abonnementen ibood.com bol.com
pi_169648333
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi! Ik kom ook weer even aanhaken. Lees wel dagelijks bij, maar reageren schiet er nogal eens bij in.

Ik zag een hele leuke foto van Wolk van LuDann! Wat wordt ze groot, en inderdaad een heel ander kind zo met die extra spekjes en langer haar. Mooi. O+

Late felicitaties voor de datumvierling. Grote vent Sjaak *O*, dames N. en L. (en nog een :* voor de ziekenhuisopname van N.) en op FB zag ik ook een feestvierende Q. *O*

Welkom Madivi met je grote jongens! *O* Wat een stuntpilootje heb je! :o

Een kaboutertje op een paddenstoel bij LeSage O+

Hier gaat het overwegend zijn gangetje. Ketel is dol op lopen, hij loopt nu vaak een heel stuk mee als we boodschappen gaan doen, waarbij hij de wandelwagen als loopwagen gebruikt. (Echt zonder wagen de deur uit durf ik nog niet zo goed). En steeds vaker stukken los! Nu ook zonder protest, in het begin ging hij mopperen zodra je zijn hand los liet. :') Ook is hij knuffelig en gezellig. O+

SPOILER: plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: klaag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169661725
Leuke foto Luna-ziet hem eens glimmen O+
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Vosje6 op 20-03-2017 20:32:53 ]
pi_169661895
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:23 schreef Vosje6 het volgende:
Leuke foto Luna-ziet hem eens glimmen O+
SPOILER
pi_169661925
Oeps
pi_169662079
Er gaat hier van alles mis met reageren-excuses
pi_169662226
Luna, wat een lekker ventje!

Madivi, wat een klimpartij! Wij hebben het originele tuigje, maar dat zit zo strak dat S. er echt niet uit kan.

S. was net de vieste dreumes die ik ooit gezien heb. Hij kreeg een potje, maar weigerde ook maar een hap te nemen. En dan wel zo'n lekkere dreumes-huil-krijs-schreeuw partij.
Dus toen hebben we hem z'n bordje maar gegeven en heeft hij hem samen met de hond leeg gegeten. En in zijn haar gesmeerd.
Gelukkig vindt hij douchen dus echt heel leuk!

SPOILER
pi_169664715
Dat in haren smeren is wel een beetje jammer, voor de rest werkt de douche idd prima. Ik heb gisteren maar een klit uit O's haar geknipt, kreeg wat hij er daar in had gepropt er echt niet meer uit. Peer is hier overigens favoriet als smeersel.

Aerenia, mooie boef heb je! Vast niet wat je wil horen, maar ik moest er hard om lachen :D

Luna
SPOILER
Wij hebben een superweekend gehad! O heeft eindelijk geleerd om zelf te glijden van een glijbaan en dat was dan ook overstrekken en schreeuwen als het tijd was om weer te gaan. De glijbaan in het babybadje van het zwembad was nog veel toffer, net als zwemmen an sich. Maar het hoogtepunt waren toch wel de eendjes die overal zaten en soms zelfs vlak voor het raam!11! Elk eendje was weer heel bijzonder en moest begroet worden. Vandaag hadden we een dagje Efteling ter afsluiting, en ook daar waren de eenden het hoogtepunt. Dieptepunt was de wolf bij de zeven geitjes, dat was daarna heel zielig huilen (geitjes zijn nķg leuker dan eendjes), en opvrolijken heeft heel lang geduurd. Op de klassieke paddestoelfoto staat hij dan ook niet vrolijk, die hadden we beter bij de allereerste paddenstoel kunnen maken.

Landal is ons btw met een dreumes veel beter bevallen dan centerparcs. Het lijkt veel meer gericht ook op kleinere kinderen qua shows en speeltuinen, centerparcs is toch meer voor 8/12+ qua activiteitenaanbod, en ook een stuk beperkter.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_169665172
Och FF, wat sneu dat hij zo verdrietig werd van de geitjes!

Bij S. was het eten gelukkig snel uit z'n haar. Plukken eruit knippen is wel echt jammer.
pi_169670234
Terug van de HAP.
Wurm had een steeds erger wordende reactie op "iets". Wij letten super op met div voedsel allergiën en kunnen niet bedenken wat nou zo triggerde. Hij bleef maar krijsen en krabben. Toen ik hem in het licht bekeek dacht ik Holycrap! Voor eerste verlichting in een lauw bad met havermout gezet, maar dat hielp niet echt en kon ik goed zien hoe het eruit zag. Mijn meneer uit bed getrommeld en gelijk gaan rijden. Daar moesten we best een tijd wachten, maar het leek niet nog veel te verergeren. Ik had foto's geschoten van zijn huidje. Hebben na een poosje koelzalf en een drankje tegen de reactie gehad.

Snap er echt niks van, maar ik ben blij dat ik toch mijn meneer uit bed rammelde.

Hopelijk een paar uurtjes slaap vatten. Voor nu nog liggen met O.o ogen....
Schudden voor gebruik
pi_169670399
Oei wat vervelend Stippel. Kan de reactie misschien komen van buitenaf? F is allergisch voor honden. Wij moesten met spoed naar de huisarts na een lik van een hond over zijn gezicht.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:09:33 #261
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_169670806
Oef wat naar Stippel! Hoe is het nu? Hebben jullie nog geslapen?

Geitjes zijn ook eng FF! En eendjes zijn tof ('kakkak'!!). Landal beviel ons ook prima inderdaad :)

Stuntpiloot Madivi! Hier gaat N ook best vaak staan in de stoel. Die durf ik dus niet meer alleen te laten (was altijd wel een handige parkeerplek).

Wat is ze stout Aerenia ;) Geen tips helaas.

Wat een lekkere knoeiboel LeSage! :P

Luna wat een man! En verder
SPOILER
Verder alles zn gangetje hier; N is hartstikke vrolijk en gezellig. Leert elke dag een paar nieuwe woorden, wil alles aanwijzen wat ze net geleerd heeft, en telde gisteren netjes van 1 tot 11 :o (we wonen naast de kerk, dus we oefenen elk uur).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169671183
Oh Stippel, dat is schrikken. Is de ergste reactie inmiddels over?

Saskia, tot 11 tellen :o _O_ super knap!
pi_169671623
Wat naar, Stippel! Hoop dat het nu beter gaat en jullie toch nog wat hebben kunnen slapen. :*

SaskiaR, we kregen wel tips, maar niks dat we nog niet doen zeg maar. :{
pi_169671652
maar 19 maanden is toch ook nog helemaal niet erg? T is 18 maanden en zegt nog maar een paar woordjes (mama, baba, bagger, auto, woefwoef en op). Ik dacht altijd dat alles onder 2 gewoon goed was. En zelfs boven 2, elk kind pakt het anders op.
pi_169672087
Maar als de tips die ze gaven dingen zijn die jullie al doen, dan is het toch helemaal goed! Het kan misschien een eye-opener zijn voor ouders die er helemaal nog niet mee bezig zijn.
Hij gaat vast nog veel meer praten dan jullie lief is ;)
(Mijn vader wenste met 3 dochters regelmatig dat hij ons nooit had leren praten _O- )
pi_169672728
Hallo!

Wij mogen ons hier weer melden!

Vandaag is E alweer 1 jaar.

Ik heb bij de baby's weinig mee geschreven maar ga hier weer een poging doen. Zit nog niet in mijn systeem dus hopelijk ga ik eraan denken ;)

E was er wel aan toe ;)
Optrekken, veel kletsen, steeds meer woordjes, associaties snappen, enz enz.

Ik vond het wat lastiger om mijn kleintje in bed te leggen en er straks als dreumes uit​ te halen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_169672767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 06:33 schreef Xanteh het volgende:
Oei wat vervelend Stippel. Kan de reactie misschien komen van buitenaf? F is allergisch voor honden. Wij moesten met spoed naar de huisarts na een lik van een hond over zijn gezicht.
wij hebben zelf een hond en een kat en dat gaat goed.
Zou het bij een andere hond anders zijn? (Hoewel hij rolt daar al een poosje spelend met de hond over de grond)
Schudden voor gebruik
pi_169672793
Hoi Lamb!
Schudden voor gebruik
pi_169672863
Het gaat redelijk. Na de medicijnen en bv zijn we de auto ingegaan en na 15 min is hij k.o. gegaan. Makkelijk over kunnen leggen. Heeft toen een half uur doorgeslapen. Daarna elke 2 uur flink gedronken en weer onder zeil. Om 8 uur werd ik wakker van kusjes op mijn neus en een blij koppie boven mijn hoofd.

De heftigheid is er vanaf in ieder geval. Nog wel een hoop gekke plekjes.
Schudden voor gebruik
pi_169674247
Gefeliciteerd Lamb! *O*
pi_169674691
Luna:

SPOILER
Lamb gefeliciteerd met je dreumes!

Stippel, wat heftig! Jullie hebben er meer ervaring mee, maar ik vind allergische reacties altijd zo eng klinken. Gelukkig gaat het weer wat beter! Wat voor medicatie krijgt hij dan? (gewoon nieuwsgierig, wat voor iets geven ze eigenlijk als ze geen idee hebben waarop hij reageert?)

FF lekker nog een weekendje weg geweest met zn drietjes! Heerlijk. Leuk dat O de glijbaan zo tof vond. Hier is dat ook een succes maar zelf glijden kan hij nog niet.

Mijne is zo leuk he, mn kleintje O+ Hij praat in hoofdletters en uitroeptekens (EI!!!! BOE!!!!! PAPA!!!!!! APPEL!!!!!!), is dol op eten en alles wat met eten te maken heeft (is dus niet uit de keuken te slaan als je aan het koken bent, hij speelt ook graag met het keukentje, met pannetjes en met aardappels :D). Hij brult net zo lang tot hij je aandacht heeft, doet zn grote broer na met klimmen en gekke bekken (en dan liggen ze samen dubbel omdat ze tegen elkaar prrrrrfffffffft doen met hun tong :D ). Ook wel echt een lompe Harry, hij stort zich zo bovenop je, loopt over je heen op de bank en geeft je een kopstoot bij zijn pogingen kusjes te geven. Het is net een labradorpuppy :D O+
pi_169674699
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

wij hebben zelf een hond en een kat en dat gaat goed.
Zou het bij een andere hond anders zijn? (Hoewel hij rolt daar al een poosje spelend met de hond over de grond)
Ik heb geen idee of het bij een andere hond anders zou zijn. Ik hoop dat je kunt achterhalen wat het geweest is :)

Wij moeten met F weer terug naar de kinderarts (advies van cb). Hij was afgevallen door heftige buikgriep en kan maar moeilijk weer in gewicht aankomen. Ik verwacht dat het naweeën zijn van de buikgriep maar ik wil het graag even bespreken met de kinderarts. Een klein jaar geleden heeft ze ons ook goed geholpen met zijn eczeemklachten.
pi_169674885
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:45 schreef Mineola het volgende:
Luna:

SPOILER
Lamb gefeliciteerd met je dreumes!

Stippel, wat heftig! Jullie hebben er meer ervaring mee, maar ik vind allergische reacties altijd zo eng klinken. Gelukkig gaat het weer wat beter! Wat voor medicatie krijgt hij dan? (gewoon nieuwsgierig, wat voor iets geven ze eigenlijk als ze geen idee hebben waarop hij reageert?)

FF lekker nog een weekendje weg geweest met zn drietjes! Heerlijk. Leuk dat O de glijbaan zo tof vond. Hier is dat ook een succes maar zelf glijden kan hij nog niet.

Mijne is zo leuk he, mn kleintje O+ Hij praat in hoofdletters en uitroeptekens (EI!!!! BOE!!!!! PAPA!!!!!! APPEL!!!!!!), is dol op eten en alles wat met eten te maken heeft (is dus niet uit de keuken te slaan als je aan het koken bent, hij speelt ook graag met het keukentje, met pannetjes en met aardappels :D). Hij brult net zo lang tot hij je aandacht heeft, doet zn grote broer na met klimmen en gekke bekken (en dan liggen ze samen dubbel omdat ze tegen elkaar prrrrrfffffffft doen met hun tong :D ). Ook wel echt een lompe Harry, hij stort zich zo bovenop je, loopt over je heen op de bank en geeft je een kopstoot bij zijn pogingen kusjes te geven. Het is net een labradorpuppy :D O+
labrapup gevoel O+

Desloratadine heet het.
Ik heb alle bekende allergiën doorgegeven. Vond dat doodeng idd met medicatie toedienen. Daarom hebben we het ook daar gegeven.

Hij is gelukkig vandaag wel naast hangerig en op dezelfde halve m2 staan vrolijk aan het zingen en kletsmajoren. Niet dat ik er iets van versta... haha
Schudden voor gebruik
pi_169687540
Welkom met E, Lamb!

He Stippelrientje, dat is naar. Hoe gaat het nu?

Luna, als je je geen zorgen maakt, zou ik gewoon zo doorgaan. Maak je je wel zorgen, kun je allicht wat informatie inwinnen bij een logopedist ofzo, al was het maar voor je eigen gemoedsrust.

Nog meer gelezen, maar het blijft niet hangen na een avondje leuker-kunnen-we-het-niet-maken-wel-makkelijker, sorry.
pi_169698475
Gefeliciteerd Lamb!

Luna,
SPOILER
Zijn ze erachter wat de reactie veroorzaakte Stippel? Brrr, wat lijkt me dat schrikken steeds!

Wat ziet Wolk er goed uit! Wat heerlijk dat het beter gaat.

Xanteh, he, da's niet zo leuk. Is hij verder wel gezond en vrolijk nu? Hopelijk kan de kinderarts beamen dat het gewoon nog komt van de buikgriep.

Labradorpuppy-lompheid klinkt wel heeeel schattig zo Mineola! Hoop dat T ook zo'n schik heeft met zijn broertje straks O+

Hier heeft T een motorische gestoord dagje. Eerst met zijn hoofd tegen de punt van de tafel, toen achterover van de bank, en toen plat voorover de stoep af op zijn loopfiets. Grote bloedbruls... Zag net dat hij echt een winkelhaak in zijn tong heeft... Dat je zo'n puls voelt in je maag als je er naar kijkt. Eten lukte ook niet echt, drinken wel. Geloof niet dat ze daar verder iets aan kunnen doen he? Zal zo de huisarts maar even bellen. :{
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')