abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 20:35:31 #151
163650 Greys
pi_169378358
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dus jij waardeert iemand alleen als hij haat wat jij ook haat.
Nope. Ik waardeer iemand die ondanks zijn 'positie' enigszins eerlijk voor zijn mening uitkomt. Maar dat weet je zelf ook wel.

(Want toen hij euforisch was over Anouk was ik dat ook en dat maakte niet dat ik hem toen ineens mocht omdat we toevallig dezelfde mening hadden. Ik hou doorgaans wel van uiteenlopende meningen.)

Overigens haat hij ze niet. Ik ook niet. Maar ook dat weet je wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:43:03 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169378569
Cornald moet gewoon zijn rol kennen, zo diep mogelijk met zijn hoofd in de reet van onze inzending zitten en promotie voor ze maken. Jan Smit weet tenminste wat er wat hem verwacht wordt, en zet in het landsbelang zelfs zijn eigen reputatie daar mee op het spel. Of dacht je dat de tekst "naar de finale, dat kan niet meer fout!" een oprechte spontane reactie was? Die heeft hij maandenlang voor de spiegel staan oefenen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169378588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Als O'G3NE straks het songfestival heeft gewonnen is Cornald de eerste die op de brandstapel gegooid wordt.
Wat mij betreft hoeven we daar niet op te wachten ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 20:44:42 #154
163650 Greys
pi_169378624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Greys, is dit onderdeel van wat je ons later nog zou vertellen, zodra het kon?
Of heb ik dat helegaar al gemist. -O-
Dat had voornamelijk te maken met een nummer dat is geschreven voor ze dat ze (m.i. zeer onterecht) niet eens wilden inzingen. Kan helaas (nog) niet zeggen wie dat schreven. Of had je dat wel al meegekregen?

(En dit over Cornald heeft er een beetje mee te maken idd). Het is iig wel aardig duidelijk dat hij het met de hele gang van zaken niet eens was.

Sorry dat ik over alles zo vaag moet blijven. Had achteraf beter helemaal niks kunnen zeggen. :@ Maar mijn bron dacht ook oprecht dat we later meer konden zeggen of laten horen maar dan komen er mensen misschien in de problemen en dat willen we niet. Dachten dat het openbaar zou worden zodat we konden zeggen 'kijk dit bedoelden we dus'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 20:46:45 #155
163650 Greys
pi_169378705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Cornald moet gewoon zijn rol kennen, zo diep mogelijk met zijn hoofd in de reet van onze inzending zitten en promotie voor ze maken. Jan Smit weet tenminste wat er wat hem verwacht wordt, en zet in het landsbelang zelfs zijn eigen reputatie daar mee op het spel. Of dacht je dat de tekst "naar de finale, dat kan niet meer fout!" een oprechte spontane reactie was? Die heeft hij maandenlang voor de spiegel staan oefenen.
Ik moest lachen om dat laatste. _O-

En dat eerste vind ik dus niet :P Niemand hoeft te roepen dat ie iets geweldig vindt als hij dat niet echt vindt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 20:54:08 #156
163650 Greys
pi_169378958
quote:
13s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:55 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Dit soort polls :')
Bookmakers en polls, tot de eerste repetities zijn ze niet belangrijk.
Behalve dan dat als je vrij snel op de goede inzet, een paar euro, ze aardig wat op kunnen leveren. En paar jaar geleden gaf niemand wat om de Italiaanse inzending dus je kreeg 80 keer je inzet ofzo. Ik deed een tientje. Hij werd tweede. Potver, bijjjjna. _O-

Dit jaar ging ik voor Portugal als outsider. (Voordat ie steeg, dus leuke odds). Het kijkt toch net wat leuker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169379362
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry dat ik over alles zo vaag moet blijven. Had achteraf beter helemaal niks kunnen zeggen. :@ Maar mijn bron dacht ook oprecht dat we later meer konden zeggen of laten horen maar dan komen er mensen misschien in de problemen en dat willen we niet. Dachten dat het openbaar zou worden zodat we konden zeggen 'kijk dit bedoelden we dus'.
Volgens mij vind je het helemaaaaaal niet vervelend om ons zo te teasen met je scoop ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 21:11:34 #158
163650 Greys
pi_169379511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:07 schreef Soren het volgende:

[..]

Volgens mij vind je het helemaaaaaal niet vervelend om ons zo te teasen met je scoop ;)
Jawel. Want als je uiteindelijk niet iets concreets kunt zeggen sta je (ik) alleen maar voor lul.

Eerlijker kan ik het niet maken. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169382707
Op de officiële website van Melodifestivalen (Zweedse voorrondes en erg populair) hebben ze een overzicht met de tot nu toe gekozen inzendingen. Bovenaan het artikel is een foto van OG3NE te zien. 8-) http://www.svt.se/melodifestivalen/om-esc/

Zweden en smaak O+
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 maart 2017 @ 23:00:52 #160
163650 Greys
pi_169383739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef grazz het volgende:
Op de officiële website van Melodifestivalen (Zweedse voorrondes en erg populair) hebben ze een overzicht met de tot nu toe gekozen inzendingen. Bovenaan het artikel is een foto van OG3NE te zien. 8-) http://www.svt.se/melodifestivalen/om-esc/

Zweden en smaak O+
Alleen al om jouw enthousiasme en geloof gun ik je dat ze hoog eindigen ^O^ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 maart 2017 @ 00:25:27 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169385900
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat had voornamelijk te maken met een nummer dat is geschreven voor ze dat ze (m.i. zeer onterecht) niet eens wilden inzingen. Kan helaas (nog) niet zeggen wie dat schreven. Of had je dat wel al meegekregen?

(En dit over Cornald heeft er een beetje mee te maken idd). Het is iig wel aardig duidelijk dat hij het met de hele gang van zaken niet eens was.

Sorry dat ik over alles zo vaag moet blijven. Had achteraf beter helemaal niks kunnen zeggen. :@ Maar mijn bron dacht ook oprecht dat we later meer konden zeggen of laten horen maar dan komen er mensen misschien in de problemen en dat willen we niet. Dachten dat het openbaar zou worden zodat we konden zeggen 'kijk dit bedoelden we dus'.
Nee dat eerste had ik nog niet meegekregen! En ik snap dat je vaag moet blijven hoor. Je verwoordt het zo heel netjes denk ik, terwijl ik wel een indruk krijg van de gang van zaken achter de schermen. Dank dus, voor het delen! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_169386120
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen al om jouw enthousiasme en geloof gun ik je dat ze hoog eindigen ^O^ *O*
Ik doe (wil) dit voor jullie :'( :P Met heel FOK! Naar ESF in Amsterdam/Rotterdam w/
~The present is all there is~
pi_169386690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dus jij waardeert iemand alleen als hij haat wat jij ook haat.
Het probleem is ietwat ingewikkelder. Greys probeert over te komen als een heel redelijk personage, maar ze kan het niet helpen dat als er weer bagger over O'G3ne wordt gestort om weer vrolijk mee te doen. Ze heeft in wezen gewoon een diepe afkeer van O'G3ne.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 maart 2017 @ 09:07:24 #164
163650 Greys
pi_169387395
Ik heb geen diepe afkeer (daarvoor is het verre van belangrijk genoeg) maar ben geen fan en ga ook zeker niet doen alsof. Maar dat was ik van Trijntje ook niet, net als driekwart van de anderen. Zo grappig dat dat nu ineens wel een probleem is. En ik ben niet de enige die hier geen fan is. Maar je psychologische analyses over me en je obsessie en focus zijn heel boeiend hoor, hou je vooral niet in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 maart 2017 @ 09:13:34 #165
163650 Greys
pi_169387450
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik doe (wil) dit voor jullie :'( :P Met heel FOK! Naar ESF in Amsterdam/Rotterdam w/
Jaaaaaaaaaa massawapper! Ik ben in mijn hele leven nog maar één keer naar het echte Eurovisie geweest in Duitsland (verder alleen nationale songfestivals) dus ik wil graag nog eens.

Het toffe van de sfeer in Duitsland vond ik dat het zo leuk is dat het je geen hol uitmaakt wie er wint of laatste wordt. Nederland werd toen allerlaatste toen ik ging. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169387509
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik doe (wil) dit voor jullie :'( :P Met heel FOK! Naar ESF in Amsterdam/Rotterdam w/
Ik zie het als voetbal. Met strafschoppen winnen is ook winnen. Dus ook al vind ik het een heel matig lied, als we winnen ben ik gewoon blij.
pi_169387556
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:01 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Weer een hoop mensen die denken dat het songfestival alleen om het zingen gaat. Ze zijn in de war met the voice ( :') ), bij het songfestival draait het om het totaalplaatje.

Waarschijnlijk kijken deze mensen ook iedere avond RTL late night, Humberto snapt het verschil ook niet. Met zijn "Trijntje zong toch mooi" _O-
Precies dat.

Alsof Madonna, Katy Perry of Pink de beste zangeressen zijn. Ze hebben dijken van nummers, die aanspreken.

Dat Duitse grietje jaren geleden (wat ik echt vreselijk vond, dat kind en dat lied), won ook, waarom? Catchy. Heeft geen snars met zang te maken. Dana International ook niet.
Já als je lied mooi is en je zang ook, dan ben je binnen. Echter jeukt het lied van Osjien, en die harmonieën ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 maart 2017 @ 09:36:33 #168
163650 Greys
pi_169387742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie het als voetbal. Met strafschoppen winnen is ook winnen. Dus ook al vind ik het een heel matig lied, als we winnen ben ik gewoon blij.
Ik ben dan blij omdat we er het jaar erna dan makkelijk naartoe kunnen in eigen land maar bezorgd om twee dingen:

- de organisatie met AVROTROS aan het hoofd... TROS MUZIEKFEEST op het plein maar dan in het groot visioenen dringen zich aan me op

- de TROSkant van AVROTROS met Jan Smit aan kop is dan helemaal nooit meer van hun zienswijze af te brengen en dan krijgen we de komende jaren alleen maar dit

Maar voor de zussen zou het tof zijn als ze winnen uiteraard. En voor hun ouders. En voor ons omdat we dan het hele jaar door wat te praten hebben hier in esf over de organisatie. :D

Kortom, allebei heeft goede en slechte kanten, het maakt me geen hol uit. En dat kijkt ontspannen w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:46:42 #169
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169387875
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 00:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik doe (wil) dit voor jullie :'( :P Met heel FOK! Naar ESF in Amsterdam/Rotterdam w/
Met héél Fok! nog wel. :D
Schiet jij al die kaartjes ff voor dan? O-) :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:45 #170
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169388051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:23 schreef Pisces29 het volgende:

Dat Duitse grietje jaren geleden (wat ik echt vreselijk vond, dat kind en dat lied), won ook, waarom? Catchy. Heeft geen snars met zang te maken. Dana International ook niet.

Een potje haten op Lena Meyer-Landrut, ga je eens heel snel schamen! Ik wist na 10 seconde al dat die ging winnen indertijd!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:00:00 #171
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169388088
ik hoop dat de staging dit lied nog kan redden :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169388119
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Een potje haten op Lena Meyer-Landrut, ga je eens heel snel schamen! Ik wist na 10 seconde al dat die ging winnen indertijd!
Ach ik beoordeel tegenwoordig alle liedjes ook anders, als het inzendingen voor ESF zijn :7 Ik ben blij als er iets bij zit dat ik écht buiten ESF om zou luisteren.

TCL luisterde ik daarna nog. Ehm, CATS bedoel ik :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:06:56 #173
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169388188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ach ik beoordeel tegenwoordig alle liedjes ook anders, als het inzendingen voor ESF zijn :7 Ik ben blij als er iets bij zit dat ik écht buiten ESF om zou luisteren.

TCL luisterde ik daarna nog. Ehm, CATS bedoel ik :+
lol, TCL is inmiddels een andere formatie zonder waylon, dan waren Ilse en Waylon toch niet zo'n goede vrienden off stage denk ik :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:08:26 #174
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169388203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ik beoordeel tegenwoordig alle liedjes ook anders, als het inzendingen voor ESF zijn :7 Ik ben blij als er iets bij zit dat ik écht buiten ESF om zou luisteren.
Oh, ik snap wel wat je bedoelt wat dat betreft! Buiten het ESF om staat mijn Spotify lijst vol met Rammstein, Disturbed, Megadeth...je kent wel, zachte gevoelige muziek :+
Maar zonder ESF zou het leven heel saai zijn. Italie is dit jaar het nummer voor mij wat me denk ik ook zou bevallen als ik het buiten de ESF context zou horen! Maar hij moet die aap ditchen, het heeft het niet nodig!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:50 #175
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169388344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Oh, ik snap wel wat je bedoelt wat dat betreft! Buiten het ESF om staat mijn Spotify lijst vol met Rammstein, Disturbed, Megadeth...je kent wel, zachte gevoelige muziek :+
Maar zonder ESF zou het leven heel saai zijn. Italie is dit jaar het nummer voor mij wat me denk ik ook zou bevallen als ik het buiten de ESF context zou horen! Maar hij moet die aap ditchen, het heeft het niet nodig!
Italie, Moldavie, Belgie, Roemenië hebben nu echt veel kansen om hoog te eindigen met de concurrentie van zoveel saaie ballads en verkeerde keuzes van andere landen :)

Kroatië was ik eerst nog fan van, maar die man maakt mij bang met zijn 20 verschillende stemmen :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')