abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:24:13 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169360438
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:23 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Onderzoek naar clinton weer geopend ja ?
Je leest waar ik op reageer? Of was dat te veel moeite?
Of slechts het "begrijpend lezen"-gedeelte?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:25:45 #102
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169360494
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De Obama wiretaps, echter, die zijn helemaal echt!
Voor wie liever denkt met het hoofd dan met de onderbuik,
Op 34:11 is te horen en te lezen dat er niks gevonden is via de wiretaps.

Trump moet maar eens een grote schoonmaak houden.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 21:26:40 #103
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169360523
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees die "rant" van mij eens een paar posts terug? Hoe denk jij daar over?
99% vd tijd zit ik ook te relativeren, maar het is eigenlijk te gek voor woorden toch?
Het is een opzettelijke tactiek. Hoe meer je complete onzin roept hoe moelijker het is om dat te ontzenuwen, roep gewoon iedere dag een nieuw verzonnen lulverhaal op Twitter in het leven en niemand weet meer wat waar is. Het is rechtstreeks gecopieerd uit het Putin handboek en het werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:31:00 #104
56724 Wombcat
rent wiel
pi_169360683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is een opzettelijke tactiek. Hoe meer je complete onzin roept hoe moelijker het is om dat te ontzenuwen, roep gewoon iedere dag een nieuw verzonnen lulverhaal op Twitter in het leven en niemand weet meer wat waar is. Het is rechtstreeks gecopieerd uit het Putin handboek en het werkt.
Zeg maar rustig uit het Goebbels-handboek.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:32:45 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169360740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is een opzettelijke tactiek. Hoe meer je complete onzin roept hoe moelijker het is om dat te ontzenuwen, roep gewoon iedere dag een nieuw verzonnen lulverhaal op Twitter in het leven en niemand weet meer wat waar is. Het is rechtstreeks gecopieerd uit het Putin handboek en het werkt.
Mwah, ik weet niet... Misschien een combi van beide. Trump is narcistisch, een totale politieke nitwit en zeer beinvloedbaar. En dus kan er een bewuste tactiek tussendoor geloodst worden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:32:51 #106
192592 SureD1
------------------------------
pi_169360741
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zeg maar rustig uit het Goebbels-handboek.
Dit, fascism 101
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 21:34:26 #107
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169360798
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mwah, ik weet niet... Misschien een combi van beide. Trump is narcistisch, een totale politieke nitwit en zeer beinvloedbaar. En dus kan er een bewuste tactiek tussendoor geloodst worden.
Trump word daar gewoon in gestuurt, natuurlijk, iedereen weet dat hij vatbaar is voor dit soort bullshit, het is een rode vlag op een stier. Toon hem wat beelden die hem vertellen dat Obama hem afluistert en hij gaat tweeten om 5 uur s' morgens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:35:24 #108
192592 SureD1
------------------------------
pi_169360826
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mwah, ik weet niet... Misschien een combi van beide. Trump is narcistisch, een totale politieke nitwit en zeer beinvloedbaar. En dus kan er een bewuste tactiek tussendoor geloodst worden.
The tool Trump (op meer dan een manier) wordt in die tactiek ingezet...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:36:32 #109
192592 SureD1
------------------------------
pi_169360850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump word daar gewoon in gestuurt, natuurlijk, iedereen weet dat hij vatbaar is voor dit soort bullshit, het is een rode vlag op een stier. Toon hem wat beelden die hem vertellen dat Obama hem afluistert en hij gaat tweeten om 5 uur s' morgens.
Dit... ik durf te wedden dat types als Bannon of Miller hem zaterdagochtend dat Breitbart artikel gegeven hebben, of gezorgd hebben dat hij het zag...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:37:58 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169360874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump word daar gewoon in gestuurt, natuurlijk, iedereen weet dat hij vatbaar is voor dit soort bullshit, het is een rode vlag op een stier. Toon hem wat beelden die hem vertellen dat Obama hem afluistert en hij gaat tweeten om 5 uur s' morgens.
Ok, dit moet ff:

EN DAT IS TOCH DOODENG?

Iedereen wordt murv gemaakt. Straks zien jij en ik het verschil ook niet meer en is de Idiocracy compleet...
Het is verdorie nu al bijna niet meer te zien of iets satirisch is of echt van (de regering) Trump..

-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 21:38:12 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169360881
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:36 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit... ik durf te wedden dat types als Bannon of Miller hem zaterdagochtend dat Breitbart artikel gegeven hebben, of gezorgd hebben dat hij het zag...
Dat is al vaker gerefereerd, zijn "adviseurs" zorgen dat hij bepaalde dingen op TV ziet die hij dan oppakt. Ja, het is zielig en triest en je kan je nauwelijks voorstellen dat dit de President van de VS betreft maar dat is het nu eenmaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 21:38:40 #112
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169360893
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dit moet ff:

EN DAT IS TOCH DOODENG?

Iedereen wordt murv gemaakt. Straks zijn jij en ik het verschil ook niet meer en is de Idiocracy compleet...
Het is verdorie nu al binna niet meer te zien of iets satirisch is of echt van (de regering) Trump..

-O-
Ja, het is doodeng maar helaas is er weinig voor ons aan te doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:39:10 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169360904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump word daar gewoon in gestuurt, natuurlijk, iedereen weet dat hij vatbaar is voor dit soort bullshit, het is een rode vlag op een stier. Toon hem wat beelden die hem vertellen dat Obama hem afluistert en hij gaat tweeten om 5 uur s' morgens.
Ik bedoel dus dat het geen bewuste tactiek van Trump zelf is. Maar daar zijn we het over eens kennelijk :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:41:17 #114
192592 SureD1
------------------------------
pi_169360953
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dit moet ff:

EN DAT IS TOCH DOODENG?

Iedereen wordt murv gemaakt. Straks zien jij en ik het verschil ook niet meer en is de Idiocracy compleet...
Het is verdorie nu al bijna niet meer te zien of iets satirisch is of echt van (de regering) Trump..

-O-
Dat is inderdaad doodeng -O-
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:43:48 #115
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169361018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zeg maar rustig uit het Goebbels-handboek.
Of uit het Alinsky handboek Handbook for radicals. Hillary en Obama zijn fan van Saul Alinsky.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_169361107
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 20:41 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ja dat roept Spicer al sinds zondag, maar het daagde me nu pas waar dat toe leidt... het verwatert het onderzoek naar de Russische inmenging. Ik dacht dat het puur damage control was, maar kon toch wel eens vooropgezet zijn.
Wat had je verwacht, nadat bekend werd dat het Witte Huis en de administratie in hun laatste dagen alles in het werk stelden om de intelligence over de contacten met de Russen zo ruim mogelijk te verspreiden? Dat was een enorm geschenk voor de republikeinen, en daar gaan ze zeker gebruik van maken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:48:18 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169361142
"122 vicious prisoners, released by the Obama Administration from Gitmo, have returned to the battlefield."-mostly false

The most recent report was published in September 2016 and includes data from 2002, when the prison opened, through July 2016. Here are the key figures:

693 detainees released from Guantanamo (532 while Bush was president, 161 during Obama’s two terms); of those:

122 confirmed of re-engaging in terrorist activity (113 Bush, 9 Obama);

86 suspected of re-engaging in terrorist activity, of those (75 Bush, 11 Obama);
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:49:37 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169361180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:47 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat had je verwacht, nadat bekend werd dat het Witte Huis en de administratie in hun laatste dagen alles in het werk stelden om de intelligence over de contacten met de Russen zo ruim mogelijk te verspreiden? Dat was een enorm geschenk voor de republikeinen, en daar gaan ze zeker gebruik van maken.
Hoezo geschenk? Trump roept op instigatie van Breitbart iets. Dat is zelf gecreëerd...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169361269
Ik geloof dat Trump zijn twitters steeds meer geldigheid krijgen als in als het niet apert gelogen is, zal het wel waar zijn. Soort inflatie dus. Waar blijkt uit dat er iets bewust verspreid is?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:54:25 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169361309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:52 schreef invalidusername het volgende:
Ik geloof dat Trump zijn twitters steeds meer geldigheid krijgen als in als het niet apert gelogen is, zal het wel waar zijn. Soort inflatie dus. Waar blijkt uit dat er iets bewust verspreid is?
Artikel uit de nytimes https://www.nytimes.com/2(...)lection-hacking.html

Stond imo nog wel meer interessants in, maar denk dat Trump daar liever niet over spreekt.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:54:47 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169361333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:52 schreef invalidusername het volgende:
Ik geloof dat Trump zijn twitters steeds meer geldigheid krijgen als in als het niet apert gelogen is, zal het wel waar zijn. Soort inflatie dus. Waar blijkt uit dat er iets bewust verspreid is?
Maar het is zo goed als allemaal wel apert gelogen.. Of iig een leugenachtige draai aan gegeven. De credit voor dingen claimen die of nog verre van gerealiseerd zijn, of onder Obama in gang gezet zijn bijv.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169361691
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je leest waar ik op reageer? Of was dat te veel moeite?
Of slechts het "begrijpend lezen"-gedeelte?
Rustig aan ouwe chagerijn. Ik heb het topic ff doorgelezen. En het was me niet 100% duidelijk vandaar de vraag.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:07:05 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169361716
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:05 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Rustig aan ouwe chagerijn. Ik heb het topic ff doorgelezen. En het was me niet 100% duidelijk vandaar de vraag.
Dat is een andere user :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169361984
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo geschenk? Trump roept op instigatie van Breitbart iets. Dat is zelf gecreëerd...
Ja, nu is er dus een reden om Obama te onderzoeken (de zogenaamde wiretap), en zo'n onderzoek zal kijken naar alles wat het Witte Huis deed in verband met die info over contacten met de Russen. En we weten wat ze dan gaan vinden:
quote:
In the Obama administration’s last days, some White House officials scrambled to spread information about Russian efforts to undermine the presidential election — and about possible contacts between associates of President-elect Donald J. Trump and Russians — across the government. Former American officials say they had two aims: to ensure that such meddling isn’t duplicated in future American or European elections, and to leave a clear trail of intelligence for government investigators.

American allies, including the British and the Dutch, had provided information describing meetings in European cities between Russian officials — and others close to Russia’s president, Vladimir V. Putin — and associates of President-elect Trump, according to three former American officials who requested anonymity in discussing classified intelligence.

Separately, American intelligence agencies had intercepted communications of Russian officials, some of them within the Kremlin, discussing contacts with Trump associates.

[..]

As Inauguration Day approached, Obama White House officials grew convinced that the intelligence was damning and that they needed to ensure that as many people as possible inside government could see it, even if people without security clearances could not. Some officials began asking specific questions at intelligence briefings, knowing the answers would be archived and could be easily unearthed by investigators — including the Senate Intelligence Committee, which in early January announced an inquiry into Russian efforts to influence the election.

At intelligence agencies, there was a push to process as much raw intelligence as possible into analyses, and to keep the reports at a relatively low classification level to ensure as wide a readership as possible across the government — and, in some cases, among European allies. This allowed the upload of as much intelligence as possible to Intellipedia, a secret wiki used by American analysts to share information.

There was also an effort to pass reports and other sensitive materials to Congress. In one instance, the State Department sent a cache of documents marked “secret” to Senator Benjamin Cardin of Maryland days before the Jan. 20 inauguration. The documents, detailing Russian efforts to intervene in elections worldwide, were sent in response to a request from Mr. Cardin, the top Democrat on the Foreign Relations Committee, and were shared with Republicans on the panel.

“This situation was serious, as is evident by President Obama’s call for a review — and as is evident by the United States response,” said Eric Schultz, a spokesman for Mr. Obama. “When the intelligence community does that type of comprehensive review, it is standard practice that a significant amount of information would be compiled and documented.”
https://www.nytimes.com/2(...)WT.nav=top-news&_r=0
De republikeinen gaan de opgegeven reden voor die acties niet zomaar aanvaarden. Ik kan motieven bedenken die de republikeinen veel beter uitkomen..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:34:23 #125
192592 SureD1
------------------------------
pi_169362515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, nu is er dus een reden om Obama te onderzoeken (de zogenaamde wiretap), en zo'n onderzoek zal kijken naar alles wat het Witte Huis deed in verband met die info over contacten met de Russen. En we weten wat ze dan gaan vinden:

[..]

https://www.nytimes.com/2(...)-lede-package-region®ion=top-news&WT.nav=top-news&_r=0
De republikeinen gaan de opgegeven reden voor die acties niet zomaar aanvaarden. Ik kan motieven bedenken die de republikeinen veel beter uitkomen..
Geen idee waar je heen wil Meth, enlighten me...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:34:58 #126
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169362535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ja, nu is er dus een reden om Obama te onderzoeken (de zogenaamde wiretap), en zo'n onderzoek zal kijken naar alles wat het Witte Huis deed in verband met die info over contacten met de Russen. En we weten wat ze dan gaan vinden:

[..]

https://www.nytimes.com/2(...)-lede-package-region®ion=top-news&WT.nav=top-news&_r=0
De republikeinen gaan de opgegeven reden voor die acties niet zomaar aanvaarden. Ik kan motieven bedenken die de republikeinen veel beter uitkomen..
Ach, is het niet dit, dan wel wat anders. Ze zullen onder geen beding 2 jaar stil zitten tot de midterms of 4 tot de volgende presidentiele verkiezing. In het ergste geval, vanuit hun perspectief, vinden ze niks of vinden ze iets tegen Trump waar dan Pence voor zou kunnen komen. Hoe dan ook is het spinbaar en leidt het af van de trainwreck Trump en het ACA voorstel om maar wat te noemen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:39:56 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169362705
Eerste openbare hearing over Russische inmenging is 20 maart. - http://edition.cnn.com/20(...)ia-hearing-march-20/



[ Bericht 17% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-03-2017 22:49:15 ]
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:47:49 #128
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169362922
Het is speculeren wat er op het gebied van deze beschuldigingen gaat gebeuren.
De situatie is nu dat de democrats het verhaal proberen aan de man te brengen dat de verkiezingen door de Russen gestuurd zijn. Beschuldigingen zijn er zat, echte bewijzen niet. Het Amerikaanse volk laat zich niet overhalen door de PR. Er zijn wiretaps bij de Trump-tower gestart om deze bewijzen proberen te verzamelen. Dit is illegaal.

Dit is voor mij het meest waarschijnlijke scenario: Loretta Lynch neemt de schuld op zich voor de illegale taps. http://www.americanthinke(...)_trump_campaign.html

Voor de mensen die nu vol ongeloof het hoofd schudden. Ik vertrouwde vlak voor de US verkiezing op dit artikel, en ging ervan uit dat Trump zou winnen.
http://www.thegatewaypund(...)win-landslide-polls/

Binnen een maand weten we meer.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 22:50:54 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169363008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:47 schreef MrRatio het volgende:
Het is speculeren wat er op het gebied van deze beschuldigingen gaat gebeuren.
De situatie is nu dat de democrats het verhaal proberen aan de man te brengen dat de verkiezingen door de Russen gestuurd zijn. Beschuldigingen zijn er zat, echte bewijzen niet. Het Amerikaanse volk laat zich niet overhalen door de PR. Er zijn wiretaps bij de Trump-tower gestart om deze bewijzen proberen te verzamelen. Dit is illegaal.

Dit is voor mij het meest waarschijnlijke scenario: Loretta Lynch neemt de schuld op zich voor de illegale taps. http://www.americanthinke(...)_trump_campaign.html

Voor de mensen die nu vol ongeloof het hoofd schudden. Ik vertrouwde vlak voor de US verkiezing op dit artikel, en ging ervan uit dat Trump zou winnen.
http://www.thegatewaypund(...)win-landslide-polls/

Binnen een maand weten we meer.
Je weet toch wel dat Trump zelf gezegd heeft dat Rusland de verkiezingen beinvloed heeft, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169363027
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:34 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Geen idee waar je heen wil Meth, enlighten me...
De GOP kan bvb zeggen dat de echte reden was: "het ondermijnen van de nieuwe president door classified info rond te strooien, wetende dat die info allicht gelekt zal worden."
De GOP kan erop wijzen dat de administratie eerder enkele keren verdacht werd van het strategisch lekken van classified info, oa in 2012 (toen was de verdenking van sommige republikeinen dat drone strikes werden gelekt omdat het doden van terroristen in Obama's voordeel zou kunnen werken tjdens de verkiezingen later dat jaar), en was ook nog iets over een gedode Pakistaanse journalist een jaar eerder dacht ik.

Er zijn een hoop manieren waarop je het kan spinnen. Het zal sowieso een strijd tussen de twee partijen worden, met beschuldigingen over en weer...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:54:20 #131
192592 SureD1
------------------------------
pi_169363100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De GOP kan bvb zeggen dat de echte reden was: "het ondermijnen van de nieuwe president door classified info rond te strooien, wetende dat die info allicht gelekt zal worden."
De GOP kan erop wijzen dat de administratie eerder enkele keren verdacht werd van het strategisch lekken van classified info, oa in 2012 (toen was de verdenking van sommige republikeinen dat drone strikes werden gelekt omdat het doden van terroristen in Obama's voordeel zou kunnen werken tjdens de verkiezingen later dat jaar), en was ook nog iets over een gedode Pakistaanse journalist een jaar eerder dacht ik.

Er zijn een hoop manieren waarop je het kan spinnen. Het zal sowieso een strijd tussen de twee partijen worden, met beschuldigingen over en weer...
Oh zo, thanks :) Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
pi_169363443
Analyse van de potentiële juridische problemen voor de hernieuwde EO:
https://fivethirtyeight.c(...)ically-than-legally/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:20:00 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169363812
Twee quasi-interessante weetjes over de aanstaande hearing:
- de voorzitter van de house intelligence committee, Nunes, was onderdeel van het transitieteam van Trump,
- het is op dezelfde dag als het verhoor van Gorsuch.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:25:54 #134
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169363936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat Trump zelf gezegd heeft dat Rusland de verkiezingen beinvloed heeft, he?
Kan ik daar een bron van krijgen?
Thanks in advance.

Trump heeft wel eens gezegd over de 33000 ge-delete emails van Hillary "Nou Rusland of China, als jullie toevallig die Hillary emails hebben, kunnen wij die dan hebben?" Dat werd al heel snel verhaspeld naar dat Trump de Russen aanmoedigde om de DNC te hacken.

Er is wel iets anders wat speelt, de broeders Awan die IT support gaven aan Democrats met connecties met vertrouwelijke informatie:
http://dailycaller.com/20(...)uter-security-probe/
http://www.zerohedge.com/(...)gress-computer-syste
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_169364066
Stukje over wie er mogelijk op vooruit gaat onder De voorgestelde vervanging van de ACA:
http://theatln.tc/2lzDWQz
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 23:36:23 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169364180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:25 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Kan ik daar een bron van krijgen?
Thanks in advance.

Trump heeft wel eens gezegd over de 33000 ge-delete emails van Hillary "Nou Rusland of China, als jullie toevallig die Hillary emails hebben, kunnen wij die dan hebben?" Dat werd al heel snel verhaspeld naar dat Trump de Russen aanmoedigde om de DNC te hacken.

Er is wel iets anders wat speelt, de broeders Awan die IT support gaven aan Democrats met connecties met vertrouwelijke informatie:
http://dailycaller.com/20(...)uter-security-probe/
http://www.zerohedge.com/(...)gress-computer-syste
Ja hoor, dat mag, en niet eens van een fake news site zoals Daily Caller

President-elect Donald Trump accepts the U.S. intelligence community's conclusion that Russia engaged in cyber attacks during the U.S. presidential election and may take action in response, his incoming chief of staff said on Sunday.

http://www.reuters.com/article/us-usa-russia-cyber-idUSKBN14S0O6
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:46:34 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169364453
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
Stukje over wie er mogelijk op vooruit gaat onder De voorgestelde vervanging van de ACA:
http://theatln.tc/2lzDWQz
Wat daar staat lijkt me nog genereus. Wat denk je wat het gevolg gaat zijn als mensen geen zorgverzekering meer hoeven af te nemen en mensen met preexisting conditions niet uitgesloten mogen worden? Als ik mag gokken, leidt het tot een ziekere populatie verzekerden, dus hogere verzekeringspremies, dus nog meer gezonde mensen die wegtrekken en zich pas verzekeren als ze ziek worden, etc.
pi_169364766
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat daar staat lijkt me nog genereus. Wat denk je wat het gevolg gaat zijn als mensen geen zorgverzekering meer hoeven af te nemen en mensen met preexisting conditions niet uitgesloten mogen worden? Als ik mag gokken, leidt het tot een ziekere populatie verzekerden, dus hogere verzekeringspremies, dus nog meer gezonde mensen die wegtrekken en zich pas verzekeren als ze ziek worden, etc.
Er staat ook nergens dat de mensen die in die groep vallen er onder de streep per definitie op vooruit gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 maart 2017 @ 00:06:39 #139
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169364836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 00:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat de mensen die in die groep vallen er onder de streep per definitie op vooruit gaan.
Maar, dat zou praktisch iedereen zijn toch? Alleen als je bij toeval nooit naar de dokter hoeft en nooit verongelukt en geen kinderen krijgt heb je geen verzekering nodig en zelfs als je het wel nodig gaat hebben kan het goedkoper gaan zijn je niet te verzekeren of zie ik iets over het hoofd?
pi_169364860
Spicey _O_

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:12:03 I just can't get over this argument."Look at the size. This is the Democrats. This is us." https://t.co/0lPfRxFvMf reageer retweet
  woensdag 8 maart 2017 @ 00:23:41 #141
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169364994
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
Spicey _O_

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:12:03 I just can't get over this argument."Look at the size. This is the Democrats. This is us." https://t.co/0lPfRxFvMf reageer retweet
"This is government, this is not."

Klopt wel aardig.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169365442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
Spicey _O_

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 21:12:03 I just can't get over this argument."Look at the size. This is the Democrats. This is us." https://t.co/0lPfRxFvMf reageer retweet
Echt, heel wat democraten die het niet eens zijn met hun DNC ^O^

Hoogste tijd voor wat meer partijen in de US, maar aub niet zoveel als hier in Nederland :')
pi_169365446
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 15:14:03 Don't let the FAKE NEWS tell you that there is big infighting in the Trump Admin. We are getting along great, and getting major things done! reageer retweet
Believe me! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 08-03-2017 02:03:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169365490
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 15:14:03 Don't let the FAKE NEWS tell you that there is big infighting in the Trump Admin. We are getting along great, and getting major things done! reageer retweet
Believe me! :+
We weten nu wel dat jij liever door alle hoeken van de kamer geslagen wil worden en als je verkracht word, dood stenigen geen enkel probleem vindt, laat staan homo's van gebouwen afgooien :+

Tja ... kijkertje e a kijken niet verder dan MSN -O-

Meeste _O- vrouwen in Nederland denken daar gelukkig anders over oO/

_O_ Trump _O_
pi_169365493
De man begint wel in herhaling te vallen, nu al.
pi_169365495
Libertards hebben blijkbaar heel veel herhaling nodig ;)
pi_169365538


_O_ _O_ _O_

Whisleblowers *O* and The Donald *O*
pi_169365605
...en Hawaii gaat als eerste tegen de nieuwe travel ban aan de slag; http://www.cnn.com/2017/03/07/politics/hawaii-travel-ban-lawsuit/
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')