abonnement Unibet Coolblue
pi_169361100
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Proberen de bestaande en meer invloedrijke partijen in beweging te krijgen, in plaats van voor iedere scheet een nieuwe op te richten. Je hebt niets aan goede bedoelingen als je er niets mee bereikt.
Voor iedere scheet een nieuwe oprichten? Er is nogal wat mis in de publieke sector, een met belastinggeld gefinancierde baantjescarousel van incapabele beroepsborrelaars doorbreken doe je niet zomaar ff :^)
pi_169361237

Nog 1 week... Het aftellen is nu echt begonnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door TNSL op 07-03-2017 21:58:24 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:19:05 #54
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169366690
Wie is er hier al zeker dat ie op Forum voor Democratie gaat stemmen ? Ben wel eens benieuwd :).
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:22:41 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169366722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:19 schreef Gohf046 het volgende:
Wie is er hier al zeker dat ie op Forum voor Democratie gaat stemmen ? Ben wel eens benieuwd :).
Twijfel nog :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:23:37 #56
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169366736
Waarom twijfel je nog ? Tussen welke partijen ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:27:14 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169366769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:23 schreef Gohf046 het volgende:
Waarom twijfel je nog ? Tussen welke partijen ?
Niet zozeer tussen partijen vreemd genoeg. Ik twijfel of ik op FvD moet stemmen omdat ik de standpunten van uit de EU ("NEXIT") en een bindend referendum te extreem vind. Voor de rest vind ik het een prima partij en kan ik mij in het partijprogramma vinden. Vrijwel niemand zal zich 100% in een partijprogramma kunnen vinden, maar dit zijn wel echt de paradepaartjes van FvD en dat maakt het lastig. Aan de ene kant zie ik ze graag in de kamer, maar aan de andere kant niet met deze extreme standpunten :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:34:43 #58
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169366845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet zozeer tussen partijen vreemd genoeg. Ik twijfel of ik op FvD moet stemmen omdat ik de standpunten van uit de EU ("NEXIT") en een bindend referendum te extreem vind. Voor de rest vind ik het een prima partij en kan ik mij in het partijprogramma vinden. Vrijwel niemand zal zich 100% in een partijprogramma kunnen vinden, maar dit zijn wel echt de paradepaartjes van FvD en dat maakt het lastig. Aan de ene kant zie ik ze graag in de kamer, maar aan de andere kant niet met deze extreme standpunten :)
Precies, het moet eerst maar blijken of UK beter wordt van de BREXIT. Een NEXIT zou pas aan de orde moeten komen wanneer we dat beter kunnen beoordelen, zie de BREXIT maar als een mooi experiment voor ons. Niet je oude paar schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.

Ik wil dus ook FvD stemmen, maar die twee standpunten zijn inderdaad aardig extreem.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:43:03 #59
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169366948
Voor deze verkiezingen is het belangrijk dat ze er in komen. Dat zal naar alle waarschijnlijkheid met 2-5 zetels zijn. Met betrekking tot dat bindende referendum zijn(uit mijn hoofd) alleen de PVV/VNL/SP?/PvdD?/50+? voor. Hooguit dus een zetel of 50(ruim geteld). Dus die gaat er nu nog niet komen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:44:08 #60
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169366968
En ik vind het aardig extreem dat er gezegd wordt dat de hele kamer daar voor eigen belang en carrière daar zit, vind dat toch lastig om naar te kijken omdat ook de mensen in rechtse partijen ook voor hun eigen carrière bezig zijn. Het gaat uiteindelijk toch hun CV op.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:46:46 #61
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169367002
Hij heeft dat wel eens genuanceerd geloof ik maar in grote lijnen is dat wel wat hij vind(van partijen zoals VVD/CDA/D'66/.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:55:06 #62
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169367122
Ik weet nu al zeker dat ik FvD ga stemmen.

Hoewel ik de EU graag zie verdwijnen is een harde Nexit (waarbij de EU blijft bestaan) misschien niet verstandig voor Nederland. Dat bindende referendum, tja, ik ben er niet tegen maar heb er ook geen sterke positieve gevoelens voor...

Nee, wat mij met name aantrekt is de combinatie van de rest van het partijprogramma en de sympathie die ik heb met de nummers 1 en 2. Het zijn leuke, grappige, intelligente, welbespraakte mensen met veel goede punten. Er zit nieuwe energie in, een frisse blik op de politiek, en ook een zeker... intellectueel niveau.

Ik stemde vorige keer PVV bij gebrek aan een alternatief maar voelde mij nooit thuis bij die partij, de autocratische leiding van Geert, de kinderachtige onzin zoals een partijprogramma van een A4, de net iets te radicale standpunten met onvoldoende draagvlak in de rest van de samenleving, de Tokkie-kamerleden. Ik vind het erg dat de man bedreigd wordt, maar hij is nu al zo lang bezig zonder echt succes te boeken dat ik het een nutteloze zaak is vind geworden. Als proteststem in de Kamer heeft hij zeker zijn functie, maar dat gold vooral in de 10 jaar direct na de moord op Fortuyn. Dat kan nu ook wel met 10 zetels in plaats van 30, want ik vind er de laatste tijd niet zoveel zinnigs meer uit komen.

FvD zit ongeveer in dezelfde hoek. Islamkritisch, veiligheid belangrijk, minder bureaucratie. Maar ze zijn ook voor het legaliseren van weedteelt en investeren in digitale infrastructuur. Ik zag VVD en CDA nooit als serieuze opties omdat die op zoveel punten zo verdomd ouderwets en conservatief denken. Zeker met die droeftoeter Buma, gatver. Ik noem mijzelf rechts maar zeker niet dat soort vastgeroest, oude-mensen-rechts.

FvD past wat mij betreft goed in de 21e eeuwse rechtse variant van denken die ik zoek. Het zal met die Nexit geen vaart lopen, en ik zie genoeg ander moois bij de partij. En er is ook gewoon echt geen andere partij die ik een stem waardig vind, dat ook...

Mensen zeggen graag dat eenmansfracties, of kleine fracties, toch geen verschil maken. Die mensen wijs ik altijd graag op Marianne Thieme en haar dierenclub. Een partij die een groep mensen in de samenleving een duidelijke, heldere stem geeft. Die met verschillende Kamervragen en wetsvoorstellen zeer succesvol dierenwelzijn op de agenda blijft zetten. Niemand kan om die partij heen. Dus ja, het boeit mij geen fuck dat 'mijn' partij maar 1-5 zetels haalt. Zolang ik mij vertegenwoordigd voel, ben ik tevreden. Ik stem niet om bij de winnende partij te horen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:05:58 #63
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169367301
Het verschil tussen 0-5 zetels is zoveel groter als een VVD/PVV die er 20 haalt ipv 25. Ik heb de vorige 2x VVD gestemd, niet omdat ik nou echt helemaal overtuigd was maar er moest een keuze gemaakt worden. De PVV ging mij vaak toch net wat te ver en te schreeuwerig. Dan bleef de VVD over op rechts(soort van). Daarnaast vind ik Baudet itt tot vele anderen(die hem vaak maar oppervlakkig kennen van een media fragment) uiterst sympathiek overkomen. Hij heeft veel kennis en hij schaamt zich er ook niet voor om toe te geven dat hij ergens geen verstand van heeft, of direct een oplossing voorhanden heeft.

Gisteren was daar een mooi voorbeeld van. In Emmen kreeg hij een vraag uit het publiek waar hij zichtbaar over na moest denken. In plaats van met een standaard politiek verhaaltje aan te komen, gaf hij aan dat mevrouw een punt en erkende dat dat een probleem was en hij niet direct een oplossing voorhanden had.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:37:40 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169367814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik weet nu al zeker dat ik FvD ga stemmen.

Hoewel ik de EU graag zie verdwijnen is een harde Nexit (waarbij de EU blijft bestaan) misschien niet verstandig voor Nederland. Dat bindende referendum, tja, ik ben er niet tegen maar heb er ook geen sterke positieve gevoelens voor...

Nee, wat mij met name aantrekt is de combinatie van de rest van het partijprogramma en de sympathie die ik heb met de nummers 1 en 2. Het zijn leuke, grappige, intelligente, welbespraakte mensen met veel goede punten. Er zit nieuwe energie in, een frisse blik op de politiek, en ook een zeker... intellectueel niveau.

Ik stemde vorige keer PVV bij gebrek aan een alternatief maar voelde mij nooit thuis bij die partij, de autocratische leiding van Geert, de kinderachtige onzin zoals een partijprogramma van een A4, de net iets te radicale standpunten met onvoldoende draagvlak in de rest van de samenleving, de Tokkie-kamerleden. Ik vind het erg dat de man bedreigd wordt, maar hij is nu al zo lang bezig zonder echt succes te boeken dat ik het een nutteloze zaak is vind geworden. Als proteststem in de Kamer heeft hij zeker zijn functie, maar dat gold vooral in de 10 jaar direct na de moord op Fortuyn. Dat kan nu ook wel met 10 zetels in plaats van 30, want ik vind er de laatste tijd niet zoveel zinnigs meer uit komen.

FvD zit ongeveer in dezelfde hoek. Islamkritisch, veiligheid belangrijk, minder bureaucratie. Maar ze zijn ook voor het legaliseren van weedteelt en investeren in digitale infrastructuur. Ik zag VVD en CDA nooit als serieuze opties omdat die op zoveel punten zo verdomd ouderwets en conservatief denken. Zeker met die droeftoeter Buma, gatver. Ik noem mijzelf rechts maar zeker niet dat soort vastgeroest, oude-mensen-rechts.

FvD past wat mij betreft goed in de 21e eeuwse rechtse variant van denken die ik zoek. Het zal met die Nexit geen vaart lopen, en ik zie genoeg ander moois bij de partij. En er is ook gewoon echt geen andere partij die ik een stem waardig vind, dat ook...

Mensen zeggen graag dat eenmansfracties, of kleine fracties, toch geen verschil maken. Die mensen wijs ik altijd graag op Marianne Thieme en haar dierenclub. Een partij die een groep mensen in de samenleving een duidelijke, heldere stem geeft. Die met verschillende Kamervragen en wetsvoorstellen zeer succesvol dierenwelzijn op de agenda blijft zetten. Niemand kan om die partij heen. Dus ja, het boeit mij geen fuck dat 'mijn' partij maar 1-5 zetels haalt. Zolang ik mij vertegenwoordigd voel, ben ik tevreden. Ik stem niet om bij de winnende partij te horen.
Mooie post! :) Ga het nog even laten bezinken en nog even het RTLZ interview bekijken.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169368037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooie post! :) Ga het nog even laten bezinken en nog even het RTLZ interview bekijken.
Ik vond het een goed interview, ik zat nog wat te twijfelen maar dat interview heeft mij over de streep getrokken in ieder geval. Mijn stem gaat naar FvD.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:03:30 #66
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169368159
Laten we even genieten van dit moment vol positiviteit over het FvD :7 . Kwestie van tijd voordat 99.999 weer komt trollen :') .
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:18:00 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169368365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Gohf046 het volgende:
Laten we even genieten van dit moment vol positiviteit over het FvD :7 . Kwestie van tijd voordat 99.999 weer komt trollen :') .
Dan gaan we verder in het Latijn :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:23:02 #68
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169368466


I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:25:56 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169368511
quote:
12s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan gaan we verder in het Latijn :7
Ik heb Grieks gevolgd -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169368535
quote:
Wat een bazen
standaarddrinker
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:40:07 #71
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169368754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat een bazen
Weet jij eigenlijk al wat je gaat stemmen DrDentz :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169368886
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:40 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk al wat je gaat stemmen DrDentz :7
Niet echt. Misschien Hiddema. Omdat het kan.
standaarddrinker
pi_169368908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik weet nu al zeker dat ik FvD ga stemmen.

Hoewel ik de EU graag zie verdwijnen is een harde Nexit (waarbij de EU blijft bestaan) misschien niet verstandig voor Nederland. Dat bindende referendum, tja, ik ben er niet tegen maar heb er ook geen sterke positieve gevoelens voor...

Nee, wat mij met name aantrekt is de combinatie van de rest van het partijprogramma en de sympathie die ik heb met de nummers 1 en 2. Het zijn leuke, grappige, intelligente, welbespraakte mensen met veel goede punten. Er zit nieuwe energie in, een frisse blik op de politiek, en ook een zeker... intellectueel niveau.

Ik stemde vorige keer PVV bij gebrek aan een alternatief maar voelde mij nooit thuis bij die partij, de autocratische leiding van Geert, de kinderachtige onzin zoals een partijprogramma van een A4, de net iets te radicale standpunten met onvoldoende draagvlak in de rest van de samenleving, de Tokkie-kamerleden. Ik vind het erg dat de man bedreigd wordt, maar hij is nu al zo lang bezig zonder echt succes te boeken dat ik het een nutteloze zaak is vind geworden. Als proteststem in de Kamer heeft hij zeker zijn functie, maar dat gold vooral in de 10 jaar direct na de moord op Fortuyn. Dat kan nu ook wel met 10 zetels in plaats van 30, want ik vind er de laatste tijd niet zoveel zinnigs meer uit komen.

FvD zit ongeveer in dezelfde hoek. Islamkritisch, veiligheid belangrijk, minder bureaucratie. Maar ze zijn ook voor het legaliseren van weedteelt en investeren in digitale infrastructuur. Ik zag VVD en CDA nooit als serieuze opties omdat die op zoveel punten zo verdomd ouderwets en conservatief denken. Zeker met die droeftoeter Buma, gatver. Ik noem mijzelf rechts maar zeker niet dat soort vastgeroest, oude-mensen-rechts.

FvD past wat mij betreft goed in de 21e eeuwse rechtse variant van denken die ik zoek. Het zal met die Nexit geen vaart lopen, en ik zie genoeg ander moois bij de partij. En er is ook gewoon echt geen andere partij die ik een stem waardig vind, dat ook...

Mensen zeggen graag dat eenmansfracties, of kleine fracties, toch geen verschil maken. Die mensen wijs ik altijd graag op Marianne Thieme en haar dierenclub. Een partij die een groep mensen in de samenleving een duidelijke, heldere stem geeft. Die met verschillende Kamervragen en wetsvoorstellen zeer succesvol dierenwelzijn op de agenda blijft zetten. Niemand kan om die partij heen. Dus ja, het boeit mij geen fuck dat 'mijn' partij maar 1-5 zetels haalt. Zolang ik mij vertegenwoordigd voel, ben ik tevreden. Ik stem niet om bij de winnende partij te horen.
Wij zitten echt precies op 1 lijn :o !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:48:30 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169368953
Wat een positiviteit hier O+
Durf te wedden dat geen andere partij dat voor elkaar krijgt, mensen zo bijeen brengen zonder geschreeuw.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:50:04 #75
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169368986
Feel the love w/ *O* :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')