abonnement Unibet Coolblue
pi_169372001
Zijn bezig met de voorbereiding voor een grote verbouwing van het huis waarbij alle gevels worden vernieuwd. Na drie jaar lijkt het eindelijk allemaal te gaan lukken.

Vrijhangende erker wordt uitgevoerd in hout omdat de hoekstijlen dan in verstek komen waardoor het geheel en slank uitziet. in kunststof zou het twee keer zo breed worden.
Nu was het idee om de naast gelegen kozijnen ook te kiezen voor kunststof voordeur en wc kozijn, omdat de boven verdieping ook kunststof kozijn krijgt.



Alleen wordt de voordeur en voordeurkozijn verdiepingshoogte ongeveer 2,5 mtr. Alles staat op west gesitueerd dus zon er op vanaf het vroege uur tot 12 uur. Uit ervaring is bekend dat kunststof deuren nog wel eens willen vervormen. Dus was ik op zoek naar een kunststof kozijn met houten deur. Kennelijk te veel gevraagd want het "lijkt" niet mogelijk ??

Alternatief zou inderdaad zijn gewoon verder gaan met houten kozijn en deur.

Wie kent een bedrijf wat kunststof kozijn kan regelen met een houten deur en of een kunststof deur die minder vervormt ??? Gezocht raad en advies...................
Jeroentje.
  PR/Manusje van alles woensdag 8 maart 2017 @ 14:43:56 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169372134
Je wil echt geen houten voordeur in een kunststof kozijn. Na twee jaar sluit het echt niet goed meer. Doe het gewoon beneden allemaal in hout. Het liefste alles in hout, maar goed.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:45:09 #3
389107 elhasa
mijn naam is haas
pi_169372153
bovenstaande is wellicht waar maar Hebo maakte wel kunststof kozijnen met houten deuren dacht ik.
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:50:46 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_169372263
Je gaat hout en kunststof combineren? Dat ziet er toch niet uit, joh!
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_169388867
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je wil echt geen houten voordeur in een kunststof kozijn. Na twee jaar sluit het echt niet goed meer. Doe het gewoon beneden allemaal in hout. Het liefste alles in hout, maar goed.
Het lijkt er inderdaad op dat het allemaal hout gaat worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:45 schreef elhasa het volgende:
bovenstaande is wellicht waar maar Hebo maakte wel kunststof kozijnen met houten deuren dacht ik.
Net even Hebo Hengevelde aan de lijn gehad. Kunststof deuren tot 230 is de maximale maat die ze leveren. En het advies is ook om dat niet in een west gevel te doen.
Houten deur in kunstof verkopen ze in ieder geval niet.

quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:50 schreef goed_volk het volgende:
Je gaat hout en kunststof combineren? Dat ziet er toch niet uit, joh!
De planning is een vlakke deur, multiplex plaat. Al die kunststof deuren hebben panelen en zijn niet in een strakke en vlakke uitvoering te krijgen. Mijn idee was om er een lange smalle reep glas in te zetten om licht in de gang te krijgen.
Jeroentje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')