abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169377845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Alonso is duidelijk: "Komen dertig kilometer per uur tekort"

"We liggen achter op schema, wat betreft betrouwbaarheid én performance", vervolgt de Spanjaard. "We komen dertig kilometer per uur tekort op het rechte stuk. Op ieder rechte stuk. Dat is veel te veel."

Alonso sloot de persbijeenkomst af met een vrolijke noot. Of hij bocht drie vol gas kon nemen, wilde iemand weten. "Wij zeker. Wij kunnen bijna alle bochten vol gas nemen", lachte hij met de nodige zelfspot.

Honda: Dreams of Power. :')

Enorm triest natuurlijk voor McLaren
pi_169377992
Als dit zo doorgaat kan McLaren wel gedag zeggen tegen Alfons.. die is er dan wel klaar mee, gaat de 24h van LeMans rijden en zoekt ergens een stoeltje in het WEC.
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:27:42 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_169378181
F1.com heeft een onboard online gezet van Bottas (op FB zag ik m dus weet niet hoe ik dat kan linken).

Edit
Op de vorige pagina staat ie ook
N/A
pi_169379540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Enorm triest natuurlijk voor McLaren
Had hij maar een GP2 engine op dit moment..

Hopelijk voor hem en natuurlijk ook Stoffel krijgt Honda snel de zaakjes op orde.

Analyse (In het engels) van de nieuwe Ferrari: https://www.motorsport.co(...)39/?tp%5B0%5D=19&s=1
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:18:51 #55
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_169379737
Waarom staat Honda er niet op om een tweede team te leveren?
Nu weten ze nooit of het aan de Mac ligt of niet.

Even afgezien van t feit of een ander team dat torretje van Honda zou willen.
N/A
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:23:00 #56
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_169379857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:18 schreef nils7 het volgende:

Ze zijn er mee bezig: ze willen graag in 2018 een tweede team bedienen. Zie o.a. http://autoweek.com/artic(...)-second-f1-team-2018
pi_169379903
De merc kan nog minimaal 1 seconde sneller, bottas rijd die ronde wel heel gemakkelijk met de nodige foutjes ook.
pi_169380108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ze zijn er mee bezig: ze willen graag in 2018 een tweede team bedienen. Zie o.a. http://autoweek.com/artic(...)-second-f1-team-2018
Zou mooi zijn, maar onder de huidige omstandigheden zie ik niemand daar met plezier instappen. Tenzij er een nieuw team op de grid zou komen.
pi_169380350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar onder de huidige omstandigheden zie ik niemand daar met plezier instappen. Tenzij er een nieuw team op de grid zou komen.
Het voordeel is wel dat je als zusterteam wel volop mee ontwikkelt. Een achterhoede team kan de gok wagen om een grote stap voorwaarts te maken als Honda er in iedergeval in slaagt het torretje betrouwbaar te maken. De snelheid komt dan vanzelf. Sauber is de eerste in de rij, maar volgens mij kan de inschrijving van Marussia ook nog over gekocht worden tot een bepaalde datum/verstrijking van termijn.
pi_169380598
Super Aguri 2 :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 8 maart 2017 @ 22:23:06 #61
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_169382196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:18 schreef nils7 het volgende:

Honda wilde wel, alleen Ron Dennis wilde de exclusieve klant zijn. Nu hij weg is kan dat wel veranderen. Gerucht gaat dat Sauber volgend jaar met de Honda's wil rijden. (Als ze dat nu nog willen :) )
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  Redactie Sport donderdag 9 maart 2017 @ 08:54:29 #63
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_169387290
quote:
"Wij kunnen alle bochten vol gas nemen" wat een baas
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_169387310
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

"Wij kunnen alle bochten vol gas nemen" wat een baas
Het is de kleur, alle auto's met oranje als boventoon, rijden consequent achterin.
pi_169387321
RIC werkt vandaag zelfde programma af als Max gisteren, dus in ieder geval ook een race-sim.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169387334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:58 schreef franklop het volgende:
RIC werkt vandaag zelfde programma af als Max gisteren, dus in ieder geval ook een race-sim.
Klopt, 's ochtends korte runs, 's middags een racesim.
pi_169387341
En we zijn los
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169387370
Die Williams schijnt volgens vele "kenners" behoorlijk snel te zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat tijdens Q en races zal zijn, en hoe vaak die Stroll mensen eraf gaat rijden.
Hij mag vandaag in ieder geval beginnen met de testdag.
pi_169387383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef tja77 het volgende:
Die Williams schijnt volgens vele "kenners" behoorlijk snel te zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat tijdens Q en races zal zijn, en hoe vaak die Stroll mensen eraf gaat rijden.
Hij mag vandaag in ieder geval beginnen met de testdag.
Gaan we weer :D

Die Williams is niet zo snel als dat die lijkt, want ze hebben zelf toegegeven dat ze die snelle tijden met een redelijk lege auto hebben gereden. Ik zeg niet dat het geen snelle auto is, maar sommige zogenaamde kenners doen alsof het de Mercedes killer gaat worden ... nou nee. Vooral niet met coureurs als Massa en meneer kreukels. Massa is mentaal nooit sterk geweest en meneer kreukels die gaat maar 2/3 van de races uitrijden en dan ben ik erg positief denk ik.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:09:16 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169387416
Het zou wel leuk zijn als de snelle Bottas nu in de langzamere auto zit. Dat Williams zeg maar met een goede coureur races had kunnen winnen, maar dat ze met Massa en Stroll vastzitten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169387524
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:09 schreef XL het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de snelle Bottas nu in de langzamere auto zit. Dat Williams zeg maar met een goede coureur races had kunnen winnen, maar dat ze met Massa en Stroll vastzitten.
Dat zou nog heel goed kunnen, Massa is gewoon een net niet rijder (goed maar geen top 5 coureur), en Stroll lijkt nu nog een loose cannon.
Vraag is en blijft of die Williams wel echt zo snel is, als dat veel mensen denken dat ie is. Volgens mij is Red Bull nog niet 1 keer ECHT voluit gegaan, en Mercedes ook niet. Ferrari lijkt me eerder op die grens te zitten. Tevens is het ook nog eens zo, dat de ene baan beter bij een bepaalde auto past dan een andere baan. Kortom koffiedrap kijken.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:56:54 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_169388039
Ferrari en Williams trappen volgens mij redelijk door, niet volle sjas maar doen wel hun best. Red Bull en Mercedes lijken wel op hun dooie akkertje rondjes te draaien, volgens mij staan die er nog vrij ruim voor.

Zeker gezien max zijn reactie:

quote:
De racesimulatie verliep prima. Hoe dat was? Goed. Best saai, maar goed.
pi_169388071
quote:
3s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ferrari en Williams trappen volgens mij redelijk door, niet volle sjas maar doen wel hun best. Red Bull en Mercedes lijken wel op hun dooie akkertje rondjes te draaien, volgens mij staan die er nog vrij ruim voor.
Die indruk heb ik dus ook, vandaar ook dat er gisteren een Ferrari langs de baan stond.
Als Williams nog heel veel over zou hebben, zou me dat echt verbazen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:59:42 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169388083
Dat Red Bull succes zo rooskleurig inschatten, dat begrijp ik niet precies? Op basis waarvan precies?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:01:25 #75
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_169388104
Optimisme.... wens is de vader van de gedachte....

Maar tevens het gemak waar alles mee lijkt te gaan, de rust bij RB. het lijkt wel alsof RB weet dat er nog wat aan zit te komen... Het is een gevoel..
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')