abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175062702
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zal even achter de schermen informeren hoe het nu met dit account/topic zit. Is idd wel lang stil van hun kant.
  CHI shopkeeper donderdag 16 november 2017 @ 10:43:50 #277
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_175106365
Beste Chinashoppers,
Excuses voor het lange stil zijn in dit topic. Ik heb de afgelopen periode heel krap gezeten met tijd, en vond het het belangrijkst om de webcare op niveau te houden, wat helaas ten koste ging van de coupons. Omdat ik het er mee eens ben dat een coupontopic zonder reacties geen nut heeft, zal ik er voor zorgen dat er ook hier vanaf nu weer dagelijks reacties komen.
Omdat ik niet weet in hoeverre er nog interesse is in bovenstaande aanvragen, zorg ik ervoor dat alles wat na deze post wordt aangevraagd wordt beantwoord.

Tot slot:
• coupons voor telefoons zijn vaak lastig voor elkaar te krijgen, maar alle andere producten zijn doorgaans geen probleem.
• Als een product op de productpagina een balkje met daarnaast een timer heeft, dan is het helaas niet mogelijk een coupon te gebruiken, omdat er op dat moment al een aanbieding aan de gang is.
pi_175134550
Een coupon voor "MINI ES120 Mini Motion Control Schroevendraaier" zou fijn zijn.
Product ID: 1160943

zie https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')