug vond het goed dat ik er was, zag oud trauma aan de vinger waardoor nagel ook rare sprongen in t nagelbed aan t doen was. Flinke reep nagel verwijderd en zijkant vinger opengesneden. Nu 2 - 3 maanden afwachten wat ie gaat doen.
/lastig typen ook :{
Is nu nog helemaal verdoofd, voel mn halve hand niet, zo raar!

spulletjes klaarleggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, dat klinkt naar! Hopelijk valt de pijn mee als de verdoving is uitgewerkt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169376165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal t voor Mini fluisteren.
plastisch chirurg vond het goed dat ik er was, zag oud trauma aan de vinger waardoor nagel ook rare sprongen in t nagelbed aan t doen was. Flinke reep nagel verwijderd en zijkant vinger opengesneden. Nu 2 - 3 maanden afwachten wat ie gaat doen.
/lastig typen ook :{
Is nu nog helemaal verdoofd, voel mn halve hand niet, zo raar!

spulletjes klaarleggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de foto van het stadium hier tussenin.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169376178
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik mis de foto van het stadium hier tussenin.
Welnee!

*huiver*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:46:44 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169376179
Even die vinger dus wat minder gebruiken. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:46:58 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169376185
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik mis de foto van het stadium hier tussenin.
Ja het leuke sputterende pulserende druppelende en snijdende stukkie :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_169376186
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik mis de foto van het stadium hier tussenin.
ja we waren zo gezellig aan t kletsen cq opereren helemaal vergeten :D
pi_169376193
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik mis de foto van het stadium hier tussenin.
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:48:10 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169376198
quote:
12s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef golfer het volgende:
Even die vinger dus wat minder gebruiken. :+
Is daar een taak voor jou weggelegd? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169376201
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Welnee!

*huiver*
idd. Ik kan veel hebben qua bloed en wonden. Maar nagel dingen (teen & vinger).. brrr
pi_169376213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Welnee!

*huiver*
Ramptoerist hier :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169376270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ramptoerist hier :Y
Ik hou er ook van.
Bij mn patienten niet bij mezelf :{w
pi_169376313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

In de bdsm scene is er een stroming die daar ware kunstwerken mee maakt op mensen die genieten van die vorm van pijn.
niet alleen in die scene hoor (kent rob en marjolein al jaren...)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal t voor Mini fluisteren.
plastisch chirurg vond het goed dat ik er was, zag oud trauma aan de vinger waardoor nagel ook rare sprongen in t nagelbed aan t doen was. Flinke reep nagel verwijderd en zijkant vinger opengesneden. Nu 2 - 3 maanden afwachten wat ie gaat doen.
/lastig typen ook :{
Is nu nog helemaal verdoofd, voel mn halve hand niet, zo raar!

spulletjes klaarleggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopenlijk ben je er wel strax vanaf dan!!!
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik hou er ook van.
Bij mn patienten niet bij mezelf :{w
vind het geloof ik echt niet zo erg.... ergste ooit was pols zetten onverdoofd terwijl mn boven arm gebroken was ook....dan al die gewichten eraan en twee volwassen kerels die eraan hangen....brrrr...gelukkig kan ik me er weinig meer van herinneren, behalve AUW
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:55:49 #25
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169376319
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal t voor Mini fluisteren.
plastisch chirurg vond het goed dat ik er was, zag oud trauma aan de vinger waardoor nagel ook rare sprongen in t nagelbed aan t doen was. Flinke reep nagel verwijderd en zijkant vinger opengesneden. Nu 2 - 3 maanden afwachten wat ie gaat doen.
/lastig typen ook :{
Is nu nog helemaal verdoofd, voel mn halve hand niet, zo raar!

spulletjes klaarleggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede vinger ervoor. Hoef je geen moeite meer te doen om Golfer je gevoelens duidelijk te maken.

Klopt het al?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')