abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170874987
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:51 schreef Burdie het volgende:
Ik keek nog wel eens naar LiliumCandidum. Jaaaaaren geleden.
Die post tegenwoordig als TheOneLilium.
pi_170896838
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_170897296
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 20:34 schreef chroestjov het volgende:
https://vimeo.com/217031288

Taylor ligt hevig onder vuur.
Doet het niet. Waarom?

Laat maar heb het al.
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_170897533
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:41 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Doet het niet. Waarom?

Laat maar heb het al.
Nou, vooral om wat er in de video uit de bovenstaande post aan bod komt (daarom staat die ook weer op verborgen), maar die Vimeo stond dus ook nog ergens tussen de comments.
pi_171074230
pi_171107736
quote:
leuk man.. Een huilend meisjes met liefdesverdriet..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_171108545
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]

leuk man.. Een huilend meisjes met liefdesverdriet..
Het is een volwassen vrouw die er zelf een puinhoop van maakt en dat allemaal online gooit.
Het hebben van een kut zou niet garant moeten staan voor het ontvangen van meer medelijden.
pi_171115751
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 23:29 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Het is een volwassen vrouw die er zelf een puinhoop van maakt en dat allemaal online gooit.
Het hebben van een kut zou niet garant moeten staan voor het ontvangen van meer medelijden.
Liefdesverdriet is gewoon kut. Of je nou een man of een vrouw bent. Vind het nou niet echt grappig of zo. Maar als je van leedvermaak houd zal het wel grappig zijn ja ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_171131557
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Liefdesverdriet is gewoon kut. Of je nou een man of een vrouw bent. Vind het nou niet echt grappig of zo. Maar als je van leedvermaak houd zal het wel grappig zijn ja ^O^
Ze laat wat tranen omdat ze geschrokken is door het feit dat hij even de mogelijkheid heeft gehad om haar lucratieve account per direct te saneren.
Liefdesverdriet klinkt uiteraard een stuk sympathieker.
pi_171148083
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Liefdesverdriet is hilarisch man, wat lul je.
pi_171148117
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:26 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ze laat wat tranen omdat ze geschrokken is door het feit dat hij even de mogelijkheid heeft gehad om haar lucratieve account per direct te saneren.
Liefdesverdriet klinkt uiteraard een stuk sympathieker.
Ik zag vorige week een duistere foto met sorry op haar Insta en sindsdien heeft ze ook niks meer geupload (nergens). Zou het jammer vinden als ze stopt.
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_171182872
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zag vorige week een duistere foto met sorry op haar Insta en sindsdien heeft ze ook niks meer geupload (nergens). Zou het jammer vinden als ze stopt.

Ze is weer opgedoken, echter is de video wel een beetje raar, volgens mij is ze onder invloed van n of meerdere substanties.
pi_171204313
quote:
Rainymood! _O_

Dit is ook lekker voor op de achtergrond met muziek erbij, meteen een hele andere sfeer :P

Ik vind dat gefluister niet echt prettig om zo te horen, de sensatie van bewegende lucht prikkelt me dan meer (ik vind dat geklak vervelend ofzo).
Verder ben ik meer van meer natuurlijke geluiden (ritselende bladeren of regen op het raam/dak).
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
  donderdag 25 mei 2017 @ 20:30:02 #64
233102 cherrycoke
dinkleberg...
pi_171204784
quote:
2s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rainymood! _O_

Dit is ook lekker voor op de achtergrond met muziek erbij, meteen een hele andere sfeer :P

Ik vind dat gefluister niet echt prettig om zo te horen, de sensatie van bewegende lucht prikkelt me dan meer (ik vind dat geklak vervelend ofzo).
Verder ben ik meer van meer natuurlijke geluiden (ritselende bladeren of regen op het raam/dak).
de hemel

_O_
This is where I'd put a trophy
IF I HAD ONE!
  donderdag 25 mei 2017 @ 20:31:44 #65
233102 cherrycoke
dinkleberg...
pi_171204806
quote:
2s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rainymood! _O_

laatste
This is where I'd put a trophy
IF I HAD ONE!
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 00:51:37 #66
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_171212401
Regen/onweer/haardvuurgeluiden kan ik ook goed op slapen O+
Heb verder niet zo veel met ASMR, maar heb sinds een tijdje de app Slumber die o.a. '(ASMR-)adult bedtime stories/sleepmeditation' vertelt met bijval van bovenstaande geluiden. Is wel chill om op in slaap te vallen :Y
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_171297617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 21:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ze is weer opgedoken, echter is de video wel een beetje raar, volgens mij is ze onder invloed van n of meerdere substanties.
Die hele relatie spoort niet. (ex)Vriend uploadt stiekem een of andere creepy stalker ASMR video op haar kanaal (I love the smell of your breath in the morning :') :') ) en daarna uploadt zij een video waarin ze hem dapper noemt omdat hij een creepy stalkerachtige video op haar kanaal gezet had.
Okee meid, ga zo door :')
pi_171314404
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Die hele relatie spoort niet. (ex)Vriend uploadt stiekem een of andere creepy stalker ASMR video op haar kanaal (I love the smell of your breath in the morning :') :') ) en daarna uploadt zij een video waarin ze hem dapper noemt omdat hij een creepy stalkerachtige video op haar kanaal gezet had.
Okee meid, ga zo door :')
Daar heb ik niet zoveel problemen mee, mijn probleem is het niet.
En zoals een bepaalde notoire en beruchte vlogger zou zeggen: ''Laten we wel wezen, dat soort vrouwen zijn ook nodig.''.
pi_171318538
Ze heeft eindelijk weer een normale. O+ Ik had al een tijdje geen ASMR geluisterd maar ik ben deze momenteel toch maar aan het luisteren. Taylor maakt (meestal) wel fijne filmpjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amarantha op 30-05-2017 02:45:41 ]
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_171319067
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zoveel problemen mee, mijn probleem is het niet.
En zoals een bepaalde notoire en beruchte vlogger zou zeggen: ''Laten we wel wezen, dat soort vrouwen zijn ook nodig.''.
Het enige probleem dat ik heb is dat de drama voor nu voorbij lijkt te zijn. Jammer.
pi_171328653
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 07:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het enige probleem dat ik heb is dat de drama voor nu voorbij lijkt te zijn. Jammer.
Dat is waar, ik had ook nog wel meer door Lynch geregisseerde video's willen zien.
pi_171845532
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 01:19:00 #73
280647 crew  LompeHork
Meme Engineer
pi_172404487
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_172404692
Nieuwe favoriet erbij: Latte ASMR

Ben weer iets meer ASMR aan het luisteren. :)
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_172406075
Nee, die doet het niet voor mij, dat is me te kleine meisjesachtig qua stem.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')