abonnement Unibet Coolblue
pi_169353342
Ik hoor net op NPO 1 in Pauw & Jinek dat de VVD het vakantie geld van de mensen die het echt het moeilijkst hebben in Nederland af wil pakken van mensen met een uitkering dus.

Rutte vind het ronduit schokkend dat mensen die een uitkering krijgen ook vakantie geld opsparen van hun maandelijkse uitkering. Dit is rond de 600¤ .
De meeste mensen moeten van die 600¤ alle rekeningen betalen die van de gewone uitkering niet betaald konden worden.

Bijvoorbeeld de eigen risico van de zorgverzekering die 385¤ die doe je van je vakantie geld omdat de uitkeringen geen ruimte laat om het daarvan te betalen.
Er worden gaten mee gevuld want een vakantie van dat bedrag zit er echt niet in :N

Nu schijnt het weer beter te gaan met Nederland en de Crises is voorbij en dit kabinet heeft al weer met geld lopen strooien in hun verkiezingen race.

Maar de aller armste van het land mogen daar niet van mee profiteren NEE die moeten ff hun vakantie geld inleveren.
Ik word echt kotsmisselijk van die gozer.

Het vang net voor als je werkeloos word of arbeid ongeschikt word of je kapot solliciteert maar overal te oud voor bent dat pakt de VVD van je af !!
En wat levert dat nu hellemaal op ? Dit opgespaarde vakantie geld word gewoon maandelijks van hun uitkering ingehouden zodat je heel even lucht kan halen in Mei. :N

Na ja ik hoef hier nu niet op te sommen wat er de afgelopen 4 jaar is gesloopt door dit kabinet
En natuurlijk word de PVV heel groot zo want het zijn allemaal protest stemmen van heel veel zwevende kiezers die naar de PVV uitwijken.
We zagen ook hoe mensen massaal stemden op de Lijst Fortuin en net iets daarvoor op Rita Verdonk en leefbaar Nederland ENZ deze grote groep kiezers die telkens hun protest stem geven aan politica die roepen wat zij willen horen is behoorlijk interessant om in te lijven.

Jongens en meisjes :Y Denk aan je mede mens en stem niet op de VVD die echt alleen voor de hele rijken is :(
pi_169353364
Zoek anders eens naar UWV en Acture uitzending gemist, is nog niet online maar zal wel komen toch.
Gaat het land naar de filesteinen of is het t al?

http://radar.avrotros.nl/(...)-acture-onmenselijk/

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2017 16:12:31 ]
pi_169353380
Uitkering en vakantiegeld? Wauw, waar kan ik tekenen?
pi_169353398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:13 schreef Rekkie het volgende:
Uitkering en vakantiegeld? Wauw, waar kan ik tekenen?
De hele dag bank hangen kan zeer vermoeiend zijn, dan is een vakantie helemaal geen overbodige luxe
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:16:16 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169353417
Er is al een nieuw deel:

POL / De VVD gaat nu echt te ver #2
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169353600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De hele dag bank hangen kan zeer vermoeiend zijn, dan is een vakantie helemaal geen overbodige luxe
Is ook zo
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:55:06 #7
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169354121
Dubbel
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')