En Embraer met hun grootste passagiersvliegtuig ooit (en tevens de grootste in Brazilië geproduceerd):quote:RENTON - Boeing heeft dinsdag de nieuwe 737 MAX 9 voor het eerst getoond. De roll-out vond plaats in Renton, in aanwezigheid van duizenden personeelsleden van de Amerikaanse vliegtuigbouwer. De 737 MAX 9 is de tweede versie van de MAX-serie en krijgt een capaciteit van maximaal 220 passagiers.
De komende weken vinden nog de nodige grondtests plaats. Daarna kan de eerste testvlucht plaatsvinden. De eerste 737 MAX 9’s zullen vervolgens in 2018 aan klanten worden geleverd.
De kleinere 737 MAX 8 vloog in februari vorig jaar voor het eerst. Norwegian neemt in het tweede kwartaal het eerste toestel van dit type in ontvangst.
Tevens heeft Qatar Airways op de ITB Berlin hun nieuwe Business Class onthuld; de eerste die er suites van maakt. Delta Airlines kondigde vorig jaar augustus ook Business suites aan voor hun eind dit jaar te ontvangen A350's onder het mom van de eerste in de industry met Business Suites. Troeft Qatar Airways het net af...quote:SAO JOSE DOS CAMPOS - Het was dinsdag 'roll-out day' bij vliegtuigbouwers Boeing en Embraer. Terwijl Boeing in de Verenigde Staten de 737 MAX 9 presenteerde, rolde bij Embraer in Brazilië de E195-E2 voor het eerst uit de fabriekshal. Volgens Embraer is het nieuwe toestel het meest efficiënte vliegtuig in de 'single aisle' jet markt.
Opvallend aan de E195-E2 is de lange romp. Ten opzichte van de bestaande E195 heeft de E2 drie extra stoelrijen. Daarmee kan het toestel 120 passagiers vervoeren in een tweeklassenconfiguratie en zelfs 146 in een configuratie met slechts een vervoersklasse. Het toestel heeft een vliegbereik van ruim 4.500 kilometer, ruim 800 kilometer meer dan zijn voorganger. Daarmee concurreert de E195-E2 rechtstreeks met de CSeries van aartsrivaal Bombardier.
Nieuwe motoren
Met het E2-programma borduurt Embraer voort op de bestaande E-Jets, waarvan er wereldwijd 1.300 in gebruik zijn. Naast de E195-E2 ontwikkelt Embraer ook E2-versies van de E190 en de E175. Dankzij gewichtsbesparingen, nieuwe vleugels en nieuwe motoren zal het brandstofverbruik van de E2 zo’n 24 procent lager liggen dan dat van de huidige E195, belooft Embraer. De onderhoudskosten liggen bovendien zo’n twintig procent lager.
Tijdens het testvliegprogramma van de E195-E2 zal Embraer twee vliegtuigen gebruiken. Het eerste toestel zal binnen enkele maanden vliegen. Het tweede toestel moet eind dit jaar voor het eerst het luchtruim kiezen. In 2019 staan de eerste leveringen aan klanten in de planning.
En tot zo ver de objectieve berichtgevingquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:29 schreef Iemand91 het volgende:
[knip veel nieuws]
Jammer dat het zo'n verderfelijke maatschappij is...
Misschien niet objectief maar ik deel die mening wel. Die zandbakmaatechappijen maken ze rest kapot.quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
En tot zo ver de objectieve berichtgeving
Die maatschappijen krijgen dikke injecties vanuit de overheid van de oliestaten waarin ze gevestigd zijn. Daar valt niet tegen te concurrerenquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:35 schreef DeeBee het volgende:
Moet de rest maar eens beter hun best gaan doen. #teamzandbak
Ik heb nooit gepretendeerd aan objectieve berichtgeving te doen. Daarnaast is het een forum; mag mijn mening hebben toch?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:56 schreef flipsen het volgende:
En tot zo ver de objectieve berichtgeving
Stoelen zijn verspringen ten opzichte van elkaar. Voeteneinde van de ene stoel gaat onder de 'tafel' van de ander.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:34 schreef buzz1291 het volgende:
Hoe zouden ze in die "gezellige" business suites de stoelen tot 180 graden flatbeds ombouwen? Ik zie het niet.
Toestel word niet langer hoor.quote:En met die Boeing 737 Max 9 lijkt me het einde van de verlenging wel in zicht als ze die staart heel willen houden.
twitter:ORDInsider twitterde op donderdag 09-03-2017 om 03:23:48 Belt loader being used to load KLM flight caught on fire while attached to the aircraft at Gate M-8. Photo by Steve… https://t.co/6cx9LetGuL reageer retweet
Zal wel flink gestonken hebben in dat toestel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:59 schreef inkjet het volgende:
Toestel (PH-BFE) is na vier uur vertraging alsnog vertrokken.
Slechts 1,68 meter idd, genoeg voor 12 extra stoelen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
Toestel word niet langer hoor.
Maar de Max 10 wordt wel langer, maar inderdaad met een beetje; juist om die reden.
(Maar ook omdat een flinke stretch andere motoren e.d. nodig heeft)
Ik heb elders gelezen over een 797 met twee isles en 230-260 seats. Deze zou over de Atlantische Oceaan moeten kunnen vliegen. Hij past tussen de 737 en 787 in. Er wordt al lang gespeculeerd over een 'Middle Of the Market' oplossing.quote:Het zal mij echter niks verbazen als Boeing nu voor de laatste keer met een verbetering komt op de 737 en dat over een aantal jaar een vernieuwde versie van de 757 wordt aangekondigd.
ah, je begrijpt, ik had voor het typen van mijn posts mezelf nog niet bijgelezenquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef inkjet het volgende:
Ik heb elders gelezen over een 797 met twee isles en 230-260 seats. Deze zou over de Atlantische Oceaan moeten kunnen vliegen. Hij past tussen de 737 en 787 in. Er wordt al lang gespeculeerd over een 'Middle Of the Market' oplossing.
Jep: https://www.upinthesky.nl(...)eing-aan-nieuwe-757/quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Vrij recent was toch ook gezegd dat ism Ryanair werd gewerkt aan een nieuwe 757?
Eigenlijk maakt het ook niet uit toch? Nieuwe typerating moet er toch wel komenquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jep: https://www.upinthesky.nl(...)eing-aan-nieuwe-757/
Maar O'Leary lijkt in dat artikel te zinspelen op een narrowbody, terwijl Boeing met een widebody zegt te komen.
Daarom zijn veel operators ook blij met de nieuwste A321's. Die leveren doorgroei in bereik en stoelen op binnen de al bestaande productlijn.quote:[
Eigenlijk maakt het ook niet uit toch? Nieuwe typerating moet er toch wel komen
Charter voor defensie. Komt wel vaker voor, Transavia vliegt ook wel eens voor defensie vanaf Woensdrecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:43 schreef biertapper het volgende:
Sinds wanneer vertrekken er vluchten vanaf Woensdrecht?
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Charter voor defensie. Komt wel vaker voor, Transavia vliegt ook wel eens voor defensie vanaf Woensdrecht.
Kan trouwens ook een afnamevlucht zijn, dit toestel gaat weer terug van Vueling naar AirBerlin.
Nog wat aanvullende info over de civiele activiteiten van Fokker op Woensdrecht:quote:
De tweede A330 staat al in Toulouse en zal binnen enkele dagen ook geleverd worden.quote:Iran Air heeft voor het eerst in tien jaar weer een nieuwe widebody in gebruik genomen. Airbus leverde de eerste A330-200 vrijdag af.
De A330-200 maakt deel uit van de grote order die Iran Air vorig jaar bij Airbus plaatste. De maatschappij bestelt honderd toestellen bij de Frans/Duitse vliegtuigbouwer. Het merendeel van de toestellen zijn widebody’s.
Het toestel is ingedeeld in twee klassen en biedt plaats aan 238 passagiers. De nieuwe Airbus wordt ingezet op routes naar Europa, Peking en Kuala Lumpur. Airbus bouwt vier A330-200’s voor Iran Air. Eerder leverde Airbus al twee A321’s aan de maatschappij.
A340
De laatste wideboydy die Iran Air in gebruik nam was een A340. Dit was in 2007, toen er al sancties tegen het land golden. De A340 was geen nieuw vliegtuig, maar werd een paar maanden geleaset van de Venezolaanse maatschappij Conviasa.
Snel
De maatschappij krijgt het toestel relatief snel nadat de firm order voor 100 nieuwe toestellen definitief werd. Dit gebeurde namelijk pas in december 2016. Het toestel dat Airbus vrijdag afleverde, was in eerste instantie bedoeld voor Avianca, meldt Reuters. De Colombiaanse maatschappij besloot echter om de order voor de A330’s te verkleinen.
De A330-200 die nu voor Iran Air is, was al gebouwd toen Avianca het toestel niet meer wilde. Tussen januari 2014 en januari 2017 stond het vliegtuig daarom gestald in de woestijn van Teruel in Spanje.
Het uitzenden van extra data via ADS-B is niet verplicht. Je ziet dus niet alles op flightradar en vergelijkbare sites, want die gebruiken juist die data.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:24 schreef derLudolf het volgende:
En hoezo zijn niet alle vliegtuigen zichtbaar op Flightradar24? Ik kon de heli die meevloog boven de ronde van Drenthe niet terug vinden toen die boven me hing.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:24 schreef derLudolf het volgende:
En hoezo zijn niet alle vliegtuigen zichtbaar op Flightradar24? Ik kon de heli die meevloog boven de ronde van Drenthe niet terug vinden toen die boven me hing.
Naast ADS-B toont FR24 bijvoorbeeld ook luchtverkeer aan de hand van MLAT en radar-data (in de VS).quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:30 schreef Piles het volgende:
Het uitzenden van extra data via ADS-B is niet verplicht. Je ziet dus niet alles op flightradar en vergelijkbare sites, want die gebruiken juist die data.
Toestel heeft uiteraard wel een transponder.
Heel veel GA (general aviation) zul je dus niet kunnen volgen.
quote:DUBLIN - CityJet stopt met vliegen tussen Rotterdam The Hague Airport en London City Airport. De laatste vlucht vindt plaats op 30 april, bevestigt de regionale luchtvaartmaatschappij op Twitter. Met het vertrek van CityJet verliest Rotterdam The Hague Airport opnieuw een vaste gebruiker.
In de afgelopen maanden staakten Turkish Airlines en Flybe al hun vluchten; binnenkort stopt ook BMI Regional met vliegen naar de Rotterdamse luchthaven. Daarentegen breiden Transavia, TUIfly en Corendon deze zomer het aantal vluchten uit.
De Ierse luchtvaartmaatschappij vliegt op dit moment nog tot vier keer per dag op deze route. Daarbij concurreert CityJet met British Airways. Die maatschappij blijft als enige tussen Rotterdam en de Londense stadsluchthaven vliegen.
CityJet was jarenlang actief op de route Rotterdam-Londen. Toen het bedrijf nog een dochterbedrijf was van Air France-KLM werden de activiteiten van VLM Airlines onder de CityJet-vlag uitgevoerd. Nadat CityJet werd overgenomen en vervolgens zelfstandig werd, bleef de maatschappij zelf op de route actief.
Nieuwe strategie
Het bedrijf is bezig met een strategiewijziging. Het aantal eigen lijndiensten wordt verminderd en in plaats daarvan legt CityJet zich meer toe op charters en vluchten in opdracht van andere maatschappijen. Zo vliegt de maatschappij op regionale routes voor SAS en worden komende zomer enkele Sukhoi Superjet 100’s ingezet voor Brussels Airlines.
Topman Pat Byrne zei eerder de maand dat nog dit jaar tachtig procent van de Avro RJ85’s, Sukhoi Superjets en Bombardier CRJ900’s worden ingezet ten behoeve van andere luchtvaartmaatschappijen en op charters. CityJet blijft wel vanaf Amsterdam en Antwerpen naar London City Airport vliegen.
Zou mooi zijn als KLM deze vluchten overneemt met een E175. Zie het helaas niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 20:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
(I know; niet bepaald vaste prik op Rotterdam)
CityJet stopt met vluchten van Rotterdam naar London City
[..]
Niet meer vanaf Rotterdam inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:48 schreef zlotka het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als KLM deze vluchten overneemt met een E175. Zie het helaas niet gebeuren
Dat wordt dus nog even genieten van deze beesten van toestellen.quote:SCHIPHOL - Etihad Airways vergroot in het zomerseizoen tijdelijk de stoelcapaciteit op vluchten tussen thuisbasis Abu Dhabi en Schiphol. Vanaf eind april wordt de huidige Airbus A330-200 vervangen door de grotere A340-600.
Tussen 27 april en 20 mei komt de A340-600 zeer regelmatig langs op Schiphol. Dat is waarschijnlijk voor het laatst, aangezien de luchtvaartmaatschappij het type in de loop van dit jaar vaarwel zegt. Het viermotorige toestel wordt geleidelijk vervangen door de Boeing 787 Dreamliner en de Airbus A350, die een stuk zuiniger zijn in gebruik.
De A330-200 biedt bij Etihad plaats aan 22 passagiers in Business en 250 in Economy Class. De grotere A340-600 heeft 316 stoelen, verdeeld over Economy, Business en First Class.
Het exact aantal is 5.593.806 klachten. Dat zijn er 15.325 per dag ofwel elke 6 seconden een klacht.quote:FRANKFURT - Niet alleen Schiphol, maar ook Frankfurt Airport heeft last van een klein groepje omwonenden dat de luchthaven bestookt met klachten over geluidsoverlast. In 2016 ontving Frankfurt Airport het enorme aantal van 5,6 miljoen klachten. Dat komt neer op twaalf klachten per vliegbeweging.
Driekwart van alle klachten zijn afkomstig van slechts drie personen, door de luchthaven Fluglärm-Trolle worden genoemd.
Dat meldt de luchthaven in het jaarverslag over klachten over geluidsoverlast. De veelklagers verstoren de resultaten danig. De luchthaven wijst erop dat het aantal klagers is gedaald. In de afgelopen vijf jaar is gedaald van ruim 4. 000 naar iets meer dan 2.300. Het aantal 'veelklagers' is juist wel toegenomen.
De elfkoppige afdeling van Frankfurt Airport die zich bezighoudt met klachten over geluidsoverlast heeft het er maar druk mee. Het hoofd van de afdeling klaagt in Duitse media dat de mogelijkheid om diepgaand onderzoek naar klachten over geluidsoverlast te doen door de enorme stortvloed praktisch onmogelijk is.
Als maatregel is de norm om iemand als ‘veelklager’ aan te duiden naar beneden bijgesteld naar 3.000 klachten per jaar. Het aantal veelklagers is in 2016 daarmee gegroeid van 3 tot 96 personen, die gezamenlijk goed waren voor 97 procent van de 5,6 miljoen klachten.
Eerder deze maand bleek dat een groepje van 35 omwonenden Schiphol het afgelopen jaar heeft bestookt met 158.000 klachten over geluidsoverlast. Het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS) noteerde in totaal 217.000 klachten, ingediend door bij elkaar 5.900 mensen uit de omgeving van Schiphol.
Kan dat volk niet gewoon aan het werk gaan en zich nuttig maken voor de maatschappij?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
En herinneren we ons nog het klachtenverhaal van de buren van Schiphol?
De Duitsers doen er nog een flink schepje bovenop:
[b]FRANKFURT AIRPORT HEEFT LAST VAN 'FLUGLÄRM-TROLLE'
[..]
Het exact aantal is 5.593.806 klachten. Dat zijn er 15.325 per dag ofwel elke 6 seconden een klacht.
En dus 3/4 van de klachten komen van 3 mensen. Dat is 1.398.451 klachten per persoon per jaar,
3831 klachten per dag, 160 klachten per uur, 2,7 klachten per minuut.
Schijnbaar stuurt een van die drie personen zo'n 5000 klachten per dag; 4x meer dan er vluchten zijn...
Volgens mij vliegen er soms ook 2 vluchten op een dag daar heen. Nooit 2x full pax 747.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:14 schreef FredvZ het volgende:
Over 747 combi's gesproken. De -BFH staat met panne op Curaçao.
Ik dacht altijd dat KLM alleen full pax naar Curaçao inzette
Dat was nog in de tijd dat Curaçao werd gecombineerd met st.Maarten, dan vloog er twee keer per week óók een A330-200 naar Curaçao.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij vliegen er soms ook 2 vluchten op een dag daar heen. Nooit 2x full pax 747.
Dat laatste kan ik me niet voorstellen. Ik ben een keer of 7 die kant op geweest en alle vluchten een 100% bezetting op full pax.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd dat Curaçao werd gecombineerd met st.Maarten, dan vloog er twee keer per week óók een A330-200 naar Curaçao.
Nu wordt er zowel heen als terug rechtstreeks naar Curaçao en blijkbaar is het niet altijd lonend om een full pax in te zetten.
En toch vliegen de PH-BFH en -BFY in elk geval sinds januari dit jaar regelmatig die kant op.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me niet voorstellen. Ik ben een keer of 7 die kant op geweest en alle vluchten een 100% bezetting op full pax.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 | 2017-03-15 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:39 14:50 AST Landed 14:42 2017-03-14 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:13 14:50 AST Landed 14:36 2017-03-13 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:52 14:50 AST Landed 15:11 2017-03-12 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:31 14:50 AST Landed 14:48 2017-03-11 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:21 14:50 AST Landed 14:48 2017-03-10 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:24 14:50 AST Landed 14:57 2017-03-09 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:20 14:50 AST Landed 14:48 2017-03-08 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:31 14:50 AST Landed 15:10 2017-03-07 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:20 14:50 AST Landed 15:14 2017-03-06 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:30 14:50 AST Landed 15:12 2017-03-05 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:38 14:50 AST Landed 15:22 2017-03-04 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:31 14:50 AST Landed 14:53 2017-03-03 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:33 14:50 AST Landed 14:36 2017-03-02 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 11:22 14:50 AST Landed 15:24 2017-03-01 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:40 14:50 AST Landed 15:14 2017-02-28 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:19 14:50 AST Landed 14:40 2017-02-27 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:22 14:50 AST Landed 14:30 2017-02-26 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:21 14:50 AST Landed 14:39 2017-02-25 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 12:36 14:50 AST Landed 17:05 2017-02-24 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:49 14:50 AST Landed 15:17 2017-02-23 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:46 14:50 AST Landed 15:02 2017-02-22 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:25 14:50 AST Landed 14:46 2017-02-21 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 11:27 14:50 AST Landed 15:52 2017-02-20 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 11:07 14:50 AST Landed 15:27 2017-02-19 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:26 14:50 AST Landed 14:40 2017-02-18 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:43 14:50 AST Landed 14:58 2017-02-17 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:52 14:50 AST Landed 15:13 2017-02-16 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:37 14:50 AST Landed 15:03 2017-02-15 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 11:09 14:50 AST Landed 15:43 2017-02-14 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:24 14:50 AST Landed 14:42 2017-02-13 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:32 14:50 AST Landed 14:41 2017-02-12 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:55 14:50 AST Landed 14:50 2017-02-11 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 12:16 14:50 AST Landed 14:50 2017-02-10 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:45 14:50 AST Landed 14:50 2017-02-09 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:30 14:50 AST Landed 14:40 2017-02-08 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:51 14:50 AST Landed 15:25 2017-02-07 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:44 14:50 AST Landed 15:26 2017-02-06 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:34 14:50 AST Landed 15:28 2017-02-05 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:34 14:50 AST Landed 15:21 2017-02-04 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:41 14:50 AST Landed 15:21 2017-02-03 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:27 14:50 AST Landed 15:18 2017-02-02 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:26 14:50 AST Landed 15:02 2017-02-01 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:44 14:50 AST Landed 15:31 2017-01-31 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:33 14:50 AST Landed 15:02 2017-01-30 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:38 14:50 AST Landed 15:02 2017-01-29 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:18 14:50 AST Landed 14:50 2017-01-28 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:33 14:50 AST Landed 14:45 2017-01-27 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:32 14:50 AST Landed 14:48 2017-01-26 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:55 14:50 AST Landed 15:04 2017-01-25 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:21 14:50 AST Landed 14:35 2017-01-24 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:45 14:50 AST Landed 15:02 2017-01-23 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:44 14:50 AST Landed 14:55 2017-01-22 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:52 14:50 AST Landed 15:12 2017-01-21 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 10:46 14:50 AST Landed 14:54 2017-01-20 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFL) 10:00 CET 10:47 14:50 AST Landed 15:03 2017-01-19 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFY) 10:00 CET 10:24 14:50 AST Landed 14:49 2017-01-18 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFN) 10:00 CET 10:50 14:50 AST Landed 14:47 2017-01-17 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFG) 10:00 CET 10:48 14:50 AST Landed 15:11 2017-01-16 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFB) 10:00 CET 10:29 14:50 AST Landed 14:53 2017-01-15 Amsterdam (AMS) Willemstad (CUR) B744 (PH-BFH) 10:00 CET 11:09 14:50 AST Landed 15:36 |
Daar waar ik de tweede keer BFH zei, bedoelde ik BFY - Stop de tijd!quote:
PH-BFH en -BFY zijn aan KLM geleverd als combi-toestellen maar zijn een paar jaar geleden omgebouwd naar full-pax.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:14 schreef FredvZ het volgende:
Over 747 combi's gesproken. De -BFH staat met panne op Curaçao.
Ik dacht altijd dat KLM alleen full pax naar Curaçao inzette
Welke kisten zijn er dan nu nog combi?quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
PH-BFH en -BFY zijn aan KLM geleverd als combi-toestellen maar zijn een paar jaar geleden omgebouwd naar full-pax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |