abonnement Unibet Coolblue
pi_169348551
Beste medeFOK!kers,

Jullie kunnen mij helpen met afstuderen voor mijn Master Marketing Management! Het laatste onderdeel van mijn master is het afronden van een scriptie. Ik doe voor mijn scriptie onderzoek over een heel interessant onderwerp, namelijk: eHealth. Dit is alles omtrent gezondheid ondersteund door technologie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld medicatie bestellen of online een afspraak maken met uw arts. Jullie bijdrage aan dit onderzoek kan mij niet alleen helpen met afstuderen, maar kan er ook nog eens voor zorgen dat uw wensen ook daadwerkelijk gerealiseerd worden!

Help mij afstuderen door te klikken op de volgende link:
https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

Koen Verheijen - Student aan de Universiteit van Tilburg
pi_169348596
nee
U MAD?
pi_169348652
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
nee
Dat is je goed recht ;)
pi_169377566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:32 schreef lolaapkoen het volgende:
Beste medeFOK!kers,

Jullie kunnen mij helpen met afstuderen voor mijn Master Marketing Management! Het laatste onderdeel van mijn master is het afronden van een scriptie. Ik doe voor mijn scriptie onderzoek over een heel interessant onderwerp, namelijk: eHealth. Dit is alles omtrent gezondheid ondersteund door technologie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld medicatie bestellen of online een afspraak maken met uw arts. Jullie bijdrage aan dit onderzoek kan mij niet alleen helpen met afstuderen, maar kan er ook nog eens voor zorgen dat uw wensen ook daadwerkelijk gerealiseerd worden!

Help mij afstuderen door te klikken op de volgende link:
https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

Koen Verheijen - Student aan de Universiteit van Tilburg
die logo en kleuren komen mij zéér bekend voor :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')