abonnement Unibet Coolblue
pi_169341901
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Er zijn in Roemenië tochgeen probleempjes die niet met een envelopje opgelost kunnen worden?
Dat zou je denken he?
Somebody that I used to know
pi_169343219
vindt die Mara best lijken op die kopspijkers pergeflage van prinses Laurentien :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 00:09:25 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169344483
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 23:33 schreef King_Merc het volgende:
vindt die Mara best lijken op die kopspijkers pergeflage van prinses Laurentien :P
[ afbeelding ]
Joh....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169346925
Nee het waren de mijne. Het is ook geen probleem, maar geeft wel een bepaald type weer. Dat ik zelf als man zijnde niet zou hoeven.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:15:16 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169360145
Wordt er vanavond nog gezellig over BZV gekletst of niet meer?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169363048
The secret of getting ahead is getting started
pi_169363151
Overigens geef ik Mark nog kansen. Positief bekijken.

En niet iedereen is super sociaal mensen.... en al helemaal niet met camera's voor je neus. En drie mooie vrouwen, kom op zeg.
Ik denk dat t voortkomt uit het gewend zijn van een solitair leven en een stukje onbeholpen lompheid.
Misschien komt dat helemaal goed als er maar 1 vrouw is waar hij echt zich op z'n gemak kan voelen.

Heeft hij al eens een lange relatie gehad?
The secret of getting ahead is getting started
pi_169365287
quote:
Zo zie je maar weer wat je met gericht knip&plakwerk iets heel anders kan maken van de beelden die je geschoten hebt.
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:23:59 #285
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169378102
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Overigens geef ik Mark nog kansen. Positief bekijken.

En niet iedereen is super sociaal mensen.... en al helemaal niet met camera's voor je neus. En drie mooie vrouwen, kom op zeg.
Ik denk dat t voortkomt uit het gewend zijn van een solitair leven en een stukje onbeholpen lompheid.
Misschien komt dat helemaal goed als er maar 1 vrouw is waar hij echt zich op z'n gemak kan voelen.

Heeft hij al eens een lange relatie gehad?
Je bent toch wel behoorlijk onbeholpen als je je gasten die én een lange vlucht hebben gehad én een urenlange rit met een jeep bij 40+ graden, aarzelend een plastic flesje met water aanbiedt. Meer had ie niet. Zelfs Olke had nog koffie en een door zijn moeder zelfgebakken taart paraat.
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:28:37 #286
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169378200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je bent toch wel behoorlijk onbeholpen als je je gasten die én een lange vlucht hebben gehad én een urenlange rit met een jeep bij 40+ graden, aarzelend een plastic flesje met water aanbiedt. Meer had ie niet. Zelfs Olke had nog koffie en een door zijn moeder zelfgebakken taart paraat.
echt he

Warm he! Ja enorm!!

Dorst zeker? Ja enorm!!

Hier: een flesje Lidl water van .13 cent
pi_169379012
quote:
2s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:47 schreef Postbus100 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaf die ene meid van hem ook al aan toch?
Dat het leek of er sinds de zomer eigenlijk niks gedaan was, maar dat David nog op een papiertje wachtte en het dan waarschijnlijk wel snel zou gaan.

Herman vind ik echt heel leuk. Lekker kneuterig en de meiden passen goed bij hem. Ook een prima activiteit uitgekozen.

Marc komt niet verder dan de looks en enige inhoud is hem vreemd. Hij wilde meiden die zelfstandig zijn, hij krijgt meiden die over hem heen lopen. Typisch gevalletje dat na een jaar weer uit elkaar gaat zijn vrees ik, wie hij ook kiest. Al geloof ik wel dat de montage ongelukkig is en hij lomper over komt dan hij is, maar een leuke sfeer hangt er niet. Die activiteit van hem ook :')

David vind ik ook prima, maar heeft zijn imago als gezellige Brabo natuurlijk wel mee. En twijfel hoe lang hij het pendelen naar Nederland vol gaat houden voor zijn vriendin.

Riks is een beetje onhandig en weet zich soms geen huiding te geven. Dat 'dus', na elke vage opmerkingen. Geloof wel dat het een aardige gast kan zijn, maar je moet maar in the middle of nowhere willen wonen zonder enige vorm van vermaak (behalve werk en kerk) in de buurt.

Olke lijkt me wel een leuke kerel, maar zijn probleem gaat denk ik de juiste vinden worden. De ene loopt al te miepen over vertrekken voor ze weg zijn en lust geen vlees, de ander bedenkt zich in Amerika pas dat koeien geslacht worden.. Blijft weinig over zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zocalo op 08-03-2017 21:19:24 ]
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:00:36 #288
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169379150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:56 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Dat gaf die ene meid van hem ook al aan toch?
Dat het leek of er sinds de zomer eigenlijk niks gedaan was, maar dat David nog op een papiertje wachtte en het dan waarschijnlijk wel snel zou gaan.

Herman vind ik echt heel leuk. Lekker kneuterig en de meiden passen goed bij hem. Ook een prima activiteit uitgekozen.

Marc komt niet verder dan de looks en enige inhoud is hem vreemd. Hij wilde meiden die zelfstandig zijn, hij krijgt meiden die over hem heen lopen. Typisch gevalletje dat na een jaar weer uit elkaar gaat zijn vrees ik, wie hij ook kiest. Al geloof ik wel dat de montage ongelukkig is en hij lomper over komt dan hij is, maar een leuke sfeer hangt er niet.

David vind ik ook prima, maar heeft zijn imago als gezellige Brabo natuurlijk wel mee. En twijfel hoe lang hij het pendelen naar Nederland vol gaat houden voor zijn vriendin.

Riks is een beetje onhandig en weet zich soms geen huiding te geven. Dat 'dus', na elke vage opmerkingen. Geloof wel dat het een aardige gast kan zijn, maar je moet maar in the middle of nowhere willen wonen zonder enige vorm van vermaak (behalve werk en kerk) in de buurt.

Olke lijkt me wel een leuke kerel, maar zijn probleem gaat denk ik de juiste vinden worden. De ene loopt al te miepen over vertrekken voor ze weg zijn en lust geen vlees, de ander bedenkt zich in Amerika pas dat koeien geslacht worden.. Blijft weinig over zo.
nee ok dan weten we da
pi_169379761
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee ok dan weten we da
Graag gedaan
pi_169386172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:56 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Dat gaf die ene meid van hem ook al aan toch?
Dat het leek of er sinds de zomer eigenlijk niks gedaan was, maar dat David nog op een papiertje wachtte en het dan waarschijnlijk wel snel zou gaan.

Herman vind ik echt heel leuk. Lekker kneuterig en de meiden passen goed bij hem. Ook een prima activiteit uitgekozen.

Marc komt niet verder dan de looks en enige inhoud is hem vreemd. Hij wilde meiden die zelfstandig zijn, hij krijgt meiden die over hem heen lopen. Typisch gevalletje dat na een jaar weer uit elkaar gaat zijn vrees ik, wie hij ook kiest. Al geloof ik wel dat de montage ongelukkig is en hij lomper over komt dan hij is, maar een leuke sfeer hangt er niet. Die activiteit van hem ook :')

David vind ik ook prima, maar heeft zijn imago als gezellige Brabo natuurlijk wel mee. En twijfel hoe lang hij het pendelen naar Nederland vol gaat houden voor zijn vriendin.

Riks is een beetje onhandig en weet zich soms geen huiding te geven. Dat 'dus', na elke vage opmerkingen. Geloof wel dat het een aardige gast kan zijn, maar je moet maar in the middle of nowhere willen wonen zonder enige vorm van vermaak (behalve werk en kerk) in de buurt.

Olke lijkt me wel een leuke kerel, maar zijn probleem gaat denk ik de juiste vinden worden. De ene loopt al te miepen over vertrekken voor ze weg zijn en lust geen vlees, de ander bedenkt zich in Amerika pas dat koeien geslacht worden.. Blijft weinig over zo.
Olke en Riks hebben beide het probleem dat zij in zeer dunbevolkte gebieden wonen. Alleen Olke weet dat hij de dames ook wat anders moet laten zien dan zijn boerderij.
Er was iemand die zei, waarom hij niet in een restaurant gaat eten met zijn vrouwen. Dat is juist het probleem, de enige restaurants die er zijn daar, zijn van die veredelde kantines voor vrachtwagenchauffeurs en boeren.

En waar Riks woont, dan wil geen Canadees wonen. De autorit waar elke Canadees van gruwelt is om van Ontario naar Alberta (de Rocky Mountains) te gaan. Daar tussenin rijd je dagenlang in de eentonige nowhere.
pi_169388178
Bij Herman zijn ze alle vier nog wel pieperderpiep.

http://boerzoektvrouw.kro(...)ering/WO_KN_7722893/
pi_169388781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:06 schreef Idisrom het volgende:
Bij Herman zijn ze alle vier nog wel pieperderpiep.

http://boerzoektvrouw.kro(...)ering/WO_KN_7722893/
Ahw O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169391353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 01:06 schreef Idisrom het volgende:

En waar Riks woont, dan wil geen Canadees wonen. De autorit waar elke Canadees van gruwelt is om van Ontario naar Alberta (de Rocky Mountains) te gaan. Daar tussenin rijd je dagenlang in de eentonige nowhere.
Dat zijn leuke weetjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169391376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:56 schreef Zocalo het volgende:

Marc komt niet verder dan de looks en enige inhoud is hem vreemd. Hij wilde meiden die zelfstandig zijn, hij krijgt meiden die over hem heen lopen. Typisch gevalletje dat na een jaar weer uit elkaar gaat zijn vrees ik, wie hij ook kiest. Al geloof ik wel dat de montage ongelukkig is en hij lomper over komt dan hij is, maar een leuke sfeer hangt er niet. Die activiteit van hem ook :')

Zeker die meid die zei dat alles 'nog moest landen'.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169392261
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zeker die meid die zei dat alles 'nog moest landen'.
Wat ik wel terecht vond. Lekker acht uur vliegen, olifanten kijken en vier uur in een truck met 40 graden. Na een kwartiertje: "Hop, we gaan lekker boodschappen doen".
pi_169392495
Ik zie bij geen een van de boeren nog echt een vrouw naar voren komen waarvan ik denk: die gaat het worden.

Ik zie bij allemaal weinig chemie of geflirt.

Een aantal algemene indrukken:
-Die Eline lijkt zich bij Riks in Canada wel heel erg ongemakkelijk te voelen. Ga ervan uit dat Riks het ook door had en haar meteen wegstuurt.
-Je moet ook wel erg van iemand houden om in zo'n uithoek van de wereld te gaan wonen. Gaat vermoedelijk niet lukken.
-Die Harriette van Olke, wat een zeurwijf. Ze is wel een beetje dom om te schrijven op een boer in Texas die kalfjes naar de slacht brengt als ze haar kinderen al bij de eerste vlucht naar Texas niet "kan" achterlaten en geen vlees eet. Hopeloos verhaal.
-Marc; pff, heb er geen goed woord voor over. Vrouwen komen er nog wel achter dat hij gewoon een loser in een lekker lichaam is. Gaat niks worden.
-David - die maakt wel kans, heeft gelukkig humor en die vrouwen ook wel. Hoe sneller Mara "de mond" weg is, hoe beter. Maar dit zou wel eens zijn keuze kunnen worden.

Eerste afvallers gokje:
Herman: Fleur
Olke: Alberdien
Marc: Anke
Riks: Eline
David: Susanne
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_169393205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:18 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Wat ik wel terecht vond. Lekker acht uur vliegen, olifanten kijken en vier uur in een truck met 40 graden. Na een kwartiertje: "Hop, we gaan lekker boodschappen doen".
Jup, maar dat is geen type die niet vaker zegt wat ze vindt ;) Die loopt echt wel over hem heen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169394689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jup, maar dat is geen type die niet vaker zegt wat ze vindt ;) Die loopt echt wel over hem heen.
Heb met alle drie wel een beetje dat gevoel, dat ze over hem heen gaan walsen. Hij kiest ook wel een specifiek typje, natuurlijk; avontuurlijk, ambitieus, zelfstandig. Misschien was een mooie lokale Zambiaanse een betere match geweest.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169395793
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb met alle drie wel een beetje dat gevoel, dat ze over hem heen gaan walsen. Hij kiest ook wel een specifiek typje, natuurlijk; avontuurlijk, ambitieus, zelfstandig. Misschien was een mooie lokale Zambiaanse een betere match geweest.
_O- Inderdaad, dat lijkt me eigenlijk veel beter voor hem. Waarom probeert hij dat niet...
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:52:19 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169395825
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb met alle drie wel een beetje dat gevoel, dat ze over hem heen gaan walsen. Hij kiest ook wel een specifiek typje, natuurlijk; avontuurlijk, ambitieus, zelfstandig. Misschien was een mooie lokale Zambiaanse een betere match geweest.
Vindt hij die zelfstandigheid niet aangenaam omdat ie dan niet gestoord wordt? Volgens mij is die Marc iemand die zich niet echt in anderen kan verplaatsen. Dus 'gezeur' over gevoelens dat moet ie niet hebben. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')