abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169354620
Hallo lezers,

Bij deze zou ik willen vragen of één van jullie nog gebruik maakt van de games die geleend kunnen worden bij de bibliotheek. Heeft iemand nog ideeen hierover? Ik weet zelf ook wel heus dat het uitlenen van games een beetje archaisch is, maar alsnog wat betreft single player games en andere genres waar het tijdelijk in het bezit hebben geen nadeel is valt er nog iets te winnen. Daar kan juist de lener goedkoper uit zijn. Dus bij deze vraag ik om advies. Welke games zouden er uitgeleend worden? Welke games zou je zelf in de bibliotheek komen lenen?

Vriendelijke groet.
pi_169354767
De laatste keer dat ik een game heb geleend was denk ik 20 jaar geleden. In de vakantie met een vriendje naar Videoland om een N64 game lenen voor een week omdat die games rond de 50 euro kostte. :Y)

Tegenwoordig zou ik dat niet meer zo snel doen,
pi_169355018
Wordt dit nog gedaan? Het is al even geleden dat ik een videotheek heb gezien of een bibliotheek waar je spellen kunt huren. Lijkt mij wel weer eens leuk trouwens. Ik deed dit vroeger heel veel.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:37:43 #4
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169355796
ik kopieerde leende vroeger pc games van de bieb ze hadden altijd de nieuwste :D
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_169355986
Doet de bibliotheek dan nog serieus aan? En hebben ze dan ook games die compatible zijn met moderne computers?
pi_169421889
De bieb doet nog aan games ja, ze dienen het publiek in die zin. En wat betreft computers, als je daar consoles ook onder schaart, daar is volgens mij nog wel wat te winnen. Weten jullie nog namen van games die geschikt zijn voor de uitleen? En enigszins kans lopen uitgeleend te worden? Bedankt voor jullie reacties was even bang dat mn topic verwijdert zou worden maar gelukkig niet.
pi_169435216
Vroeger veel gedaan, toen ik nog wel eens in de videotheek kwam. Nu nooit meer.

Wat ik niet snap is dat er geen huur service bestaat voor iets als de Playstation VR. Zou daar best 50 euro voor overhebben voor een weekendje ofzo. Genoeg aanbieders overigens, maar alleen voor bedrijven tegen belachelijke prijzen. Maar het zal wel niet rendabel zijn, gok ik.
pi_169435306
Bij 9 van de 10 games moet je inloggen/syncen met steam/uplay/whatever.
Uitlenen gaat dus gewoon niet bij de nieuwste spellen. En ja, dit is ook het geval met singleplayer games.
Niks interessants hier.
pi_169436561
laatste gehuurde game was star wars pod racer.. uiteraard toen gekopieerd, inmiddels geen flauw idee waar die is gebleven, waarschijnlijk weggedonderd
pi_169504393
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Vroeger veel gedaan, toen ik nog wel eens in de videotheek kwam. Nu nooit meer.

Wat ik niet snap is dat er geen huur service bestaat voor iets als de Playstation VR. Zou daar best 50 euro voor overhebben voor een weekendje ofzo. Genoeg aanbieders overigens, maar alleen voor bedrijven tegen belachelijke prijzen. Maar het zal wel niet rendabel zijn, gok ik.
Gat in de markt misschien? Doe je ding!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:09:36 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_169507411
Vroeger gedaan met o.a. Fallout 2.

Nu ik eenmaal geld heb en een baan hoeft het niet meer.

Ik vraag me af of de jongere generatie überhaupt nog een bibliotheek binnenwandelt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')