abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 9 maart 2017 @ 17:06:04 #251
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169395122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die moet je strikken en losmaken en dat kost veel tijd. Dit zijn elastieken met een schuifje erop, heb je binnen 1 tel je schoenen aan of uit.
Een helm heb je natuurlijk ook nodig. En eventueel een tijdritstuurtje voor op je fiets, hangt er vanaf of dat mag bij de wedstrijd die je gaat doen en hoe serieus je het neemt. Op de meeste sites van triathlons staan trouwens hele checklisten van regels en wat je nodig hebt.
Ah bedankt, checklist is inderdaad handig.
pi_169395151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 22:46 schreef MiG31 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat mijn neef in Delft studeert. Het was dus heel snel geregeld om daar een nachtje te slapen. Ik moet nu alleen uitkijken dat hij mij niet het studentenleven op de zaterdag in sleurt!

Heb er echt zin in!
Delft zit op zaterdag vol met paupervolk uit het Westland :')
pi_169397238
Blij dat ik gisteren een watje ben geweest en niet ben gaan lopen.
Vandaag was echt O+
Heerlijk in het zonnetje en een 3/4 maan, super relaxt iets wat op een interval lijkt gelopen.
Runnershigh :)
"Het lijkt me het zinnigst om een zo gepast mogelijk zwijgen in acht te nemen"
pi_169400838
Pf ik heb me toch een situatie.. ik ben naar mijn baantraining gegaan, hardlopend terug. Als ik dat doe neem ik nooit mijn hele sleutelbos mee, alleen van 1 slot en het andere gaat met een touwtje uit de brievenbus open. Toen kreeg ik de sleutel niet in het slot en omgedraaid, en brak het touwtje af. De Buurman kwam helpen met Hun reservesleutel en even hamer maar toen brak zelfs die sleutel af. Lang verhaal kort, il buitengesloten zonder telefoon of sleutels. Maar de buren stonden op het punt op vakantie te gaan. Ze hebben de slotenmaker voor mij gebeld en die komt over drie kwartier. Zij zijn nu aan het rijden en ik mag in Hun huis wachten met Hun iPad, want mocht de slotenmaker nog bellen kunnen ze me zo contacteren. Ik vraag me ook nog af of Er niet iemand heeft geprobeerd in te breken of zo. En dit net na een training terwijl ik nog moet eten en terwijl ik eigenlijk nog van Alles Moet doen voor het Werk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169401110
He gedver...
Wel superlieve buren!
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:30:16 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169401462
Nohhhh LT wat klote!!!
Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen
pi_169401594
Gisteren was het pijntje in m'n knie helemaal weg. Toch maar niet gaan lopen, maar wel kracht. En vandaag met lopen pijntje weer terug :( ik zou zondag misschien een loopje lopen, maar dat laat ik dan maar.

Wel ontzettend lieve buren LT! Hopelijk is het snel opgelost.
pi_169402035
Naar zo LT! Hopelijk kan je zo weer lekker naar binnen bij je eigen huis..
pi_169402106
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.

Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169402194
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.

Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Zo kort voor je wedstrijd vind ik het ook maar vreemde trainingen.. Kan je dan niet beter een paar 1000tjes op HM tempo pakken?
pi_169402362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:30 schreef Murmeli het volgende:
Nohhhh LT wat klote!!!
Ik ben weer binnen, wel een flinke duit armer. Heel lieve buren inderdaad..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169403480
quote:
99s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:

Nu begin ik toch te twijfelen of je straks Nederlands kampioen wordt op de hm. Maar ik kan het mis hebben, en dat het toch toptrainingen zijn.
pi_169403530
Fijn dat je je huis weer in kan LT.
pi_169405921
Ik begin overigens wel weer op wedstrijgewicht te raken, nadat ik rond de jaarwisseling (weet niet ervoor of erna) even over de 80kg heen ging. Nu vanmorgen weer netjes 76.1. Op dat gewicht heb ik de meeste wedstrijden gelopen. Alleen de marathons gingen op 72-74.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169406011
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:15:50 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169406198
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
Hier precies gelijk!
Ik probeer wel wat vaker dan een boterham te pakken ipv snoep/zoutjes, maar ik word toch iets zwaarder lijkt het. Op zich maar een kilo sinds begin vd training, maar wel een raar idee als je had gedacht af te vallen ;)

Op zich zit ik nog wel binnen mijn marges. Als ik 66 of meer ga wegen ga ik echt ff op mijn eten letten.
Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen
pi_169406222
Hier ook. Al zak ik nu wel weer meer richting mijn normale gewicht.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 08:45:08 #268
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_169406412
Hallo allemaal, :W

Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.

zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen :7

Het is zelfs live te volgen :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Mercy op 10-03-2017 08:54:17 ]
pi_169406541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:

Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.

:Y
ook de halve
pi_169406542
Ik krijg weer bezorgde blikken, collega's die voorzichtig informeren naar mijn gezondheid of me extra taart toeschuiven als er getrakteerd wordt, dus ik weet dat ik weer aardig op racegewicht zit
De afgelopen maanden erg veel km's gemaakt en dat is ook wel te zien. Volgens mij ben ik dit millennium nog niet zo licht geweest :D
En dat is mooi, vier weken voor Rotterdam
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:10:05 #271
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169406645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:00 schreef Mr.B. het volgende:
Ik krijg weer bezorgde blikken, collega's die voorzichtig informeren naar mijn gezondheid of me extra taart toeschuiven als er getrakteerd wordt, dus ik weet dat ik weer aardig op racegewicht zit
De afgelopen maanden erg veel km's gemaakt en dat is ook wel te zien. Volgens mij ben ik dit millennium nog niet zo licht geweest :D
En dat is mooi, vier weken voor Rotterdam
Nice!
Hier ondanks de vele kilometers voor mijn doen geen verandering in gewicht... is al een jaar of 15 steady op het zelfde aantal...

En gister een bizarre training gelopen, in de training een sub 20 op de 5 km, met een gemiddelde hartslag van 141. Dit is niet normaal... :o
Loop je vast en kom je er zelf niet uit? Coach Yvonne
Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...
pi_169406703
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Dit jaar nog zak chips of nootjes Casa Guard binnengekomen!
Nou ja een zakje bananenchips, maar dat mag wel.
pi_169406756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:

Wel even zwaaien dan en iets herkenbaars aantrekken, zoals een pandapak oid, anders is het zo staren naar dat schermpje ;)

Leuke wedstrijd!

Ik heb woensdag wat teveel hooi op mijn vork genomen. Voel zo ongeveer alles dat je kunt voelen op hardloopvlak. Handig hoor, vlak voor de CPC :{ :+
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:28:57 #274
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169406910
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 09:19 schreef Quoi het volgende:
Ik heb woensdag wat teveel hooi op mijn vork genomen. Voel zo ongeveer alles dat je kunt voelen op hardloopvlak. Handig hoor, vlak voor de CPC
Ai, maar bekijk het positief, je hebt nog 2 dagen om te herstellen :)
Loop je vast en kom je er zelf niet uit? Coach Yvonne
Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...
pi_169407697
Ik ben zoooo zenuwwachtig voor zondag.. Mijn eerste 10 km. Lang geleden dat ik dat was hahha. Het komt vast wel goed maar he. Is het echt druk op het parcours of is t wel redelijk verspreid? Weet niet goed wat ik verwachten moet want cpc is wel erg groot volgens mij :)

Ik maak me wss druk om niks :D
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')