abonnement Unibet Coolblue
pi_169334257
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is het ook, gemaakt van champignons :P
Ow :')

Na je uitleg dacht ik dus een vleesburger, maar met veel champignons :')
pi_169334266
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow :')

Na je uitleg dacht ik dus een vleesburger, maar met veel champignons :')
Sorry dat ik je verwarde. :'(
pi_169334280
quote:
2s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben je ook dik? :P
Nee
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:05 schreef Allures het volgende:
En hoeveel kinderen bij hoeveel vrouwen?
nope
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Blijf dan gewoon de hele dag liggen :{w
Need food in my tummy :{w
  maandag 6 maart 2017 @ 18:30:04 #279
47102 Elvi
miemkwien
pi_169334282
In welk land zijn de mensen chill? Beleefd, niet schelden enzo... Waar!? Want dan verhuis ik.
pi_169334300
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry dat ik je verwarde. :'(
Geeft niet. Ik was toch al fucked up ;(
pi_169334303
Waarom wordt er debat gehouden onder partijen die al eeuwen vastgeroest zitten in hun programma's? Het heeft totaal geen zin, het is publiek moddergooien, en degene met het schoonste gezicht heeft zogenaamd gewonnen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169334315
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:31 schreef DoubleUU het volgende:
Waarom wordt er debat gehouden onder partijen die al eeuwen vastgeroest zitten in hun programma's? Het heeft totaal geen zin, het is publiek moddergooien, en degene met het schoonste gezicht heeft, heeft zogenaamd gewonnen.
Omdat we er allemaal van genieten natuurlijk. :9
pi_169334326
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat we er allemaal van genieten natuurlijk. :9
Ja oke maar inhoud is ver te zoeken.
Het gaat er niet om om de burger te vertegenwoordigen, het gaat om de partij en om je eigen imago als partijtrekker.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 6 maart 2017 @ 19:00:44 #284
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_169334784
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:30 schreef Elvi het volgende:
In welk land zijn de mensen chill? Beleefd, niet schelden enzo... Waar!? Want dan verhuis ik.
Nepal, Tibet
pi_169334809
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:00 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Nepal, Tibet
:')

http://unpo.org/article/16781
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169334831
Groenland schijnt ook chill te zijn
  maandag 6 maart 2017 @ 19:07:06 #287
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_169334899
quote:
Ik weet het, het is schandalig hoe de Chinezen Tibet bezet hebben en daar vreselijk huishouden. Maar dat doet niets af aan de het karakter en de cultuur van de Tibetanen.
pi_169335165
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:07 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik weet het, het is schandalig hoe de Chinezen Tibet bezet hebben en daar vreselijk huishouden. Maar dat doet niets af aan de het karakter en de cultuur van de Tibetanen.
Weet niet of ze nou allemaal zo chill zijn hoor.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169335217
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:07 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik weet het, het is schandalig hoe de Chinezen Tibet bezet hebben en daar vreselijk huishouden. Maar dat doet niets af aan de het karakter en de cultuur van de Tibetanen.
Die kutChinezen hebben ook elk dier met ivoor verneukt. Om bijgeloof..Je zou ze spontaan in de bek pissen alsof het paay was.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_169335495
Waarom zie ik de laatste weken continu van die stomme zaklamp reclames? :')

En nee geen fleshlight grappen :(
pi_169336005
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:31 schreef Faxie het volgende:
Waarom zie ik de laatste weken continu van die stomme zaklamp reclames? :')

En nee geen fleshlight grappen :(
En nu nog meer omdat je het nu hier hebt getypt.

En ik nu ook waarschijnlijk. ;(
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_169336059
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:31 schreef Faxie het volgende:
Waarom zie ik de laatste weken continu van die stomme zaklamp reclames? :')

En nee geen fleshlight grappen :(
Zou best handig zijn aan een spijker bij mijn schuur. Moet 3 sleutelgaten vinden voor ik binnen ben. Is moeilijk in het donker. :@
  maandag 6 maart 2017 @ 19:51:47 #293
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169336150
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 18:30 schreef Elvi het volgende:
In welk land zijn de mensen chill? Beleefd, niet schelden enzo... Waar!? Want dan verhuis ik.
Japan _O_
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 6 maart 2017 @ 20:03:24 #294
458679 Ruse
Super, man
pi_169336440
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:31 schreef Faxie het volgende:
Waarom zie ik de laatste weken continu van die stomme zaklamp reclames? :')

En nee geen fleshlight grappen :(
omdat het een militair prototype is wat gelekt is. ze zijn echt heel goed, er komt zo ontzettend veel licht vanaf dat je verder eigenlijk nooit meer iets nodig bent
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_169336501
Zooo zeg :{
Ik heb 4.5 jaar geleden dit huis gekocht en krijg nog steeds af en toe post van de vorige bewoners, zo nu en dan ook een rouwkaart. Nu was ik er vorige week wat laat mee om hem bij ze in de bus te gooien, ik haal m'n brievenbus ook niet elke dag leeg, en nu krijg ik een brief van de vorige bewoners dat ze de begrafenis gemist hebben en het schandalig vonden dat ik ze kaart niet eerder heb langsgebracht en dat het twee jaar geleden ook al eens is gebeurd. Ik ben gvd geen postkantoor :{ ik kan het ook niet helpen dat niet iedereen hun adres hebben waar ze al 4,5 jaar wonen. Het is echt een hele verontwaardigde brief (ik heb geen vaste telefoon dus vandaar een brief). Damn zeg. Zit echt even te trillen nu.
Tap tap tap
  maandag 6 maart 2017 @ 20:07:37 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336567
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Zooo zeg :{
Ik heb 4.5 jaar geleden dit huis gekocht en krijg nog steeds af en toe post van de vorige bewoners, zo nu en dan ook een rouwkaart. Nu was ik er vorige week wat laat mee om hem bij ze in de bus te gooien, ik haal m'n brievenbus ook niet elke dag leeg, en nu krijg ik een brief van de vorige bewoners dat ze de begrafenis gemist hebben en het schandalig vonden dat ik ze kaart niet eerder heb langsgebracht en dat het twee jaar geleden ook al eens is gebeurd. Ik ben gvd geen postkantoor :{ ik kan het ook niet helpen dat niet iedereen hun adres hebben waar ze al 4,5 jaar wonen. Het is echt een hele verontwaardigde brief (ik heb geen vaste telefoon dus vandaar een brief). Damn zeg. Zit echt even te trillen nu.
Ja lekker de verantwoording bij een ander leggen :') Ik zou een brief terug sturen dat de band tussen hen en de overledene vast niet zo hecht was anders had die persoon wel geweten dat ze al 4,5 jaar ergens anders woonde. En dat ze het mooi zelf maar oplossen met vrienden en familie en dat alle post voortaan gewoon bij het oud papier gaat.
Pleur op :{w

(ja het was een zware dag op de klantenservice :@ )
pi_169336618
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja lekker de verantwoording bij een ander leggen :') Ik zou een brief terug sturen dat de band tussen hen en de overledene vast niet zo hecht was anders had die persoon wel geweten dat ze al 4,5 jaar ergens anders woonde. En dat ze het mooi zelf maar oplossen met vrienden en familie en dat alle post voortaan gewoon bij het oud papier gaat.
Pleur op :{w

(ja het was een zware dag op de klantenservice :@ )
zware dag of niet, zo zou ik ook reageren hoor

Weet niet eens of ik hem door zou sturen naar al die tijd. Niet mijn verantwoordelijkheid en ik zou er vanuit gaan dat het ze of niet boeit of dat ze het wel horen op een andere manier
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 6 maart 2017 @ 20:09:55 #298
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_169336623
Eens met Elvi
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 6 maart 2017 @ 20:10:08 #299
47102 Elvi
miemkwien
pi_169336631
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:09 schreef Allures het volgende:

[..]

zware dag of niet, zo zou ik ook reageren hoor

Weet niet eens of ik hem door zou sturen naar al die tijd. Niet mijn verantwoordelijkheid en ik zou er vanuit gaan dat het ze of niet boeit of dat ze het wel horen op een andere manier
Retour afzender is dan nog het beste ja :P
  maandag 6 maart 2017 @ 20:11:02 #300
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_169336669
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:
Ja lekker de verantwoording bij een ander leggen :') Ik zou een brief terug sturen dat de band tussen hen en de overledene vast niet zo hecht was anders had die persoon wel geweten dat ze al 4,5 jaar ergens anders woonde. En dat ze het mooi zelf maar oplossen met vrienden en familie en dat alle post voortaan gewoon bij het oud papier gaat.
Pleur op :{w

(ja het was een zware dag op de klantenservice :@ )
Ik gun je vaker zware dagen bij de klantenservice als je er zo scherp en to-the-point van wordt. :9

Maar idd, briefje terugsturen dat als dit de manier is waarop zij hun dankbaarheid tonen voor een stukje vriendelijkheid dat je tot op heden hebt getoond, dat het per direct klaar is. Wellicht nog een stukje empathie toevoegen omdat ze gratis koffie en cake hebben gemist. :@
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')