Dat tijden niks zeggen snap ik ook wel maar als de FIA ze dan toch zo publiceert kunnen ze net zo goed effe de compound er bij vermelden voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan? Tijden zeggen helemaal niks. Het enige wat belangrijk is, is dat ze geen problemen hebben.
Lekker al die Nederlands sprekende coureurs.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:17 schreef Gezicht het volgende:
Een derde coureur op de grid die Nederlands spreekt trouwens
Wie is die tweede dan? En wat vindt hij van Max?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:17 schreef Gezicht het volgende:
Een derde coureur op de grid die Nederlands spreekt trouwens
Was afgeleid door de mediaman met bril die bij Magnussen stond.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Tof wel om van Magnussen te horen dat het weer wat meer racewagens geworden zijn.. klinkt dus als echt een goede verandering en word na de eerste gp afgepeigerde coureurtjes tellen..
En dat het met de betrouwbaarheid bij veel teams wel snor zitquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:59 schreef Kyran het volgende:
Er zijn inderdaad maar twee conclusies die we kunnen trekken.
1) Stroll kan niet rijden.
2) Honda heeft een probleem.
Voor welke duidelijkheid? Tijden zeggen niets, nada, noppes. Compounds erbij zetten draagt daar niet aan bij op wat voor manier dan ook, hooguit op welke band ze met de lichtste auto het hardst hebben gestampt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat tijden niks zeggen snap ik ook wel maar als de FIA ze dan toch zo publiceert kunnen ze net zo goed effe de compound er bij vermelden voor de duidelijkheid.
Dan stop maar helemaal met ook maar iets bijhouden van de testdagen want dat zegt toch allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor welke duidelijkheid? Tijden zeggen niets, nada, noppes. Compounds erbij zetten draagt daar niet aan bij op wat voor manier dan ook, hooguit op welke band ze met de lichtste auto het hardst hebben gestampt.
De tijden zijn leuk voer om bepaalde dingen te speculeren. Voor de rest kan je er niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan stop maar helemaal met ook maar iets bijhouden van de testdagen want dat zegt toch allemaal niks.
Eén dus, want Honda lijkt inderdaad een probleem te hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:59 schreef Kyran het volgende:
Er zijn inderdaad maar twee conclusies die we kunnen trekken.
1) Stroll kan niet rijden.
2) Honda heeft een probleem.
Op zich speelt dat mee, maar 2 van zulke jaren gaan een team ook niet in de kouwe kleren zitten, en het laatste succesjaartje is ook al weren even geleden, en was het toen al niet zo'n heel strak geleid team. Williams is ook nog steeds niet helemaal teruggekomen na een flinke dip, ik kan me niet voorstellen dat McLaren qua chassis, organisatie en budget meteen weer op het niveau van 10 jaar geleden zit als er maar een goede motor inhangt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of nieuwe leverancier.. Zoals je al aankaart, elke huidige motorbouwer wil niet graag met McLaren in zee omdat ze er gelijk een sterke concurrent bij hebben.
En ferrari heeft zelfs met een ongemarkeerde testband geredenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor welke duidelijkheid? Tijden zeggen niets, nada, noppes. Compounds erbij zetten draagt daar niet aan bij op wat voor manier dan ook, hooguit op welke band ze met de lichtste auto het hardst hebben gestampt.
Goed plan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan stop maar helemaal met ook maar iets bijhouden van de testdagen want dat zegt toch allemaal niks.
Aan de andere kant lees je veel geruchten dat ze met een erg lege auto moeten rijden gezien hoe laat ze remmen etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Ferrari staat wel consequent bovenaan qua snelheid en aantallen ronden.
Ik ga er vanuit dat zij wel een serieuze titelkandidaat zijn dit jaar itt vorig jaar.
Daarentegen zijn er ook uitspraken van coureurs dat er amper binnen een x-aantal auto lengtes te blijven is van een andere wagen ivm verstoorde luchtstromen etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Tof wel om van Magnussen te horen dat het weer wat meer racewagens geworden zijn.. klinkt dus als echt een goede verandering en word na de eerste gp afgepeigerde coureurtjes tellen..
maar ook de long runs zijn erg stabiel en snel..quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Aan de andere kant lees je veel geruchten dat ze met een erg lege auto moeten rijden gezien hoe laat ze remmen etc.
De 2017 wagens remmen sowieso later omdat de topsnelheid lager ligt en de bochtensnelheid hoger is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Aan de andere kant lees je veel geruchten dat ze met een erg lege auto moeten rijden gezien hoe laat ze remmen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |