quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Had vast een pax die een laptop openklapte aan boord.
Heb er een topic over aangemaakt:quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:25 schreef LintuxCx het volgende:
Als je dan denkt dat geen vloeistoffen meenemen dom is, het kan altijd nog erger zo blijkt.
https://www.theguardian.c(...)flights-13-countries
"US forbids any device larger than cellphone on airlines from 13 countries"
TERRISTS!
Is er überhaupt ook maar één terroristische aanslag uitgevoerd met een toestel dat vanuit het Midden-Oosten naar de VS vloog?
Sorry, dit hoort ws meer thuis in POL of ONZ.
Heb toevallig een familielid op Feesboek die in die kist zit. Schijnbaar moest er een zieke passagier van boord.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Had vast een pax die een laptop openklapte aan boord.
En wij ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga die foto's hier niet plaatsen want kan me voorstellen dat ze dat niet zouden waarderen...
Het is een TU134UBL, een test-toestel voor o.a. trainingen voor de TU160. Die ging een stuk sneller dan de TU134, dus een spitsere neus voor betere aerodynamica en dus hogere snelheden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 06:33 schreef derLudolf het volgende:
M'n Russisch is ook niet meer wat het geweest is Waarom heeft deze Tu134 zo'n "spitse" neus?
Waarschijnlijk ILS kalibreren o.i.d.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef gelly het volgende:
Iemand enig idee wat dit vliegtuig doet?
https://www.flightradar24.com/C550/cd202b2
Of diverse manouvres oefenenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ILS kalibreren o.i.d.
In het donker moet een piloot het ook kunnenquote:
Dat is de PH-LAB, dus waarschijnlijk inderdaad voor de ILS kalibratie oid.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef gelly het volgende:
Iemand enig idee wat dit vliegtuig doet?
https://www.flightradar24.com/C550/cd202b2
Oh, grappig inderdaad. Op FR24 stond geen registratie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is de PH-LAB, dus waarschijnlijk inderdaad voor de ILS kalibratie oid.
Op ADS-B welquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, grappig inderdaad. Op FR24 stond geen registratie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PH-LAB
twitter:flyingdutchwx twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 15:57:38 Cargo North DC-3 on the ice of Pickle Lake yesterday....it's been a rough few days in Canadian aviation.....#dc3… reageer retweet
70 jaar! toe maar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef FredvZ het volgende:
Daar lig je dan als 70 jarige dame:twitter:flyingdutchwx twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 15:57:38 Cargo North DC-3 on the ice of Pickle Lake yesterday....it's been a rough few days in Canadian aviation.....#dc3… [ afbeelding ] reageer retweet
73 jaar zelfs zie ik nu, ze is van november '43.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
73 jaar zelfs zie ik nu, ze is van november '43.
Nou nou... Begin anders zelf eens met wat meer info te posten bij je foto's?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Begin eens met dat ding Tu-134UB-L te noemen. Dit is geen Tu-160 crew-trainer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |