abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169365332
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan ben je een uitzondering. Maar ik zou me daarvoor toch maar vervoegen tot Games & Consoles zodat we het hier over politiek kunnen hebben.
Zeur niet zo, er zijn wel gekkere TT geweest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_169365333
Sterker nog, ik vraag me vaak af waarom niet meer ouderen computerspellen spelen. Zit je je de hele dag volkomen de tering te vervelen thuis of in een tehuis en niemand die er op komt zulke mensen een controller in de handen te duwen.
We're not scaremongering. This is really happening.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:11:41 #53
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169365341
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:10 schreef Tchock het volgende:
Sterker nog, ik vraag me vaak af waarom niet meer ouderen computerspellen spelen. Zit je je de hele dag volkomen de tering te vervelen thuis of in een tehuis en niemand die er op komt zulke mensen een controller in de handen te duwen.
Ouderen spelen klaverjassen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169365342
quote:
Het houdt je aardig van de dementie af ook volgens mij. Lijkt mij een stuk leuker dan in kring zitten en oefeningen doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
“The Grand Canyon is a minor crevice compared to the vast chasm of ignorance of that man,” - Salmond about Donald Trump
pi_169365344
quote:
15s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:11 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Ouderen spelen klaverjassen.
De meeste ouderen spelen helemaal niets.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:11:59 #56
441812 KetchupFTW
pi_169365345
Ik ga naar bed, 9 uur op. Toedels.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:12:02 #57
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169365346
http://webwereld.nl/overh(...)rosoft-scam---update

Niet Teeven dus maar deze!

Jawel, Ton Elias, Tweede Kamerlid namens de VVD, heeft blijkbaar opnieuw niet alle basale ICT-kennis paraat. Ditmaal moet Microsoft het bij Elias ontgelden, want, zo vindt Elias, hij wordt wel 10 keer per dag op zijn huisadres lastig gevallen door de softwareleverancier, en dat zelfs helemaal vanuit India. "Marketingoverlast", foetert Elias. Microsofts PR-baas reageert direct. Waarop Elias (zie onder) na enige tijd de zaak er niet duidelijker op maakt.
pi_169365347
quote:
Waarom zet je eigenlijk "stemt geen PVV" in je sig, nu lijkt het alsof je dit er in zet omdat veel mensen dit aan je vragen, wat zou betekenen dat je sympathiseert met de PVV ideologie.
Je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_169365348
Schrijf dan PVV is Mooi Kut ofzo
pi_169365352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom zet je eigenlijk "stemt geen PVV" in je sig, nu lijkt het alsof je dit er in zet omdat veel mensen dit aan je vragen, wat zou betekenen dat je sympathiseert met de PVV ideologie.
Er staat geen "stemt geen PVV".
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:12:38 #61
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_169365353
Ik verveel me sowieso nooit, laat staan dat ik tijd voor iets onbenulligs als gamen zou hebben.

Ok, ik speel af en toe nog Civ2, maar niets waar je een controller voor nodig hebt.
United we stand, divided we fall
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:13:43 #62
441812 KetchupFTW
pi_169365357
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik verveel me sowieso nooit, laat staan dat ik tijd voor iets onbenulligs als gamen zou hebben.

Ok, ik speel af en toe nog Civ2, maar niets waar je een controller voor nodig hebt.
Hoe kan een mens zich ooit nog vervelen als het FOK! voorhanden heeft?
pi_169365358
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er staat geen "stemt geen PVV".
Hee dat klopt, op de een of andere manier al dagenlang verkeerd gelezen :')
pi_169365359
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:12 schreef remlof het volgende:

Ik game niet maar ik speel Civ2...uh... huh? 8)7
pi_169365360
En omdat ik het een verschrikkelijke partij vind die ons prachtige land wil afbreken. Ik hoop mensen te provoceren zodat ze vragen waarom zodat ik kan zeggen dat ze beter op welke andere partij dan ook kunnen stemmen. Vervolgens leg ik dan uit wat er anders/beter is aan andere partijen.

Ik wil niet mensen overhalen mijn keuze na te doen; dat is niet mijn doel. Als er maar één iemand is die niet op Wilders stemt maar op een ander is mijn doel bereikt.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:15:05 #66
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_169365368
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Af en toe. Geen controller.

En ik zou er al helemaal geen TT in POL mee verneuken.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:15:13 #67
441812 KetchupFTW
pi_169365369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is geen game. Dat is een lifestyle.
pi_169365370
Ik speel Civ 6 totdat Mass Effect Andromeda uitkomt en daar komt nooit een controller aan te pas, gamen, shock horror, zonder controller is ook gamen.
pi_169365372
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Af en toe. Geen controller.

En ik zou er al helemaal geen TT in POL mee verneuken.
Wat maakt het nou uit of je een toetsenbord of controller gebruikt? De meeste spellen kun je met beide spelen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:15:57 #70
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_169365374
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:14 schreef Tchock het volgende:
En omdat ik het een verschrikkelijke partij vind die ons prachtige land wil afbreken. Ik hoop mensen te provoceren zodat ze vragen waarom zodat ik kan zeggen dat ze beter op welke andere partij dan ook kunnen stemmen. Vervolgens leg ik dan uit wat er anders/beter is aan andere partijen.

Ik wil niet mensen overhalen mijn keuze na te doen; dat is niet mijn doel. Als er maar één iemand is die niet op Wilders stemt maar op een ander is mijn doel bereikt.
Hear hear ^O^
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:16:27 #71
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169365376
quote:

Dan leg mij uit waarop evt zou kunnen stemmen en niet op een gewezen gedoogpartner aub want dan haak ik af.
Ik hang en niet zo een beetje ook, of zweef, twijfel tussen PVV, absoluut niet doen en nietstemmers.nl.
Of SP ware het niet dat ik Roemer te soft vinden doe!
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:16:44 #72
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_169365377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of je een toetsenbord of controller gebruikt? De meeste spellen kun je met beide spelen.
Civ is meer als een bordspel, er is geen haast bij.

Dat noem ik niet "gamen".
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:16:52 #73
441812 KetchupFTW
pi_169365378
quote:

Klinkt toch een beetje als Remlof.
  woensdag 8 maart 2017 @ 01:17:02 #74
441812 KetchupFTW
pi_169365379
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Civ is meer als een bordspel, er is geen haast bij.
dan
pi_169365380
PS4 _O_
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')