quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Alonso is duidelijk: "Komen dertig kilometer per uur tekort"
"We liggen achter op schema, wat betreft betrouwbaarheid én performance", vervolgt de Spanjaard. "We komen dertig kilometer per uur tekort op het rechte stuk. Op ieder rechte stuk. Dat is veel te veel."
Alonso sloot de persbijeenkomst af met een vrolijke noot. Of hij bocht drie vol gas kon nemen, wilde iemand weten. "Wij zeker. Wij kunnen bijna alle bochten vol gas nemen", lachte hij met de nodige zelfspot.
Honda: Dreams of Power.
Had hij maar een GP2 engine op dit moment..quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Enorm triest natuurlijk voor McLaren
Ze zijn er mee bezig: ze willen graag in 2018 een tweede team bedienen. Zie o.a. http://autoweek.com/artic(...)-second-f1-team-2018quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:18 schreef nils7 het volgende:
Waarom staat Honda er niet op om een tweede team te leveren?
Nu weten ze nooit of het aan de Mac ligt of niet.
Even afgezien van t feit of een ander team dat torretje van Honda zou willen.
Zou mooi zijn, maar onder de huidige omstandigheden zie ik niemand daar met plezier instappen. Tenzij er een nieuw team op de grid zou komen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig: ze willen graag in 2018 een tweede team bedienen. Zie o.a. http://autoweek.com/artic(...)-second-f1-team-2018
Het voordeel is wel dat je als zusterteam wel volop mee ontwikkelt. Een achterhoede team kan de gok wagen om een grote stap voorwaarts te maken als Honda er in iedergeval in slaagt het torretje betrouwbaar te maken. De snelheid komt dan vanzelf. Sauber is de eerste in de rij, maar volgens mij kan de inschrijving van Marussia ook nog over gekocht worden tot een bepaalde datum/verstrijking van termijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar onder de huidige omstandigheden zie ik niemand daar met plezier instappen. Tenzij er een nieuw team op de grid zou komen.
Honda wilde wel, alleen Ron Dennis wilde de exclusieve klant zijn. Nu hij weg is kan dat wel veranderen. Gerucht gaat dat Sauber volgend jaar met de Honda's wil rijden. (Als ze dat nu nog willenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:18 schreef nils7 het volgende:
Waarom staat Honda er niet op om een tweede team te leveren?
Nu weten ze nooit of het aan de Mac ligt of niet.
Even afgezien van t feit of een ander team dat torretje van Honda zou willen.
"Wij kunnen alle bochten vol gas nemen" wat een baasquote:Op donderdag 9 maart 2017 08:49 schreef tja77 het volgende:
Godver 30 km/uur
http://www.gpupdate.net/n(...)eter-per-uur-tekort/
Het is de kleur, alle auto's met oranje als boventoon, rijden consequent achterin.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"Wij kunnen alle bochten vol gas nemen" wat een baas
Klopt, 's ochtends korte runs, 's middags een racesim.quote:Op donderdag 9 maart 2017 08:58 schreef franklop het volgende:
RIC werkt vandaag zelfde programma af als Max gisteren, dus in ieder geval ook een race-sim.
Gaan we weerquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef tja77 het volgende:
Die Williams schijnt volgens vele "kenners" behoorlijk snel te zijn.
Ik ben benieuwd hoe dat tijdens Q en races zal zijn, en hoe vaak die Stroll mensen eraf gaat rijden.
Hij mag vandaag in ieder geval beginnen met de testdag.
Dat zou nog heel goed kunnen, Massa is gewoon een net niet rijder (goed maar geen top 5 coureur), en Stroll lijkt nu nog een loose cannon.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:09 schreef XL het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de snelle Bottas nu in de langzamere auto zit. Dat Williams zeg maar met een goede coureur races had kunnen winnen, maar dat ze met Massa en Stroll vastzitten.
quote:De racesimulatie verliep prima. Hoe dat was? Goed. Best saai, maar goed.
Die indruk heb ik dus ook, vandaar ook dat er gisteren een Ferrari langs de baan stond.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ferrari en Williams trappen volgens mij redelijk door, niet volle sjas maar doen wel hun best. Red Bull en Mercedes lijken wel op hun dooie akkertje rondjes te draaien, volgens mij staan die er nog vrij ruim voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |