abonnement Unibet Coolblue
pi_169383864
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik ga over 3 weken ook proberen onder de 1.45 te lopen. Dat betekent dat ik 93 seconden sneller moet dan mijn huidige pr. Dat moet te doen zijn. Wel ga ik ook met horloge lopen, anders ben ik bang dat ik te veel inzak qua tempo.
Voor mij 120 seconden, zou ook te doen moeten zijn gezien de progressie in de trainingen het afgelopen jaar en dat ik bij een redelijk stevig parcours (Egmond) slechts een 47 seconden daar van af zat.

Maar eerst komende vrijdag mijn laatste 30+ en dan kijken hoe het gaat. Het is maar 3 weken voor Rotterdam dus ga niets forceren. Herstel gelukkig wel redelijk vlot van zware inspanningen.
  donderdag 9 maart 2017 @ 06:28:50 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169386759
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 23:04 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Voor mij 120 seconden, zou ook te doen moeten zijn gezien de progressie in de trainingen het afgelopen jaar en dat ik bij een redelijk stevig parcours (Egmond) slechts een 47 seconden daar van af zat.

Maar eerst komende vrijdag mijn laatste 30+ en dan kijken hoe het gaat. Het is maar 3 weken voor Rotterdam dus ga niets forceren. Herstel gelukkig wel redelijk vlot van zware inspanningen.
Vrijdag 30+ en 2 dagen daarna een pr op de halve lopen? :o

Zou je dat wel doen? Of lees ik verkeerd?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 9 maart 2017 @ 06:29:38 #223
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169386760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:46 schreef MiG31 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat mijn neef in Delft studeert. Het was dus heel snel geregeld om daar een nachtje te slapen. Ik moet nu alleen uitkijken dat hij mij niet het studentenleven op de zaterdag in sleurt!

Heb er echt zin in!
Perfect!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169387027
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 06:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Vrijdag 30+ en 2 dagen daarna een pr op de halve lopen? :o

Zou je dat wel doen? Of lees ik verkeerd?
Ja, ik loop de Stevensloop. Die is een week later :)
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:21:08 #225
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169387110
Oh dat kan prima!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169387125
Ik zie een patroon, ik train steeds een paar weken super lekker en de week voor de wedstrijd voelt alles zwaar en gaat het slecht :{
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 9 maart 2017 @ 08:25:23 #227
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169387132
Leuk dat de meesten hier de CPC maar als tussenstation zien, bij mij is dit het eerste echte doel dit jaar :o Vanavond nog even een korte snelheidsprikkel en dan lekker rust nemen. Verder deze week al netjes op mn aantal uren slaap aan het letten en wel zoveel mogelijk rustig in beweging blijven. Nog 3 nachtjes *)

Voor na de CPC eens kijken wat ik ga doen... heb al wat gekke ideetjes, maar eerst eens zien hoe de CPC gaat en hoe snel het herstel gaat...

quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie een patroon, ik train steeds een paar weken super lekker en de week voor de wedstrijd voelt alles zwaar en gaat het slecht :{
Klim zondag maar op de bagagedrager ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169387371
Nog steeds geen info mail uit Spa. De autist in me begint toch redelijk zenuwachtig te worden... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169387578
quote:
2s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk dat de meesten hier de CPC maar als tussenstation zien, bij mij is dit het eerste echte doel dit jaar :o Vanavond nog even een korte snelheidsprikkel en dan lekker rust nemen. Verder deze week al netjes op mn aantal uren slaap aan het letten en wel zoveel mogelijk rustig in beweging blijven. Nog 3 nachtjes *)

Voor na de CPC eens kijken wat ik ga doen... heb al wat gekke ideetjes, maar eerst eens zien hoe de CPC gaat en hoe snel het herstel gaat...

Voor mij wordt het ook een piekwedstrijd en ik heb er zin in. Vorm is goed, weersvoorspelling ziet er goed uit, dus ik ga weg op PR-tempo.

Ik zag dat de inschrijving voor de 6- en 9-uursestaffette bij Haag gisteren open ging. En die kun je ook solo lopen. Best een gek ideetje MD :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef Guard het volgende:
Nog steeds geen info mail uit Spa. De autist in me begint toch redelijk zenuwachtig te worden... :{
Was dat die wedstrijd op 1 april?
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:35:08 #230
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169387726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:25 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Voor mij wordt het ook een piekwedstrijd en ik heb er zin in. Vorm is goed, weersvoorspelling ziet er goed uit, dus ik ga weg op PR-tempo.

Ik zag dat de inschrijving voor de 6- en 9-uursestaffette bij Haag gisteren open ging. En die kun je ook solo lopen. Best een gek ideetje MD :P

[..]

Was dat die wedstrijd op 1 april?
_O- Dat is wel een heel gek idee, toch iets gekker dan de andere ideetjes die ik heb :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169388275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:25 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik zag dat de inschrijving voor de 6- en 9-uursestaffette bij Haag gisteren open ging. En die kun je ook solo lopen. Best een gek ideetje MD :P
Voor jou (en MD) is dat een gek idee. Voor anderen is het niet heel veel meer dan een marathon...
pi_169388583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Voor jou (en MD) is dat een gek idee. Voor anderen is het niet heel veel meer dan een marathon...
Ik vind alles meer dan een marathon sowieso een absurd idee.
pi_169388601
quote:
2s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk dat de meesten hier de CPC maar als tussenstation zien, bij mij is dit het eerste echte doel dit jaar :o Vanavond nog even een korte snelheidsprikkel en dan lekker rust nemen. Verder deze week al netjes op mn aantal uren slaap aan het letten en wel zoveel mogelijk rustig in beweging blijven. Nog 3 nachtjes *)

Voor na de CPC eens kijken wat ik ga doen... heb al wat gekke ideetjes, maar eerst eens zien hoe de CPC gaat en hoe snel het herstel gaat...
Leuk. Voor mij is ook de HM volgende week zondag het echte doel. Ook ik ga daarna eens kijken wat ik allemaal nog wil. EN ja, hier ook wel gekke ideetjes, maar eerst volgende week aanzien.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169388629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:25 schreef Mr.B. het volgende:
Ik zag dat de inschrijving voor de 6- en 9-uursestaffette bij Haag gisteren open ging. En die kun je ook solo lopen. Best een gek ideetje MD
Ben net weer heel van de vorige estafette :o

Ik sla even over
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:40:59 #235
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169389570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Voor jou (en MD) is dat een gek idee. Voor anderen is het niet heel veel meer dan een marathon...
Klopt en ik heb nog nooit verder dan 25 km gelopen...
Ik heb verder nog vooral 5 km wedstrijden staan als onderdeel van een loopcircuit (waar ik komende zaterdag een wedstrijd van mis doordat ik zondag de CPC loop...)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 9 maart 2017 @ 12:41:03 #236
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169390403
Trouwens pijll, hoe staat het met de aanmeldingen voor de ekiden?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169390426
quote:
2s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:41 schreef MaleDuck het volgende:
Trouwens pijll, hoe staat het met de aanmeldingen voor de ekiden?
Ik heb nu 5 namen genoteerd. Zodra ik een 6e aanmelding binnenkrijg, ga ik actie ondernemen.

De deelnemers op dit moment: Bos81, TMan, MaleDuck, Murmeli, pijll.
pi_169391095
http://www.runnersworld.c(...)l-as-bad-as-they-say

Als je dit ziet moet de Chicago marathon misschien maar de volgende op het lijstje zijn :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169391539
Voor vlakke marathons kan je het beste gewoon in Nederland blijven lijkt mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:46 schreef MiG31 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat mijn neef in Delft studeert. Het was dus heel snel geregeld om daar een nachtje te slapen. Ik moet nu alleen uitkijken dat hij mij niet het studentenleven op de zaterdag in sleurt!

Heb er echt zin in!
Het weekend is niet voor studenten natuurlijk, de zaterdag is niet populair onder studenten in Delft. :P

Deze week zelf een 'marathontraining' meegelopen met een van m'n trainingsmaatjes, 2x7km op marathontempo. Vrij pittig maar toch ook wel weer erg goed gevoel toen het erop zat. ^O^
Jack does it in real time...
pi_169392338
quote:
10s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:46 schreef DeeBee het volgende:
Voor vlakke marathons kan je het beste gewoon in Nederland blijven lijkt mij.

[..]

Het weekend is niet voor studenten natuurlijk, de zaterdag is niet populair onder studenten in Delft. :P

Deze week zelf een 'marathontraining' meegelopen met een van m'n trainingsmaatjes, 2x7km op marathontempo. Vrij pittig maar toch ook wel weer erg goed gevoel toen het erop zat. ^O^
In Den Haag en Rotterdam heb ik op de zaterdag goed kunnen feesten, maar het zijn natuurlijk ook geen studentensteden (of in mindere mate). Wel fijn dat ik zo dicht op de marathon een slaapplek heb. Zo kan ik ook op de zaterdag alvast naar die expo gaan om alles te halen.

Ben echt ontzettend benieuwd of ik het in me heb om 42x een 4.15/20 kilometer te rennen. Ergens kan ik mij het totaal niet voorstellen dat ik het mogelijk is, maar in wedstrijden lijk je toch altijd een paar versnellingen bij te kunnen schakelen.
pi_169392481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:22 schreef MiG31 het volgende:

[..]

In Den Haag en Rotterdam heb ik op de zaterdag goed kunnen feesten, maar het zijn natuurlijk ook geen studentensteden (of in mindere mate). Wel fijn dat ik zo dicht op de marathon een slaapplek heb. Zo kan ik ook op de zaterdag alvast naar die expo gaan om alles te halen.

Ben echt ontzettend benieuwd of ik het in me heb om 42x een 4.15/20 kilometer te rennen. Ergens kan ik mij het totaal niet voorstellen dat ik het mogelijk is, maar in wedstrijden lijk je toch altijd een paar versnellingen bij te kunnen schakelen.
Ik denk dat voor jou het enige mantra in de eerste 30km moet zijn: inhouden inhouden inhouden.
Dan denk ik dat er een hele mooie marathon uit kan rollen! Je kan nog zoveel goed maken in die laatste 5-15km maar als je het daarvoor al verprutst hebt komt het niet meer goed. Dus liever de eerste helft in 4.20 of 4.25 en dan nog over hebben dan precies die 4.15 of sneller hebben gelopen en daarna op zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 9 maart 2017 @ 15:16:33 #242
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169393206
Oe, weersvoorspellingen voor zondag:
14 graden, windkracht 2 ZO, 20% kans op neerslag.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169393443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat voor jou het enige mantra in de eerste 30km moet zijn: inhouden inhouden inhouden.
Dan denk ik dat er een hele mooie marathon uit kan rollen! Je kan nog zoveel goed maken in die laatste 5-15km maar als je het daarvoor al verprutst hebt komt het niet meer goed. Dus liever de eerste helft in 4.20 of 4.25 en dan nog over hebben dan precies die 4.15 of sneller hebben gelopen en daarna op zijn.
Dat zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. Ik oefen sowieso regelmatig met negatieve splits. Op een 11 of 15km is dat echter anders dan op een 42.
pi_169393449
quote:
2s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
Oe, weersvoorspellingen voor zondag:
14 graden, windkracht 2 ZO, 20% kans op neerslag.
Dat is echt subliem :o Het is hier de laatste weken nooit onder windkracht 5 haha.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 9 maart 2017 @ 15:45:47 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169393733
Hier waaide het ook echt als een malle. Ik zag er vandaag zo tegenop dat ik even een korte 5km heb gedaan, even wat snelheid erin, even totaal iets anders dan de afgelopen tijd. Niet volgens schema of wat ook ik was er even helemaal klaar mee. En dat beviel wel. Laatste km in 4:48 *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 maart 2017 @ 16:07:08 #246
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169394149
quote:
17s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Hier waaide het ook echt als een malle. Ik zag er vandaag zo tegenop dat ik even een korte 5km heb gedaan, even wat snelheid erin, even totaal iets anders dan de afgelopen tijd. Niet volgens schema of wat ook ik was er even helemaal klaar mee. En dat beviel wel. Laatste km in 4:48 *O*
^O^ Nice, heerlijk om soms gewoon even dat schema volledig los te laten :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 9 maart 2017 @ 16:46:32 #247
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169394802
Zit even te kijken wat ik nodig heb voor de triathlon:

- fiets
- trisuit

Speciale schoenen nodig?
pi_169394892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:46 schreef xzaz het volgende:
Zit even te kijken wat ik nodig heb voor de triathlon:

- fiets
- trisuit

Speciale schoenen nodig?
Nee, alleen speciale veters voor in je hardloopschoenen eventueel, kosten 10 euro.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 9 maart 2017 @ 16:51:27 #249
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169394908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, alleen speciale veters voor in je hardloopschoenen eventueel, kosten 10 euro.
Bedankt, wat is er mis met de 'normale' veters?
pi_169394932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:51 schreef xzaz het volgende:

[..]

Bedankt, wat is er mis met de 'normale' veters?
Die moet je strikken en losmaken en dat kost veel tijd. Dit zijn elastieken met een schuifje erop, heb je binnen 1 tel je schoenen aan of uit.
Een helm heb je natuurlijk ook nodig. En eventueel een tijdritstuurtje voor op je fiets, hangt er vanaf of dat mag bij de wedstrijd die je gaat doen en hoe serieus je het neemt. Op de meeste sites van triathlons staan trouwens hele checklisten van regels en wat je nodig hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:06:04 #251
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169395122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die moet je strikken en losmaken en dat kost veel tijd. Dit zijn elastieken met een schuifje erop, heb je binnen 1 tel je schoenen aan of uit.
Een helm heb je natuurlijk ook nodig. En eventueel een tijdritstuurtje voor op je fiets, hangt er vanaf of dat mag bij de wedstrijd die je gaat doen en hoe serieus je het neemt. Op de meeste sites van triathlons staan trouwens hele checklisten van regels en wat je nodig hebt.
Ah bedankt, checklist is inderdaad handig.
pi_169395151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:46 schreef MiG31 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat mijn neef in Delft studeert. Het was dus heel snel geregeld om daar een nachtje te slapen. Ik moet nu alleen uitkijken dat hij mij niet het studentenleven op de zaterdag in sleurt!

Heb er echt zin in!
Delft zit op zaterdag vol met paupervolk uit het Westland :')
pi_169397238
Blij dat ik gisteren een watje ben geweest en niet ben gaan lopen.
Vandaag was echt O+
Heerlijk in het zonnetje en een 3/4 maan, super relaxt iets wat op een interval lijkt gelopen.
Runnershigh :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169400838
Pf ik heb me toch een situatie.. ik ben naar mijn baantraining gegaan, hardlopend terug. Als ik dat doe neem ik nooit mijn hele sleutelbos mee, alleen van 1 slot en het andere gaat met een touwtje uit de brievenbus open. Toen kreeg ik de sleutel niet in het slot en omgedraaid, en brak het touwtje af. De Buurman kwam helpen met Hun reservesleutel en even hamer maar toen brak zelfs die sleutel af. Lang verhaal kort, il buitengesloten zonder telefoon of sleutels. Maar de buren stonden op het punt op vakantie te gaan. Ze hebben de slotenmaker voor mij gebeld en die komt over drie kwartier. Zij zijn nu aan het rijden en ik mag in Hun huis wachten met Hun iPad, want mocht de slotenmaker nog bellen kunnen ze me zo contacteren. Ik vraag me ook nog af of Er niet iemand heeft geprobeerd in te breken of zo. En dit net na een training terwijl ik nog moet eten en terwijl ik eigenlijk nog van Alles Moet doen voor het Werk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169401110
He gedver...
Wel superlieve buren!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:30:16 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169401462
Nohhhh LT wat klote!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169401594
Gisteren was het pijntje in m'n knie helemaal weg. Toch maar niet gaan lopen, maar wel kracht. En vandaag met lopen pijntje weer terug :( ik zou zondag misschien een loopje lopen, maar dat laat ik dan maar.

Wel ontzettend lieve buren LT! Hopelijk is het snel opgelost.
pi_169402035
Naar zo LT! Hopelijk kan je zo weer lekker naar binnen bij je eigen huis..
pi_169402106
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.

Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169402194
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.

Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Zo kort voor je wedstrijd vind ik het ook maar vreemde trainingen.. Kan je dan niet beter een paar 1000tjes op HM tempo pakken?
pi_169402362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:30 schreef Murmeli het volgende:
Nohhhh LT wat klote!!!
Ik ben weer binnen, wel een flinke duit armer. Heel lieve buren inderdaad..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169403480
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.

Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Nu begin ik toch te twijfelen of je straks Nederlands kampioen wordt op de hm. Maar ik kan het mis hebben, en dat het toch toptrainingen zijn.
pi_169403530
Fijn dat je je huis weer in kan LT.
pi_169405921
Ik begin overigens wel weer op wedstrijgewicht te raken, nadat ik rond de jaarwisseling (weet niet ervoor of erna) even over de 80kg heen ging. Nu vanmorgen weer netjes 76.1. Op dat gewicht heb ik de meeste wedstrijden gelopen. Alleen de marathons gingen op 72-74.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169406011
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:15:50 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169406198
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
Hier precies gelijk!
Ik probeer wel wat vaker dan een boterham te pakken ipv snoep/zoutjes, maar ik word toch iets zwaarder lijkt het. Op zich maar een kilo sinds begin vd training, maar wel een raar idee als je had gedacht af te vallen ;)

Op zich zit ik nog wel binnen mijn marges. Als ik 66 of meer ga wegen ga ik echt ff op mijn eten letten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169406222
Hier ook. Al zak ik nu wel weer meer richting mijn normale gewicht.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:45:08 #268
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_169406412
Hallo allemaal, :W

Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.

zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen :7

Het is zelfs live te volgen :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Mercy op 10-03-2017 08:54:17 ]
pi_169406541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:
Hallo allemaal, :W

Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.

zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen :7

Het is zelfs live te volgen :)
:Y
ook de halve
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169406542
Ik krijg weer bezorgde blikken, collega's die voorzichtig informeren naar mijn gezondheid of me extra taart toeschuiven als er getrakteerd wordt, dus ik weet dat ik weer aardig op racegewicht zit
De afgelopen maanden erg veel km's gemaakt en dat is ook wel te zien. Volgens mij ben ik dit millennium nog niet zo licht geweest :D
En dat is mooi, vier weken voor Rotterdam
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:10:05 #271
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169406645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:00 schreef Mr.B. het volgende:
Ik krijg weer bezorgde blikken, collega's die voorzichtig informeren naar mijn gezondheid of me extra taart toeschuiven als er getrakteerd wordt, dus ik weet dat ik weer aardig op racegewicht zit
De afgelopen maanden erg veel km's gemaakt en dat is ook wel te zien. Volgens mij ben ik dit millennium nog niet zo licht geweest :D
En dat is mooi, vier weken voor Rotterdam
Nice!
Hier ondanks de vele kilometers voor mijn doen geen verandering in gewicht... is al een jaar of 15 steady op het zelfde aantal...

En gister een bizarre training gelopen, in de training een sub 20 op de 5 km, met een gemiddelde hartslag van 141. Dit is niet normaal... :o
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169406703
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
Dit jaar nog zak chips of nootjes Casa Guard binnengekomen!
Nou ja een zakje bananenchips, maar dat mag wel.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:19:04 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169406756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:
Hallo allemaal, :W

Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.

zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen :7

Het is zelfs live te volgen :)
Wel even zwaaien dan en iets herkenbaars aantrekken, zoals een pandapak oid, anders is het zo staren naar dat schermpje ;)

Leuke wedstrijd!

Ik heb woensdag wat teveel hooi op mijn vork genomen. Voel zo ongeveer alles dat je kunt voelen op hardloopvlak. Handig hoor, vlak voor de CPC :{ :+
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:28:57 #274
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169406910
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:19 schreef Quoi het volgende:
Ik heb woensdag wat teveel hooi op mijn vork genomen. Voel zo ongeveer alles dat je kunt voelen op hardloopvlak. Handig hoor, vlak voor de CPC
Ai, maar bekijk het positief, je hebt nog 2 dagen om te herstellen :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169407697
Ik ben zoooo zenuwwachtig voor zondag.. Mijn eerste 10 km. Lang geleden dat ik dat was hahha. Het komt vast wel goed maar he. Is het echt druk op het parcours of is t wel redelijk verspreid? Weet niet goed wat ik verwachten moet want cpc is wel erg groot volgens mij :)

Ik maak me wss druk om niks :D
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 10:31:14 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_169407906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:17 schreef xMissi het volgende:
Ik ben zoooo zenuwwachtig voor zondag.. Mijn eerste 10 km. Lang geleden dat ik dat was hahha. Het komt vast wel goed maar he. Is het echt druk op het parcours of is t wel redelijk verspreid? Weet niet goed wat ik verwachten moet want cpc is wel erg groot volgens mij :)

Ik maak me wss druk om niks :D
Het is niet groter dan de 7^^, dus dat komt helemaal goed! Geniet vooral van de mooie wijken waar je doorheen loopt! Ambassades en zo O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:38:33 #277
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_169408010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:00 schreef Guard het volgende:

[..]

:Y
ook de halve
Ah gezellig, het schijnt morgen wel ideaal weer te worden daar

13 graden en luchtvochtigheid 52%
pi_169408455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:38 schreef Mercy het volgende:

[..]

Ah gezellig, het schijnt morgen wel ideaal weer te worden daar

13 graden en luchtvochtigheid 52%
Ja ik heb er zin in :Y
Mooi weer, mooi circuit.

Alleen die info voorziening van de organisatie is wel wat karig, ik heb helemaal niets ontvangen van de organisatie, m.u.v. een mailtje dat ze mijn betaling hebben ontvangen.
Geen idee waar je je startnummer moet halen, waar je kunt parkeren, of er tassen afgifte is etc etc.
Maar zorgen dat ik op tijd ter plekke ben om dat allemaal uit te zoeken...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169408768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja ik heb er zin in :Y
Mooi weer, mooi circuit.

Alleen die info voorziening van de organisatie is wel wat karig, ik heb helemaal niets ontvangen van de organisatie, m.u.v. een mailtje dat ze mijn betaling hebben ontvangen.
Geen idee waar je je startnummer moet halen, waar je kunt parkeren, of er tassen afgifte is etc etc.
Maar zorgen dat ik op tijd ter plekke ben om dat allemaal uit te zoeken...
Als je vroeg bent kon je de eerste keer gewoon achter de pitstraat parkeren. Was toen ook matig geregeld. Startnummer ophalen in de pitstraat en je tas gewoon in je kofferbak gooien. Het is er allemaal niet zo groot en ver van elkaar af.
pi_169408864
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als je vroeg bent kon je de eerste keer gewoon achter de pitstraat parkeren. Was toen ook matig geregeld. Startnummer ophalen in de pitstraat en je tas gewoon in je kofferbak gooien. Het is er allemaal niet zo groot en ver van elkaar af.
Thanks!
Ik inmiddels heb ergens ver weg, achterin een hoekje van de site wat meer info gevonden.

zoals:
quote:
Uw GPS geeft de achteringang van het circuit weer als locatie, maar u moet zich melden bij de hoofdingang (Security) van het circuit.
Best handig om te weten.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169408918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Thanks!
Ik inmiddels heb ergens ver weg, achterin een hoekje van de site wat meer info gevonden.

zoals:

[..]

Best handig om te weten.
Mijn tom tom was een f1 freak dat was ook wel handig.
pi_169408974
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Mijn tom tom was een f1 freak dat was ook wel handig.
Dus jij had meteen met de Lotus een paar rondjes circuit gedaan?
Of had je toen nog die Ford(?) ?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:19:37 #283
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_169413237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja ik heb er zin in :Y
Mooi weer, mooi circuit.

Alleen die info voorziening van de organisatie is wel wat karig, ik heb helemaal niets ontvangen van de organisatie, m.u.v. een mailtje dat ze mijn betaling hebben ontvangen.
Geen idee waar je je startnummer moet halen, waar je kunt parkeren, of er tassen afgifte is etc etc.
Maar zorgen dat ik op tijd ter plekke ben om dat allemaal uit te zoeken...
Idem :D

Op de website staat alle relevante informatie, je kan douchen a 2¤ tassen afgifte =1¤ en er is zelfs een restaurant. een uur voor de start kan je je startnummer ophalen.

bij de 3 drinkposten kan je water, fruit, en peperkoek krijgen. voor de rest is het gewoon een kwestie van zo hard mogelijk rennen en er van genieten.
pi_169413363
Vandaag mijn duurloop van deze week gedaan, 29km. Het ging best lastig, vooral mentaal. Gisteren ook mijn loopje geskipt wegens geen zin. De eerste zes km gingen het zwaarst, daarna ging het 15km best prima en de laatste 8 gingen wisselend goed en zwaar.

Het duurt nu vier weken voordat ik weer zo'n lange duurloop op het programma heb staan. Volgende week 19km, week erop hm wedstrijdje, dan herstelweekje en daarna begint het gedoe weer.
pi_169416459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 10:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is niet groter dan de 7^^, dus dat komt helemaal goed! Geniet vooral van de mooie wijken waar je doorheen loopt! Ambassades en zo O+
Met het verschil dat ik bij de 7H nooit stil heb moeten staan na de start en bij de CPC twee van de drie keer.

Nog steeds op zoek naar een 5k-startbewijs. Als het niet lukt, kan ik wel langer uitslapen. :)
pi_169417867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 15:19 schreef Mercy het volgende:

[..]

Idem :D

Op de website staat alle relevante informatie, je kan douchen a 2¤ tassen afgifte =1¤ en er is zelfs een restaurant. een uur voor de start kan je je startnummer ophalen.

bij de 3 drinkposten kan je water, fruit, en peperkoek krijgen. voor de rest is het gewoon een kwestie van zo hard mogelijk rennen en er van genieten.
Ja die info had ik uiteindelijk ook gevonden, thanks ^O^

Ik ga morgen overigens niet zo snel mogelijk, probeer er een duurloop van te maken. Maar ja het kan weer gebeuren dat ik veel te snel van start ga en dan maar doorstamp, gebeurt me wel vaker :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169418454
Morgen of overmorgen maar weer lekker stuk lopen, lijkt heerlijk loopweer te worden :9~ :9~
pi_169418697
Vandaag mijn langste duurloop in de voorbereiding gedaan, 34 km. In 3 uur 14 minuten en het was zwaar! Tot de 24 liep het heel soepel, maar daarna zakte ik terug. Waarschijnlijk Hakte de 30 van afgelopen zondag er toch nog te hard in..
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 20:08:55 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_169418741
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:19 schreef wyccie het volgende:

[..]

Met het verschil dat ik bij de 7H nooit stil heb moeten staan na de start en bij de CPC twee van de drie keer.

Nog steeds op zoek naar een 5k-startbewijs. Als het niet lukt, kan ik wel langer uitslapen. :)
Dat is mij bij de CPC nog nooit gebeurd. Maar goed, ik heb ook alleen maar de 5km en de 10km gelopen daar :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169418981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:06 schreef DavetheNL het volgende:
Vandaag mijn langste duurloop in de voorbereiding gedaan, 34 km. In 3 uur 14 minuten en het was zwaar! Tot de 24 liep het heel soepel, maar daarna zakte ik terug. Waarschijnlijk Hakte de 30 van afgelopen zondag er toch nog te hard in..
Oei, dat vind ik ook wel erg dicht op elkaar :o Goed uitrusten nu!

Trouwens, over die gekke Mosseltrainingen, zo gek vind ik ze helemaal niet hoor. 30x100m (op souplesse) is eigenlijk een soort wisselduurtraining en 2 minuut intervallen zijn iets van 400-500 meters, ook niet zo gek toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169419384
Ik heb een Boston startnummer! 9272! Wie komt er met een mooi verhaal? Wave 2/corral 2, volgens een Boston-ervaringsdeskundige is dat goed!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169419580
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oei, dat vind ik ook wel erg dicht op elkaar :o Goed uitrusten nu!

Trouwens, over die gekke Mosseltrainingen, zo gek vind ik ze helemaal niet hoor. 30x100m (op souplesse) is eigenlijk een soort wisselduurtraining en 2 minuut intervallen zijn iets van 400-500 meters, ook niet zo gek toch?
Heb wel eens betere ideeën gehad ja.. Ach, zondag lekker een rustig uitlooprondje en dan komende week voorbereiden voor de Stevensloop. Met een paar korte loopjes doordeweeks verwacht ik wel op tijd frisse benen te hebben. En dan drie weken de benen optimaal in vorm krijgen :)

Voor mij zijn die intervallen zo kort voor een wedstrijd redelijk heftig, maar merk dat ik in dat soort zaken het trainen bij een atletiekvereniging mis. Ik zie sommige dingen toch anders, waarschijnlijk ook uit onwetendheid en een gebrek aan ervaring (Oktober 2015 mijn eerste wegwedstrijd pas gelopen).

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een Boston startnummer! 9272! Wie komt er met een mooi verhaal? Wave 2/corral 2, volgens een Boston-ervaringsdeskundige is dat goed!
Verhalen zijn andere mensen beter in. Maar tweede wave klinkt redelijk vroeg op de dag, dat moet een goed teken zijn :)
pi_169419876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oei, dat vind ik ook wel erg dicht op elkaar :o Goed uitrusten nu!

Trouwens, over die gekke Mosseltrainingen, zo gek vind ik ze helemaal niet hoor. 30x100m (op souplesse) is eigenlijk een soort wisselduurtraining en 2 minuut intervallen zijn iets van 400-500 meters, ook niet zo gek toch?
Ja, dat is ook wel zo, als ze op een normaal tempo zouden moeten inderdaad. Trainer had ze in Z5 bedacht (snelste tempo). Dat ga ik hoe dan ook dus niet doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169420747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Dus jij had meteen met de Lotus een paar rondjes circuit gedaan?
Of had je toen nog die Ford(?) ?
Wat een klote vraag zeg. Eerst zoeken tussen de medailes wanneer hij ook al weer was. Blijk ik er geen medaille van te hebben. In mijn geschiedenis ook niet zo makkelijk te vinden. O wacht ik kreeg er een schoenentasje. Schoenentasje weer zoeken en het bleek dus 8 maart 2014 te zijn. Dat moet toen dus de focus geweest zijn.

En het logje ook nog gevonden.
https://connect.garmin.com/modern/activity/457140794

Als je daar loopt merk je pas echt hoe bizar veel lef je moet hebben om volgas eau rouge omhoog te gaan terwijl er daar vlak na een paar bochten liggen. Start finish naar beneden denderen om vervolgens bij eau rouge in 2 passen al je momentum kwijt te zijn. _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 10-03-2017 21:35:00 ]
pi_169421086
Mooi profiel inderdaad :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169425218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een Boston startnummer! 9272! Wie komt er met een mooi verhaal? Wave 2/corral 2, volgens een Boston-ervaringsdeskundige is dat goed!
Bijna

quote:
In the year of 9595
I'm wondering if man is gonna be alive
He's taken everything earth had to give
And he's put back nothing woo

Now it's been ten thousand years man has cried a million tears
For what he never knew now man's dream is through
But through eternal light the twinklin' of starlight
So very far away now it's night to yesterday
pi_169427082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een Boston startnummer! 9272! Wie komt er met een mooi verhaal? Wave 2/corral 2, volgens een Boston-ervaringsdeskundige is dat goed!
Als ik google op afbeeldingen, krijg ik als eerste bruidsjurken te zien. ^)
  zaterdag 11 maart 2017 @ 08:42:05 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169427504
Wat een weer dit weekend! En wat een mazzel voor de CPC ^O^
F means you're fucked
pi_169427905
Heerlijk weer in Spa ook! Succes!
pi_169428041
Het is idd een mooie dag. Veel plezier, Spa lopers!
pi_169428698
Allereerst vandaag de Sallandtrailers heel veel plezier!
En iedereen die de CPC, Spa of wat anders loopt ook uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')