abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169364403
Beste medeFokker's,

Ik ga wat bizar met jullie delen, dit gebeurde gisterenavond. Ik ben allereerst een nieuwe gebruiker op het Fok forum, dus misschien kan ik een paar dingen fout doen. Nogmaals, sorry hiervoor.

Gisterenochtend ben ik rond 2 uur in de avond gaan slapen, omdat ik nog wat werk te doen had. Het was een best wel rustige avond, dus ik besloot naar bed te gaan en te slapen voor een aantal uurtjes, natuurlijk hopende dat ik een normale ochtend mee zou maken. Mijn ochtend begon dus abnormaal en vooral onverklaarbaar. Na een anderhalf uur later ging mijn broer naar werk, en het was toen rond half 4 in de avond. Toen hij beneden aankwam trof hij een woonkamer met een keuken aan die helemaal overhoop was. De keukenkasten waren open, alle papieren lagen op de grond en er lag een MacBook andersom op een stoel die bij ons aan het eetsalon-tafel hoorde. Heel de woonkamer was gewoon overhoop, best raar zou je misschien denken. Dat was het ook. We dachten in de eerste instantie dat er een dief was binnengekomen, dus we hebben de politie direct gebeld en er was spooronderzoek. Het raarste dat er gebeurde is dat de deuren allebei op slot waren, de ramen gesloten waren en dat er geen braaksporen waren gevonden. De politie zou hiervoor een rapport maken en we moesten ze bellen mocht er wat vermist zijn, maar tot op heden is er niets vermist. Als er een dief zou binnenkomen, dan zou er ook wel het een en ander gestolen worden. Er lag dus een nieuwe MacBook Pro 2016 op de tafel, een iPad Air 2 op de bank en 2 iPhone 7'ns op kast van de tv. Waarom zou de dief dat niet stelen? Ons huis is gelukkig voorzien van camera beveiliging buiten, dus we gingen er nog steeds van uit dat de dief kon worden gepakt. Op dat moment was er dus geen dief gekomen, en de connectie van de camera bij de tuindeur die een beetje scheen in de woonkamer was verbroken. Nu zijn er dus meerdere bewijzen dat er geen dief was gekomen. De deuren waren trouwens ook op slot, en als iemand zou binnenkomen dan zouden wij dat wel gehoord hebben natuurlijk. Wat vooral onlogisch is, is dat je de deur opslot doet wanneer je er voor kiest alles overhoop te maken natuurlijk, misschien uit de hoop omdat we niets zouden moeten merken haha. Nu hebben we best wel een verleden meegemaakt, want onze families hebben iets met geesten te maken. Je zou er echt alleen in moeten geloven voordat je echt over het oproepen van geesten wilt praten, als je het namelijk niet gelooft heeft het namelijk ook geen zin om er over te oordelen. Aangezien er geen sporen waren gevonden, maar wel alles overhoop was, is het gebleken dat er een entiteit aanwezig was.

We wonen wel ons hele leven in dit huis, en we hebben waarschijnlijk al vaker last gehad van entiteiten want er ging een TV duizenden keren achter elkaar aan en uit, en nogmaals dat het vooral onverklaarbaar is. De vorige eigenaresse is overleden, volgens mijn ouders. Alleen de man leefde nog toen dit huis werd overgekocht. We zijn ondertussen al vaker naar een geestenverwijderaar gegaan, helaas zonder resultaat. Is verhuizen misschien een optie? En wat vinden jullie hier van.. want ja, mijn hoofd functioneert niet meer goed na dit..
  woensdag 8 maart 2017 @ 00:10:36 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169364873
Zal je zien dat een van jullie slaapwandelt
pi_169365739
Hang een camera op in je woning. Deel het hier als er iets op te zien is.
  Redactie Frontpage donderdag 9 maart 2017 @ 16:28:32 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_169394509
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 06:38 schreef sneakydesert het volgende:
Hang een camera op in je woning. Deel het hier als er iets op te zien is.
Als je maar weet dat een eventuele nieuwspost dan voor mij is :P
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')