abonnement Unibet Coolblue
pi_169369867
De eis is 3+1? Tja shit happens, verlies nemen en het maar proberen op te lossen met Tapia op zijn plek.
BFF met GGMM
pi_169369875
Neuzen 8 penalties gekregen dit seizoen, waarvan een paar als openingstreffer en beslissende treffer

Opeens 5 minuten blessuretijd in een wedstrijd zonder blessuregevallen bij Groningen 020 terwijl Groningen een discutabele rode kaart had gekregen en 020 moest winnen

Makkelie die Sparta maar laat schoppen en zagen zonder dat te bestraffen en geen penalty geeft terwijl Goodwin Elia een trap verkoopt en er mede met dat ** kunstgras voor heeft gezorgd dat we nu 5 (basis)spelers missen in het volgende duel.

Dan nog Vilhena een schorsing aannaaien die toevallig zo lang is dat hij precies de Klassieker mist.

Maar de jeauden bond beïnvloedt de wedstrijden niet hoor! hahahahahaha

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voorwaardelijk.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 12:34:01 ]
pi_169369891
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Neuzen 8 penalties gekregen dit seizoen, waarvan een paar als openingstreffer en beslissende treffer

Opeens 5 minuten blessuretijd in een wedstrijd zonder blessuregevallen bij Groningen 020 terwijl Groningen een discutabele rode kaart had gekregen en 020 moest winnen

Makkelie die Sparta maar laat schoppen en zagen zonder dat te bestraffen en geen penalty geeft terwijl Goodwin Elia een trap verkoopt en er mede met dat ** kunstgras voor heeft gezorgd dat we nu 5 (basis)spelers missen in het volgende duel.

Dan nog Vilhena een schorsing aannaaien die toevallig zo lang is dat hij precies de Klassieker mist.

Maar de jeauden bond beïnvloedt de wedstrijden niet hoor! hahahahahaha

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voorwaardelijk.html
Doe eens wieberen.
  Forum Admin woensdag 8 maart 2017 @ 12:35:43 #79
35723 crew  GGMM
pi_169369908
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Neuzen 8 penalties gekregen dit seizoen, waarvan een paar als openingstreffer en beslissende treffer

Opeens 5 minuten blessuretijd in een wedstrijd zonder blessuregevallen bij Groningen 020 terwijl Groningen een discutabele rode kaart had gekregen en 020 moest winnen

Makkelie die Sparta maar laat schoppen en zagen zonder dat te bestraffen en geen penalty geeft terwijl Goodwin Elia een trap verkoopt en er mede met dat ** kunstgras voor heeft gezorgd dat we nu 5 (basis)spelers missen in het volgende duel.

Dan nog Vilhena een schorsing aannaaien die toevallig zo lang is dat hij precies de Klassieker mist.

Maar de jeauden bond beïnvloedt de wedstrijden niet hoor! hahahahahaha

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voorwaardelijk.html
:D

Ik geniet hier van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169369909
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe eens wieberen.
Dom dat ze zoveel eisen. Graven ze weer hun eigen graf. Hoe kan je ffs zoveel wedstrijden vragen voor dit. Zat totaal geen intentie in en was gewoon ongelukkig. 1 wedstrijd plus 1 voorwaardelijk is al teveel. Neem aan dat v Benthem weer van stal gehaald word en de knjb voor de zoveelste keer te kijk word gezet.
Ik hou niet van complottheorien maar dit meurt aan alle kanten


Ben geen haatdragend persoon.
Maar als ik jou ooitvoor mn grasmaaier krijg zet ik mn bladen iets hoger, snelheid extra traag, rij ik eerst even over een steen heen zodat de messen wat botter zijn en dan kan ik laag per laag eraf hakken/snijden terwijl ik kan genieten van de hoge paniek klanken gepaard met het geluid van ronddartelende stukjes vlees.


https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voorwaardelijk.html :*

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 12:43:16 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:37:38 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169369943
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dom dat ze zoveel eisen. Graven ze weer hun eigen graf. Hoe kan je ffs zoveel wedstrijden vragen voor dit. Zat totaal geen intentie in en was gewoon ongelukkig. 1 wedstrijd plus 1 voorwaardelijk is al teveel. Neem aan dat v Benthem weer van stal gehaald word en de knjb voor de zoveelste keer te kijk word gezet.
Ik hou niet van complottheorien maar dit meurt aan alle kanten
Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk van fans van andere clubs. Als een speler doelbewust iemand een klap/elleboog geeft is een schorsing van 3-4 wedstrijden terecht. Dit was gewoon een onbewuste actie waar even alles mis ging met die armen dat mis kon gaan. Wel even wat anders dan iemand bewust een koekie geven.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Forum Admin woensdag 8 maart 2017 @ 12:38:17 #82
35723 crew  GGMM
pi_169369958
:D

Mooi ook hoe mensen die complottheorieën bedenken altijd hun zin beginnen met: "ik hou niet van complottheorieën, maar..."
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169369968
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Neuzen 8 penalties gekregen dit seizoen, waarvan een paar als openingstreffer en beslissende treffer

Opeens 5 minuten blessuretijd in een wedstrijd zonder blessuregevallen bij Groningen 020 terwijl Groningen een discutabele rode kaart had gekregen en 020 moest winnen

Makkelie die Sparta maar laat schoppen en zagen zonder dat te bestraffen en geen penalty geeft terwijl Goodwin Elia een trap verkoopt en er mede met dat ** kunstgras voor heeft gezorgd dat we nu 5 (basis)spelers missen in het volgende duel.

Dan nog Vilhena een schorsing aannaaien die toevallig zo lang is dat hij precies de Klassieker mist.

Maar de jeauden bond beïnvloedt de wedstrijden niet hoor! hahahahahaha

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voorwaardelijk.html
Je kan heel popi jopie gaan lopen doen, maar las ik op ajax sites ga lopen speuren vind ik ook zulke reacties.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:39:30 #84
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169369983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:38 schreef GGMM het volgende:
:D

Mooi ook hoe mensen die complottheorieën bedenken altijd hun zin beginnen met: "ik hou niet van complottheorieën, maar..."
Maar het is ook gewoon een complot. Bijna altijd wordt er 2+1 gegeven voor zoiets, helemaal als duidelijk is dat er geen opzet was. Dan is het heel raar dat het precies nu 3+1 moet zijn en de boel weer voor moet komen. Tegen deze straf gaat Feyenoord (uiteraard) in beroep.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169369995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Je kan heel popi jopie gaan lopen doen, maar las ik op ajax sites ga lopen speuren vind ik ook zulke reacties.
Dat vind je over heel het internet. Mensen zijn namelijk nogal dom.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:40:15 #86
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169369997
4 wedstrijden schorsing, helemaal gestoord die gasten!!!! :( :( :( :(
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169370002
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar het is ook gewoon een complot. Bijna altijd wordt er 2+1 gegeven voor zoiets, helemaal als duidelijk is dat er geen opzet was. Dan is het heel raar dat het precies nu 3+1 moet zijn en deboel weer voor moet komen. Tegen deze straf gaat Feyenoord (uiteraard) in beroep.
Noem even 3 voorbeelden van 2+1, met bijbehorende beelden.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:42:00 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169370037
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:40 schreef Brammess het volgende:

[..]

Noem even 3 voorbeelden van 2+1, met bijbehorende beelden.
http://nos.nl/artikel/206(...)-door-schorsing.html

Meer geef ik je niet. 2+1 was denk ik het maximum van acceptabel geweest, 3+1 is too much voor een onbewuste elleboog.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169370043
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:40 schreef Brammess het volgende:

[..]

Noem even 3 voorbeelden van 2+1, met bijbehorende beelden.
Heb wel voorbeelden van vorig seizoen voor je.

'wat een ***** als je het mij vraagt vorig jaar elleboog stoot van milic niet bestraft klap van bazoer in gezicht niet bestraft klap van veltman niet bestraft en dan voor zo tikkie 4 wedstrijden wat een vieze ***** daar bij de knjb'

:D
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 12:43:19 #90
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169370059
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Heb wel voorbeelden van vorig seizoen voor je.

'wat een ***** als je het mij vraagt vorig jaar elleboog stoot van milic niet bestraft klap van bazoer in gezicht niet bestraft klap van veltman niet bestraft en dan voor zo tikkie 4 wedstrijden wat een vieze ***** daar bij de knjb'

:D
Als we FR12 of dergelijke sites willen lezen gaan we wel daarnaartoe hoor, geen zorgen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169370094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar het is ook gewoon een complot. Bijna altijd wordt er 2+1 gegeven voor zoiets, helemaal als duidelijk is dat er geen opzet was. Dan is het heel raar dat het precies nu 3+1 moet zijn en de boel weer voor moet komen. Tegen deze straf gaat Feyenoord (uiteraard) in beroep.
Onzin. 3+1 is juist meer de regel voor een elleboogstoot:

-Aanklager betaald voetbal eist 4 duels, wv 1 voorwaardelijk, tegen Simon Gustafson na 'elleboog'.

-Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn elleboog in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.

-De beroepscommissie van de KNVB heeft Michiel Kramer voor vier duels, waarvan een voorwaardelijk geschorst. De spits van ADO kreeg zijn straf voor zijn actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.

-Zakaria El Azzouzi is voor drie duels plus één voorwaardelijk geschorst. De spits van FC Twente raakte zondag in de wedstrijd tegen AZ tegenstander Ridgeciano Haps met een elleboog

-De aanklager betaald voetbal wil Feyenoord-spits Graziano Pellè een onvoorwaardelijke schorsing van vier wedstrijden opleggen. Dat meldt de KNVB. Hij heeft tot morgen 12 uur om te reageren op het voorstel. Pellè deelde volgens de aanklager zondag in de klassieker tegen Ajax (2-1 nederlaag) een elleboogstoot uit aan Joël Veltman, schrijft persdienst Novum. In de vier wedstrijden die de aanklager heeft voorgesteld is ook de voorwaardelijke schorsing van één duel opgenomen die Pellè in oktober ontving

-Ola Toivonen heeft een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan een voorwaardelijk schorsing gekregen, zo meldt de KNVB, naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegenover Jan Vertonghen. Toivonen heeft tot vanmiddag 16.30 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.
pi_169370101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:43 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als we FR12 of dergelijke sites willen lezen gaan we wel daarnaartoe hoor, geen zorgen
Ik vond het relevant. Gaat toch over Feyenoord? Of begin je alweer mad te worden?
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:46:16 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169370109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:28 schreef Keyos het volgende:
Zo heftig was het allemaal niet (en ook nog eens onbewust), normaliter geven ze voor dit soort straffen max 2+1. Typisch dat hij precies Ajax - Feyenoord moet missen natuurlijk.
Hahahahahahahahahahahah
pi_169370115
Kut!
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:47:15 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169370124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Onzin. 3+1 is juist meer de regel voor een elleboogstoot:

-Aanklager betaald voetbal eist 4 duels, wv 1 voorwaardelijk, tegen Simon Gustafson na 'elleboog'.

-Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn elleboog in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.

-De beroepscommissie van de KNVB heeft Michiel Kramer voor vier duels, waarvan een voorwaardelijk geschorst. De spits van ADO kreeg zijn straf voor zijn actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.

-Zakaria El Azzouzi is voor drie duels plus één voorwaardelijk geschorst. De spits van FC Twente raakte zondag in de wedstrijd tegen AZ tegenstander Ridgeciano Haps met een elleboog

-De aanklager betaald voetbal wil Feyenoord-spits Graziano Pellè een onvoorwaardelijke schorsing van vier wedstrijden opleggen. Dat meldt de KNVB. Hij heeft tot morgen 12 uur om te reageren op het voorstel. Pellè deelde volgens de aanklager zondag in de klassieker tegen Ajax (2-1 nederlaag) een elleboogstoot uit aan Joël Veltman, schrijft persdienst Novum. In de vier wedstrijden die de aanklager heeft voorgesteld is ook de voorwaardelijke schorsing van één duel opgenomen die Pellè in oktober ontving

-Ola Toivonen heeft een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan een voorwaardelijk schorsing gekregen, zo meldt de KNVB, naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegenover Jan Vertonghen. Toivonen heeft tot vanmiddag 16.30 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.
Eén van je betere posts dit
pi_169370132
Klote, maar ook gewoon een oliedomme actie. Gelukkig kan de concurrentie er ook geen kloot van dus zou het niet zoveel uit moeten maken.
pi_169370145
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Onzin. 3+1 is juist meer de regel voor een elleboogstoot:

-Aanklager betaald voetbal eist 4 duels, wv 1 voorwaardelijk, tegen Simon Gustafson na 'elleboog'.

-Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn elleboog in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.

-De beroepscommissie van de KNVB heeft Michiel Kramer voor vier duels, waarvan een voorwaardelijk geschorst. De spits van ADO kreeg zijn straf voor zijn actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.

-Zakaria El Azzouzi is voor drie duels plus één voorwaardelijk geschorst. De spits van FC Twente raakte zondag in de wedstrijd tegen AZ tegenstander Ridgeciano Haps met een elleboog

-De aanklager betaald voetbal wil Feyenoord-spits Graziano Pellè een onvoorwaardelijke schorsing van vier wedstrijden opleggen. Dat meldt de KNVB. Hij heeft tot morgen 12 uur om te reageren op het voorstel. Pellè deelde volgens de aanklager zondag in de klassieker tegen Ajax (2-1 nederlaag) een elleboogstoot uit aan Joël Veltman, schrijft persdienst Novum. In de vier wedstrijden die de aanklager heeft voorgesteld is ook de voorwaardelijke schorsing van één duel opgenomen die Pellè in oktober ontving

-Ola Toivonen heeft een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan een voorwaardelijk schorsing gekregen, zo meldt de KNVB, naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegenover Jan Vertonghen. Toivonen heeft tot vanmiddag 16.30 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.
Goede post Tom, echter heeft de knjb niet gemerkt dat voetbal een contactsport is.
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:48:46 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169370146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Onzin. 3+1 is juist meer de regel voor een elleboogstoot:

-Aanklager betaald voetbal eist 4 duels, wv 1 voorwaardelijk, tegen Simon Gustafson na 'elleboog'.

-Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn elleboog in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.

-De beroepscommissie van de KNVB heeft Michiel Kramer voor vier duels, waarvan een voorwaardelijk geschorst. De spits van ADO kreeg zijn straf voor zijn actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.

-Zakaria El Azzouzi is voor drie duels plus één voorwaardelijk geschorst. De spits van FC Twente raakte zondag in de wedstrijd tegen AZ tegenstander Ridgeciano Haps met een elleboog

-De aanklager betaald voetbal wil Feyenoord-spits Graziano Pellè een onvoorwaardelijke schorsing van vier wedstrijden opleggen. Dat meldt de KNVB. Hij heeft tot morgen 12 uur om te reageren op het voorstel. Pellè deelde volgens de aanklager zondag in de klassieker tegen Ajax (2-1 nederlaag) een elleboogstoot uit aan Joël Veltman, schrijft persdienst Novum. In de vier wedstrijden die de aanklager heeft voorgesteld is ook de voorwaardelijke schorsing van één duel opgenomen die Pellè in oktober ontving

-Ola Toivonen heeft een schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan een voorwaardelijk schorsing gekregen, zo meldt de KNVB, naar aanleiding van zijn elleboogstoot tegenover Jan Vertonghen. Toivonen heeft tot vanmiddag 16.30 uur de tijd om in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.
Die elleboog van Kramer was een heel ander soort actie en Pellè werd vrijgesproken.
pi_169370170
Mindere vorm, schorsingen en blessures. Fantastisch _O-
pi_169370182
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die elleboog van Kramer was een heel ander soort actie en Pellè werd vrijgesproken.
Opzettelijke elleboog is toch opzettelijke elleboog?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')