abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 09:40:52 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169346902
quote:
_O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169375372
https://www.scientias.nl/(...)aan-woestijn-nevada/

Dit vind ik ook wel vet, maar hoe realistisch is het dat we bijvoorbeeld zoiets gaan krijgen tussen Amsterdam en Rotterdam?
Hey
pi_169375391
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:20 schreef dimmak het volgende:
- Eeuwige jeugd
pi_169375433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nabije toekomst haalbaar of niet?
Hey
pi_169375443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:53 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Nabije toekomst haalbaar of niet?
Af en toe komen wat artikelen langs die dat beweren, maar meestal zijn dat clickbait titels met een kleine kern van waarheid. Zal wel beginnen met een vertraging van het ouderdomsproces.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 17:55:12 ]
pi_169375460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Af en toe komen wat artikelen langs die dat beweren, maar meestal zijn dat clickbait titels met een kleine kern van waarheid. Zal wel beginnen met een vertraging van het ouderdomsproces.
Idd. Wat zorgt ervoor dat je ouder wordt eigenlijk?

Vond dit: https://www.scientias.nl/(...)kan-worden-afgeremd/
Hey
pi_169375488
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:55 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Idd. Wat zorgt ervoor dat je ouder wordt eigenlijk?
Da's een deel van het probleem. Bestaat niet echt consensus over - of er zijn iig meerdere factoren. Celdeling (of iets met moleculen :+ ) en hoe genen geprogrammeerd (ouder worden zit ingebakken) zijn, zijn volgens de belangrijkste. Uitgangspunt moet iig zijn dat je de mens als biologisch wezen volledig moet snappen, wil je het in theorie zeker kunnen weten. Grotere kans dat we er d.m.v. trial en error achter zullen komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 17:59:37 ]
  Moderator woensdag 8 maart 2017 @ 18:00:32 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169375519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 17:55 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Idd. Wat zorgt ervoor dat je ouder wordt eigenlijk?

Vond dit: https://www.scientias.nl/(...)kan-worden-afgeremd/
Het is een combinatie van DNA schade vooral door reactive zuurstof die ontstaat bij het verbranden van voedsel. En het geprogrammeerd stoppen van delingen van cellen en dergelijke processen. Veeel minder eten is bijvoorbeeld al een goede manier om "veroudering" tegen te gaan.

Al vind ik zelf veroudering niet de goede term je bent zo oud als je bent onafhankelijk van je lichamelijke staat.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 8 maart 2017 @ 18:03:47 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169375548
Een realdoll robot die zelfstandig kan stofzuigen, bier halen, zichzelf opladen en douchen

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_169375566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is een combinatie van DNA schade vooral door reactive zuurstof die ontstaat bij het verbranden van voedsel. En het geprogrammeerd stoppen van delingen van cellen en dergelijke processen. Veeel minder eten is bijvoorbeeld al een goede manier om "veroudering" tegen te gaan.

Al vind ik zelf veroudering niet de goede term je bent zo oud als je bent onafhankelijk van je lichamelijke staat.
Die afgelegen en primitieve dorpjes waar mensen veel ouder wordt dan hier zijn ook wel interessant om te bestuderen denk ik. Wat doen ze wel en niet? Minder eten van het een, meer eten van het ander. Als het lichaam net een auto is, dan komt het neer op degelijk onderhoud (alle benodigde, of de belangrijkste, mineralen eten, b.v.)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2017 18:05:27 ]
pi_169375575
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:03 schreef SeLang het volgende:
Een realdoll robot die zelfstandig kan stofzuigen, bier halen, zichzelf opladen en douchen

[ afbeelding ]
pi_169375882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die afgelegen en primitieve dorpjes waar mensen veel ouder wordt dan hier zijn ook wel interessant om te bestuderen denk ik. Wat doen ze wel en niet? Minder eten van het een, meer eten van het ander. Als het lichaam net een auto is, dan komt het neer op degelijk onderhoud (alle benodigde, of de belangrijkste, mineralen eten, b.v.)?
Was een keer bij de TV- show. Over 2 dorpen (In Italie en Japan) waar de mensen een erg hoge leeftijd behalen.
Hey
pi_169375928
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:03 schreef SeLang het volgende:
Een realdoll robot die zelfstandig kan stofzuigen, bier halen, zichzelf opladen en douchen

[ afbeelding ]
Die zijn er al gewoon, ze heten vrouw en er zijn er 3 miljard van ofzo :P

Ik wil graag een klein robotje die bij het ontbijt effe de boter aangeeft, ik vind het irritant als die zo ver weg staat.
-nee-
  woensdag 8 maart 2017 @ 19:54:08 #39
442280 Prisha
Moonshine!
pi_169377439
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 18:30 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Die zijn er al gewoon, ze heten vrouw en er zijn er 3 miljard van ofzo :P

Ik wil graag een klein robotje die bij het ontbijt effe de boter aangeeft, ik vind het irritant als die zo ver weg staat.
o|O

timemachine wil ik..zowel heen als terug
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 9 maart 2017 @ 23:08:02 #40
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169403729
Mondspray met bacteriën die tandsteen voorkomen.
Beheersing van darmflora om ziekte van Crohn en andere darmziekten te voorkomen.
Efficiënte stroomopwekking via thermoelektrisch effect zodat het rendement van een kolencentrale van 40% naar 60% opgekrikt wordt.
Supercondensator als vervanging van batterij om overtollige energie van zonnepanelen op te slaan.
Algen die op industriële schaal linolzuur produceren, gevoed met mestafval.
Methode die mijnafval kan gebruiken als grondstof.
Aardolie maken door planten bij hoge temperatuur en hoge druk te kraken.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')