abonnement Unibet Coolblue
pi_169329343
Indien nog niet aangemaakt.

Uitstekende film . Anders dan de andere X-men films. Wat rauwer en menselijker.

Meesterlijk vertolkt door goede acteurs. Goede verhaallijn om een aan lager wal geraakte Logan in te zetten die zorgt voor een dementerende professor Xavier.

Chapeau. ^O^
pi_169329699
Alleen dat einde... Man man man..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169331018
quote:
13s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Alleen dat einde... Man man man..
Humor toch? Vooral dat kind met een Wolverine poppetje in de hand. De film zit vol met dit soort ongein.
pi_169331070
Vond het vooral opvallen dat dat meisje de enige was in de groep die Spaans sprak, de rest allemaal Amerikaans Engels.
Voor de rest erg goed vermaakt met de film.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169382012
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Vond het vooral opvallen dat dat meisje de enige was in de groep die Spaans sprak, de rest allemaal Amerikaans Engels.
Voor de rest erg goed vermaakt met de film.
Vond ik ook opvallend. Verder leuke film.
Hotapnyc
pi_169409340
Wel een mooi einde toch? Verder zaten er nog een hoop mensen voor niks tot na de aftiteling in de zaal, er kwam helaas geen teaser achteraan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:21:10 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_169412158
Ik zat me juist tot het einde de hele tijd af te vragen wat er nou met de wereld gebeurd was :) gelukkig kwam dat nog!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_169437724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wel een mooi einde toch? Verder zaten er nog een hoop mensen voor niks tot na de aftiteling in de zaal, er kwam helaas geen teaser achteraan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had nog ff het idee toen ze inzoomde op logans graf dat ze bv. nog ff een teken zouden laten zien dat hij misschien toch niet dood is.
pi_169437734
Maar een sterke film als je het bekijkt in de reeks.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 maart 2017 @ 01:44:36 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169806658
Net gezien bij het einde ben ik maar heel ver in mijn hoodie gedoken.ik dacht opeens weer aan de eerste film die ik als twaalf jarig jongetje zag zeventien jaar geleden en besefde me dat het nu echt voorbij was met de oude reeks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:17:07 #11
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_169861091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wel een mooi einde toch? Verder zaten er nog een hoop mensen voor niks tot na de aftiteling in de zaal, er kwam helaas geen teaser achteraan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook zitten janken, niet vanwege de teleurstelling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')