abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:43:41 #76
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_169387227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:04 schreef chroestjov het volgende:

Dit wordt zijn best bekeken video.
Uiteraard wel op voorwaarde dat de video niet voortijdig op mysterieuze wijze verdwijnt.
This video has been removed by the user.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_169387284
Waarom die video nou weer verwijderen :')
Het was een sneue video, daar niet van, maar neem aan dat Bradster dat niet vond want dan had hij hem niet online gegooid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:01:13 #78
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_169387347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:04 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

En nu blijf hij in de twingo rondkarren? Zegt hij aan het einde.
Is de bmw al weer van de baan? :'(

Nee, filmpje is van 2 maart. Toen was Braddie blij met de Twingo omdat de Rover van 225 euro slecht was.Een BMW van 300 euro is natuurlijk heel wat anders.

Maar goed, wie weet heeft Braddie de BMW technisch gecontroleerd...
pi_169388279
Zijn er trouwens foto's van de Beemer?
pi_169388283
Ik vind dit allemaal spannender dan Bradley zelf denk ik _O_
pi_169388416
Ik zou toch zweren dat zijn pa automonteur is.

En wie heeft Rooftopsoccergirl nou weer weggejaagd? Jezus.
pi_169388431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind dit allemaal spannender dan Bradley zelf denk ik _O_
Die jongen maakt toch iets los bij veel mensen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:35:09 #83
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_169388515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Zijn er trouwens foto's van de Beemer?
Speculaties:
pi_169388608
quote:
Hij ziet er niet heel erg verkeerd uit (voor die prijs). Ik vermoed dat er onder de kap wel eea mis is. Distributieriempje vervangen ofzo. Dat gaat Braad natuurlijk niet zelf doen. Trouwens is het onderhoud van deze BMW's helemaal niet zo extreem duur, mits je zelf kun sleutelen :)
pi_169388902
Heeft ie nou ook weer alle filmpjes over de studio en de "nieuwe" BMW verwijderd?
pi_169388969
quote:
15s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie nou ook weer alle filmpjes over de studio en de "nieuwe" BMW verwijderd?
Yup, alleen nog tyrosdeuntjes, repetitiemateriaal en wat autoreviews.
pi_169389211
Als we gewoon allemaal unsubscriben dan gaat er misschien een belletje rinkelen dat hij niet steeds content moet verwijderen.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:23:18 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169389308
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Hij ziet er niet heel erg verkeerd uit (voor die prijs). Ik vermoed dat er onder de kap wel eea mis is. Distributieriempje vervangen ofzo. Dat gaat Braad natuurlijk niet zelf doen. Trouwens is het onderhoud van deze BMW's helemaal niet zo extreem duur, mits je zelf kun sleutelen :)
Hij heeft een ketting volgens mij, dus dat zal meevallen. Verder zal het wel een ramp zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169389336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij heeft een ketting volgens mij, dus dat zal meevallen. Verder zal het wel een ramp zijn
Edit: de e36 4 cilinders hadden inderdaad een ketting vanaf de facelift in 1993.
pi_169389466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als we gewoon allemaal unsubscriben dan gaat er misschien een belletje rinkelen dat hij niet steeds content moet verwijderen.
Aangetekende brief sturen!
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:46:52 #91
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169389656
quote:
15s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie nou ook weer alle filmpjes over de studio en de "nieuwe" BMW verwijderd?
Komt omdat we doorhebben dat het een 1 april grap was.
pi_169390620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:04 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Yup, alleen nog tyrosdeuntjes, repetitiemateriaal en wat autoreviews.
Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.
  donderdag 9 maart 2017 @ 13:09:33 #93
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_169390856
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:55 schreef Argo het volgende:

[..]

Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.
Heb je interesse?
pi_169390903
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:55 schreef Argo het volgende:

[..]

Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.
Ik heb hem tot nu toe alleen maar negatief horen praten over vrouwen waar hij iets mee gehad heeft, dus ik denk dat het meer uit uit uit uit is.
pi_169391122
Ik zit vol verbazing de boel eens even terug te lezen, braddy die geen geld voor een kapper, nieuwe jas of zelfs een hoedenplank van zijn Twingo. Die onderhoud aan zijn Twingo uitstelde omdat het hem te duur was, gaat EN op zichzelf wonen EN dan ook nog eens een duurdere auto (in gebruik) kopen.

Man man man, wat een josti! Normale mensen weten dat het leven bij (papa en) mama thuis waarschijnlijk de beste/goedkoopste periode van hun leven is, en dat het daarna alleen maar duurder word, wat een ontzettende oen ben je dan om te denken dat je dan een duurdere auto kan betalen.

Gaat ie het huis inrichten met sinaasappelkistjes ofzo? De aanloop naar uit huis gaan zou je toch gaan spenderen aan spullen te kopen, ipv een andere auto. Zo blijkt toch maar weer dat onze speklap totaal wereldvreemd is.

Maar goed, de auto van Indo-Hitler is natuurlijk het beste wat je ooit kan kopen, dus ja stiekem zit ik nu ook in een hoekje te huilen, dat die kans aan mijn neus voorbij is gegaan, zou Bas trouwens geveild worden?
En voor het record-bedrag wat ie oplevert de inboedel van Braddy gefinancierd worden dat bedenk ik me nu ineens, en dan is alles me duidelijk, ik snap dat ons pittig gekruid Roladetje dan voor een andere auto gaat!
pi_169391644
Over pittig gekruid gesproken, Ad heeft een nieuw recept!


Snijbonen Met Linzen Curry Roerbak Schotel!
pi_169391704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef vraad het volgende:

En voor het record-bedrag wat ie oplevert de inboedel van Braddy gefinancierd worden dat bedenk ik me nu ineens, en dan is alles me duidelijk, ik snap dat ons pittig gekruid Roladetje dan voor een andere auto gaat!
De Twingo gaat nu naar Sedin, als onderdeel van de betaling van de BMW (zo heb ik het begrepen.)
Als Sedin slim is zet hij hem daarna hier in V&A te koop om zeker te zijn dat hij er een topbedrag voor binnenhaalt, en dan komt er hommeles tussen Braddie en Sedin, is mijn voorspelling :P
  donderdag 9 maart 2017 @ 13:54:18 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169391736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef vraad het volgende:
Ik zit vol verbazing de boel eens even terug te lezen, braddy die geen geld voor een kapper, nieuwe jas of zelfs een hoedenplank van zijn Twingo. Die onderhoud aan zijn Twingo uitstelde omdat het hem te duur was, gaat EN op zichzelf wonen EN dan ook nog eens een duurdere auto (in gebruik) kopen.

Man man man, wat een josti! Normale mensen weten dat het leven bij (papa en) mama thuis waarschijnlijk de beste/goedkoopste periode van hun leven is, en dat het daarna alleen maar duurder word, wat een ontzettende oen ben je dan om te denken dat je dan een duurdere auto kan betalen.

Gaat ie het huis inrichten met sinaasappelkistjes ofzo? De aanloop naar uit huis gaan zou je toch gaan spenderen aan spullen te kopen, ipv een andere auto. Zo blijkt toch maar weer dat onze speklap totaal wereldvreemd is.

Maar goed, de auto van Indo-Hitler is natuurlijk het beste wat je ooit kan kopen, dus ja stiekem zit ik nu ook in een hoekje te huilen, dat die kans aan mijn neus voorbij is gegaan, zou Bas trouwens geveild worden?
En voor het record-bedrag wat ie oplevert de inboedel van Braddy gefinancierd worden dat bedenk ik me nu ineens, en dan is alles me duidelijk, ik snap dat ons pittig gekruid Roladetje dan voor een andere auto gaat!
Je mag wel iets meer respect tonen voor Bradge.
pi_169391761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:50 schreef matig het volgende:
Over pittig gekruid gesproken, Ad heeft een nieuw recept!


Snijbonen Met Linzen Curry Roerbak Schotel!
Hoe de fuck kan deze man zó veel eten :o?
pi_169391820
En weer uitschijten met aambeien/gezwellen :X
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')