abonnement Unibet Coolblue
pi_169402086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Euhhmmm....
Is dat normaal dat die vacht ineens heel anders is?

Die witte vlek is anders dan toen hij kleiner was, hij heeft nu ook allemaal witte vlekken op de kop en rond de ogen? :? Op het filmpje bij boer John nadat hij Utopia heeft verlaten had hij ook die witte vlekken nog niet op de kop of kan er iets zijn wat die witte plekken zo heeft veroorzaakt?
Ben absoluut geen kenner hierin, het valt mij alleen erg op :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bender heeft schurft, schimmel en longworm, en was te mager. Hij is in heel slechte staat daat aangekomen. Dat zijn die vlekken op zijn koppie.
pi_169402089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Euhhmmm....
Is dat normaal dat die vacht ineens heel anders is?

Die witte vlek is anders dan toen hij kleiner was, hij heeft nu ook allemaal witte vlekken op de kop en rond de ogen? :? Op het filmpje bij boer John nadat hij Utopia heeft verlaten had hij ook die witte vlekken nog niet op de kop of kan er iets zijn wat die witte plekken zo heeft veroorzaakt?
Ben absoluut geen kenner hierin, het valt mij alleen erg op :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

oh ja idd, hij lijkt er ineens nu een stukje minder op. stukje dunner lijkt hij ook in zijn poten? en de foto onder lijkt het ook dat zijn vacht daar voller is, of ligt dat ook aan een rui ofzo?
pi_169402115
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:52 schreef Annelies1980 het volgende:

[..]

oh ja idd, hij lijkt er ineens nu een stukje minder op. stukje dunner lijkt hij ook in zijn poten? en de foto onder lijkt het ook dat zijn vacht daar voller is, of ligt dat ook aan een rui ofzo?
Zie bovenstaande post.
pi_169402121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:52 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Bender heeft schurft, schimmel en longworm, en was te mager. Hij is in heel slechte staat daat aangekomen. Dat zijn die vlekken op zijn koppie.
Oww echt? wat zielig zeg -O- hopelijk is hij daar snel weer van hersteld dan -O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169402157
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:52 schreef Annelies1980 het volgende:

[..]

oh ja idd, hij lijkt er ineens nu een stukje minder op. stukje dunner lijkt hij ook in zijn poten? en de foto onder lijkt het ook dat zijn vacht daar voller is, of ligt dat ook aan een rui ofzo?
Geen idee maar Goodwill zegt net wat hij allemaal onder de leden had...dat dit die vlekken heeft veroorzaakt en daarom ook mager overkomen?. Wat erg dit..en maar zeggen dat ze zo goed voor Bender waren ;(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:57:07 #106
442280 Prisha
Moonshine!
pi_169402186
quote:
wooop woooop :')
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169402232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:57 schreef Prisha het volgende:

[..]

wooop woooop :')
_O- _O- whoop whoop, trent van 2017.
Het blijft wel hangen in je hoofd ben ik al achter }:| speelt maar af in mijn koppie nu _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 9 maart 2017 @ 22:01:07 #108
442280 Prisha
Moonshine!
pi_169402278
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:59 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

_O- _O- whoop whoop, trent van 2017.
Het blijft wel hangen in je hoofd ben ik al achter }:| speelt maar af in mijn koppie nu _O-
whoop whoop baybeeeeeee 8-)

Té erg dit _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169402296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:01 schreef Prisha het volgende:

[..]

whoop whoop baybeeeeeee 8-)

Té erg dit _O-
8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 9 maart 2017 @ 22:05:22 #110
442280 Prisha
Moonshine!
pi_169402366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:01 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169402435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

}:|
:@ sorry ;)

Breek mijn hoofd hier ook over.

HHB...heel Holland bakt??

Of staat dit ook ergens anders voor, ik niet snappen nie :{

Staat bij berichten Rowena ;)




AAnvulling:
Owwwwww wacht, denk helder moment nu (moe van werken) :@
huishoudbeurs denk ik?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  donderdag 9 maart 2017 @ 22:29:53 #112
442280 Prisha
Moonshine!
pi_169402850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:09 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:@ sorry ;)

Breek mijn hoofd hier ook over.

HHB...heel Holland bakt??

Of staat dit ook ergens anders voor, ik niet snappen nie :{

Staat bij berichten Rowena ;)

[ afbeelding ]


AAnvulling:
Owwwwww wacht, denk helder moment nu (moe van werken) :@
huishoudbeurs denk ik?
Oh dat zou kunnen ja. De HHB met hoofdletters nog wel. Er waren wel wat utopianen daar. Je zou mij daar never nooit niet naar binnen krijgen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169403420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Euhhmmm....
Is dat normaal dat die vacht ineens heel anders is?

Die witte vlek is anders dan toen hij kleiner was, hij heeft nu ook allemaal witte vlekken op de kop en rond de ogen? :? Op het filmpje bij boer John nadat hij Utopia heeft verlaten had hij die witte vlekken zo ook nog niet op de kop of kan er iets zijn wat die witte plekken zo heeft veroorzaakt?
Ben absoluut geen kenner hierin, het valt mij alleen erg op :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het is net of het een andere os is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403422
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oh dat zou kunnen ja. De HHB met hoofdletters nog wel. Er waren wel wat utopianen daar. Je zou mij daar never nooit niet naar binnen krijgen.
Nee ik dus ook niet, vandaar dat ik er niet meteen op kwam geloof ik hahaha....maar ik zat ook al met de OP de HHB, als het het bakken is dan zeg je BIJ HHB. Maar niet iedereen is de taal goed machtig, ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

het is net of het een andere os is
:Y Misschien dat hij straks weer beter te herkennen is als het over is gegaan wat Good zei wat hij had
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:55 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Geen idee maar Goodwill zegt net wat hij allemaal onder de leden had...dat dit die vlekken heeft veroorzaakt en daarom ook mager overkomen?. Wat erg dit..en maar zeggen dat ze zo goed voor Bender waren ;(
Gooddeal heeft helemaal gelijk, het was treurig gesteld met Bender. Vergeet niet dat hij zeker ook nog twee maanden bij John heeft gestaan. Weliswaar Ruud zijn verantwoording maar John zou op hem passen. Tja, Megastal boer! :r Maar nu is Bendr gelukkig op een goeie plek.
pi_169403464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:52 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Bender heeft schurft, schimmel en longworm, en was te mager. Hij is in heel slechte staat daat aangekomen. Dat zijn die vlekken op zijn koppie.
Het lijkt mij raar dat boer John zo slecht voor dat dier was, dat geloof ik niet, john heeft nl heel wat te verliezen als hij slecht voor zijn dieren zou zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:54 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y Misschien dat hij straks weer beter te herkennen is als het over is gegaan wat Good zei wat hij had
:Y
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403532
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:54 schreef eskil het volgende:

[..]

Gooddeal heeft helemaal gelijk, het was treurig gesteld met Bender. Vergeet niet dat hij zeker ook nog twee maanden bij John heeft gestaan. Weliswaar Ruud zijn verantwoording maar John zou op hem passen. Tja, Megastal boer! :r Maar nu is Bendr gelukkig op een goeie plek.
Daarom ook dat ik er neer zette "ze"...ik heb namelijk geen idee hoe snel je door hebt dat een dier dit onder de leden heeft, of het besmettelijk is, worden ze van te voren erop getest en zo.

Gewoon erg sneu voor dat beestje dat hij zo verwaarloost is.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Het lijkt mij raar dat boer John zo slecht voor dat dier was, dat geloof ik niet, john heeft nl heel wat te verliezen als hij slecht voor zijn dieren zou zijn
zijn volgers op facebook, zijn kaaswinkel, hij zit heus niet te wachten op slechte reclame
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Het lijkt mij raar dat boer John zo slecht voor dat dier was, dat geloof ik niet, john heeft nl heel wat te verliezen als hij slecht voor zijn dieren zou zijn
Zou je zeggen ja, maar Bendr is daar wel de laatste twee maanden geweest. De Leemweg zit nu best met n hele dure doktersrekening, hoop wel dat Ruud die betaalt!
pi_169403577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

zijn volgers op facebook, zijn kaaswinkel, hij zit heus niet te wachten op slechte reclame
Klopt plus je zit ook niet te wachten op een dier die dit allemaal onder de leden heeft, volgens mij kan je anders ook zo andere dieren besmetten? geen idee ook of het besmettelijk voor een mens is
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:00 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Klopt plus je zit ook niet te wachten op een dier die dit allemaal onder de leden heeft, volgens mij kan je anders ook zo andere dieren besmetten? geen idee ook of het besmettelijk voor een mens is
ja dat weet ik ook niet of het besmettelijk is, maar dat wil je dan niet in je kudde hebben, maar ik geloof het allemaal niet zo
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

zijn volgers op facebook, zijn kaaswinkel, hij zit heus niet te wachten op slechte reclame
Ik wil er ook helemaal geen discussie over. Genoeg over me heen gehad wat Sasha betreft. :r
Ik plaats alleen nooit zomaar wat. Mensen die mij kennen weten dat. Waar de schuld ligt weet ik niet.
Ik denk dat het uit onkunde ontstaan is. Dat is nog de vriendelijkste opvatting.
pi_169403625
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:00 schreef eskil het volgende:

[..]

Zou je zeggen ja, maar Bendr is daar wel de laatste twee maanden geweest. De Leemweg zit nu best met n hele dure doktersrekening, hoop wel dat Ruud die betaalt!
Ruud kennende, veel woorden en weinig nakomen en zo :X
Ik hoop dat de mensen die een Bendertrui wilde nemen om zo.."Ruud" te steunen dat ze het geld gewoon storten op de rekening van de Leemweg, dan weet je dat het er goed terecht komt
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

zijn volgers op facebook, zijn kaaswinkel, hij zit heus niet te wachten op slechte reclame
Zo best staat hij daar in de buurt ook niet bekend. Grote problemen bij de gemeente. Buren die zeggen dat de koeien alleen buiten staan als camera's aanwezig zijn. Heb ik ook maar gelezen he. Van de gemeente dat is waar is al jaren bekend
pi_169403661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:02 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik wil er ook helemaal geen discussie over. Genoeg over me heen gehad wat Sasha betreft. :r
Ik plaats alleen nooit zomaar wat. Mensen die mij kennen weten dat. Waar de schuld ligt weet ik niet.
Ik denk dat het uit onkunde ontstaan is. Dat is nog de vriendelijkste opvatting.
Die os komt hij dan rechtstreeks van boer john af, of heeft hij ook nog ergens anders gestaan?Hij kan het ook tijdens de operatie gekregen hebben, en toen moest hij daar weer een paar dagen op stal staan denk , maar hij mocht toch niet os gemaakt worden, ?dus het kan ook wel een ander zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403681
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:02 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ik wil er ook helemaal geen discussie over. Genoeg over me heen gehad wat Sasha betreft. :r
Ik plaats alleen nooit zomaar wat. Mensen die mij kennen weten dat. Waar de schuld ligt weet ik niet.
Ik denk dat het uit onkunde ontstaan is. Dat is nog de vriendelijkste opvatting.
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ja dat weet ik ook niet of het besmettelijk is, maar dat wil je dan niet in je kudde hebben, maar ik geloof het allemaal niet zo
Gewoon sneu allemaal dat het zo is gegaan met dat dier
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ja dat weet ik ook niet of het besmettelijk is, maar dat wil je dan niet in je kudde hebben, maar ik geloof het allemaal niet zo
Het is allemaal waar! Ruud is er ook op aangesproken.
pi_169403720
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:05 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

^O^

[..]

Gewoon sneu allemaal dat het zo is gegaan met dat dier
Komt helemaal goed! Vertrouw daar maar op :)
pi_169403723
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:06 schreef eskil het volgende:

[..]

Het is allemaal waar! Ruud is er ook op aangesproken.
Is boer john er ook op aan gesproken dan, of is die bender nog ergens anders geweest na boer john?En wat heeft ruud daar opgezegd dan? hij wist natuurlijk nergens van
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Die os komt hij dan rechtstreeks van boer john af, of heeft hij ook nog ergens anders gestaan?Hij kan het ook tijdens de operatie kunnen krijgen dan moest hij daar weer een paar dagen op srtal staan denk , maar hij mocht toch niet os gemaakt worden, ?dus het kan ook wel een ander zijn
Hij is gecastreerd. Volgens John kon dat niet. Wat ik op de streams heb gehoord. Onzin natuurlijk. Elk dier kan op elke leeftijd gecastreerd worden. Bender is nog heel jong. Zou niet weten waarom dat niet kan. Hij is nu os iig, en gaat een geweldig leven tegemoet. Ik ben blij dat hij daar is.
pi_169403779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:07 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Hij is gecastreerd. Volgens John kon dat niet. Wat ik op de streams heb gehoord. Onzin natuurlijk. Elk dier kan op elke leeftijd gecastreerd worden. Bender is nog heel jong. Zou niet weten waarom dat niet kan. Hij is nu os iig, en gaat een geweldig leven tegemoet. Ik ben blij dat hij daar is.
Daarom snap ik ook niet waarom john dat zei, dat vond ik toen heel vreemd ja, misschien mocht dat niet op vcamera gezegd worden dat weten we niet natuurlijk
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403784
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:06 schreef eskil het volgende:

[..]

Het is allemaal waar! Ruud is er ook op aangesproken.
Ik zit ook te zoeken....ik meende gisteren toch een foto gezien te hebben dat Ruud en Rowena bij Bender waren, Ruud ervoor liggende op de grond :') Kan die foto nu nergens meer vinden :?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:07 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Hij is gecastreerd. Volgens John kon dat niet. Wat ik op de streams heb gehoord. Onzin natuurlijk. Elk dier kan op elke leeftijd gecastreerd worden. Bender is nog heel jong. Zou niet weten waarom dat niet kan. Hij is nu os iig, en gaat een geweldig leven tegemoet. Ik ben blij dat hij daar is.
Ja heb meerdere filmpjes laatst bekeken op YT...dieren hebben het daar zeker goed :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403821
[youtube] https://www.facebook.com/ruud.zwaan.5/videos/1626424334041438/[/youtube]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403832
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook niet waarom john dat zei, dat vond ik toen heel vreemd ja, misschien mocht dat niet op vcamera gezegd worden dat weten we niet natuurlijk
Totale onzin was dat. Ik heb hier een pony gehad die tot zijn 10e jaar hengst is geweest. De risico's zijn dan wat groter. Bender is nog geen jaar. Geen enkele reden dat hij niet gecastreerd zou kunnen worden.
pi_169403841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

Is boer john er ook op aan gesproken dan, of is die bender nog ergens anders geweest na boer john?En wat heeft ruud daar opgezegd dan? hij wist natuurlijk nergens van
Geen idee of John daar op aangesproken is, misschien door Ruud. Opgezegd?
pi_169403866
Foto nu wel ergens anders gevonden maar schijnbaar is het dus wel verwijderd van FB

https://www.utopianieuws.(...)na-op-bezoek-bender/

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403871
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:12 schreef eskil het volgende:

[..]

Geen idee of John daar op aangesproken is, misschien door Ruud. Opgezegd?
zal wel geen goed nederlands zijn :) opgezegd, = over gezegd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef DaniqueV het volgende:
Foto nu wel ergens anders gevonden maar schijnbaar is het dus wel verwijderd van FB

https://www.utopianieuws.(...)na-op-bezoek-bender/
dat is dan wel weer dat je denkt , hier klopt iets niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169403908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:10 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik zit ook te zoeken....ik meende gisteren toch een foto gezien te hebben dat Ruud en Rowena bij Bender waren, Ruud ervoor liggende op de grond :') Kan die foto nu nergens meer vinden :?
Die heb ik gezien, dat is de eerste keer dat Ruud hem bezocht, hij was ook niet bij het vervoer van Bendr aanwezig.Maar ik hoop dat hij zijn verantwoording neemt en toch maandelijks een bijdrage zal leveren.
pi_169403920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

dat is dan wel weer dat je denkt , hier klopt iets niet
Vind het ook beetje vreemd dat hij weg is ja. Terwijl Ruud het vlak ervoor over heeft .... onderweg naar mijn Bender ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169403934
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef eskil het volgende:

[..]

Die heb ik gezien, dat is de eerste keer dat Ruud hem bezocht, hij was ook niet bij het vervoer van Bendr aanwezig.Maar ik hoop dat hij zijn verantwoording neemt en toch maandelijks een bijdrage zal leveren.
Ja ik hoop met je mee :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_169405333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja ik hoop met je mee :Y
Hoop is vaak een uitgestelde teleurstelling
  vrijdag 10 maart 2017 @ 01:26:12 #147
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169405663
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Euhhmmm....
Is dat normaal dat die vacht ineens heel anders is?

Die witte vlek is anders dan toen hij kleiner was, hij heeft nu ook allemaal witte vlekken op de kop en rond de ogen? :? Op het filmpje bij boer John nadat hij Utopia heeft verlaten had hij die witte vlekken zo ook nog niet op de kop of kan er iets zijn wat die witte plekken zo heeft veroorzaakt?
Ben absoluut geen kenner hierin, het valt mij alleen erg op :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn absoluut twee verschillende dieren, dat ziet Vincent Bijlo nog. :D
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_169405802
Volgens mij las ik in de cos al iets over mensen die verwijderd waren van het terrein.
Ik kwam dit verhaal tegen op facebook.

pi_169405807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Euhhmmm....
Is dat normaal dat die vacht ineens heel anders is?

Die witte vlek is anders dan toen hij kleiner was, hij heeft nu ook allemaal witte vlekken op de kop en rond de ogen? :? Op het filmpje bij boer John nadat hij Utopia heeft verlaten had hij die witte vlekken zo ook nog niet op de kop of kan er iets zijn wat die witte plekken zo heeft veroorzaakt?
Ben absoluut geen kenner hierin, het valt mij alleen erg op :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is wel Bender, het nummer op het oormerk is hetzelfde, en volgens mij mag dat niet veranderd worden.

  vrijdag 10 maart 2017 @ 07:26:35 #150
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_169405956
Dat oormerk zegt me helemaal niets. (Klaver heeft zelfs bijna een jaar zonder rondgelopen).
Je ziet duidelijk dat de aftekeningen op beide foto's verschillen en dat is heus geen uitgroei :N
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')