abonnement Unibet Coolblue
pi_169640555
Wat viel iron Fist tegen. :(
pi_169641098
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:25 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat viel iron Fist tegen. :(
dus het is waar?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_169641171
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:46 schreef Cee het volgende:
Begonnen met The Missing maar ik stoor me aan te veel dingen (sommige acteurs, dialogen, acties) om er echt van te kunnen genieten. Kan m'n vinger er niet op leggen.
Ik weet niet waaraan jij je precies stoort, maar ikzelf vond die beide ouders in deel 1 helemaal niet leuk.
Misschien aan deel 2 beginnen? Is naar mijn mening sowieso een nog veel toffer/spectaculairder seizoen...
Tails tell tales
pi_169641257
quote:
15s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:46 schreef McNulty het volgende:

[..]

dus het is waar?
Wat bedoel je? :P
  ESF Reporter zondag 19 maart 2017 @ 22:51:46 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_169641261
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik weet niet waaraan jij je precies stoort, maar ikzelf vond die beide ouders in deel 1 helemaal niet leuk.
Misschien aan deel 2 beginnen? Is naar mijn mening sowieso een nog veel toffer/spectaculairder seizoen...
Net weer een aflevering gekeken en het is vooral die moeder, sowieso al die strakke kop van haar maar verder qua houding zo emotieloos. Konden ze daar geen betere actrice voor vinden?
Ook weer enkele acties die de karakters uitvoeren, de lachwekkende zwerm journalisten die steeds ACHTER de hoofdpersoon aanloopt met vragen en zodra ze een bocht om gaan, zijn ze weg.

En toch, en toch... wil ik weten hoe dit afloopt. :P
pi_169641422
quote:
15s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:46 schreef McNulty het volgende:

[..]

dus het is waar?
Ik had al ergens gelezen dat Iron Fist niet zo geweldig was. Stiekem hoopte ik dat de persoon gewoon een zuurpruim was. :D
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 19 maart 2017 @ 23:07:17 #157
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169641691
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:46 schreef Cee het volgende:
Begonnen met The Missing maar ik stoor me aan te veel dingen (sommige acteurs, dialogen, acties) om er echt van te kunnen genieten. Kan m'n vinger er niet op leggen.
Smaken verschillen maar ik vond The Missing echt geweldig, vooral het tweede seizoen
pi_169641967
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Net weer een aflevering gekeken en het is vooral die moeder, sowieso al die strakke kop van haar maar verder qua houding zo emotieloos. Konden ze daar geen betere actrice voor vinden?
Ook weer enkele acties die de karakters uitvoeren, de lachwekkende zwerm journalisten die steeds ACHTER de hoofdpersoon aanloopt met vragen en zodra ze een bocht om gaan, zijn ze weg.

En toch, en toch... wil ik weten hoe dit afloopt. :P
Zelf vond ik die vader ook niet zo leuk, maar het was idd nog vóóral die moeder die ik niet leuk vond en/of slecht vond acteren.
Wat je nieuwsgierigheid betreft: zowel het plot als het einde van het 1e seizoen vond ik goed en ook wel speciaal... kan echter niet inschatten/bepalen of dat het voor jou waard maakt om nog verder te kijken ;)
Tails tell tales
  zondag 19 maart 2017 @ 23:18:46 #159
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169642016
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 23:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zelf vond ik die vader ook niet zo leuk, maar het was idd nog vóóral die moeder die ik niet leuk vond en/of slecht vond acteren.
Wat je nieuwsgierigheid betreft: zowel het plot als het einde van het 1e seizoen vond ik goed en ook wel speciaal... kan echter niet inschatten/bepalen of dat het voor jou waard maakt om nog verder te kijken ;)
Noh James Nesbitt O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  ESF Reporter maandag 20 maart 2017 @ 08:04:07 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_169644547
James vind ik oké dus ik zet nog even door. Ik hou van dit soort series en ben te nieuwsgierig. Zo ben ik ooit halverwege Broadchurch afgehaakt en omdat ik toch wilde weten hoe het afliep heb ik het opgezocht en tot op de dag van vandaag spijt dat ik het niet heb afgekeken. :D
  maandag 20 maart 2017 @ 08:54:34 #161
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169645084
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:25 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat viel iron Fist tegen. :(
Het is niet de beste Marvelserie, maar vooralsnog (iets over de helft) nog wel een amusante wegkijker.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_169645140
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is niet de beste Marvelserie, maar vooralsnog (iets over de helft) nog wel een amusante wegkijker.
Heb hem helemaal afgekeken dit weekend, maar hij blijft wmb onderaan de lijst van de Marvel Netflixen. Amusante serie, maar hij komt nooit echt op stoom voor mijn gevoel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169645760
Ik ben bij aflevering 8 en vind iron fist beter dan like cage en daredevil s2.
  maandag 20 maart 2017 @ 10:10:19 #164
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_169646495
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is niet de beste Marvelserie, maar vooralsnog (iets over de helft) nog wel een amusante wegkijker.
eens, ik vind het vooral jammer dat sommige vechtscenes er matig uitzien, dat je gewoon ziet dat de acteurs een soort dansje ingestudeerd hebben. En het valt me op dat Finn Jones niet goed kan vechten, aangezien je bij wat ingewikkeldere moves je hem of van achter ziet of zijn gezicht in de schaduw valt. Maar de vechtscenes zijn soms goed maar soms dus erg houterig. Zonde voor een serie met iemand in de hoofdrol die meester van martial arts is....

de eerste afleveringen vond ik erg vermakelijk en snapte totaal niet waar die mindere recensies vandaan kwamen, maar nu bij aflevering 6/7 ongeveer begin ik het wel te begrijpen. Te vaak van die net-niet-scenes. Maar saai of vervelend vind ik het zeker niet. Maar het niveau van bijv Daredevil wordt helaas niet gehaald. Wel leuk hoe sommige dingen van de verschillende serie's bij elkaar komen
  maandag 20 maart 2017 @ 10:12:40 #165
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169646537
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:10 schreef planethugo het volgende:
Wel leuk hoe sommige dingen van de verschillende serie's bij elkaar komen
Dat blijft idd wel leuk, en de chemie met Colleen Wing is 50098u234092 keer beter dan Elektra en Daredevil.

Maar vooralsnog zijn Jessica Jones en Luke Cage voor mij de betere series.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 20 maart 2017 @ 11:41:57 #166
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169648197
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:57 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ik had al ergens gelezen dat Iron Fist niet zo geweldig was. Stiekem hoopte ik dat de persoon gewoon een zuurpruim was. :D
Was het ook. Ben weliswaar nog maar bij E04, maar vind hem veel sterker dan DD S02 en ook Jessica Jones (hoewel ik een van de weinigen ben die die serie de slechtste van de 4 Defender series vind tot nu toe).
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_169648270
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat blijft idd wel leuk, en de chemie met Colleen Wing is 50098u234092 keer beter dan Elektra en Daredevil.
Dat is zeker waar, maar de vechtscenes in Daredevil zijn vele malen beter.

quote:
Maar vooralsnog zijn Jessica Jones en Luke Cage voor mij de betere series.
*eens*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169648357
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:41 schreef avotar het volgende:

[..]

Was het ook. Ben weliswaar nog maar bij E04, maar vind hem veel sterker dan DD S02 en ook Jessica Jones (hoewel ik een van de weinigen ben die die serie de slechtste van de 4 Defender series vind tot nu toe).
DD 02 moet ik nog kijken, maar Fisk redde het eerste seizoen voor mij. De 3 hoofdpersonages doen mij vrij weinig bij die serie. DD 02 lijkt mij enkel de moeite waard vanwege Punisher.

JJ vond ik het sterkst van wat ik tot nu toe heb gezien, met LC op de tweede plaats.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 20 maart 2017 @ 15:59:42 #169
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_169654430
Terrace house aloha state part 2 komt op 4 april! Woop woop
Rossoneri siamo noi.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:00:31 #170
211083 Angelof9
I must go first
pi_169654454
Joepie!! *O*
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_169655165
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:00 schreef Angelof9 het volgende:
Joepie!! *O*
Van het weekend het door jou aangeraden So-Won/Hope gekeken. Héél boeiend vond ik het niet, maar ik vond het zeker ook niet slecht. Een op zich zowel zielig als ontroerend verhaal wat door het Cocomong-gebeuren nog wel iets speciaals had en het acteerwerk was ook in orde. Geen enkel moment gestoord aan het Koreaanse ervan, dat is op zichzelf al positief. ;)
Tails tell tales
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 maart 2017 @ 17:05:07 #172
335263 freaky40
pi_169655943
Love season 2 check. Wat een irritantje die ex van Mickey. Kijk nu al weer uit naar season 3. Hopelijk niet weer een jaar wachten...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 maart 2017 @ 17:22:44 #173
211083 Angelof9
I must go first
pi_169656337
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Van het weekend het door jou aangeraden So-Won/Hope gekeken. Héél boeiend vond ik het niet, maar ik vond het zeker ook niet slecht. Een op zich zowel zielig als ontroerend verhaal wat door het Cocomong-gebeuren nog wel iets speciaals had en het acteerwerk was ook in orde. Geen enkel moment gestoord aan het Koreaanse ervan, dat is op zichzelf al positief. ;)
Ja, die vader in dat kostuum. Zo ontroerend!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 20 maart 2017 @ 17:41:34 #174
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_169656683
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 16:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Van het weekend het door jou aangeraden So-Won/Hope gekeken. Héél boeiend vond ik het niet, maar ik vond het zeker ook niet slecht. Een op zich zowel zielig als ontroerend verhaal wat door het Cocomong-gebeuren nog wel iets speciaals had en het acteerwerk was ook in orde. Geen enkel moment gestoord aan het Koreaanse ervan, dat is op zichzelf al positief. ;)
Ik moest echt keihard huilen door die film, misschien wel een van de meest ontroerende films die ik ooit heb gezien.
Rossoneri siamo noi.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:41:58 #175
62913 Blik
The one and Only!
pi_169660175
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:50 schreef McNulty het volgende:

[..]

DD 02 moet ik nog kijken, maar Fisk redde het eerste seizoen voor mij. De 3 hoofdpersonages doen mij vrij weinig bij die serie. DD 02 lijkt mij enkel de moeite waard vanwege Punisher.

JJ vond ik het sterkst van wat ik tot nu toe heb gezien, met LC op de tweede plaats.
Zo zie je maar dat smaken echt verschillen, ik vond Jessica Jones echt by far de minste tot nog toe
pi_169660618
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat smaken echt verschillen, ik vond Jessica Jones echt by far de minste tot nog toe
Dat vind ik nou de enige echt goeie

Maar dat komt ook door de slechterik in die serie
  maandag 20 maart 2017 @ 20:07:47 #177
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169661138
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat smaken echt verschillen, ik vond Jessica Jones echt by far de minste tot nog toe
Dat kan natuurlijk, maar hoezo? Ik vond haar niet alleen de beste villain hebben maar vond haar zelf ook één van de meer grounded karakters. Het was misschien geen punchfestijn maar dat begon me bij DD juist te vervelen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_169661661
Ik heb alleen DD en JJ gezien, maar vond JJ ook niet zo...
Tails tell tales
  maandag 20 maart 2017 @ 20:32:22 #179
62913 Blik
The one and Only!
pi_169662116
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar hoezo? Ik vond haar niet alleen de beste villain hebben maar vond haar zelf ook één van de meer grounded karakters. Het was misschien geen punchfestijn maar dat begon me bij DD juist te vervelen.
Ik vond JJ met name heel langzaam, té langzaam wat mij betreft. Bij JJ vond ik het geen enkel probleem als het weer een paar dagen duurde totdat ik de volgende aflevering kon kijken. Dat had ik bij DD en LC veel meer dat ik door wilde kijken
pi_169662461
JJ vond ik juist erg fijn tussen al dat over de top superhelden gebeuren
pi_169665046
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Goofy Movie – 1995 AL 1:17 uur
Genre: Animatie, Comedy, Feelgood
Acteurs: Bill Farmer, Jason Mardsen, Jim Cummings
De geliefde Goofy trekt samen met zijn tienerzoon Max dwars door het land en ze komen tot over hun flaporen in de problemen! Zal Max zijn vader weer leren vertrouwen?

Aristokatten, De – 1970 AL 1:18 uur
Genre: Animatie, Feelgood
Acteurs: Scatman Crothers, Eva Gabor, Phil Harris
In Parijs laat een vriendelijke miljonair alles na aan Duchess, haar high-society poes en haar drie kittens. Maar haar vrekkige butler probeert een katnap uit te voeren.

Hokkabaz – 2006 AL 1:58 uur
Genre: Bizar, Comedy, Drama
Acteurs: Cem Yılmaz, Mazhar Alanson, Özlem Tekin
De niet zo getalenteerde goochelaar Iskender probeert zijn carrière te redden en gaat op tournee, maar dan werkt een van zijn trucs plotseling juist te goed.

Içimdeki Ses – 2015 6 1:33 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Engin Günaydın, Leyla Lydia Tuğutlu, Füsun Demirel
De onzekere schrijver Selim ontmoet het meisje van zijn dromen, Aysil. Maar zijn moeder, bij wie hij inwoont, houdt hem in de gaten en staat zijn geluk in de weg.

Kurtulus Son Durak – 2012 12 1:39 uur
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Belçim Bilgin, Demet Akbağ, Asuman Dabak
Een alleenstaande psychologe verhuist naar een nieuwe wijk en sluit vriendschap met vrouwen die jarenlang slachtoffer waren van huiselijk geweld en nu in opstand komen.

Straight Outta Compton – 2015 12 2:26 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op waargebeurd verhaal
Acteurs: Jason Mitchell, Corey Hawkins, O'Shea Jackson Jr.
Halverwege de jaren 80 ontstaat de rapgroep N.W.A. in de straten van Compton. De leden veranderden de hiphopcultuur drastisch met hun rauwe, provocerende teksten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169666288
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat smaken echt verschillen, ik vond Jessica Jones echt by far de minste tot nog toe
DD is buiten zijn kostuum om een nogal saai personage. Zijn blindheid zorgt voor een nogal beperkte interactie met zijn omgeving wat wordt verergerd door zijn gebrek aan persoonlijkheid en emotie. Het maakt hem heel vlak en minder leuk om naar te kijken. Zijn vlottere sidekick probeert dit nog op te vangen, maar dit lukt beperkt. Dat roodharige meisje speelde in True Blood ook al een onbeholpen muts. Ik had haar in DD vanaf het begin al in een krachtigere rol willen zien.

JJ is de getraumatiseerde en onverschillige anti-held die haar werk doet vanuit een armoedige appartement wat dienst moet doen als kantoor. De oorsprong van haar trauma wordt gaande weg mooi ontrafeld.
Ik krijg bij haar mist het idee dat het superheldengedoe een roeping is en dat ze de wereld wilt redden. Mensen zoeken háár juist op voor hulp. Ze is op meerdere manieren een onconventionele superheld en dat maakt haar voor mij het meest meeslepende hoofdpersonage.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_169666348
Iron fist kon me toch niet zo boeien. Gelukkig is into the Badlands seizoen 2 net begonnen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169666435
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:27 schreef Monolith het volgende:
Iron fist kon me toch niet zo boeien. Gelukkig is into the Badlands seizoen 2 net begonnen. :P
Ik ben ook begonnen met into the badlands. :D
  maandag 20 maart 2017 @ 23:03:38 #185
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_169667523
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:48 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Goofy Movie – 1995 AL 1:17 uur
Genre: Animatie, Comedy, Feelgood
Acteurs: Bill Farmer, Jason Mardsen, Jim Cummings
De geliefde Goofy trekt samen met zijn tienerzoon Max dwars door het land en ze komen tot over hun flaporen in de problemen! Zal Max zijn vader weer leren vertrouwen?

Aristokatten, De – 1970 AL 1:18 uur
Genre: Animatie, Feelgood
Acteurs: Scatman Crothers, Eva Gabor, Phil Harris
In Parijs laat een vriendelijke miljonair alles na aan Duchess, haar high-society poes en haar drie kittens. Maar haar vrekkige butler probeert een katnap uit te voeren.

Hokkabaz – 2006 AL 1:58 uur
Genre: Bizar, Comedy, Drama
Acteurs: Cem Yılmaz, Mazhar Alanson, Özlem Tekin
De niet zo getalenteerde goochelaar Iskender probeert zijn carrière te redden en gaat op tournee, maar dan werkt een van zijn trucs plotseling juist te goed.

Içimdeki Ses – 2015 6 1:33 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Engin Günaydın, Leyla Lydia Tuğutlu, Füsun Demirel
De onzekere schrijver Selim ontmoet het meisje van zijn dromen, Aysil. Maar zijn moeder, bij wie hij inwoont, houdt hem in de gaten en staat zijn geluk in de weg.

Kurtulus Son Durak – 2012 12 1:39 uur
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Belçim Bilgin, Demet Akbağ, Asuman Dabak
Een alleenstaande psychologe verhuist naar een nieuwe wijk en sluit vriendschap met vrouwen die jarenlang slachtoffer waren van huiselijk geweld en nu in opstand komen.

Straight Outta Compton – 2015 12 2:26 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op waargebeurd verhaal
Acteurs: Jason Mitchell, Corey Hawkins, O'Shea Jackson Jr.
Halverwege de jaren 80 ontstaat de rapgroep N.W.A. in de straten van Compton. De leden veranderden de hiphopcultuur drastisch met hun rauwe, provocerende teksten.
Goofy movie is een van de leukste animatiefilms die ik ooit gezien heb.
Rossoneri siamo noi.
pi_169668423
Ook klaar met Iron Fist. Ik heb me goed vermaakt. ^O^

Ik snap de kritiek wel, maar ik vind het niet echt storend. Voor seizoen 2 Finn Jones even op Kung Fu kamp sturen en de choreografie/camerawerk van de vechtscenes verbeteren en een groot deel van de kritiek is al weg. Vergeleken met Daredevil zijn de vechtscenes vele malen minder in Iron Fist, maar het heeft me niet uit de serie gehaald.

Van de 4 series vind ik Luke Cage het minste, en dan voornamelijk door het 2e deel van het seizoen (Diamondback :') ) Het eerste deel vond ik uitstekend met Cottonmouth.
pi_169670551
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Addicted to Food (seizoen 1) – 2011 AL
Genre: Reality
Cliënten van een behandelingscentrum in Texas proberen hun leven op poten krijgen en hoop te vinden terwijl ze met een eetstoornis en de onderliggende oorzaken worstelen.

Another Forever – 2016 AL 1:11 uur
Genre: Drama
Acteurs: Daniela Escobar, Marlon Moreno, Peter Ketnath
Een vrouw die treurt over de dood van haar man, besluit spontaan op bezoek te gaan bij haar vriendin en haar leven weer op de rails te krijgen.

Grand Designs (seizoen 11-12) – 1999 AL
Genre: Reality
Acteurs: Kevin McCloud
Gastheer Kevin McCloud volgt van begin tot einde mensen met ambitieuze plannen die zelf hun huis bouwen met de allernieuwste technieken.

Mucize – 2015 9 2:16 uur
Genre: Drama
Acteurs: Talat Bulut, Mert Turak, Mahsun Kırmızıgül
Leraar Mahir wordt naar een afgelegen bergdorp gestuurd en helpt de bewoners bij het bouwen van een school, wat de inspiratie is voor hoop voor hen allemaal.

Neseli Hayat – 2009 6 1:47 uur
Genre: Comedy
Acteurs: Yılmaz Erdoğan, Ersin Korkut, Büşra Pekin
Riza gaat gebukt onder zorgen. Als hij een baantje krijgt als kerstman in een winkelcentrum, ontdekt hij dat werkelijkheid en fantasie niet zo ver uit elkaar liggen.

Paul Blart: Mall Cop 2 – 2015 6 1:33 uur
Genre: Actie, Comedy
Acteurs: Kevin James, Raini Rodriguez, Neal McDonough
Wanneer de klungelige beveiligingsagent Paul Blart in Las Vegas is, ontdekt hij dat criminelen de kunstcollectie van een hotel willen stelen en komt hij in actie.

Secrets of the Earth (seizoen 1) – 2013 12
Genre: Documentaire
Acteurs: Ezra Knight
Van getijden en tsunami's tot asteroïden en zinkgaten, deze documentaire serie neemt de natuurkrachten van de aarde onder de loep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169680139
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169680491
Addicted to Food ga ik kijken, heerlijk!
Terwijl ik straks wat stroopwafels met pudding eet :9
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:20:24 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169680531
Straight Outta Compton een tijdje terug gezien. Goeie filmtoevoeging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169680697
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:20 schreef Copycat het volgende:
Straight Outta Compton een tijdje terug gezien. Goeie filmtoevoeging.
Tof, ik zat al een tijdje rond te vragen of iemand hem al gezien had.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169681471
Twee series gaan over ongebruikelijke stervensgevallen. 1000 ways to die (2 series), waarbij het sarcasme en cynisme ervan afdruipen en soms heb je als kijker ook echt een WTF-momentje. De andere serie pakt het wat serieuzer aan is ook meer meer verifieerbaar: Curious and unsual deaths.
Vermakelijk.
I´m back.
pi_169681490
Ik vind grappig doen over iemands dood nooit leuk, hoe dom de oorzaak ook is. Ik ga eens naar die tweede serie kijken, Ryan3

edit: 1,5 ster :+ Niet veel belovend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169682619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind grappig doen over iemands dood nooit leuk, hoe dom de oorzaak ook is. Ik ga eens naar die tweede serie kijken, Ryan3

edit: 1,5 ster :+ Niet veel belovend.
Zitten veel Darwin award kanshebbers in die 1000 ways to die bij hoor. Tweede serie geen cynisme en sarcasme iig met echt tragische gevallen van domme pech moet ik zeggen. De man (alleenstaand in vrijstaande woning) die overleed in een kast bijv.
I´m back.
pi_169682821
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 07:31 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Addicted to Food (seizoen 1) – 2011 AL
Genre: Reality
Cliënten van een behandelingscentrum in Texas proberen hun leven op poten krijgen en hoop te vinden terwijl ze met een eetstoornis en de onderliggende oorzaken worstelen.

Another Forever – 2016 AL 1:11 uur
Genre: Drama
Acteurs: Daniela Escobar, Marlon Moreno, Peter Ketnath
Een vrouw die treurt over de dood van haar man, besluit spontaan op bezoek te gaan bij haar vriendin en haar leven weer op de rails te krijgen.

Grand Designs (seizoen 11-12) – 1999 AL
Genre: Reality
Acteurs: Kevin McCloud
Gastheer Kevin McCloud volgt van begin tot einde mensen met ambitieuze plannen die zelf hun huis bouwen met de allernieuwste technieken.

Mucize – 2015 9 2:16 uur
Genre: Drama
Acteurs: Talat Bulut, Mert Turak, Mahsun Kırmızıgül
Leraar Mahir wordt naar een afgelegen bergdorp gestuurd en helpt de bewoners bij het bouwen van een school, wat de inspiratie is voor hoop voor hen allemaal.

Neseli Hayat – 2009 6 1:47 uur
Genre: Comedy
Acteurs: Yılmaz Erdoğan, Ersin Korkut, Büşra Pekin
Riza gaat gebukt onder zorgen. Als hij een baantje krijgt als kerstman in een winkelcentrum, ontdekt hij dat werkelijkheid en fantasie niet zo ver uit elkaar liggen.

Paul Blart: Mall Cop 2 – 2015 6 1:33 uur
Genre: Actie, Comedy
Acteurs: Kevin James, Raini Rodriguez, Neal McDonough
Wanneer de klungelige beveiligingsagent Paul Blart in Las Vegas is, ontdekt hij dat criminelen de kunstcollectie van een hotel willen stelen en komt hij in actie.

Secrets of the Earth (seizoen 1) – 2013 12
Genre: Documentaire
Acteurs: Ezra Knight
Van getijden en tsunami's tot asteroïden en zinkgaten, deze documentaire serie neemt de natuurkrachten van de aarde onder de loep.
Veel Turkse films afgelopen tijd. Iemand die al gezien? Zouden ze dat doen ivm Turkse clientèle?
I´m back.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:54:01 #196
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169682898
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel Turkse films afgelopen tijd. Iemand die al gezien? Zouden ze dat doen ivm Turkse clientèle?
Erdogan zit er achter.
pi_169682952
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Erdogan zit er achter.
Kunnen we vast wennen?
I´m back.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:38:39 #198
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169684369
Te zien tot en met 27 maart

Endurance (1999, 2,58)
pi_169684442
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel Turkse films afgelopen tijd. Iemand die al gezien? Zouden ze dat doen ivm Turkse clientèle?
Dat, maar het lijkt dat Netflix wereldwijd met producenten (nieuwe) contracten heeft. Hetzelfde zie je met Japanse en Koreaanse series/films die nu via Netflix worden uitgezonden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169687702
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
America Unplugged (seizoen 1) – 2014 AL
Genre: Reality
Deze serie gaat over Amerikanen die 'buiten beeld' leven: ze hebben geen contact met de samenleving, leven van het land en moeten niets hebben van moderne gemakken.

American Supernatural (seizoen 1) – 2014 9
Genre: Documentaire
Een spook dat voor orkanen waarschuwt en een voodoovloek die een dorp platlegt. De natuur maakt deel uit van de bovennatuurlijke verhalen uit alle hoeken van de VS.

Cold Justice: Sex Crimes (seizoen 1) – 2015 12
Genre: Reality
Acteurs: Alicia O'Neill, Casey Garrett
Twee voormalige officieren van justitie reizen door de VS en zoeken nieuwe aanwijzingen en getuigen voor onopgeloste seksuele misdrijven.

Dave Chappelle – 2017 AL 1:07 uur - Netflix Original
Genre: Comedy
Acteurs: Dave Chappelle
Comedy-icoon Dave Chappelle maakt zijn triomfantelijke comeback op televisie met een aantal scherpe, nooit eerder uitgezonden stand-upspecials.

Dealers: Put Your Money Where Your Mouth Is (seizoen 5) – 2008 AL
Genre: Reality
Acteurs: Stephen Taylor Woodrow
Experts proberen op veilingen en rommelmarkten in het V.K. en Europa met een beperkt budget de meeste winst te maken met antiek en verzamelobjecten.

Murder Files (seizoen 1) – 2013 12
Genre: Documentaire
Deze serie gaat uitgebreid in op enkele van de bekendste moorden in de recente geschiedenis van Groot-Brittannië en onderzoekt hoe de politie de daders heeft gepakt.

Osman Pazarlama – 2016 12 1:56 uur
Genre: Comedy, Slapstick
Acteurs: Şahan Gökbakar, Mehmet Selim Akgül, Feriştah Senem Yıldırım
Praatjesmaker Osman hoopt fortuin te maken en het meisje van zijn dromen voor zich te winnen door de ene na de andere dwaze gadget uit te vinden en te promoten.

Romantik Komedi – 2010 12 1:50 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Sedef Avcı, Cemal Hünal, Begüm Kütük
Esra is haar leven zat. Geïnspireerd door de bruiloft van haar vriendin neemt ze ontslag en zet ze haar vriend aan de kant. Dit leidt tot diverse romantische tegenslagen.

Scorpion (seizoen 1-2) – 2014 12
Genre: Drama
Acteurs: Elyes Gabel, Katharine McPhee, Robert Patrick
Binnenlandse Veiligheid neemt een supergenie en zijn bonte team van wonderkinderen in dienst om het land te beschermen tegen een nieuwe generatie terroristen.

Secrets of the Earth (seizoen 1) – 2013 12
Genre: Documentaire
Acteurs: Ezra Knight
Van getijden en tsunami's tot asteroïden en zinkgaten, deze documentaire serie neemt de natuurkrachten van de aarde onder de loep.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')