Op basis van vorig seizoen, en een krachtbron die nu nog meer vermogen levert. Het aerodynamische pakket van RBR is gewoon altijd al goed geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:59 schreef XL het volgende:
Dat Red Bull succes zo rooskleurig inschatten, dat begrijp ik niet precies? Op basis waarvan precies?
Dat idee heb ik precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 maart 2017 09:59 schreef XL het volgende:
Dat Red Bull succes zo rooskleurig inschatten, dat begrijp ik niet precies? Op basis waarvan precies?
Precies dit. Renault heeft dikke problemen en Red Bull doet geen long runs. Gister deden ze er 1 en die ging mis. Ze hebben ok ronde tijden op medium, maar op de snellere banden rijden ze minder snel dan de teams die snel testen. Het zegt allemaal niks in deze tijd van het jaar.... maar ik ben wel voorzichtiger met mijn optimisme.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat idee heb ik precies hetzelfde
Het feit dat de Renault wagens (3 teams) qua long runs tot gisteren nog vrijwel niet hadden gedaan en dat Max ook nog eens tot 2x PU problemen had zou mij eerder zorgen baren. Als team zou je dat alleen niet willen laten merken, immers wil je je concurrentie ook niet wijzer maken.
Volgens Max moet dat probleem voor Melbourne verholpen zijn, omdat er al een oplossing in de maak is.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat idee heb ik precies hetzelfde
Het feit dat de Renault wagens (3 teams) qua long runs tot gisteren nog vrijwel niet hadden gedaan en dat Max ook nog eens tot 2x PU problemen had zou mij eerder zorgen baren. Als team zou je dat alleen niet willen laten merken, immers wil je je concurrentie ook niet wijzer maken.
Maar goed, dat is dus niet getest (behalve op de testbank).quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Max moet dat probleem voor Melbourne verholpen zijn, omdat er al een oplossing in de maak is.
En net als ik dat tik gaat hij naar buiten en zet een tijd neer hahahaquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:15 schreef HerrFritz het volgende:
Ricciardo vandaag ook pas 3 installatierondes gereden.....
Hij was al naar buiten, ronde 3 was zijn out-lapquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:17 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
En net als ik dat tik gaat hij naar buiten en zet een tijd neer hahaha
Klopt, maar ik ga er vanuit dat de teams met de Renault-motoren de race in Australië wel uit kunnen rijden.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, dat is dus niet getest (behalve op de testbank).
4 uur mag het evenement toch maximaal duren?quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga er vanuit dat de teams met de Renault-motoren de race in Australië wel uit kunnen rijden.
Ik snap niet waarom McLaren niet al in Australië is. Als ze nu aan de race zouden beginnen zouden ze misschien nog net het podium kunnen halen. Zijn ze later dan vallen ze er keihard buiten
klopt, maar ik denk dat ze voor de McLaren een uitzondering moeten maken, want tussendoor moeten ze nog 3 motorwissels doenquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
4 uur mag het evenement toch maximaal duren?
Hij rijdt volgens mij een stuk voorzichtiger, hij wil niet een Williams afschrijven waardoor Massa vandaag niet kan testen.quote:
Of Strolldonado is de nieuwe Badoerquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:49 schreef tja77 het volgende:
Hamilton en Stroll de meest productieve rijders tot nu toe, het verschil tussen de 2 is echter meer dan 5 seconden. Misschien dat Williams nu eindelijk een keer met een volle tank aan het rijden is.
Netjes hoor, rondje erop was ook 1.19,4, dus niet helemaal extreem leeg en blijft nog even doorrijden.quote:
Heb je live beelden ofzo of hang je naast de baan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nu weer een 1.19,3 waarbij hij na het opkomen van het rechte stuk van start/finish nog van het gas ging ook
was op supersofts, dus de Ferrari kan vandaag makkelijk in de 1.18 rijden
http://www.gpupdate.net/n(...)alunya-9-maart-2017/quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je live beelden ofzo of hang je naast de baan?
quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nu weer een 1.19,3 waarbij hij na het opkomen van het rechte stuk van start/finish nog van het gas ging ook
was op supersofts, dus de Ferrari kan vandaag makkelijk in de 1.18 rijden
In het rondje erop was hij 0,7 sneller dan het rondje ervoor in laatste sector. Dus 1.18,6 zou makkelijk gekund hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je live beelden ofzo of hang je naast de baan?
Autosport livefeedquote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je live beelden ofzo of hang je naast de baan?
En de bal is rond.quote:
Het is niet voor niets een oranje Manorquote:
Stoffel wereldkampioen, ik zou niet meer bijkomen denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:24 schreef Kerplunk het volgende:
Het zou toch goud zijn als ze dit allemaal zouden spelen
Dat heeft ie geprobeerd, maar de motor was te zwaar om te tillen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:26 schreef JJH het volgende:
Als ik Bouillier zou zijn zou ik ondertussen met dingen gaan gooien.
Ze willen dus niet laten zien dat ze sneller zijn... Ze houden nog wat achter de hand?quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
In het rondje erop was hij 0,7 sneller dan het rondje ervoor in laatste sector. Dus 1.18,6 zou makkelijk gekund hebben
http://www.autosport.com/(...)nd-f1-test-day-three
niet alleen de kleur, maar de hele livery doet denken aan een achterhoedeteamquote:
Moet ie ff zo'n klein japannertje opzoeken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat heeft ie geprobeerd, maar de motor was te zwaar om te tillen.
En viel al uit elkaar voordat hij die kon gooien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat heeft ie geprobeerd, maar de motor was te zwaar om te tillen.
Op ultra's ook nog eens.quote:
De Ultra's houden het net geen ronde vol op Barcelona... Dus issie waarschijnlijk op SS sneller.quote:
Ook weer niet vol uit laatste bocht gekomen volgens Autosport.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
1.19,1 voor Vettel. Valt tegen
Ultrasofts dit keer
Volgens mij stort bij iedereen die een snelle ronde op de US rijdt de laatste sector in. Zal dus aan de banden liggen dat ie de bocht niet vol haalt op de US.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook weer niet vol uit laatste bocht gekomen volgens Autosport.
Tiende sneller en weer op dezelfde manier. Rustig over het rechte stukquote:Op donderdag 9 maart 2017 12:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook weer niet vol uit laatste bocht gekomen volgens Autosport.
Die banden houden het wel vol, maar het hoeft nu nog nietquote:Op donderdag 9 maart 2017 12:38 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens mij stort bij iedereen die een snelle ronde op de US rijdt de laatste sector in. Zal dus aan de banden liggen dat ie de bocht niet vol haalt op de US.
Volgens mij worden ze te heet in de laatste sector, en hebben ze geen grip meer vanaf bocht 13. Na een rondje rustig aan rijden kunnen ze weer driekwart ronde mee, maar dan weer hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Die banden houden het wel vol, maar het hoeft nu nog niet
op ultrasoft nu naar 1.19,3quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
Hammertime nu met Hamilton op de rode banden. En Ricciardo heeft het ijsracen op de witte zo te zien opgegeven.
Ze kunnen gewoon niet voluit op rechte stuk, dan ploffen ze.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:42 schreef tja77 het volgende:
Dat bewust inhouden van Ferrari slaat toch helemaal nergens op?
Iedereen kan die sectortijden toch gewoon zien, en zien dus ook dat Ferrari nog over heeft, dit kan ook juist averechts werken.
tobautoquote:Op donderdag 9 maart 2017 12:57 schreef DutchTrain het volgende:
En Stoffel staat weer stil. Dit keer recht voor me...
Geen rookwolk en geen oliespoor. In tweede rondje gestopt. Ze zijn m nu aan het inpakken en opladen.quote:
Porsche lijkt me de beste optie voor hem. Weet ie zeker dat ie mee kan doen om de winst.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:06 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las in een spaans artikel dat Alonso volgend jaar 5 opties heeft.
Nasst aanbiedingen van Porsche voor de WEC en een IndyCar team zou hij ook aanbiedingen van 3 formule een teams hebben. Naast McLaren zijn dat Williams en Renault.
Als Williams echt zo goed is zie ik hem daar volgend jaar nog wel heengaan.
Alleen als het regent wordt het een natte testdatquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:01 schreef lord_bono het volgende:
Is morgen een normale training? Of weer nat?
Oké bedanktquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen als het regent wordt het een natte testdat
Moest gelijk hier aan denkenquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:04 schreef tralalala het volgende:
https://twitter.com/raddie_cz/status/839806527326289923
Klinkt gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |